poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 661 .



La cinci ani
proză [ ]
ALEG

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Dragos_Ovidiu ]

2009-11-25  |     | 



Nu e fum mult, toti fumeaza dar sistemul de ventilatie se descurca. Luam cafea si bere.
Erau acolo, cu beri, cu tigari, cu chef, cu o fetita de 9 ani, cu mopul, cu plasma. Echipa conducea cu 1-0. Este a lor? Este a noastra? Arsenal vs Standard Liege. A noastra sa fie.
-Mai ada o bere Cris.... Tre’ sa mai dam un gol, sa ne distantam.
-vine, sa termin si eu tigarea..... n-o iei singur?
Uneori se suie in picioare pe scaun, mai curios e ca nu striga. O barmanita se bucura cu ei la masa, apoi manueste un mop. Cealalta face temele cu fetita, sunt la sfarsit.
-Di calutu’! striga fata, e 11.28, esti o zeita. Ceea ce-i convinge tatal sa mai ia un rand.
-Nu-i e somn
-Prinde-te singur de urechi si ridica-te in maini.
Incepem sa intelegem. Imaginea pare sa se-mchege. Un impuls comun, o chemare colectiva ii pune impreuna fetita, betivi, suporteri si barmanita. Chiar si pe mop, in acest subsol, vopsit in rosu, al unei foste case boieresti readuse la viata de un muncitor in occident, patron aici.
-E magar. Stia ca nu pot, ca ma dor urechile....
Tap, tap, tap fetita sare printre picioarele unei mese...
-Gooooooool, GOOOOOLLLLLL bravo baaaaaa, asa, i-am mancat!!!!
-pai si cu ailalti tot asa a fost
-le-a luat vederea, ce mai!
-Te-am iertat, poti sa-mi iei o bere!
-hai in baie, papuse....
-Esti prost? Fata?
-Las ca te prind eu fata! Da-mi o bere....
-du-te-n mata
2-0. Sa bem, nu mai exista miza, doar nu joaca Steaua sa ia 4 goluri in 18 min.
Se-mpart beri, se schimba scrumiere, porneste muzica, se restabileste marea normalitate. Aici, acum , in barul nostru am castigat un colt in istorie. Am avut dreptate, am stiut ca o sa invingem, e bine.
Fata intra in centrul atentiei, le spune tuturor despre lucrarea de control de maine, trebuie sa mai repete.
-sa copiezi, fata
-Napoleon trebuia sa invinga la Waterloo – asa sa-i spui invatatoarei, sa-i spui ca asa am zis eu....
-Esti beat, spune fata. Noi nu ne-am fi dat seama.
-Iei 10 clar, ce nu au castigat ai nostrii? 2-0 pe ma-sa, nu se pun ba cu noi. Ii avem.
Pink floyd – One of the Few, creioneaza fundalul...
When you're one of the few to land on your feet
-Schimbarea imparatului, bucuria prostilor
What do you do to make ends meet?
Teach.
asa zise bunicu-me-o alaltaieri, cand a intrat in cabina......
Make them mad, make them sad, make them add two and two.
-85 de ani
-mai bine crapa
Make them me, make them you, make them do what you want them to.
- Mergem si pe 6
-PE PROST SAU PE HOT? Sa fie’ntrebarea?
Make them laugh, make them cry, make them lie down and die.
-Platiti ca tre’ sa-nchidem....
-Hai ba, ca ne da afara pana si d-aici.....vaca dracu...
-ARTA BA, II FACURAM
-Cine-a jucat?


.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!