poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2147 .



Spirite Libere
personale [ ]
proza usoara erotica

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [mayia ]

2005-09-08  |     | 



SPIRITE LIBERE


Se cunosteau de foarte multi ani...dar niciodata nu constituira un punct de atractie una pentru cealalta. Poate din cauza anilor dintre ele...poate din cauza vietilor total diferite ale fiecareia ...poate din cauza temperamentelor foarte diferite. Se completau la foarte multe lucruri...una fiind mai expansiva, cealalta mai rezervata...Una mai rationala...cealalta mai spontana ...Dar amandoua impulsive...si pe tiparul femeii seducatoare. Dar fiecare era altfel. Una era o seducatoare activa...cealalta...pasiva...Mai intai tatona...observa...si d-abia apoi mergea pe linia slabiciunilor...celor care-i picau in mreje. Era extrem de senzuala...si placea in general si femeilor si barbatilor...un tip de persoana cu un puternic amestec de feminin si masculin. Trasaturi foarte fine...ce promiteau foarte multe in intimatate... Cealalta era torturator de apetisanta...sexy...usor extravaganta...provoca foarte mult...foarte feminina...cu un aer pronuntat de frivolitate...frumoasa pe de-antregul...si deloc cuminte si pusa pe sotii mai tot timpul...Ea era marul copt ...Iar farmecul ei consta din puternica-i feminitate deja ajunsa la coacere...si la fel de puternicu-i aer copilaresc...De multe ori confundai femeia cu copilul...Era straniu...dar extrem de placut...ea era cea care dadea culoare relatiei dintre ele...iar cealalta era cea care aranja culorile in cele mai frumoase posturi...dadea intensitatea care lipsea culorilor....

Una traia cu un barbat...iar cealalta cu o femeie...Ghiciti...care...cum? Daca nu...sa mai continuam...

Se acceptau foarte frumos si fara eforturi una pe cealalta...Nu erau prietene...nu erau amante...nu erau nici simple cunostinte...Erau doar doua femei total diferite...dar care comunicau extrem de bine impreuna...si momentele petrecute impreuna...de discutii nesfarsite...de chicoteli...de mici nebunii...erau intotdeauna memorabile...si in momente prielnice pentru amandoua...Isi ofereau neconditionat...si fara intrebari sau raspunsuri...ceea ce nu aveau...ceea ce le lipsea...Relatia lor consta din momente...din reveniri pline de bucurie si dorinta uneia de prezenta celeilalte...iar apoi de lungi plecari...Era o permanenta neantretinuta in mod expres...ci caracterizata prin temporaneitatea momentelor petrecute impreuna...Amandoua erau constiente...ca nu-si pot oferi permanenta...ca nu si-ar putea fi fidele...intr-un context de impreuna...Amandoua erau...fiecare in felul ei...doua aventuriere....amanadoua cautau atat stabilitatea cat si intensitatea obtinuta numai prin furtul momentelor...Intr-un fel erau asemenea...Amandoua iubeau frumosul...iubeau viata...una mocnind...iar cealalta...arzand pur si simplu...doua spirite libere...dar crescute in lumi diferite...Fiecare era fascinata de felul celeilalte...

Undeva...in strafunduri...am putea spune ca nu si-ar fi putut potoli setea de autocunoastere..decat degustandu-se reciproc...savurandu-se ...din toate punctele de vedere....Dar aveau aceeasi disponibilitate si dorinta..(?)...si mai ales daca ar fi avut...sincronizarea era esentiala...
.........................................................................................................

Dupa o lunga perioada in care nu se mai intalnira deloc...s-au hotarat sa petreaca cateva zile in afara orasului...Stiau amandoua un loc foarte frumos...usor izolat..dar unde intotdeauna fusesera cu alti oameni...niciodata impreuna...Era un lac foarte frumos...intr-o zona sub-muntoasa...inconjurat de o splendoare de padure de tei ...pe malul caruia era construita o frumoasa cabana turistica...Se hotarara sa mearga acolo...Aveau nevoia de parfumul acelui loc...impreuna...numai ele...fara nimeni altcineva...Din nou ajunsera intr-un moment in care necesitatea uneia de alta era acuta. De fiecare data era mai mare...mai puternica...Cunoasterea lor reciproca se petrecea in timp...mocnit...se aduna...de fiecare data mai mult...si mai mult...
............................................................................................................
O zi intreaga...si-o petrecusera stand pur si simplu...pe malul lacului...fara cuvinte...doar in parfumul teilor raspanditi peste tot...sub adierea salcilor...sub mangaierea apei...Se dezbracara...si ore intregi...se amestecara cu apa lacului...rand pe rand ...si impreuna...pluteau minute intregi...mana in mana...pierzandu-se in imensitatea cerului intunecat de noapte...atat de aproape si totusi atat de departe....Cuvintele...erau in plus...si insuficiente oricum pentru o descriere perfecta a trairilor...a emotiilor...a senzatiilor...Nu ar fi facut decat sa sparga un farmec..atat de greu de gasit...Savurau fiecare fir de natura...totul le conducea una catre cealalta...Parca atunci se observau pentru intaia oara...Atunci fiecare o vazu pe cealalta intr-alta lumina...Un sambure de atractie si dorinta...se nascu in amandoua...Si cu fiecare clipa petrecuta impreuna crestea...acumula...Doua personalitati complexe...acolo erau puse fata in fata...acolo plecau din acelasi punct...Trecutul...viitorul ...erau doua notiuni ce nu aveau nici o greutate...nici o semnificatie...Intensitatea era in continua crestere...si cu fiecare secunda din ce in ce mai greu de suportat...Morala...ratiunea...principiile...erau in totala contradictie...cu tot ceea ce insemanta in ele...

