poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1051 .



Irealitate și realitate
personale [ ]
maxime si reflectii Colecţia: Texte Filozofice

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2014-03-10  |     | 



1.Nu mă mai uimește nimic, căci m-am acomodat cu prostia altora, iar răutatea oamenilor este o oglindă pe care o poartă pe piept și-n ea se reflectă ceea ce este josnic și infam, în timp ce bunătatea s-a prelins din lăuntric și a devenit preș călcat în picioare de indivizi.

2.Contemplu indignat lumea defrișată de mistere, cu oamenii ce se târâie prin tina eșecurilor, căci sub pielea lor parfumată trăiește fericit un demon, și aș vrea să inversez totul, să văd ce iese.

3.Vederea – aparat de fotografiat, ce scoate poze cu imagini în mișcare.

4.Din periplul prin spațiile irealității m-am întors cu lucruri virtuale, ce au devenit evanescente în real, iar din intrinsecitatea lor își trag seva elucubrațiile și halucinațiile.

5.Am încercat să divid sinele, a apărut astfel un alt sine magnetizat, ce atrage un altfel de emoții, creând o altfel de stare, pe care l-am deplasat din suflet în spirit... și a devenit o entitate de sine stătătoare.

6.Când idealurile sunt rupte și călcate în picioare, zborul se face în sens invers, înspre subterane.

7.Dacă toate gândurile ar mistui cu flacără intensă ipocriziile și malițiozitățile, atunci s-ar arde toate măștile și ne-am afișa în societate cu corpul inocenței.

8.Spiritul – substanță veșnică – acoperă fisurile realității ce apar ca urmare a ciocnirilor cu non-realitatea, cu spectrele iluziilor formând retina umanității.

9.Pe zarul vieții sunt scrijelite numerele păcatelor, căci zarul aruncat în spațiul fortuit arată numai numărul nefericirii, divizat în fațetele reflectând neputințele.

10.Stigmatul imoralității înconjoară ca o aură pervertită târfele.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!