poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2074 .



Câinele - nu se mănâcă
personale [ ]
d-lui doctor veterinar Crist

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Geea ]

2004-05-09  |     | 




- Venind spre tine, mi-a iesit in cale un pui de om cu un pui de caine in brate. "Doftoreaso, moare cainele meu, fă-i ceva, o injectie, să nu moară... Mă ajuti?" mi-a zis rotund de lacrimă in colt de ochi... Stii că nu mă pricep la animale... N-ai vrea să-l ajuti tu?
- Câinele - nu se mănâcă! Nu tratez animale nefolositoare!
- Doctore, doctore, iti plac prea mult porcii, fiindcă se manancă si de altii si intre ei... Iti plac vacile, oile, faci minuni printre găinile alea fără minte... si refuzi o lacrimă de copil, fiindcă declari solemn :Câinele - nu se mănâcă! Ba, se manancă , doctore! Si ce se mai manancă prin alte tări, si chiar pe aici de pasti - de către necunoscători... Se mănancă!!!
- Adu copilul ăla incoace, cu caine cu tot... Imi rămai datoare, doftoreaso! Mă doare sufletul, si-a strans Maria catrafusele si-a intins-o cu inginerul sef in Australia... să aibă oile ei, cainii ei...
- Toate trec doctore, chiar si căsniciile nereusite... mai bine acum, esti incă tanăr, si-s Marii pe toate drumurile?
- Tu ar fi trebuit să fii Măria mea...de nu venea Timisoara aia de Cornel ca să faceti casă, copii si dragoste... De ce nu ti-oi fi spus eu cat te iubeam?
- Taci, doctore... suntem prieteni toti trei... ascunde gandurile astea... ca pe o comoară, stiam... si Maria nu te-a meritat... ma duc să-l aduc pe tanc... E si maine o zi...mainele ăla poate incepe de azi...te-ai uitat cu ce ochi te priveste Adela? Deschide ochii, fericirea poate fi in camera alăturată, si-i fată bună Adela...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!