poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 667 .



Fii motivat in fiecare zi !
personale [ Gânduri ]
Cateva idei

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [activiorel ]

2005-11-02  |     | 



-Lucrurile care îți displac cel mai mult, fă-le primele.
-Trăiește fiecare zi ca o întreagă viață în miniatură.
-Încearcă sa faci ceva nou în fiecare zi.
-Nu fugi de probleme. Problemele te mobilizează în găsirea unei soluții bune, iar amânarea lor te țin în loc.
-Fii bun, dacă dăruiești dragoste vei culege roadele ei.
-Spune-i soției/soțului tău "Te iubesc!" în fiecare zi, s-ar putea să fie ultimele cuvinte pe care i-le spui și acestea contează cel mai mult.
-Stabilește o listă zilnică cu ce trebuie să faci, după care notează în dreptul fiecărui lucru U(1-5)- însemnând urgența, și I(1-5)însemnând importanța. Ex. "de scris articol pe agonia.ro U1 I1" - însemnă că este și foarte urgent și foarte important, deci nu suportă amânare. Făcând acest lucru tu vei controla timpul nu el pe tine.
-Fii ordonat în tot ce faci, oamenii dezordonați nu reușesc sa termine nimic din ceea ce încep.
-Nu contează unde te-ai născutsau ce școală ai făcut ci unde vrei să ajungi.
-Atitudinea contează foarte mult, dacă ai o atitudine pozitivă, chiar și atunci când nu ai chef să faci, ceva dacă incepi, îți vine și cheful, și chiar te simți foarte bine după un timp.
-Fă-ți si fă altora promisiuni mici pe care să le împlinesți, te ajuta să ai mai multă încredere în tine.
-Fericirea însemnă sănătate fizică, sănătate mentală și sănătate spirituală, pastrează un echilibru și vei fi fericit.
-Dacă vei începe să realizezi că nimănui nu-i pasă de tine, vei fi liber și stăpân pe destinul tău. Poate ca zici că sunt câțiva prieteni cărora chiar le pasă, dar trebuie să înțelegi că ve-ți fi prieteni doar atât timp cât interesele voastre sunt comune.
-Formează-ți si păstrează un caracter integru; deși oamenii sunt în general imorali respectă și apreciază pe cei care sunt integri.
-Fii atent la comunicare, ceea ce spui să fie neutru și ne-interpretabil.
-Citește cel puțin 10 pagini pe zi dintr-o carte(preferabil cu caracter motivațional); într-un an ajungi să citești 30-40 de cărți, ceea ce te face mai deștept decât omul obișnuit, care citește maxim 2 carți pe an.
-Fă sport cât de des poți; s-a dovedit științific că în timpul alergării, creierul produce endorfina, o substanță de 20 ori mai puternică decât morfina, ceea ce îți dă energie pentru circa 3-5 ore după antrenament.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!