poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3331 .



Noi (pe cine) mai votăm?
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [asvl ]

2008-11-20  |     | 



Noi (pe cine) mai votăm?
Promisiuni peste promisiuni de atâția ani încoace, aproape că ne-am și obișnuit! Parcă suntem imuni după ce ascultăm ce spun ei, cu gurile deschise, ce ni se mai oferă în următorii ani. Până acum, după cum ni s-a promis, „le avem pe toate“ , așa că…, întotdeauna este loc și „de mai bine”, spunea un candidat. Metode, idei, șiretlicuri de a duce alegătorul în eroare, sunt destule, numai că trebuie să fii foarte atent ca nu care cumva să rămâi cu gura deschisă, iar atunci când ți-o fi lumea mai dragă să-ți umple cineva cavitatea bucală cu ceea ce este mai spurcat! Dacă mai ai și inspirația de a duce mai departe „veștile bune” , atunci, cu siguranță te-ai asigurat de un trai bun pentru o perioadă de timp.
Dar ce garanție am eu că își vor ține măcar cea mai neînsemnată promisiune? Și, după tot circul pe care-l fac, unde în majoritatea cazurilor sunt atât artiști cât și spectatori, se vor mira că, la viitoarele alegeri, nu se va înghesui nimeni la urne. Păi, cum să o facă dacă, atunci când li se propune un candidat ce are o verticalitate însemnată, ei aleg tot pe cel care este mai aproape de sufletul Președintelui Partidului sau și mai grav, după pile. Unde sunt interesele cetățenilor? Cum se reprezintă acestea, dar mai ales cum pot fi reprezentați cei din diaspora de către un candidat aflat pe terioriul statului român? Cum pot ști EI ce este mai bine pentru cei care trăiesc în comunitățile din afara granițelor țării ? Dar cum dragi cititori să nu le știe, când de la an, la an, vedem că ne promit mai multe, că recunosc că avem nevoie de mai mult, iar nu în cele din urmă că au vorbit personal cu alegătorii, știindu-le „diagnosticul”, apoi le aplică tratamentul de rigoare, ce ce îi va ține în viață încă patru ani, până la următoarele alegeri... Și atunci, pe cine să mai punem ștampila?

Jurist, Ionela van Rees-Zota
www.radior.eu
www.asiiromani.eu

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!