poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 390 .



Jocuri de gatit si educatia copiilor
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [dan27692000 ]

2011-11-15  |     | 



Jocul este un fenomen complex a carui descriere poate cunoaste o multitudine de variante. Termenul de “a se juca” reprezinta o "activitate distractiva practicata din placere, mai ales de catre copii". Mai nou, in secolul internetului, jocurile sunt o posibilitate de socializare, de a cunoaste noi persoane si de a gasi in ceilalti interese si pasiuni comune.
De-a lungul timpului, jocurile pe internet au avut parte de o explozie in ceea ce priveste domeniile. De la jocuri de gatit, pana la jocuri cu masini, jocuri logice, jocuri cu diferite personaje din desene animate sau supereroi, acestea au atras din ce in ce mai multi copii si nu numai.
Jocurile de gatit au avut un mare succes in ultimii ani. Fata de multe alte jocuri care se bazeaza pe violenta si influientaza negative caracterul copilului, jocurile de gatit au un scop de relaxare si de a stimula dezvoltarea si creativitatea copiilor.
Jocurile de gatit invata copii, intr-un mod placut, beneficiile si ingredientele unei alimentatii sanatoase, despre importanta fructelor si a legumelor si despre rolul acestora in dezvoltarea organismului. De asemenea, jucandu-se, copiii pot descoperi de unii singuri raspunsul la nenumaratele intrebari ale copilariei despre “ce face mama in bucatarie?” , “cum a reusit mami sa faca o prajitura atat de buna? sau “ de ce aseaza mama ustensilele de bucatarie dupa niste reguli, parca de neinteles? Odata avand raspunsurile la aceste intrebari ei pot trece la pasul urmator si chiar isi vor ajuta parintii la treburile casnice in dorinta de a face treaba “serioasa” nu doar joaca. Vor intelege mult mai bine logica retetelor culinare, ingredientele, aparatele electrocasnice si pericolele care vin odata cu acestea, cum ar fi: focul, curentul electric, lovituri, taieri sau zgarieturi si multe altele.
Se stie ca toti copiii intre varstele de 3-7 ani, chiar si mai mari, sunt extrem de curiosi despre ceea ce se intampla in jurul lor, iar creierasul lor absoarbe cu sete orice informatie. De aceea trebuie sa fim atenti la tot ce ii inconjoara si sa avem grija ca ei sa intre in contact doar cu persoane si lucruri care au o influienta pozitiva pentru ei. Jocurile de gatit, precum si celelalte jocuri educative, ii va ajuta sa isi dezvolte logica, creativitatea, spiritul de organizare, ordinea in gandire, dai in acelasi timp se vor relaxa, se vor distra si vor socializa.
In ultimii 2-3 ani au aparut numeroase site-uri in care copiii pot juca online jocuri de gatit si nu numai. Printre aceste site-uri se numara www.e-jocuridegatit.com, jocuridegatit.us, jocurispeciale.com, si multe, multe altele. Aceste site-uri vor oferi copiilor, chiar si celor mai mari momente de relaxare si bunadispozitie. Nu va mai dura mult, daca nu s-a intamplat deja, ca aceste jocuri sa ajunga chiar in gradinite ca material didactic si ca posibilitate de a face copiii sa interactioneze intre ei, sa schimbe pareri si sa vina cu idei noi atat in ceea ce priveste partea culinara cat si in alte domenii si sa-si dezvolte arta conversatiei atat de necesara pentru viitorul lor.
Multe fetite si baietei, sau chiar parintii lor, au ales jocuri de gatit ca un domeniu al lor de relaxare si cunoastere. Jocurile de gatit sunt concepute dupa retete originale, asa incat le putem considera utile pentru copiii nostri si chiar si pentru noi, adultii.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!