poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1772 .



Uitându-mă la trecut
personale [ ]
partea a 6 a

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [costydinpielesty ]

2018-02-09  |     | 




Uitându-mă la trecut



partea a 6 a



Pentru ca să nu se întâmple ceva rău cu plecatul și venitul tatăl lui Ariana așa des am apelat la o prietenă bună care stătea lângă, rugând-o să vină până la Ariana și dacă mai apărea bătrânul să îi spună că este prietenul ei. Dar a fost liniște până când s-a apropiat ceasul ca Niky să plece spre muncă,i-a pregătit Ariana ceva să mănânce apoi l-au condus la autobuz,cu un sărut dulce și șoptindu-i la ureche că îl așteaptă în pat lângă ea cât mai repede după ce termină munca. Niky după o oră și jumătate dormite se simțea de parcă băuse ceva energizante, dar iubirea îl făcea să uite de oboseală sau de suferințe, pentru ca era adevărată. I - a povestit șefului că se simte minunat și că este pregătit de muncă, acesta minunandu-se de unde mai are atâta putere știind toată povestea și că în seara următoare iar nu o să se odihnească. Și asai după terminarea programului a plecat din nou la Ariana, deși termina programul pe la 10 seara specială nu-l lăsa în apropiere și trebuia să o ia pe jos încă o jumătate de ora până să ajungă în brațele iubitei lui. Ariana îl aștepta în aceea seară la prietena ei Viky ca apoi să se ducă spre casă întrând în camera ei numai după o mică verificare, încercând apoi să se odihnească știind că Niky pleacă a două zi de dimineață la muncă, dar nici oboseala nici ora târzie nu îi făcea să le vină somn. Parcă vruiau să profite de orce minut cât erau împreună , să se iubească, să se mângâie și să se țină în brațe.Dar după nici zece minute s-a pus afară un potop de ploaie cu fulgere și tunete de se lumina toată casa, grâul Arianei era în curte, păsările erau pe afară, această a sărit că arsă din pat și împreună cu tatăl sau au ieșit, Niky stand în pat deși dorind să ajute dar atât îi trebuia să fie văzut că îl scotea în pielea goală în ploaie și bătut. După ce s-a întors Ariana și-a pus un prosop pe cap căci era udă și s-a băgat în pat lundu-i capul lui Niky și punându-l pe pieptul ei spunându-i să adoarmă căci e târziu și nu se știe ce va fi până dimineață. Au încercat ei să adoarmă dar zgomotele de afară îi speria lundu-se în brațe întorcându-se pe o parte și altă degeaba, doar pe la 2,30 ploaia a început să se liniștească și Niky în brațele iubitei lui a adormit dar când se bucura și el de somn la ora 4 sună ceasul. Și-a sărutat dulce pe frunte și pe năsucul micuț iubita lăsând-o să se odihnească în patul cald și pufos plecând iar pe jos spre specială, afară mirosea frumos a ploaie, în stăție s-a întâlnit cu câțiva colegi care se plângeau că le este somn că s-au culcat târziu, dar Niky ce să mai zică la câte ore dormise în câteva zile. Au fost câteva nopții și zile care îl vor marca pe Niky pe viitor de care își va aminti mereu o adevărată aventură de curaj și dorința de fi lângă fiinta pe care o iubea. Dorind că cei doi să se întâlnească mai mult Niky a început să își caute gazdă în oraș, găsise intr-o zi chiar în apropiere de școală lui Ariana, dar când s-a dus dimineața să vadă camera, gazda i-a zis că el nu va sta singur în camera ci cu încă doi băieții. Eschivandu-se că nu are banii de avans pe care îi cerea gazda acesta îi spune că se duce să facă rost și plecat a fost. Ne având ce face singur prin oraș se duce la Ariana știind că mama ei e plecată cu treburi prin oraș și tatăl este la muncă, ajuns în prin făța porți nu a încercat să strige ne fiind convins că e toată lumea plecată după cum știa el, așa că a mers mai departe întâlnindu-se cu un băiat pe care l-a rugat să se ducă să strige. Ariana era prin casă spundu-i că tocmai îi spală un tricou lăsat la ea și că se pregătea să facă și mâncare căci la prânz îl aștepta pe tatăl ei să mănânce și din aceste motiv trebuiau să fie vigilenți și să aibă grijă. Niky s-a dus în beci și și-a luat un borcan cu gem de cireșe căci îi plăcea și sa pus la masă așteptând ca Ariana să vină lângă el dar săraca nu avea timp în această zi de el doar se bucura că este lângă ea. Lăsând-o să termine de spălat în liniște și după ce a manacat sa dus în casă la televizor rugând-o pe Ariana să-l cheme să o ajute la pregătirea ciorbei. Din ora în ora trebuiau să fie cu ochii pe poartă să vadă dacă apare bătrânul, totul a fost bine până când după ce terminaseră de făcut ciorbă și rugând-o că de data asta să manace împreună, Ariana aude poartă și dându-i adidași în mâna ii zice să fugă în camera ei să se ascundă, spunându-i că în camera aceea nu intră tatăl ei. Cum a intrat în casă a întrebat-o cu cine vorbește ,dar Ariana fiind ea o puștoaică i-a mers mintea spundu-i că, cânta, nu prea i-a venit a crede și îl aude Niky cum deschide ușa la sală, făcându-se cât un purice de mic și bătându-i inima la maxim aude apoi cum se deschide și ușa la camera unde era. Dar spre norocul lui a fost că nu intră în aceea camera, s-a dus prin celelalte dar nimic și sa întors spundu-i lui Ariana că ii este o foame de lup și să-i dea să mănânce. După ce a plecat Ariana a intră în camera și îl vede pe Niky încă tremurând și nemiscandu-se de după șifonier l-a luat în brațe sarutandu-l îndelung, acesta cu glasul tremurând i-a zis "fiți-ar draci ai naibi,dacă mă prindea", dar ea a început să radă așa cum făcea și când tatăl ei deschidea fiecare ușa de la camere. Se gândise Niky că dacă îl prinde să-i spună că este prietenul lui Viky dar nu se știe dacă îl credea ,mai ales că era în camera și la fata lui, se poate să fi fost scos din casă prijonindu-l pe o palmă pe altă și cu câteva șuturi in fund.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!