poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1524 .



invataturi pseudoculturale
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [EADRIAN ]

2019-03-01  |     | 



Învățături pseudoculturale Priviri în absolut. Reprezentări, argumentări. 1.văd.este.cred.vreau. 2.că’ este se schimbă în că’ sunt. 3.te consideri al tău, vei suferi căci iei personal. Te consideri al Lui Dumnezeu, nu vei suferi. Există fals și uz de fals. Nu eu, nu tu scrii povestea vieții noastre, ci Dumnezeu. Scrisul este realitatea pământ¬_|oglinda_cosmos. Negația are un traseu deja imaginat. Există gândirea a două. A gândi mai mult vezi subiect. 4.Teoria omului. Teoria lui Dumnezeu. Existențialitate. Bucuria cu Dumnezeu: bucuria decriptarii…. 5. “că’ este” schimbă în subiect. Mintea în regiștrii scoate subiect. Subiectivul că întrepătrunderea cercurilor ochilor. Subiectivul că suprapunere stânga pe dreapta? 6. ceea ce este este din de două ori este. 7. totul este “că”. 8.tehnică de redactare: cel ce vine trebuia să-mi vină. Cel ce vine = că’ era. Dumnezeu este Cel ce a fost, Cel ce este, Cel ce vas a vină. Când e răul, este pentru că trebuia. Povestea: eu, tu tu tu …, eu. Te gândești la ceva și apoi vezi subiectul reprezentativ. Platoul gândirii ce polarizează. 9. din cauza mea suferă celălalt. Suferință este nodul ombilical. 10. argumentări mentale: expresii populare, citate, teologice, fizice. 11. cunoaștere comestibilă, acvatică, a aerului, a cosmosului, a naturii, vis, revelații inexplicabile, mintea direcționată topologic. 12. primul gând: eu sunt tu. Eul vărsat în. eul în afară a. Ceilalți sunt eu căzut din cer. Experiență = Dumnezeu despre sine vorbește./ scrie./ selfiul dumnezeesc “sunt” = orice îmi este eveniment. 13. toate sunt în relație. Totul/toate sunt în relație/trase de bucurie. 14. în mental lucrul devine viață. Gândirea, vorba îmbrăcată în rău, “tu zici” devin lucruri, în mental. Minciună este din legarea voințelor de a gândi. 15. istoria din Dumnezeu se repetă. 16. mergem spre ceva nou. 17. schimbarea simbolului suferinței în cel de înviere. Suferință după mama => creare răi. (flori du mal) Floare, copac din sunt, magic mind, străpungerea. 18. gândul că spațiu. Egregorii. 19. oamenii transmitatori, îngemănați, asemănări, oglindire, catalizatori. Omul este timp, loc, nume din Dumnezeu. Lumea reprezentată prin bol. Omul este mâncare. Omul este taur => catedrala, omul stă la masă, omul copac. Există o memorie animalică: șarpe, soarice, iepure, câine.? 20. toate faptele se fac cu ajutorul Lui Dumnezeu. 21. o mare suferință are o mare fericire. 22. înțeleg unde vreau. 23. există credință, dar nu pot să cred? 24. tu zici ce apare simultan. 25. păcatul este un eu fals. Ființă balon cu cap-moneda. Lipirea în echivalenturi pozitive sau negative. 26. nu trebuie să devii lumina, ci ia lumina de la Dumnezeu. 27. moartea pe moarte schimbă în viață. 28. Există reprezentarea orizontală sau a fi în ține. Reprezentarea verticală este a fi în afară ta. Există perpendicularitatea pentru care apar viețuitoare, sărbătorile. Există reprezentări multiple ale eului. 29. crede în continuitate. 30. ia partea tuturor. Răul că sentiment de “altu”. 31. răul este în legătură cu Saturn. 32. în minte este și altă lume, cerurile infinite, cu eu sun tună cu Dumnezeu, suntem avatari, existența infinitului minții. Răul face să dispară spațiul în minte. Trebuie trăită taină. Se poate trece în altă lume = icoană. 33. se construiește marele trup al Lui Hristos. Interiorul Lui este în construcție. Răul este cu rearanjarea interioară. Se repetă: cer nou și pământ nou. Când dai de greu vor merge înainte picioarele Lui Iisus.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!