poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1237 .



Eva și eu
personale [ ]
din vise,,,

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [frida ]

2005-06-08  |     | 



Într-o dimineață m-am trezit într-o cameră străină de mine care nu-mi spunea nimic despre ce se întamplase peste noapte.Ochii mă dureau îngrozitor de tare,și am distins clar că dincolo de geamurile deschise,bătea încet și calm un orolog...M-am gândit că întotdeauna mi-am dorit să mă trezesc în bătăile Big-ben-ului din Londra...și mi s-a părut amuzant să mă aflu într-un apartament din bătrâna capitală a Angliei,și am zâmbit...am stârns în brațe perna și m-am cufundat în vis.
Nu știu cât am dormit,nu știu de ce m-am trezit...M-am ridicat,am deschis fereastra și m-a lovit în față aerul rece și zgomotul străzii...Brusc,panică...!Am privit în jos și am amețit...M-am prins de tocul ferestrei și am ramas așa un minut.În tot acest timp,întrebări de tot felul m-au asaltat:Unde mă aflu?de ce nu m-a trezit mama să mă duc la scoală?De ce ma aflu aici?în fine...mi-am revenit treptat și am închis geamul cu grijă...am început sa inspectez camera.
Era destul de ciudată:mică,îmbacsită de praf și ticsită cu cărți.Cărți sub pat,cărți pe pervaz,cărți pe birou...Dar îmi plăcea!Era chiar interesantă...și mi-am adus aminte că odată,cândva,am zis ca mi-aș fi dorit să am o bibliotecă mare,numai a mea!Și totuși nu-mi era faimiliară deloc,nu mai fusesem aici niciodată...sau poate fusesem...
Fără să vreau,am luat de pe birou o carte...am deschis-o la prima pagină și am citit:"gânduri"de Eva Brown...un nume care cu siguranță nu sugerează nimic,însă în sufletul meu a răscolit mii de amintiri...așa am semnat eu prima poezie...doream astfel să o protejez de fratele meu care ar fi putut-o citi,dându-și seama că e scrisă de mine.
Ciudat!Ciudat din nou...
M-am învârtit în vârful degetelor și m-am întors cu fața spre o oglindă.Am zărit doi ochi căprui,mari,și usor umflati de nesomn...un păr lung și căzut pe umeri în nestire,un trup firav cu mâini lungi....și am țipat.M-am oprit,și am țipat iar...și tot asa...până când mi-am pierdut cunoștința...
.....................................................................................................................
Când m-am ridicat de pe podea se facuse seară,iar încăperea era scufundată în semi-întuneric.M-am pipăit și mi-am dat seama ca era alt trup...un trup străin...
Am alergat spre fereastră,de parcă acolo aș fi găsit toate răspunsurile la întrebarile ce mă hăituiau...Am zărit prin ceața care îmbrățișa orasul o clădire înaltă:"BIG BEN!LONDRA!"....a strigat o voce înăuntrul fiineței mele!...."bine ai venit acasă Eva!"

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!