poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 795 .



drama
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [mikame ]

2006-03-13  |     | 



Iarna nu mai trece, pentru a schimba tema de pe 360 si sa imi pun si eu un avatar care sa nu includa fular si ghete de iarna ; timpul nu se opreste, pentru a sterge lacrimile de pe obrajii celor care sufera si sa le pun in mana in loc de arme, flori ; inima nu mai asculta, pentru a lasa loc si ratiunii sa mai spuna ceva ; fericirea nu mai sta, pentru a sterge toate ranile trecute. Bunele se grabesc, relele zabovesc, se amesteca toate in ceea ce numim viata si uneori suntem recunoscatori ca traim, alteori ingrati, vesnic nemultumiti si in cautare de mai mult – de parca «mai mult« ar exista.

Degetele nu mai cunosc tastele si totusi se regasesc intr-o combinatie bizara pe o pagina web, pentru a spune «nu stiu ce«, «nu stiu cui« si clar «nu stiu de ce«. Cate o lacrima pentru durerea tuturor celor apropiati mie, si un zambet tot pentru ei…castiga, in runda finala, lacrimi adunate in siroi si nu le-am pus pe ale mele. Balanta negativa, nici macar pe 0 and it makes u wonder. Inchizi ochii in speranta k se opresc o data si picaturile de sare, uiti de zambet si te afunzi intr-o nemiscare cu doua scopuri : sa uiti si sa scapi. Suna telefonul, bate la usa, vine mama, tipa vecinul de la trei, latra cainele de la parter, bocane vecinul de la patru, se tranteste usa, se deschide geamul, deschizi ochii resemnat. Nothing ever changes, always stays the same, seems to last for ages, english summer rain (Placebo-English summer rain).

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!