poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 786 .



Libertatea de a alege
personale [ Jurnal ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [christianhope ]

2008-07-21  |     | 



Mi-am petrecut copilăria intrebandu-mă și-am călătorit prin iad și prin rai ,fără să știu de care să mă tem mai mult.
Apoi adolescența m-a desfrunzit nemilos și-am intrat în maturitate cu crengile goale înfiorate de toamnă.
Mi-ar place să înfloresc ,dar mi-e prea teamă că n-am să supraviețuiesc iernii prin care trebuie să trec pentru a înflorii.
Amintiri netrăite aleargă țipând prin iarba crudă și le adulmec nesatula urmele,încercând să le zăresc,dar numai le aud hohotele de râs și țipetele de încantare. Forțez dureros lesa prea strânsă a prezentului, sperând irațional o miraculoasă eliberare.Mă doare această restricție care-mi exacerbează simțurile și-mi amplifică frustrările.Cu cât este mai mare durerea când știu că eu sunt cel legat dar tot eu sunt și cel ce ține lesa.Libertatea de a alege... apăsător dar Doamne.Am uitat să vreau, m-am uitat așteptând și așteptând mi-au crescut rădăcini...Mi-a venit în minte un titlu care să cuprindă bâlbâiala asta psihologică a acestor vremuri:"Memoriile unui creștin modern".Oare Dumnezeu ne poate permite să fim altfel decât cei care L-au cunoscut personal prin Fiul Său?Oare putem să ne scuzăm invoncand modificările structurii și cerințelor societății în care trăim?Sacrificiul suprem al zecilor de mii de martiri în numele credinței nestramutate în Sfânta Treime poate fi echivalat cu sacrificiul creștinului modern care se luptă cu disperare să păstreze Sfânta Tradiție într-o societate care tinde să modifice și să interpreteze această Sfântă Tradiție.Cândva creștinii mureau pentru Iisus acum nu mai sunt aupriti dar sunt tot mai mult uciși sufletește și aici amintesc îndemnul Domnului Iisus "Nu vă temeți de cei ce ucid trupul, ci de cei care au puterea de a arunca în focul Gheenei".Să fie oare lupta acesta spirituală mai crâncenă și mai valoroasă pentru mântuirea noastră în Ochii Domnului?Oare va spune Stăpânul viei când va veni "Multe patimi v-au muncit și chiar de nu le-ați stârpit ați luptat din greu cu ele până-n sfârșit, iertați să fiți deci de ele"?Amăgitoare idee dar unde-i lege nu-i tocmeală,asta în lume,dar la Dumnezeu Cel ce ține lumea?

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!