poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3952 .



Palma dată creștinismului
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [karmacristina ]

2008-04-14  |     | 



Palma dată creștinismului

De două mii de ani creștinismul își cîștigă adepții prin învierea Mîntuitorului. Dacă sarcofagul în care se presupune că ar fi rămășițele pămîntești ale lui Iisus va dovedi după zeci de teste de ADN că Fiul Omului nu a înviat și nu s-a înălțat la ceruri, istoria creștinismului s-a oprit! Cineva pregătește terenul pentru anihilarea acestei religii; nimieni nu știe însă cine. Acum 28 de ani, cîțiva specialiști și un regizor găsesc la Ierusalim trei sarcofage în care ar fi fost înmormântați Iisus din Nazaret, copilul lui, Fecioara Maria și Maria Magdalena. După ani de eforturi, arheologii israelieni au identificat numele celor ce-și găsiseră acolo locul de veșnică odihnă: „Isus, fiul lui Iosif”, „Maria”, „Judah, fiul lui Isus” și „Mariamene”, care, potrivit unor specialiști, s-ar putea traduce prin „Maria Magdalena”. Cu patru ani în urmă a apărut celebra lucrare ,,Codul lui Da Vinci”, unde autorul Dan Brown susține că Iisus a fost căsătorit cu Maria Magdalena. Cartea a cam zguduit credința în Fiul Omului și mulți au lăsat îndoiala să înlocuiască dogma creștină. Cei care stăteau la îndoială și-au făcut repede din Codul lui Da Vinci Biblia personală. În 2005, sub basilica Sfîntul Pavel din Roma, în urma unor săpături s-a constatat o altă descoperire: sarcofagul Sfîntului Apostol Pavel. Ceva mai ancorată în realitate, pentru că se spune că chiar aici a fost îngropat Sfîntul Apostol, minunea nu s-a finalizat încă: după ce sarcofagul va fi scos în totalitate din marmura basilicii, vor fi efectuate teste ADN, pentru a se ști cu exactitate ale cui rămășițe se află acolo. Deocamdată, s-au încercat testele cu raze X, însă învelișul sarcofagului este prea gros și nu au putut dovedi nimic. ,,O descoperire care știm că nu va fi făcută niciodată este descoperirea unui sarcofag care să conțină oasele lui Isus Hristos”, relatau atunci baptiștii. Ei, iată că se întîmplă! Pe la sfîrșitul anilor 1970 s-a găsit în nisipurile egiptene o serie de manuscrise de unde ar reieși că Iuda Iscariotul ar fi scris o evanghelie. Așadar, socotitul trădător care l-a vândut pe Iisus romanilor, apare de data asta ca un inițiat, tratat injust de istoria creștinismului timp de atâtea secole. El l-ar fi vîndut pe Mîntuitor la un ,,ordin” al acestuia, pentru că dacă Iisus n-ar fi fost trădat, prins, răstingnit, omorît și apoi înviat, nu s-ar mai fi scris istoria creștinismului. Dacă se clatină adevărul sau minciuna, vom afla abia peste secole! Singură, cunoașterea divinului, misterios și accesibil prin intuiții succesive, ne poate îngădui libertatea unei luări de poziție față de false sau de veritabile adevăruri.


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!