poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1233 .



Pariu pe dușmănie
personale [ ]
Fairplay

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Lalely1567 ]

2009-07-31  |     | 



„Mare-i grădina ta Doamne și mulți au sărit gardul” , mi-am spus astăzi, intrând cu mașina în curtea policlinicii.
Un Matiz verde era în fața mea, parcă dădea să iasă din curte- la volan o fată cu brațul stâng în afara portierei, iar în mână agita o țigară aprinsă.
I-am făcut semn să tragă pe margine, ca să trec și eu- deja întârziasem la ședința de fizioterapie.
Mașina nici de-a-naibii nu se mișca din loc, doar mâna fetei gesticula peste portieră, cu țigara între degete.
„O fii având pană sau i-o fi rău” îmi spun, oprind motorul și dându-mă jos, să văd ce se întâmplă.
Când mă apropii de portieră, o aud vorbind la telefon:
- …dar eu am prioritate și dacă nu se dă la o parte, chem poliția.
Nu-mi venea să cred „Asta-i nebună” îmi spun, în momentul acela mi s-a părut și mai urâtă ca înainte: cheală cu un batic roșu pe cap, (cică bandană-i spune mai nou) palidă cu o cicatrice pe față, sărindu-mi în ochi restul de ojă roșie, de pe unghiile neîngrijite.
- Cum vrei să ies cu spatele în șosea, fată? Vrei să mă pocnească vreo mașină? Dă-te în dreapta, să trec și eu, îi spun urcându-mă în mașina mea.
Nebuna, nimic, puteam s-o țin așa până mâine dimineață și tare mă grăbeam, așa că am dat cu spatele și am ieșit din curte, cu riscul să produc un accident.
Când a trecut pe lângă mine, nu m-am putut abține să nu îi fac un semn, rotind degetele spunându-i:
- Nu ești normală fată, dute de te caută. N-ai auzit de fairplay la volan?
„ O fi bolnavă și o fi fost la doctor-îmi spun cu conștiința încărcată- dar aici este doar o clinică de chirurgie estetică, stomatologie și reumatologie.
Era cam palidă și tunsă zero, o fi având leucemie, dar mai văzusem astăzi vreo două fete tunse la fel. O fii la modă…și ce nu-mi plac mie femeile nefeminine și cu țigara în mână pe stradă.”
Atunci am vizionat tot filmul și mi-am dat seama că în momentul în care am intrat în curte, Matizul era oprit în mijlocul curții.
Fata avea chef de ceartă și aștepta o victimă să intre pe poartă.






.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!