poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2658 .



Lebedei nr.21
proză [ ]
aniversarea(XXV)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Lican Tropp ]

2007-09-14  |     | 



Trandafirii din obraji au petalele moi, îmi cad în palme rușinați de oamenii care trec prin curtea noastră. Alerg cu privirea aproapele pământului învârteala lui îmi retează orice bucurie, degetele se strâng câte unul pe tricoul întins să mă acopere.
-Tare nu m-aș mai vedea nene! apoi alerg curtea cu Diana ținându-mi urma să nu mi-o prindă cineva, atâția oameni! În casă, mama lasă florile să acopere vaza crăpată, îmi plac mâinile ei vechi printre culori, mă opresc întotdeauna mirat de amintirile ridurilor unul mai înalt altul mai lung fiecare are pe cineva, fiecare s-a desprins din altceva, altcineva.

-Ce s-a întâmplat?
-Nu-mi plac oamenii ăștia mulți în curtea noastră. E ziua bunicii și n-ai ce-i face, așa e de când lumea, tu nu ai ziua ta?
-Ba da, dar la mine se întâmplă doar copii și nu trebuie să stau la fiecare în poale vorbind doar despre ce poezie mai știu. Habar nu am de nici una și oricum nu le spun. Ãla șchiop de colo mă împingea din drum cică să îmi țin câinele aproape. Are capătul bastonului din fier, știai?
-Lasă-l mamă că-i bătrân și are nevasta plecată departe de lumea noastră. Ai să înțelegi mai târziu că toți oamenii ăștia sunt de-ai locului, o stradă două nu mai mult să mergi până la ei și apoi într-o bună zi ai să mergi și tu în vizită, să primești atenție cu multă multă dulceață de căpșuni.
-Și sirop de vișine?
-Și!

Am luat-o de coadă pe Diana și ziua a trecut printre viețile oamenilor înalți și cu mine cât o mână de-a mamei și-a tatei. Spre seară omului șchiop i s-au mai îndulcit ochii și-a prins drag de cățea. Abia că l-a smuls noaptea din poartă și l-a dus. Vezi prietena mea, nu toți oamenii sunt ca fierul bastonului. O să mergem să te mai vadă! O să vină să ne mai vadă!

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!