poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1858 .



Recenzie la ,,Ruperea unui Pact”
personale [ Gânduri ]
Explicații

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Caesar Iulius ]

2007-06-26  |     | 



După ce am descris în materialul ,,o propusa recenzie'' doar câteva noțiuni , revin acum asupra acelor rânduri în a încerca să detaliez conținutul acestui mesaj în esență.
Explicasem acolo că cineva, nici acum nu știu cine, mi-a prezentat situația omenirii, mai exact cine sunt protagoniștii hotărâtori ai destinelor oamenilor .
În primele două strofe am arătat modul ironic și chiar zeflemist al acestei diabolice inițiative.
În a treia strofă i-am adresat o întrebare acestui enigmatic interlocutor, iar răspunsul mi-a fost dat cu lux de amănunte, relatat în conținutul următoarelor nouă strofe pornind de la cauza extrem de importantă și anume tulburarea liniștei depline a Raiului, de către Îngerul renegat, Satana, simbolul absolut al tuturor valențelor Răului și terminând cu efectul ce nu se întrezărește a fi decât dezastruos.
În strofa a treisprezecea n-am mai rezistat și am cerut sprijinul singurului Dumnezeu, Atoatecreatorul, deoarece sunt ferm convins că doar El și toți cei chemați la El, canonizați ca sfinți, pot pune stavilă expansiunii acestui extrem de periculos flagel.
Finalul Mesajului terminat cu versul ,,Să piară tot Amarul zidit din Preacurvie!’’ continuă să ridice nenumărate semne de întrebare, pentru cei care au citit și chiar recitit această lucrare, ce, recunosc pentru tot restul vieții că mai mult mi-a fost dictată de Cineva, misiunea mea fiind acea de a le așterne pe hârtie.
Nu întâmplîtor, după cum ați observat, a suferit și unele modificări , dar nu de esență, mai ales că reprezintă, cel puțin pentru mine un sacru mesaj, iar misiunea mea este de a-l face cunoscut, cât este posibil întregii omeniri.

Iulian Nistor - Vaslui 26.06.2007



.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!