poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1047 .



Return to the island
proză [ ]
Ceruri albastre -jurnal de front 1941

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [CHRYS ]

2013-02-10  |     | 



Return to the island


Am asteptat prea mult de la ea..
Te mai gandesti la ea?inca ..rase Johansen..
Pesemne sint cam prost nu-i asa?

De fapt stii Jung nu m-am mai gandit chiar..si apoi eram bolnav..poate de –aia..poate era un simbol ..dar era si iar am uitat de iubire..
Da de Alexandra .stiu/…

A citesti si ganduri mai nou?

Sintem intr-o alta civilizatie acum…
Hm cred ca da..

Si ce vrei sa spui ca Alina era un simbol..
Acum ca o spui ma gandesc ca si Alina prima era un simbol..

A ce omule?

A femeii ideale , poate, anima ..
Erau din nou pe insula..un soare roziu aurolat cadea la orizont…
Ah Dumnezeule! De ce inainte era sentiment?..
Cum?

si in muzica si in jocuri si in relatii..era sentiment …ce se intampla cu lumea Jung?
Am impresia ca e pe duca!

Asculta lumea e pe duca de cand ma stiu..si totusi e!
DAR CU SENTIMENTELE INTR-ADEVAR S-A SCHIMBAT CEVA..dON jUAN AR SPUNE CA INSUSI PUNCTUL DE ASAMBLARE AL LUMII S- A SCHIMBAT in alta pozitie ..
nu mai sint demult oamenii din 80 si 90

de ce ?
asa a mers lumea!

Johansen asta nu I un raspuns!si stii asta


Nu te merita!nu te a meritat!
Crezi?

Bineinteles, Johansen surase..

Hm..si tots I cum am putut fi atat de orb sa n-o vad
Asculta prietene , trebuie sa treci peste ea..
Stiu..adica cred ca stiu..dar stii in vise inca…mai tresare ceva..
Foarte bine, iubeste acele lucruri care le ai vazut in ea, chiar si potential in continuare..n o suprima, Angelia asa cum o vezi exista undeva..


Nu te gandesti sa te duci iar dupa ea?!nu faci nebunia asta?..
Lol .. chiar nebunie ar fi nu?...pai ti am spus nu m am mai gandit la ea..dar imi place cum ma faca sa ma simt..
Nu e asta o definitie a iubirii
Daca nu e tocmai ai brevetat o!

Rasera amandoi…
Dar tu ?tu cum o duci cu fetele..stii , in cartea asta totul e despre mine..
Lol am observat!hai nu chiar totul..
Mda..dar am nevoie stii sa mi limpezesc gandurile ..si sa fac descopeeriri si poate sa am revelatii ..

Sint povesti care se desfasoara si personaje care se nasc..si traiesc..
Cum vine asta?

Pai stii Stefan si Fabby traiesc..se simt in randurile cartii. Blandu ori Visterneanu..nu i mai poti lasa…

Vrei sa zici ca au o viata proprie..
Pai cam asa…in acest univers ei traiesc si cititorii, ca si mine nu-I pot ignora si abia asteapta sa vada ce mai fac , ce li se mai intampla…ca si cum ar trai intr-un alt univers..

Hm foarte tare!
Da asa zic si eu..probabil in acel univers ei chiar exista..

Pai e posibil asa ceva?

Totul e posibil!si stii ca oamenii sint creatori de constiinta..

Ei acuma nu incepi cu miturile..ca Pygmalion
Pai fantazez si eu..dar aminteste ti de visul lui Castaneda ..sint oameni care traiesc intr-un vis…al altuia..
Wow
Exact..si se spune ca noi am fii intr-un vis al lui Dumnezeu..

Interesant pentru ca vechii budisti afirmau , un anumit curent evident , ca totul este constiinta , materia e doar o iluzie a constiintei, precum obiectele din vis..
Dar cum iti explici ca un copac este si cand nu este nimeni in preajma sa-l constientizeze?..

Pai asta a fost una din hibele scolii “constiintei pure” desi exista raspunsuri si la asta..
Cum ar fi?

Don Juan Matus spunea ca sint niste puncte nodale energetice in reteaua noastra- lumea noastra care mentin lumea, sustinuta de altfel prin consensul nostru , e un vis colectiv..

Wow lumea un vis colectiv .. ce imagine fabuloasa..dar parca prea fantastica..
Interesant este daca toti am dormi lumea n-ar mai fi ..
Ce spui ?

Nu e ciudat ca intordeauna jumatate din populatia globului e treaza?..
Acum ca spui da!loo ce teorie mai e si asta..

Pai gandeste e juamtate din viata noastra e somn, chiar mai mult la unii si zambi..
Si oamenii intentioneaza lumea asta din timpuri imemoriale de miii si mii de ani prin niste mecanisme foarte simple dar subtile cum ar fi ancorarea constiintei numai in prima atentie..
Dar cum a fost posibil Don Juan? : )

Lol pai cum prin ceea ce inveti de la mosii si stramosii tai..copilul alearga zburdalnic si se minuneaza de frumusetea lumii..si intreaba ce este aceasta..de ce aceasta?
Pana cand maturii ii spun..e o pasare , e o frunza..si cand vede ghemotocul mic si catifelat..exclama a.. asta e iar! Pasare ..m-am plictisit..

.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!