poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1409 .



Marea...
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [o_k_i_u ]

2004-09-20  |     | 



Marea …

Dardai si am vizibilitate redusa...pentru ca e intuneric si nu se vede decat geamandura:un butoi vopsit care baltacaie sec legat pe fundul marii...la fel de ud ca al meu.Fundul meu afundat in nisipul de pe malul marii.Hmm..cum ar fii sa fi un fund de mare...hehe.N-ar fi atat de plictisitor cum ar fii dac-ai fii un oarecare pe malul marii langa doi care se ling.Asta ar fi singura posibilitate sa fii fund si sa fie mai interesant decat sa fii om... sa fii fund de mare...Rudolf a intors capul spre mine si,datorita privirii lui care parea sa spuna "care-i faza?",m-am abtinut sa nu zambesc.Pivirea lui m-a facut sa-mi vad de fundul meu,in liniste.
El si-a vazut de fundul ei in continuare la fel cum o facuse si inainte sa ma priveasca…Poate si fundul ei era plin de nisip si ud ca si al meu…poate chiar lipicios de la apa din mare.Lipicios ca nisipul dintre degetele lui care probabil o zgaria din cand in cand.Poate chiar ii inghetase fundul pentru ca era destul de rece… era noapte...Asteptam cu totii rasaritul care avea sa ne aduca in speranta mea ceva caldura.Ei sperau sa le aduca placere…Sperau sa se simta mai romantici si speciali.
Dar soarele era departe… lumina alte funduri acum…funduri care incetasera sa mai fie framantate de cine-stie-ce maini pline de dorinta.Acum Rudolf impreuna cu Ana erau in rolul indragostitilor de noapte care se pipaie si se ling pe buze.Buzele poate erau sarate si pline de ingrediente din mare…ingrediente care te fac sa te simti in mare ca intr-o oala cu ciorba.Ciorba din toate orasele tarii si nu numai.Mi se facuse foame dar ei nu bagau in seama foamea mea.Isi vedeau linistiti de ale lor care probabil ii rodeau si pe ei.Culmea ca nici foamea lor nu ii intrerupea din activitate.Chiar pareau mai infocati animati de dorinta de a acoperi zgomotele chinuitoare ale stomacelor.
Vantul incepuse sa imi dea dureri usoare de cap si mi-am acoperit urechile cu genunchii.Dupa ce mi-am cuprins genunchii cu manile am observat ca nu mai puteam sa stau in fund.Am incercat de cateva ori sa stau drept dar am ametit imediat… am si uitat de ei..ca imi venea in gat si sarea de aseara si am tremurat cand m-am gandit la lamiae cum ma facea sa tremur cand o muscam.Sticla aia mai avea ceva,dar sarea cazuse pe jos…Lua-o-ar dracu de sare ca nu mai pot s-o uit.Degetu plin de sare cum intra in fundul gurii si apoi inecam greata cu lamiae si clateam acreala cu tequila.Tequila care ma umpluse in gura …pana am dat pe afara si si am udat in fata mea pamantul…plin de voma umana,multa voma cu miros de alcool…si iar am vomat si nu mai puteam sa trag aer,sa respir,eram stors de contractile stomacului care nu s-a lasat pana nu a scos totul afara din el si m-au lasat gol si sec in fata lor.Erau uimiti si oarecum dezgustati de prezenta mea.Probabil erau si umpic scarbiti de voma pe care tocmai o incropisem la picioarele lor.Era si ea plina de sare ca buzele.Si arata ca o ciorba.
Parca imi parea rau ca le-am stricat seara sau… dimineata caci rasarise soarele.Neah… au prins rasaritul…Acum ca eram pe picioarele mele si voma umpic pe picioarele lor,m-am simtit si am plecat acasa dupa ce am stat o noapte degeaba pe malul marii.Mai bine o faceam la hotel la caldurica intr-un pat moale sub o patura pufoasa.


.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!