poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 4556 .



Povestea Bursucului
personale [ ]
Dănuței, cu drag!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [sache ]

2005-11-24  |     | 



Astăzi a început un mic univers al Bursucilor. Astăzi ei vor avea timp suficient să alerge în bucătărie, să-și fiarbă cafeaua, s-o soarbă cu gândul la vreo pisicuță somnoroasă. Au timp să citească ultimele noutăți pe site, căci Bursucii au o teribilă putere de înțelegere a colegilor, a prietenilor. Au vreme chiar să scrie o poezie sau o proză mai specială despre Suki, au timp să plece în grabă spre cofetăria din colț pentru tortul comandat ieri. Astăzi au timp să-și inventeze ambiții, să alerge în dreapta și-n stânga pentru a naște iluzii noi sau pentru a le căuta pe cele vechi printre frunzele căzute pe alei. Bursucii au astăzi vreme să privească norii și cerul și reclamele despre cele mai mici prețuri. Astăzi nu vor răspunde la întrebări, vor ocoli răspunsuri directe și au vreme chiar să găsească tandrețe în gesturi, să zâmbească firesc șmecherilor dintr-a șasea. Astăzi Bursucii își vor face prieteni noi, vor avea timp să sfărâme un vis și să-l clădească din nou. Și cu siguranță astăzi nu vor face lecții. Vor primi însă daruri, căci Bursucii au mulți prieteni. Ei știu că nu trebuie să se compare niciodată cu ce alții sunt în stare, ci numai cu ce pot ei să facă, important e doar ce-au captat singuri în viață. Bursucii știu să trăiască și știu să taie o felie de pâine. Poate ei sunt printre puținii care văd că felia are întotdeauna două fețe. Ei știu că pot merge mereu înainte chiar și după ce-au simțit că nu mai pot trăi într-anumit fel. Îi cunosc pe cei din jur, știu care sunt cei care-i iubesc și îi ghicesc pe cei falși. Bursucii și-au cucerit dreptul de-a nu fi răi, au înțeles ce-nseamnă prietenia și știu că dragostea poate avea zeci de fețe. De-asemenea Bursucii au înțeles că dacă cineva nu le spune cuvinte de dor așa cum vor ei să audă, asta nu înseamnă că nu sunt iubiți din toată inima. Desigur, au fost și răniți, au plâns uneori, dar așa au învățat să ierte indiferent cât de mult au suferit. Sunt printre puținii care au înțeles că lumea nu se va opri în loc să asculte durerile lor, au devenit înțelepți și au conștietizat singuri personalitatea unică a fiecăruia. Bursucii au învățat că secunda poate schimba destinul cuiva, că-i mai importantă decât ani întregi de luptă și muncă asiduă, au înțeles că atunci când cred că nu mai e nimic de făcut vor găsi o mână întinsă, o mână de prieten. Și-au mai conștientizat unde trebuie să se oprească pentru a nu răni pe cei din jur cu susținerea unor păreri personale.

Bursucii sunt așadar îndrăgiți de toți, știu să iubească și sunt iubiți.

Să ne trăiești, Dănuța, să fii fericită și să ne încânți întotdeauna cu prezența ta. La mulți ani!

D, C, S

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!