Voluntar sau nu...curentii apei...le aducea una langa cealalta....fata in fata...nurii li se atingeau...fiori fierbinti le strabateau trupurile in raceala apei...incercau sa faca fata senzatiilor...ultimele farame de ratiune si control...le impiedicau sa-si contopeasca frumusetea..Erau doua frumuseti...una langa cealalta...una in fata celeilalte....Se priveau intens...buzele le ardeau...gleznele li se atingeau pe sub apa...pulpele li se lipira...apa parca se incalzea odata cu ele....mii de scantei...ieseau din privirile lor...Fascinatia uneia fata de cealalta...le impietrise...una in fata celeilalte...Senzatia acuta ca ar fi putut veni una catre cealalta...si ca s-ar topi instantaneu...le oprea de la o face....

Un val insa...le desparti...Se trezira...iesira la mal....Ceva se schimbase...Nu era o tensiune...era o intensitate cumulata si neexteriorizata...era un plin...ce parca ameninta sa refuleze in fiecare clipa...intr-un mod necunoscut lor pana atunci...Intrara in cabana...deja se facuse racoare...si d-abia acum o resimteau...Una se duse la camera...cealalta ramase in hol...Isi puse ceva de baut...isi aprinse o tigara...si ramase usor ravasita pe o canapea...Incerca sa-si adune gandurile...simturile...dar era peste puterea ei...Nu vroia sa se usuce...vroia sa mai ramana asa o vreme...cu urme...In hol era un pian...parca o chema...Da..da...avea nevoia de asta...Se indrepta catre el...si degetele-i subtiri incepura sa treaca peste clape in ritmuri de o intensitate tulburatoare...

Nu dura mult pana cand cobara...si atrasa ca un magnet de ritmurile muzicii ...se indrepta catre ea....si ramase asa o vreme...impietrita de frumusetea ei...de armonia perfecta dintre ea si frumosul instrument...Ii era teama sa nu strice ceva...parca...Privirea ei...ii ardea parca pielea...o simtea prin toate venele...Nu stia ca este acolo...dar o simtea peste tot...pe degete...pe maini...in par...pe coapse...Si totusi nu se putea opri din cantat...lupta parca impotriva dorintei nestavilite de a se intoarce ...de a o privi la randu-i...de a o.....

