poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2269 .



Pagina bucuriei nebune, din jurnalul lui Arcibald, ce cuprinde lumea politică, jurnalistică și opinia publică
personale [ ]
– șo pe mine, pentru cine știe cine! –

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [adrian_nairda ]

2011-06-28  |     | 



Arcibald, noi suntem prada și partea mioriticar-politică surprinsă de ”fuga” grozavă și de goana subsidiară; cu alte cuvinte nu-i cazul să ”ne mai trecem prin cap” și nici dincolo de el. E bine să stăm cuminți: piața-i liberă și stabilizată. E?! E, pentru că e globalizantă, mi-a spus el și mi-a arătat un bilet de avion pe care l-a categorisit a fi fiind benefic, de m-au trecut sudorile și o oarecare suferință retardativă. I-am plătit polița spunându-i că deseară am întâlnirea vieții mele cu o femeie și că mi-am cumpărat un parfum neinspirat, cu care sper s-o dau gata invocând, astfel, prosperitatea mea.
Arcibald s-a mutat la birou – ca și cum era obligat să-și îndeplinească o sarcină de serviciu –, a scris ceva, mi-a-ntins un pahar plin, m-a rugat să nu-i umilesc parchetul, și-a-nhățat biletul de avion, și-a potrivit ținuta, mi-a-ntins, apoi, mâna și m-a abandonat prejudecăților mele.

Imediat, am avut niște impulsuri cardiace (ceva de genul unor abateri financiare necontrolate!), de parcă fuseseră vărsate peste mine tone de legume expirate. M-am confruntat (instant!) cu regrete imense: nu m-am putut ridica din scaun ca să merg și să fac față întâlnirii vieții mele. Am fost un fel de mijloc fix neutilizat, asta-n timp ce Arcibald zbura ca un brand-bastard des utilizat. Marja mea nu era una de eroare, ori una de echilibru, ci era una rea. Știu că am reușit să fac un apel național la 112, apoi lucrurile au dansat prin fața mea de parcă erau niște propuneri rușinoase. Mi s-a arătat și un film legislativ plauzibil cu termenul de garanție decalat către toamnă... ca idee în sine.
Rămas fără resurse umane m-am prăbușit în neant, fără nici-un grad de inspirație.

Ipotetic mă făcusem avocatul ghiavolului, numai pentru că-mi fusese pielea jupuită, apoi făcută-n fel și chip genți, ori pantofi – eram carne vie numai bună de mâncat; la ce bun să mai mănânci un fruct interzis în asemenea condiții de austeritate, câtă vreme carnea-i proaspătă și crudă?

Când Arcibald m-a vizitat, m-am prezentat... fără să fac ”discordanță”. M-a condus, cu amabilitate la budă, unde am făcut, amândoi, zgomotul ăla: șșșșșșșșș...
M-am simțit a fi scuturat de toate relele pământului, pentru că devenisem ideolog!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!