poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1101 .



Visul iubirii...
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Adina15 ]

2009-09-24  |     | 



Stau pitita,parca langa scaunul cenusiu al camerei..zambesc inutil...te vad..te simt...mi-as dori sa fi aici! simt fiorii care imi incercau fiecare particica a corpului.Gandurile mele o iau razna..saruturie tale par a fi vesnice,buzele imi sunt moi si acum..privirea ta! e tot ce pot spune pentru a descrie sentimentul angelic care ma cuprinde.Uneori privirea ta ma face sa inteleg nimicul,sa deslusesc tainele ascunse ale fiintei mele,dar cel mai important e ca aceasta privire ma face sa inteleg de ce te iubesc.Da,de ce te iubesc?pentru ca atunci cand plang reusesti sa ma transforimi intr`o fiinta gingasa si vesela?pentru ca atunci cand rad,razi alaturi de mine?pentru ca atunci cant imi atingi mainile ma cutremuri?sau poate pentru ca...ma faci sa plutesc intr-o lume minunata,o lume a noastra..
Incerc sa inteleg acest sentiment...e greu..te iubesc,te simt...dar nu esti!as vrea sa ma atingi,sa simt bataile inimii tale atunci cand ma pierd in bratele tale,atunci cand buzele tale rostesc cuvinte ce dau sens vietii mele,atunci cand imi atingi trupul facandu-ma sa tremur...
De multe ori am incercat sa inteleg de ce tu,daca tu,cum se poate...Si poate nu am gasit raspun nici acum,desi stiu ca tu esti cel care completeaza spatiul gol al inimii mele,culoarea ce face curcubeul sa para de neexplicat,petala lipsa a unei flori magice...esti cuvantul ce a inceput o carte mirifica de dragoste,romanul nostru.
Fiecare lacrima a fost stearsa,fiecare clipa s-a transformat intr-o amintire,intr-o poveste magica a unor copii.Inutil ar fi sa imi raspund la intrebare.."de ce tu?"...Ar fi inutil sa inteleg ce se intampla cu mine cand te caut si nu te gasesc,te descopar doar in adancul sufletului meu,alaturi de imaginea ta descopar o iubire imensa,o flacara ce arde cu valtoare pentru tine.Nu vreau sa inteleg,stiu si ca nu as reusi,vreau ca privirea ta calda sa imi alunge teama,vreau ca mainile tale netede sa descopere toate coltisoarele nedeslusite ale corpului meu,vreau ca buzele tale sa ma mangaie...
Fiecare sarut,fiecare tresarit,fiecare cuvant,fiecare imbratisare au insemnat cate o treapta in construirea scarii mele catre paradis,toate astea insemni TU...Toate lucrurile sublime ,nedeslusite,inexplicabile,minunate,toate se strang intr-un sentiment pur,dragostea,ea nu poate explica de ce noi suntem asa,ea doar gaseste drumurile ascunse si luminate,ea te face sa plutesti...
Toate tainele ascunse ale sufletului meu depind de iubirea ta,fiecare vis,fiecare speranta,toata puterea mea!
Imensitatea unei lumi,dorinta unui copil,iubirea unor oameni,zambetul tau...ele reprezinta o viata!!!si poate chiar mai mult,poate o lume aparte,o lume retrasa,speciala,mirifica...o lume a implinirilor,o lume a nostra!

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!