poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 654 .



Decor in 1
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Charlotte ]

2007-05-24  |     | 



Nu știu de ce răbufneam la cuvintele ei. Nu știu de ce auzeam printre fraze. Râdea nervos totul în mine de situația penibilă a existenței mele. Și totuși pe cine ascultam? Da, da..pe mine mă ascultam. Știu că tot eu vorbeam. Gândurile mele vorbeau în camera goală cu inimă în stânga.

Prea roșie, prea însângerată…Prea funcțional atriul stâng. Se cere o rezolvare, o soluționare rapidă. Ce? Nu m-ai auzit? Stângul. Atriul stâng. Toate sunt pe stânga la tine! Ar trebui să te reorientezi. Și comunismul era de stânga, dar tu nu ai puterea unui dictator. Ar trebui să mai mobilăm odaia asta. Uite, eu aș pune ficatul acolo…splina în partea cealaltă, ca să balansăm….Hmm..cam lungi intestinele, totuși. Ne mai gândim. Și la urmă strecurăm sufletul printre ele. N-ar strica și o încălzire centrală.

Taci! Taci! Lasă mobila, lasă camera! Mi-a luat o viață să scot tot din ea. Inima a rămas fiindcă e fixata în beton armat. Zidari proști! Nu s-au gândit la o posibilă evacuare. Și ce dacă e frig? E bine că e frig…Nu se simte mirosul de suflet în descompunere. Taci! E camera mea și o țin cum îmi place.

Da…e interesantă, n-am ce zice. Aș putea să o fac obiectiv turistic,chiar să creez un mini-hotel acolo în ventriculul stâng. Oare încape?

Nu!! Ce vrei să faci? Aici nu intră nimeni fără voia mea! E suficient de clar?? Nimeni!

Și eu cum am intrat? Și de ce nu mă dai afară? A!! Ha ha …n-ai ușă…ce trist…chiar îmi pare rău de tine. Nu meriți chiar așa ceva, dar dacă asta ți-a fost scris…Și ce păcat ca cineva și-a bătut joc de tine și a scris cu un marker…nu se spală…ha ha ha…trist. Uite îți las o carte de vizita poate vrei să redecorezi..dacă te hotărăști, sună-mă…voi fi aici lângă tine…

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!