poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1663 .



Si poate speranta inca mai este....
proză [ Ştiinţifico-Fantastică ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [tatanka ]

2005-03-08  |     | 



Bunicule ce se intampla unde pleaca tata cu fratii mei cei mari...?
- Sa apere pamanturile noastre de Orci din Tribul Zimbar... sper numai sa faca fata... pacat ca eu nu mai sunt in puteri sa le fac fata ca altfel am fi salvati de toate aceste atacuri... Odata domnea pacea pe aceste pamanturi dar de cand a murit Zelius seful orcilor hotia si rautatea sau instalat in acel trib si astfel in cautare de mancare si venituri usoare au inceput sa fure si sa hartuiasca satul nostru si cele invecinate .. Daca tu ai fi fost mai mare poate ai fi reusit sa izbutesti in labirintul Razboinicilor.
- Pai bunicule am deja 14 ani, pot sa incerc.
- Nu Kanh,nu poti.Cei care intra in labirintul Razboinicilor trebuie sa aiba macar 18 ani si sa nu le fie frica de moarte altfel poarta razboinicului nu se va deschide. Acum ar trebui sa te culci e deja tarziu ...
Kanh se aseza in pat si cu privirea la fereastra il intreba din nou pe bunicul sau : Bunicule dar tu ai fost in labirintul razboinicilor???
- Normal ca da,la fel ca si tatal tau. De unde crezi ca am acele puteri magice ?... dar acum nu te mai gandi si culca-te!! Va veni si ziua ta.
Bunicul stinse lumina in camera si pleca..Orele inaintau in noapte si micutul nostru nu putea sa adoarma, se tot gandea cum sa-si ajute familia,daca va reusi sa devina puternic cum fusese bunicul sau odata si cum este tatal sau.Pai da ca nu vam zis ca cei trei frati mai mari nu au reusit sa intre in labirintul razboinicului, o adevarata dezamagire pentru familie si pentru comunitatea in care traiau, asa ca toate sperantele ramaneau pe spinarea lui Kanh ... Inca treaz el se ridica din pat si se indrepta catre fereastra si se uita afara in gradina din spate unde se afla si misterioasa poarta la care nu avea acces nimeni decat daca primea acordul de la batranul satului.In aer el observa un fluture care venea direct spre el si i se opri in mana doar cateva secunde dupa care zbura catre poarta razboinicului si disparu in noapte...Micutul nostru facu doi pasi in urma si incepu sa se imbrace .Deschide usa usor si se furisa afara din casa alergand pana in fata porti....
Langa poarta o inscriptie "Curajul il dobandesti, Puterea o construiesti" mai jos o alta inscriptie "Poate ziua de maine nu va mai fi.,ai curaj sa o traiesti pe cea de azi ??? Daca da,deshide poarta ,daca nu, pleaca si nu te mai intoarce!"
Poarta se deschise usor scartaind la care Kanh pasi inainte cu pasi marunti in intunericul din spatele porti...Cum intra,un vant puternic tranti poarta de tremura pamantul si o inchise ... In intuneric cum statea zari o luminita care se apropia de el... iar apoi vazu inca una.. si inca.una... multe luminite care se apropiau de el si incepeau sa-l inconjoare. Aproape instantaneu fu ridicat de la pamant si imobilizat de aceste mici creaturi.O voce se auzi : pt a continua aceasa aventura tinere iti trebuie o armura si o arma ...Alegeti arma si armura iti va fi data in functie de arma... In dreapta lui se lumina un raft plin cu arme : sabii,arcuri. bete magice...de toate pt toate gusturile... Micutzul nostru se uita bine si vazu o arma mai deosebita, un fel de sabie dar din lemn cu maner nu foarte mare si un pic ondulata.Chiar ti se parea a fi un bat oarecare dar lui ia placut si a ales-o pe aceea.Foarte bine se auzi dinou Acele mici creaturi luminoase au inceput sa se invarteasca pe langa el si sa-i construiasca o armura... .



As dorii una,doua pareri daca merita sa continui ideea sau nu..Multumesc

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!