poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3187 .



Cugetări și maxime
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Camy Traitly ]

2008-06-10  |     | 



...." dar fiecare ar trebui să fie puțin orb ca să vadă mai bine cum strălucește, în umbra inimii , mica flacără a iubirii. Fiecăruia i-ar trebui, în răceala vieții sale, ceva care să-l încălzească întocmai ca un soare blând de primăvară și asta e fericirea de a iubi...
.....să iubești și să nu vezi ceea ce iubești, să vorbești despre flori fără să le cunoști....
..... să trăiești în întuneric, dar ființa ta tainică înoată în lumină......"


"...O stea căzătoare, tocmai apare pe cerul moptatic.Îi urmărim cu ochii dâra argintie ca să o vedem mai apoi dispărând la marginile nopții. Apariție, dispariție....
Imagine impresionantă a vieții omenești. Fiecare ființă, fiecare suflet nu e oare o lumină a cerului ? Fiecare chip, fiecare privire nu luminează lumea, nu lămurește marele mister al ființei ? Aidoma stelei pieritoare, viața se ivește brusc din tenebre, odată cu primul strigăt al noului născut, ca să traseze mai apoi minunata curbă ascendentă a tinereții, până în acel punct din spațiu care marchează apogeul, punct variabil pentru fiecare ins, după care pieritoarea lumină a vieții se va cufunda în genunea de nepătruns a morții ".
...." viața se ivește brusc din tenebre "...

" Torente" - Marie-Anne Desmarest







Maxime



" Picăturile de cerneală pe masa unui scriitor, sunt ca picăturile de sânge pe câmpul de luptă."
( Vlahuță)

" Să înveți a citi ce-ți scrie iubirea care tace și să auzi cu ochii, astea nu le poate face decât gingașul simț al iubirii. "
(Shakespeare)

"Dragostea nu înseamnă un bărbat și o femeie care se privesc în ochi, ci o femeie și un bărbat care merg alături și care privesc în fața lor "
(Antoine de Saint-Exupery)



" Dacă rațiunii îi displace un lucru, dă-i ascultare ."
(Shakespeare )


" Învață să cunoști oamenii printre oameni, învață să meditezi asupra lor în singurătate"
( Goethe)

" Înțelegerea semenului este condiția omului evoluat ".


"Sufletul omului nu moare după o rea catastrofă sentimentală, stă numai în agonie,și așa se explică posibila lui renaștere, clipă de miracol și mică bucurie".


" o înfrângere e numai mijlocul pe care ni-l dă soarta ca să vedem ce ne lipsește pentru a învinge ".
(N. Iorga)

" Dacă ai un singur prieten de nădejde, merită să trăiești".
(Democrit)

"Din nefericire, ne rămâne un interval prea scurt între timpul când suntem prea tineri și cel când suntem prea bătrâni ".
(Montesquiere)

"Jumătate din viață ne cheltuim sănătatea pentru avere,iar cealaltă jumătate ne cheltuim averea pe sănătate ".
(Voltaire)

....." Și mai ales nu te minți pe tine..."
(Shakespeare)

...."Cei răi cred că îți fac mult bine când nu-ți fac rău "
(Esop)

"Un bărbat nu înșală o femeie cu o altă femeie pentru că cea de-a doua ar fi mai tânără, mai frumoasă,ori mai deșteaptă decât prima, ci pentru că e alta".
(Bernard Show)


..."Dacă simți că nu poți avea încredere în nimeni, păstrează-ți încrederea în tine și vei fi fericit ".


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!