Simti degete subtiri...trecandu-i peste maini...fin...ca o adiere...o respiratie calda..pe pielea gatului...buze calde si lascive...sarutandu-i umerii...Doamne...cum sa reziste...Hainele-i subtiri...alunecandu-i pe piele...incepura sa o sufoce....O voce soptita....molateca...ii sopti in ureche...“nu te opri...e minunat...“...Si continua sa cante...in ritmuri din ce in ce mai intense...aceeasi piesa...capata o alta intensitate...Parca nu mai controla muzica...ci muzica o controla pe ea...degetele nu o mai ascultau...Recele claviaturii....cu greu echilibra caldura care-i cotropise trupul....mintea....spiritul...
Maini calde...fine...degete subtiri...simtea ca-i trec prin par....atingandu-i usor cu buricele degetelor...lobul urechilor...Parca toate simturile isi aveau locul la radacina parului...Isi simti interiorul pulpelor ravasite...de aceeasi atingere...mangaiere...Se lasa prada ei...se vroia posedata de ea...Nimeni nu o facuse sa-si piarda controlul asa cum o facea ea...Nu-si daduse seama pana atunci...cata nevoia avusese de ea...Era insetata...infometata...dupa sarutul ei care intarzia...voit parca...dupa mangaieri adanci...care nu mai veneau...Simtea ca se va rupe in mii de bucatele atunci cand se va intampla...Simturile ii erau intinse la maxim...
Simti...acelasi degete minunate...strabatandu-i interiorul coapselor....picaturi reci...strabatandu-i sirea spinarii...un miros placut de vin bun...ii ameti simturile...Se simtea amestecata...Isi lasa capul pe spate...parul lung si buclat...ii cazu pe spate....o limba fierbinte i se strecura printre buzele-i inebunite de dorinta...buze fierbinti se hraneau cu seva ei...sfarcuri reci si tari...ii penetrau caldura spatelui...prelingandu-se peste tot...O ardea...simtea ca se topeste...O intoarse...si continua ea...ce incepuse cealalta...ritmurile nu fura intrerupte....ba mai mult amenintau o ruptura de nori...de trairi...de tabuuri...Cu o pasiune coplesitoare...ii saruta sanii...sfarcurile...gura flamanda...degete-l penetrara ascunsul...i se prelingeau prin locuri...interzise...Cobora cu saruturi nesatule...usor pe pantec...cu degetele continua sa-i simta sfarcurile dornice...O saruta...acolo...prelung...moale...pasional...si atent in acelasi timp...Era o simbioza extraordinara intre ele...Era atat de primitoare...de dornica...Parca se desfacea sub sarutul sau...o chema...O intarata...cu limba...prin tot locul...ocolindu-i parca voit.......Ajunse si acolo....gemete de placere se contopeau cu muzica inebunitoare...respiratia se ingreuna....inima parca refuza sa mai bata....Simtea ca poate muri...Dorea sa moara asa...Toata caldura care o invaluise incepuse sa se adune ...usor...sacadat...intr-un singur punct...Oare cat mai putea rezista asa...? Nu mai cunoscuse asemenea stare pana atunci....ce urma sa se intample...Era coplesitor...Toata energia...mainilor...sanilor...piacioarelor...intregului sau trup...se concentra parca in adancul pantecului...Se golea...de viata...si se umplea de o placere ingrozitor de necunoscuta....Mii de fiori ii taiau trupul in mii de directii...Era ea care o iubea...ea si numai ea...pe ea...pe nimeni altcineva...

.....................simtea ca se rupe de ea...parca toata intensitatea pamantului iesea prin ea prin toti porii....trupu-i fu naruit de placere...simtea ca se imprastie peste tot....in aer...pe claviatura...in apa....in parfumul teilor care inca-i ramasese in nari......nu mai stia ce este...om sau altceva...era minunat.....Degetele-i amortisera parca...ritmurile...se domilira...din ce in ce mai usor....se resimtea total ...se topea...se golea si se umplea...de placere....De ce a ratacit atat pana aici...? Unde a cautat pana acum...? De ce a intarziat ...atat?

Mii de intrebari...ii ravaseau mintea....amestecandu-se cu scurgerea sevei...a intensitatii....cu domolirea trairilor...si cu insamantarea altora noi....Simtea ca o adora...ca o iubeste nebuneste...De cand erau in ea toate astea....? Nu putea articula un cuvant....se simtea ...rapusa...dureros de placut....Era completa cu ea....si pierduta fara ea...Aici nimeni nu castiga sau pierdea ceva...era o fuziune a unor intensitati acumulate intr-o viata...o fuziune a simturilor...a trupurilor...a mintilor...a spiritelor...a sufletelor....Nu se putea intampla decat o singura data....era unic...Atunci...si acolo...Nu in alta parte....nu intr-alt moment...nu cu altcineva....Isi apartineau...total si iremediabil....

Acum puteau...pleca in continuare ....fiecare pe drumul sau....apartenenta..unui suflet de un altul se produsese deja...voit...dorit...constient...intens...Orice ar fi facut...si oriunde...nu mai puteau apartine altcuiva...Si in acelasi timp un „impreuna“ ar fi distrus totul....Paradoxul...zbuciuma ....inalta si cobora simultan...Se pregatisera o viata pentru un moment....si nu simteau un dezavantaj in asta...un dezechilibru....Asa trebuia sa fie...numai astfel au putut fi pregatite una pentru cealalta...ca entitati umane...nu ca femei sau barbati...Au fost una pentru cealalta....persoana la locul si timpul potrivit...cu o sincronizare perfecta...a simturilor...a timpului...a vietii...Se iubeau ingrozitor...de placut si dureros...ingrozitor de posibil si imposibil....

Amandoua stiau ca numai asa ....si-au putut castiga permanenta....apartenenta una de cealalta...De acum incolo...aveau totul la indemana pentru a-si trai vietile...in continuare.....

S-au mai privit o data....s-au sarutat ca si cum ar fi fost pentru prima si ultima oara..lacrimi firbinti le strabateau obrajii.... s-au despartit...fiecare cu ea in ea....fiecare se lasase la cealalta....

Oare ce iti trebuie pentru a putea iubi si te lasa iubit..macar o data in viata..la adevarata intensitate...curaj sau putere...?!






.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!