poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3879 .



Maxime și cugetări
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Camy Traitly ]

2008-06-27  |     | 



- UN CREION ȘI UN VIS ADEVÃRAT TE POT DUCE ORIUNDE VREI TU .
( Joiyce A Myers)


- Cel mai mare miracol al vieții ești TU ( Iordache Bota)


- Un prieten adevărat te prinde de mână și îți atinge inima.

- Vor exista mereu oameni care te vor răni, așa că trebuie să îți păstrezi încrederea și doar să ai mai multă grijă în cine ai încredere a doua oară.


- Doar pentru că cineva nu te iubește așa cum vrei tu, nu înseamnă că nu te iubește cu toată ființa sa.

- Nu te iubesc pentru ceea ce ești, ci pentru ceea ce sunt atunci când sunt cu tine.

- Poate că Dumnezeu va dori să cunoști multe persoane nepotrivite înainte de a cunoaște persoana potrivită, pentru că atunci, când o vei cunoaște, în sfârșit, să ști să fi recunoscător.

- Nu plânge pentru că s-a terminat,zâmbește pentru că s- a petrecut.


- Nu merită să plângi pentru nimeni, iar cei care merită, nu te vor face să plângi.


- Nu îți petrece timpul cu cineva care nu e dispus să și-l petreacă cu tine.

- Poate că pentru lume ești o singură persoană, dar pentru o anumită persoană, ești o întreagă lume .


- Nu uita niciodată să zâmbești, nici chiar când ești trist, pentru că nu se știe cine se poate îndrăgosti de zâmbetul tău.


- Nu lăsa niciodată dezamăgirile de ieri să-ți umbrească visele zilei de mâine.


- Când lumina s-a stins brusc, iar tu ți-ai pierdut calea....lasă iubirea să te ghideze și să-ți transforme nopțile întunecate în zile senine.


- În momentul în care tu ai învățat să iubești, ai învățat să trăiești.


- Când îmbrățișezi pe cineva, nu fi primul care se desparte din îmbrățișare.


- Nici o iubire și nici o prietenie nu poate trece calea destinului nostru fără a lăsa acolo urme pentru totdeauna.
( Francois Mauriac)


- Acolo unde vei găsi o prietenie adevărată, vei găsi și iubirea adevărată.(Sally Pariter)

- Cea mai stranie formă de a îndepărta pe cineva este a sta lângă el și a ști că nu-l vei putea avea niciodată.


- Lucrurile simple din viață înseamnă adesea cel mai mult.
( Adriene Ofteddal)


- Eu cred că viața este o serie de eșecuri și realizări.(Howard Schultz)


- Prietenia este singurul lucru concret ce poate menține lumea împreună. ( Woodrow Wilson)


- Iubirea este cadoul eternității împachetat, iar viața este despachetarea lui.( Jody C. Burnett)


- Păstrează-ți credința în toate lucrurile frumoase ; în soare când e ascuns și în primăvară când e trecută.


- Nu permite nimănui să-ții fure visele.( Dexter Yager)


- Iubirea poate vindeca o inimă frântă.


- Iubirea e viață, iar dacă tu pierzi iubirea, tu pierzi viața.


- Pritenia multiplică bucuriile și împarte suferințele.( Thomas Fuller).


- Unde există iubire, există viață.( Mahatma Gandhi)

- Caută să devi un om mai bun și asigură-te că ști cine ești tu înainte de a cunoaște pe cineva și a aștepta ca acea persoană să știe cine ești.



- Nu te agita atât, lucrurile cele mai bune se petrec atunci când te aștepti mai puțin.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!