poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 612 .



Reteta
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [AnaMariaIvan ]

2009-12-08  |     | 




Reteta

Ingrediente...

Fragilitate, cam cateva ore bune de tremur ...din cap pana in picioare...
Putere, sa munte muntii sau oamenii din loc ...
Pasiune, neaparat fierbinte turnata in fir subtire printre celelalte ingrediente...
Duritate, destula cat sa tina piept tuturor lacrimilor nevarsate...
Dragoste...cata????...hmmm, oricata...aici nu exista limite....nu exista prea multa niciodata...
Ura? nu , categoric nu , ar strica cu totul minunata aroma...
Indiferenta, atat cat sa poti pasi peste ...
Aroganta, poate un pic, atat cat iei intre doua degete...
Caldura, strict necesara, pentru a incalzi toate sufletele ce se vor atinge de ea...
Sensibilitate, destula sa mangaie inimile celor din jur...
Finete, doi pumni mari pentru a nu strivi emotiile pe buzele carora vom ajunge...

Cum le amestecam?...acesta e minunatul secret al fiecaruia...incercam cat mai multe combinatii necesare multitudinii de gusturi , preferinte, situatii si persoane ce ne vor gusta...

Cate odata mai gresim reteta...

...daca s-a scapat prea multa caldura adaugam repede putin mai multa indiferenta si aroganta...hmm, gustul cald era mai placut...

...daca exista prea multa fragilitate, condimentam cu mai multa duritate... necesara pentru a nu se sfarama de tot inainte de a fi gustata...

...daca aroma indiferentei e prea puternica ar fi bine sa marim cantitatea de sensibilitate...si chiar de finete... pentru a nu rani buzele...

...combinatiile sunt nenumarate...unele neasemuit de gustoase, altele mai seci...

... omul ... ciudata combinatie: uneori stangace, uneori dura...uneori minunata...

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!