poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1753 .



Ce nu ți-am spus
personale [ ]
Replică la textul cu același nume de Maria Folea

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Nicu al Popii ]

2017-01-16  |     | 



De câte ori postezi un text îl citesc, dar ști de ce? În amintirea ei, avea același nume ca tine și era eleva mea preferată la seral, la liceul Gheorghe Șincai din București. Sta în prima bancă pe rândul dinspre perete. Uneori îi surprindeam privirea. Cele câteva clipe mă tulburau, mintea o lua razna, îmi impuneam "să nu-mi mai las libere gândurile, ca o haită de lupi îmi bântuia nopțile". Și a urmat marele cutremur din 4 martie 1977. La ora 21 și un sfert am luat catalogul sub braț, eram bucuros, urma să intru în clasă, visam la zâmbetul ei, "coboram pe trepte dispuse în spirală", când huietul unei escadrile de avioane ce venea din măruntaiele pământului m-a pironit, "era complet întuneric, uși grele de metal scârțâiau, deși cunoșteam pe dinafară toți pereții" nu credeam să mai ajung afară....Când zgâlțâiala s-a sfârșit ne-am întâlnit în fața liceului, era tot întuneric doar departe în zare cerul era luminat de un incendiu... "N-ai venit după mine, n-ai fi avut cum...ne-am despărțit cu oarecare părere de rău și cu grabă", aveam catalogul sub braț și am ghicit în beznă zâmbetul ei trist. Ar fi putut ca totul să se termine aici dar povestea a continuat. Cum clădirea liceului a fost grav deteriorată cursurile au fost mutate într-o clădire undeva în Berceni. Mă întorceam de la slujbă într-un troleibuz supraaglomerat și lângă geam, aproape sufocată de mulțime era ea "fixându-mă cu ochi verzi, opaci". Îmi părea străină acea privire, totuși mi-am încordat spatele pentru a-i asigura o ușoară protecție, sprijinind mâinile pe bara metalică a ferestrei. Palma ei s-a odihnit peste degetele mele, ca într-o mângâiere, o căldură dulce mi-a străbătut brațul apoi tot corpul. Din acea zi o frumoasă poveste de dragoste a început...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!