poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2184 .



Chibritul sau bricheta?
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Grasianu ]

2006-12-04  |     | 



!!!No smoking sign!!!!
Stiai ca mai intai a fost inventata bricheta? ...comentariu banal ,egal cu zero la ora 2:03 AM .Atat imi indica ceasul din coltul din dreapta jos al monitorului...macar e flat shi e dell , dar ce mai conteaza cand ai jucat 3 ore in continuu counter strike shi deja e luni..iar de la ora 8 trebuie sa iei parte la ultimele etape ale proiectului pe care l-ai inceput in urma cu ceva timp...oricum am sa-l copii de la altcineva...sau il voi xeroxa..oricum nu se merita sa ma agit cu asemenea cunoshtinte ...le posed oricum..,oricine..doar..ca nu s-a gandit niciodata la asha ceva... mda...bricheta... nici macar nu shtiu exact..doar ca...timpul petrecut prea mult in fata televizorului a dat roade... celor ce s-au gandit sa-l foloseasca in alte scopuri decat cele de informare..., mda capul imi este plin de clishee de la tot felul de reclame shi... pe un fondal verde ..era scris cu alb..un scris italic... "Shtiati ca bricheta a fost inventata inaintea chibritului? " shi cand citeshti problema romaniei cu toata birocratia,..in loc sa te gandeshti la ce anume vrea sa enunte...tie in minte iti vin clisheele,..care te fac sa fii ce nu eshti,dar ce vor ei.. asha te itnerbi de ce cumperi zilnic o sticla de pepsi la 2,5 litri ,,cand shtii ca iti este rau... iti provoaca acid gastric..hmm..nashpa..dar il cumperi oricum..treci peste asta shi mai infuleci nihste fulgi de proumb(n-am mai mancat asha ceva de pe vremea comunismului) dar sunt de la colegul de camera..
Decat sa ma intreb CHIBRITUL SAU BRICHETA ,..mai bine o bere ca tocmai a sosit...(s-a indurat careva sa coboare..ca liftul nu merge si sunt la al VII-lea cer ) ...pardon etaj... da...cu siguranta mai bine o bere..cu sare,..ca oricum nu mai fumez cam de 2 luni..
de fapt...mai mult de frica.. nu de doua luni!
atat... sorb licoarea shi ma culc ...
ma voi trezi la 7:00 am... shi imi va veni greu...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!