poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 557 .



E deja ora 5
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [SignorinaEva ]

2011-05-14  |     | 



Partea I



Iti spuneam ca,

ma faci sa vibrez. sa-mi doresc sa raman pierduta in amintirile tale.
te vreau al meu pentru o secunda intreaga! sau doua.. imi simt vibratiile inimii atat de puternic de fiecare data cand te am in mine si fiecare particica din corp imi sopteste ca e momentul. te simt te simt te simt.
e ciudat cum nici nu-mi trebuie mai mult. ce a fost e de-ajuns. acum pot sa zambesc si sa visez.. imi era dor sa visez.. uitasem sa visez. uitasem sa ma emotionez. uitasem sa plang si uneori plang. serios. chiar plang si-mi place atat de mult sa plang si sa zambesc in acelasi timp si simt ca sunt intreaga din nou si am curaj. am curaj sa pot din nou sa incep ce nu mai incepusem pana acum sau ce am inceput de atatea ori si tot de atatea ori s-a terminat fara sa fi inceput macar. imi place sa incep. sa simt. sa incep sa simt.
tu ma vezi. eu sunt. asa cum sunt. ma vezi toata. si ma placi. si-mi place sa ma vezi si sa ma placi. si nu vreau sa schimb nimic la mine la tine la noi.
e asa cum a fost si daca va mai fi va fi asa cum o sa fie. asa cum e scris de noi. si scriem atat de frumos impreuna. silaba cu silaba pana ajunge rezumat. sau povestire in povestire.
si ma asculti cand vorbesc. de fiecare data si oricat ar dura momentul meu de exaltare verbala. si ma auzi. si ma privesti si ochii tai isi pun amprenta pe retina mea si isi construiesc un palat cu 300 de camere toate cu privire spre mare. si e frumos la mare. e frumos in inima mea si tu stii asta si eu o stiu si daca uit uneori deschizi fereastra numarul 2 si-mi spui ca soarele rasare intotdeauna la rasarit si apune intotdeauna la apus. si chiar asa e. te cred. stiu ca asa e pentru ca esti mai inalt decat mine si ma simt vulnerabila cand iti apropii porii de ai mei si cand ma saruti haiduceste chiar in locul ala de care doar noi doi stim si pe care doar noi doi il impartim. buzele mele. buzele tale. e minunat sa am buze. in special daca am buzele tale. si le am. doar pentru mine.
a fost. si e o enigma cum inca este desi s-a terminat. imi place cand ceva-ul dintre noi revine cu fiecare inspirat-expirat. te inspir si te expir de fiecare data cand inspir si cand expir. serios. imi place sa te inspir mai mult decat sa te expir. si incerc sa te inspir mai mult decat sa te expir.
stii ceva?.. imi esti drag si cel mai drag imi este ca iti sunt draga. mi-ai amintit cat de simplu e sa devii euforic si sa luminezi. da. luminez. stralucesc. ma vindec. ma vindeci.
cant. te cant. iti cant. auzi nu-i asa? stiam eu. tu ma auzi de fiecare data cand simti ca simti ceva. si simti fiorul destul de des pentru ca te cant destul de des. da. eu eram. salut.
zambesc in fiecare moment al meu cu tine.
tu. eu. dar mai mult tu. si eu. eu sunt tu defapt. ma inspiri. uite scriu. imi doresc atat de mult sa scriu. si sa ating cota cea mai inalta. vreau sa inspir. vreau sa pictez. vreau sa inspir. vreau sa iti scriu. vreau sa te pictez. vreau sa te inspir. pentru o secunda intreaga! sau doua..
stiu ca e perisabil pentru ca e prea frumos si oamenii nu sunt construiti indeajuns de puternici sa reziste prea-frumosului. d-asta e prea frumos. imi este deajuns ca-mi esti deajuns.
nu sunt egoista. nu te vreau doar al meu intotdeauna. vreau putin din totul si doar atunci cand vrei tu. atunci vreau si eu. si tot atunci eu sunt tu. si tu imi spui ca sunt prea romantica. dar nu. eu incetez sa fiu. nu ma identific. nu stiu cum. cand tu ma iei sunt a ta si ma modelezi. nu opun rezistenta. nu stiu cum.
noapte buna iubitule. pentru ca te iubesc. asa cum stiu eu. si stiu ca te iubesc asa cum stiu. tu mi-ai spus. am inteles ca nu e complicat deloc. este ceea ce este si cand va inceta sa mai fie nimeni nu va sti ca a incetat sa mai fie ceea ce era menit sa fie. dar tu intelegi ce scriu asa-i? si daca totusi e scrisul prea mic si ti-e teama sa incepi paragraful urmator tot ce trebuie sa faci e sa gandesti cu punct. e simplu vezi? citeste printre randuri. si de fiecare data o sa vezi ca se pune punct. poti si tu sa faci asta. pune punct iubitule. e asa de usor sa continui cand se pune punct.
ma detii. acum. tine-ma cat vrei tu. si du-ma unde vrei tu. dar eu nu-ti spun nimic din toate astea. tu nu trebuie sa stii ceea ce deja stii prea bine. pentru ca eu nu o sa-ti spun. eu visez. eu sunt Aladin si geniul din lampa. sunt chiar si lampa. pentru ca ma metamorfozez.
stiu ca pot sa-ti tatuez simturile cu mirosul meu si sa te captez inlauntrul meu. dar nu stiu cum. poate imi spui tu. daca vrei. si nici nu ma grabesc acum sa aflu. imi spui cand vrei tu. spune-mi Mia. spune-mi des. in gand. si spune tare tare tare si cand ai obosit uita-ma. uita-ma des dar nu pentru totdeauna. si cand iti reamintesti uita-ma iar. e bine sa uiti ca sa-ti reamintesti ca a fost frumos si chiar dupa ce s-a terminat inca mai este. eu te uit adesea dar imi reamintesc de tine imediat dupa ce te-am uitat. e minunat. e minunat. serios.
spune-mi ca sunt nebuna. te rog. dar nu. eu incetez sa fiu. nu ma identific. nu stiu cum. cand tu ma iei sunt a ta si ma modelezi. nu opun rezistenta. nu stiu cum. nu te speria. nu e vina ta. e magic. e ca odinioara cand unul nu era ca doi si era suficient. e ca Ileana Cosanzeana. e ca Parfumul. e ca etajul 2. e ca vodka la jumatate de pret. e deja ora 5.
atinge-ma. si-apoi atinge-ma din nou. traseaza linii. construieste o autostrada. deseneaza verde. ape. munti. cartofi natur si piept de pui la gratar. pe pielea mea. modeleaza-mi sanii. modifica-mi coloana vertebrala. fa-ma pe placul tau. ia de aici si pune acolo. inaripeaza-ma. dezbraca-ma si lasa-ma sa vreau. nu-mi da. doar lasa-ma sa vreau. te vreau. da-mi. putin cate putin. si cere-mi. cat vrei tu. tot. cere-mi tot. ia tot. si cand tu nu mai vrei sa ai da-ma mie. imi place sa fiu a mea dupa ce am fost a ta. imi sunt suficienta atunci. pana cand vrei sa ma iei din nou sa ma atingi. sa trasezi linii si sa desenezi pe pielea mea. sa ma modelezi. sa ma faci pe placul tau. noapte buna iubitule.
vrei o gradina cu flori? sau pomul cu mere de aur? vrei sa fii eu ca sa fim unu? sau vrei ca eu sa fiu tu? vrei sa muti munti? vrei sa devii Prometeu? vrei sa fii magician? vrei sa spui da? vrei sa stii cand?
poarta-ma. miroase-ma. miros frumos. respira-ma. hai vino aici inauntru. sterge-mi memoria. redecoreaza-mi simturile. patrunde-ma. initiaza-ma. fa-te Nabokov. fa-ma Lolita. scrie-mi povestea. gaseste-te cu mine. cheama curierul si expediaza durerea. spune hocus-pocus si bate de trei ori din palme. e bine acum. multumesc.


