poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1727 .



Te iubesc ingeras!!
personale [ Gânduri ]
o scrisoare

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Adnaros ]

2005-09-28  |     | 



Cu ochii in lacrimi caut spre cer, si implor alinare divina, e ziua in care altarele cad si nu mai exista lumina...
Prin labirintul noptii merg, dar nu exista scapare, spre lumina firava alerg si totul in calea mea moare... Ma simt ca un inger murdar un inger cu aripi taiate cerand iertarea in zadar... in fata usilor inimii tale ferecate!... Iar pentru ca zambetul tau sa nu fie niciodata umbrit as cauta lumina in intuneric, pentru ca ochii tai sa nu fie tristi as trezi frunzele care mor toamna, pentru ca pasii sa-ti fie calauziti tot timpul as lua stelele de pe cer ca sa iti luminez calea.
Pentru iubirea ta as ingheta soarele, pentru sarutul tau asi topii ghetarii si as seca marile, pentru amintirile noastre as transforma clipa in eternitate, pentru cuvintele pe care nu am avut curaj sa le rostesc as face ca timpul sa fie reversibil.
Pentru intreaga ta fiinta as renunta chiar si la viata. Dar toate astea nu cred ca ar fi de ajuns pentru a-ti demonstra cat de mult te iubesc, mereu...
Cu ochii aproape adormiti, ma intreb cat am sa mai am de asteptat... cat timp vom mai sta departe unul de celalalt....... Stau si ma gandesc cum sa ajung mai aproape de inima ta..... si nu reusesc sa imi dau seama!... ce lipseste?...
Ca noi sa fim impreuna pentru eternitate........ Vreau ca in fiecare seara sa adorm cu tine....... si a doua zi, dimineata sa fii tu cea langa care sa ma trezesc... Vreau ca tu sa reprezinti visele mele, vreau ca tu sa fi motivul pentru care sa traiesc, vreau ca tu sa fi TOTUL!
Imi las sufletul sa traiasca prin a te iubi pe tine, imi ascult inima pentru ca ratiunea nu conteaza atunci cand iubesti. Inima mea nu este întreaga daca nu esti tu. Daca noi am dat unul de altul a fost pentru ceva, iar daca noi ne vom intalni va fi pentru ca iubirea invinge intotdeauna.......
Putem spune adio unei zile, unei persoane, atator si atator lucruri... dar, iubirii, odata aparuta... nu-i voi spune niciodata adio... pentru ca e vesnica si fiecare avem nevoie de ea......
Am devenit dependent de tine...
Daca as sti ca esti un cuvant din mine n-as mai vorbi niciodata de frica sa nu te pierd.
Ma bucur ca esti în inima mea,... dar as vrea sa fi langa mine, sa te ating, sa se implineasca visul meu cel mai mare. Daca esti o stea,... iar eu iubirea ta..., atunci sunt sigur ca aceastá stea va straluci vesnic.
Crede-ma, esti pentru mine cel mai pretios lucru si nu cred ca dragostea ce o simt pentru tine se va stinge vreodatá... Mai da-mi o sansa, iarta-ma, eu stiu bine c-am gresit...
Dar esti iubirea vietii mele, esti visul spre care am tanjit... Iarta-ma, te rog de mii de ori, incearca sa revii la ce ai fost... Caci fara tine... iti jur ca viata n-are rost... te iubesc.
Si totusi as vrea sa fiu o floare pe care s-o mirosi, sa ma transform in lacrimi in ochii tai frumosi.
As vrea sa fiu un nor... sa ma transform in ploaie si peste trupul tau apoi sa curg siroaie... As vrea sa fiu pamantul pe care tu pasesti, as vrea sa fiu eu insumi... sa-mi spui cat ma iubesti... Nu ti se pare ca vreau cam multe?
Asa ca mai bine te vreau pe tine, pentru ca tu esti totul pentru mine, esti si ploaie esti si vant, esti si soare esti si luna, esti si apa esti si aer, esti si foc esti si lumina.....
Pentru ca tu ai fost esti si vei ramane universul meu... si tu niciodata sa nu uiti ca te iubesc cu tot sufltul si cu toata inimioara mea si orice s-ar intampla sa sti ca nimeni si nimic nu ne va desparti vreodata... numai Dumnezeu. Sa ramai mereu ingerasul meu si sa ma iubesti intotdeauna.
Iti multumesc ca existi si imi luminezi viata precum un luceafar... si Cineva va fi intotdeuna aici sa te iubeasca, cineva va pretui intotdeuna caldura zambetului tau si fericirea inimii tale...
Cineva va incerca intotdeuna sa gaseasca cuvinte sa-ti multumeasca pentru ca ai umplut viata cu vise devenite realitate si amintiri frumoase. Te iubesc nu doar pentru ceea ce esti, ci pentru ceea ce sunt eu cand sunt cu tine...
Te iubesc pentru ca ma ajuti sa fac din viata mea, nu o caverna, ci un templu, din faptele mele de zi cu zi, nu un repros, ci un cantec, chiar daca doare cand nu sunt cu tine.... merita sa risc si sa sper...
Cineva te va iubi intotdeuna, iar acel cineva voi fi intotdeuna EU!

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!