poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3135 .



Domnule Marius Marian Șolea, atenție la Corina Trandafir și la Alexandru Boer!
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Bebe 772 ]

2006-10-01  |     | 



Domnule Șolea, mi-am făcut cont pe acest site pentru a putea să vă avertizez public de lucruri pe care dumneavoastră nu le știți sau le știți mai puțin, deși sunteți în mijlocul desfășurării lor. Este binele pe care vi-l pot face. Cunosc și eu probabil ca mulți alții din acest teritoriu virtual și din mass-media încercările la care sunteți supus de către oamenii a căror acțiune distructivă asupra structurii insituționale din România o incriminați și o prezentați continuu fără să aveți sprijinul nici unei instituții de stat. Nu fiți dezamăgit, oamenii sunt lași, așteaptă un rezultat și apoi intervin și ”sprijină” învingătorul. Așadar, dumneavoastră va trebui să învingeți pentru a avea aliați… Ați supraviețuit tentativei Poliției Române, absolut mârșavă, mai ales cu cât această instituție ar trebui să apere ordinea și legea românească, pentru asta fiind plătită. Orice ministru de interne ar trebui să demită imediat conducerea unei secții de poliție, Sectia 2, care s-a dedat la așa ceva, răspunzând unei comenzi venite de la Cabinetul ministrului culturii și cultelor, Adrian Iorgulescu. Dar, cum vă voi arăta mai jos, comanda a fost preluată de exact Cabinetul ministrului de interne… Totul pentru ca dumneavoastră să fiți anchetat, reținut, compromis și eventual condamnat. Doar pentru că sunteți singurul care se mai opune oficial distrugerii culturii din România. Niciodată în istoria România nu s-au distrus atâtea instituții, nici măcar acțiunea comunismului nu poate fi comparată cu ceea ce a făcut programat acest Adrian Iorgulescu, slugă a lui Sorin Ovidiu Vântu, finanțatorul său și a acelui partid UFD, a cărui oameni vor compromite și vor distruge inclusiv Partidul Național Liberal de asta sunt acolo, asta le este acum misiunea. Moartea scriitorului Laurențiu Ulici, pe atunci vice tot la această UFD și a șoferului de pe atunci al Uniunii Scriitorilor, așa-zisele intoxicații cu fum…, la o vilă într-un sat de munte, au directă legătură cu acest grup. Nu v-am auzit niciodată atacându-l pe Iorgulescu, el este inamicul, nu sistemul din ministerul culturii, sistemul este condus de acest om… Adrian Iorgulescu a facut o datorie de zeci de milioane de euro din banii nostri, ai tuturor, retrocedand si apoi rascumparand palatele romanesti, cele date regelui Mihai. Acestea au fost ale Coroanei Regale, adica ale statului roman. Adrian Iorgulescu a facut ca ele sa fie acum ale fammiliei regale, care prin aceasta fapta isi batjocureste poporul pe care l-a parasit dupa razboi. Candva o sa vina vremea judecatii in piata publica a acestui Iorgulescu si a clicii lui. Faptul că nu au reușit până acum nimic împotriva dumneavoastră nu trebuie să vă facă să vă bucurați de victorii, ci trebuie să fiți mereu vigilent. În realitate ei pot doar să vă distragă atenția cu aceste șicanări și să acționeze inclusiv fatal împotriva dumneavoastră. Adrian Iorgulescu este omul UDMR-ului, această organizație conduce totul în ministerul culturii. Marko Bela chiar prin organigrama acestui guvern conduce ministerul educației și ministerul culturii. În aceste două ministere au fost aduși numai oamenii lor, directori de la Târgu-Mureș, implicați în uciderea românilor în martie 1990. Este și pentru mine absolut incredibil cum opinia publică din România nu reacționează. Așa se lucrează cel mai eficient pentru distrugerea unui popor, desființându-i cultura și învățământul. Nu dezarmați văzând că nu vine nimeni în sprijinul dumneavoastră, sunt mulți cei care știu ce faceți. Inclusiv comunicatul Uniunii Scriitorilor și apelul lui Breban v-au apărat punctele de vedere, chiar dacă nu au putut-o face explicit. Lucrurile se știu, numai că există încă o reținere pentru a fi enunțate. Cine le va enunța va porni lupta pe față și nimeni nu dorește acum să fie el acela.

Acum să vă spun pe scurt de ce mai trebuie să vă îngrijorați și am să vă trimit curând dovezile indubitabile ale celor pe care am să vi le spun în continuare. Tot pe Internet, inclusiv lista convorbirilor telefonice între cele două cabinete din așa-zisul Guvern al României, lista celor două telefoane, în zilele când vi s-a făcut nelegiuirea, dovada întâlnirilor celor doi directori de cabinet, de la ministerul culturii și cel de la interne!

Pe scurt. directorul de cabinet al lui Adrian Iorgulescu este Corina Trandafir, fosta lui secretară de la Uniunea Compozitorilor, fostă și actuală prietenă…, membră, cum altfel?, a aceleiași UFD când Iorgulescu era președinte. Ea este, domnule Șolea, cea care a chemat poliția… Ea a telefonat, pentru că era un caz care trebuia lucrat cu repeziciune și profesionalism!!!, la cabinetul ministrului de interne unde este director, adică omolog al ei, Alexandru Boer, fost membru UFD, fost subaltern poate și actual… al aceluiași Adrian Iorgulescu. Acest Alexandru Boer a dat ordinul împotriva dumneavoastră conducerii Secției 2 Poliție pentru ca anchetatorii ei să vină la Ministerul Culturii, informație confirmată chiar de ofițerii acestei unități. Posed înregistrarea discuției. Când Alexandru Boer și Corina Trandafir erau la UFD au avut o relație împreună și vă voi trimite tot pe internet două fotografii recente în care Corina Trandafir este în mașina de serviciu a ministrului administrației și internelor. Am să revin cu detalii, un detaliu important ar fi acela că Alexandru Boer a fost de curând propus de ministrul de interne pentru a fi șeful celebrului serviciu ”doi și-un sfert”!!! Știm din cei 16 ani de la Revoluție cu ce s-a ocupat această unitate și cât de eficientă poate să fie! Halal șef pentru o instituție a statului român! Cel care pornește o anchetă de discreditare împotriva singurului om din ministerul culturii care anunță în detaliu de un an de zile tot dezastrul care s-a produs la acest minister, cu mult înainte ca etapele acestuia să se producă. Nu există ministru a cărui activitate să fie mai incriminată, inclusiv în presă, totuși oamenii scriu, tot degeaba!

În concluzie, atenție domnule Marius Marian Șolea, Corina Trandafir și Alexandru Boer sunt cozile de topor care vă lucrează! Dacă un astfel de om ca Alexandru Boer va fi numit director la ”doi și un sfert” va trebui să fiți de cineva apărat.

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!