Partea a IIa

Iti spuneam ca,



stiu cine esti. esti tu. si am stiut-o mereu. si tu stiai. si nu mi-ai spus. dar am aflat. si acum stiu tot. ma vrei a ta. vibrezi. iti intensific simturile. te subjug. imi apartii pentru o secunda intreaga! chiar doua.
ma simti ma simti ma simti.
te disec. vrei sa te vad. asa cum esti. mi te dai tot. te iau.
vrei sa créez pentru tine. vrei sa mazgalesc cu sens. vrei sa ma las prada si sa ma devorezi particula cu particula pana ma lipesc de tine. si vrei sa nu se mai termine cerneala niciodata. cuvant dupa cuvant. punct si de la capat. redecoram.
vrei sa schimbi timpul si sa detii controlul. vrei sa fii tu papusarul si sa-l inventezi pe Pinocchio.
vrei sa-mi iei acuarela si sa ma faci curcubeu. tu poti. eu vreau. iti dau culoare iubitule.
vrei sa ma faci jurnal si sa scrii in mine. sa te scrii in mine. cu majuscule.
stii ca-mi apartii. stii ca nu mai ai sens decat daca esti sinonimul meu. stii ca te definesc.
ma iei si ma pastrezi. ma lasi doar ca sa ma iei din nou. nu vrei sa-mi imparti sensul cu nimeni. esti egoist. iti place. te manifesti. te tulbur. nu-mi spui nimic din toate astea. nu stii ca stiu deja. te simt deja. aud ecoul.
ma uiti adesea. iti place sa ma uiti. si-ti amintesti la fel de des cum ma uiti. iti place sa-ti amintesti. si vrei mai mult. vrei tot. ia mai mult. ia tot.
ma redenumesti.
ma iubesti. asa cum stii tu. atat cat vrei tu. imi pui punct si ma iei de la capat. din nou si din nou si din nou.
esti un nebun pe tabla mea de sah. si nu vrei sa castigi. vrei sa fii arhitect. iti construiesti palatul. in mine. te chem acasa.
imi spui buna dimineata iubito. azi suntem noi intr-unul. bine-ai venit.


Partea a IIIa


si mint. da. mint cand spun ca nu vreau mai mult decat mi-ai dat. sau decat imi poti da. sau de cat imi dai. pentru ca ai incetat sa-mi dai cat imi doresc. sau am inceput sa-mi doresc mai mult decat imi dai. nu-ti fie teama iubitule. eu sunt visatorul de vise. desfa-ti cravata si numara-ti erectiile infinite. surad complice si stiu ca viata fuge soriceste. danseaza. esti de neuitat. eu ti-as mai spune amanunte dar nimic nu pot sa-ti spun. poate pe curand sau ramas bun.

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!