poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1879 .



Scrisoare către mine de citit peste un an
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [gyuriland ]

2019-08-07  |     | 




George frate sper că ești bine te-am eliberat umblai ca Orfeu sau ca Ulise vrăjit în iad meritai mai mult George George... și probabil ești iar îndrăgostit. Poeților li se întâmplă în drăcia lor angelică să alunece în drăgăleală ca pe apă. Probabil ți s-au mai legat cele două cuvinte despărțite a-ul și mor-ul și viața e mai ușor de îndurat. Oricum tu o înduri ușor și solitar nu-mi fac griji. Acum e greu omule după nouă luni de dragoste cum n-am mai pomenit nici în tinerețe am fost pur și simplu aruncat în stradă de femeie pentru că am ridicat vocea la ea. Știu că nu trebuia nici eu să sar în sus nici ea dar am fost umilit public și m-au lăsat nervii. M-am trezit mort cu zile femeia mi-a înfipt urâtul în oase și chipurile nu s-a mai simțit în siguranță în propria casă. Am plecat aproape umil a doua zi deși simțea că de fapt sunt mândru că am murit. Că s-a terminat naibii singurătatea în doi și m-a îngropat cu onoruri de ură. Trebuia pur și simplu să plec fără o vorbă sau un gest și să-mi pierd urma în lume. Nu știu ce aveam în cap uneori judec după ce dau cu pereții de toți pereții. De unde regretul deși nu era cazul. În fine probabil acum ești mult mai lucid și realizezi că a fost o lecție de bun simț dar și de păstrat calmul în situații limită. She soot me down but I get up. I am titanium. Poarte credea altceva. Dar sunt Combinația Letală de Săcui și Berbec. Trebuia să mă omoare de tot și știa o treabă. Lovește omul să nu se mai ridice femeie. Să îl vezi că se sinucide și faci nițel pe afectata dar te feliciți bine că ai scăpat de nebun. N-ai sânge în tine femeie să te salvezi pe tine nu să lovești măcar metaforic pe altul. Aș putea scrie aici tot urâtul de care ai fost în stare dar nu meriți nici ce a fost frumos. Eu am salvat tot și tu ai șters tot. M-ai doborât e drept dar nu există învinși doar în poemele tale mediocre. Sunt mai viu ca niciodată mai frumos mai îndrăgibil și femeile mă curtează mă adoră mă vor. Până una alta ne ocupăm cu găsitul nu mai socotim ce-am avut şi ce-am pierdut. Poate recuperăm ceva ceva dar nu pe noi cei de ieri. Ăia sunt poveste. Moartă doar pentru tine. Pentru mine e întreagă şi vie. Pentru că merge mai departe. Pentru că în ipocrizia și ura ta o să te îngroape morții. Pentru că pe mine oamenii mă adoră și mă îngroapă de viu.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!