poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1474 .



Sfantul Dragobete
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [carcotasuoro ]

2007-08-19  |     | 



Traim intr-o tara de carcotasi, m-am convins incaodata, nimic nu ne poate multumi, totul are pentru noi intelesuri ascunse si motive dubioase,iar daca e nevoie se gasesc niste semeni ai nostri sa fie ei contra.
Nu sunt dintre fanii Sarbatorii Sfantului Valentin, sarbatoarea iubirii, personal imi este indiferenta deoarece consider ca nu e nevoie de o zi anume sa ne aduca aminte sa ne sarbatorim dragostea, iubirea insasi face din fiecare zi o sarbatoare, daca nu simti asta zi de zi, daca nu freamati la gandul intalnirii cu persoana draga, daca nu sunteti mereu intruchiparea a doi liceeni indragostiti, atunci toate sarbatorile sunt in zadar.
Sf. Valentin a trezit atatea polemici, agitatie, si sentimente, traditionalisti de ocazie au scos din praf si naftalina pe batranul Dragobete fiul prea celebrei Babe Dochia, uitat prin catune izolate. Pana sa apara Sf Valentin nimeni nu-l sarbatorea pe stravechiul Dragobete, multi nici nu stiau ca exista, dar acum ca prin farmec prinde adepti. Sarbatorim iubirea, dar ce mai e iubirea in ziua de azi, la viteza cu care se misca lumea in jurul nostru, cand banul poarta interesul, dragostea a devenit un concept retro care mai poate fi gasit doar intr-un bar cu iz de belle epoque.
Dragostea inseamna o legatura spirituala, inseamna o complementaritate de idei si de sperante. Intrebarea mea este: obisnuinta, se mai numeste iubire ? Cat este de corecta e o relatie in care sa instalat monotonia si in care parteneri sunt manati mereu de aceleasi gesturi banale spre aceeasi partida de sex prafuita astfel au mai rezolvat o intalnire si au mai bifat o partida pentru statistica relatiei, dar oare mai conteaza ?!.
Suntem toti tributari plictiselii si lehamitei, si ca jertfa obisnuim sa aducem insasi iubirea si bucuria vietii. Am vazut atatia oameni suferind in dragoste din cauza nepasarii alesului inimii lor, oare cat e de drept sa se joace altcineva cu sentimentele acestor nefericiti. Am vazut atatia oamenii resemndu-se in fata vietii si acceptand ca imposibila fericirea din cauza asa-ziselor ”probleme de cuplu”. Nu incerc sa-i judec pe acesti oameni si nici sa le dau sfaturi, eu sunt totusi unu ei sunt asa multi chiar prea multi. De fapt incerc sa ma justific pe mine si pe acei putini care inca mai credem ca viata e minunata si ca exista cineva, undeva cu care ne este permisa si fericirea.
Acum, cand scriu aceste randuri m-am cufundat intr-o ulcica de vin rosu, un vin ce ascunde adevarul dar si curajul sa impartasesc cu dumneavoastra dragi cititori concluziile unui mereu indragostit, poate de natura, asadar concluziile mele la intrebarea “De ce iubim femeile”(Mircea Cartarescu).
Pentru mine iubirea inseamana, nopti nedormite visand cu ochii deschisi la chipul celui drag, nimic nu e mai frumos si mai sexy in lume decat silueta fiintei iubite, nimic nu ma face sa vibrez mai mult decat glasul dulce si ademenitor al celei ce sa cuibarit in inima mea. Privirea ei este putere mea, rasuflarea ei este hrana pentru mine, si simt cum ma furnica din picioare, cand ma saruta. Cine a zis ca iubirea este tinuta in inima precis a simtit ca mine, cum aceasta i-se rupe in piept cand fiinta draga pleca, si simtea cum ii salta in gat, gata dea pe afara, cand se intorcea.
Ce iubim la femei ?
Bineinteles ca ne uitam la femei si le admiam corpul si rotunjimile, sunt construite in asa fel incat noi barbatii sa nu ne putem dezlipi ochii, femeia este un exemplu in care teoria evolutiei si-a atins perfectiunea, O evolutie care le-a inzestrat pe doamne si domnisoare cu daruri astfel incat acestea sa ne tina mereu in vraja dumnealor. De la o prima privire barbatii descopera chipul si buzele rosii cu gust de capsuni,, doua nestemate, de safir sau smarald privesc spre tine, nasucul si obrajorii carnosi si parul imbatat cu mireasma florilor de mai, ochii iti aluneca in jos descoperi pieptul plin de voluptate, coapsele si fesele rotunjite ca intr-un arc de triumf. Apoi picioarele, picioarele lungi, catifelate fermecate, un prieten imi zicea ca el alege femeile dupa forma si frumusetea picioarelor. EU nu iteleg doamnelor si domnisoarelor, de ce va incapatanati sa ascundeti una dintre cele mai senzuale parti a corpului dumneavoastra dupa niste pantaloni, pana si in miezul verii sunt femei care nu vor sa renunte la acest accesoriu vestimentar.
Ce ne atrage cel mai mult la femei, ce ni se pare sexy, nu-as putea sa ma pronunt in numele tuturor barbatilor dar cel putin o parte din noi consideram cea mai sexy poza este atunci cand privim femeia cu care facem Dragoste cum se cufunda intr-o mare de placeri orgasmice. Imaginea femei care atinge culmile plecerii la atingerea unui barbat a fost si este obesesia istorica a tuturor barbatior, astfel cum explicati tehnici gen Kama-Sutra si alte procedee de imbunatatire a performantei sexuale la care se supun unii barbati, se pot vedea si astazi prin triburile africii si americii de sud, tehnici prin care se atrana se trage se implanteaza si alte operatii care mai de care mai ciudata pentru ingrosarea sau lungirea barbatiei. Toate aceste culturi sunt insa inapoiate in lumea noua exista laser si clinici medicale specializate in dotarea si echiparea pentru nopti de placeri.
Sfantul Valentin a venit, si Dragobtele a venit, chiar si 1 Martie a venit incecam toti sa fugim prin piete si pe la tarabe sa cumparam o atentie, un cadou, un simbol persoanei de care suntem atasati sentimental sau in vreun fel, Incercam sa facem impresie buna sa simta si ea ca exista si ocupa un loc in mintea noastra, deja traditia a devenit obisnuinta, obisnuinta a devenit reflex si oare ce rost mai are sa ne agitam doar sa facem impresie, intr-un final si noi si ele ne consolam cu ideea ca gestul conteaza. Dar oare cum conteaza gestul si pentru ce conteaza ? Avem reflexul de a iubi, va trebui sa invatam din nou emotia de a iubi ! Trebuie sa descoperim viata !!
Concluzia este foarte trista, in zilele noastre iubirea sta pe patul de moarte in timp ce sexul este afisat in tot felul de emisiuni si petreceri care mai da care mai lipsite de bun gust lipsite de demnitate. Lumea de maine trebuie sa si intoarca fata catre dragoste, poate putin mai multa ar fi dejuns in a stapani ura care intra si se instaleaza in inimile impietrite ale oamenilor. Trebuie sa invatam sa iubim. Sa incercam sa fim un pic mai Buni !

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!