poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 6394 .



Festival Internațional de literatură umoristică și caricatură „Alb–Umor 2011” Alba Iulia, ediția a II-a
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Daruan ]

2011-02-11  |     | 



Organizatori:
Consiliul Județean Alba
Uniunea Epigramiștilor din România

Partener:
Biblioteca Județeană “Lucian Blaga” Alba
Filiala Alba-Hunedoara a Uniunii Scriitorilor din România

Perioada de desfășurare: 27-29 mai 2011

Secțiuni de concurs:
1. Secțiunea epigramă, teme:
2. „Speranță și Viață”
3. „Românul, hazul și necazul”
Se va concura cu trei epigrame pentru fiecare temă.
2. Secțiunea fabulă, temă liberă - trei fabule;.
3. Secțiunea madrigal: trei madrigaluri în conținutul cărora să se regăsească cuvintele „Cetate” și „iubire”;
4. Secțiunea proză scurtă umoristică: temă liberă – trei schițe (maxim o pagina jumătate la 1,5 rânduri);
5. Secțiunea caricatură: tema „O tempora, O mores !” – cinci caricaturi
6. Secțiunea fotografie umoristică: temă liberă. Se vor trimite maxim trei fotografii, format 20/30 cm (A 4)
7. Secțiunea „Volum” (toate speciile literaturii umoristice, inclusiv antologii). Participă volumele apărute în anul 2010, cărțile trimise făcând obiectul unei expoziții temporare, organizată de Biblioteca județeană „Lucian Blaga” Alba, în patrimoniul căreia vor intra toate exemplarele, cu titlu de donație.
8. Secțiunea parodie: o parodie (cu ritm și rimă) la poezia „Când te întorci”, de Ion BRAD

„Când te întorci în tine ostenit
De-atâtea amăgiri rătăcitoare
Îți faci din orice clipă-un răsărit
Și vindeci orice rană ce mai doare.

Dar oare nu-s din nou doar amăgiri ?
Si însemnat copacii din pădure
Cu semnul tainic ca să nu te miri
Că rătăcești și-ncepe să murmure,

Aiuritor, izvorul trist din gând
Cu sevele flămânde de lumină ?
Când te întorci în tine șchiopătând
Să nu acuzi pe nimeni. Tu singur ești de vină !”

Toate creațiile trimise pentru concurs trebuie să fie inedite, nepublicate și să nu fi fost premiate la alte concursuri de gen.
Concursul este deschis tuturor umoriștilor din România, profesioniști sau doar de circumstanță, precum și purtătorilor de condei cu poantă sau de idei din alte țări, unde hazul de necaz se poate exprima (și) în limba română ori prin imagini sugestive.
Trimiterile pentru concurs, la adresa:Consiliul județean Alba, str. Ion I. C. Brătianu, nr. 1, Alba Iulia, cod poștal 510 118, jud. Alba, cu specificația „Pentru Festivalul “Alb-Umor”.
Plicul va conține lucrările în trei exemplare (pentru secțiunile de creație literară) și 1 exemplar (pentru secțiunile caricatură și fotografie) precum și un plic sigilat, care va conține, la rândul lui, datele de identificare ale concurentului.
Fiecare lucrare va fi însoțită de un motto de identificare, motto ce se va regăsi și pe plicul sigilat.
Creatorii care participă la mai multe secțiuni vor trimite lucrările separat, pentru fiecare secțiune, cu moto-uri diferite, pe secțiune.
Data limită de expediere: lucrările vor fi expediate până în data de 15 aprilie 2011, (data poștei). Sunt excluse trimiterile recomandate, care nu vor fi ridicate de la poștă.
Premiile: pentru fiecare din secțiunile epigramă, fabulă, madrigal, proză scurtă umoristică, se vor acorda: premiul I în valoare de 600 lei, premiul II în valoare de 500 lei, premiul III în valoare de 400 lei, un premiu special al Consiliului Județean Alba, în valoare de 500 lei și un premiu special al juriului, în valoare de 400 lei. Pentru parodie: premiul I în valoare de 500 lei, premiul II în valoare de 400 lei, premiul III în valoare de 300 lei. Pentru caricatură: premiul I în valoare de 500 lei, premiul II în valoare de 400 lei, premiul III în valoare de 300 lei. Pentru fotografie: : premiul I în valoare de 500 lei, premiul II în valoare de 400 lei, premiul III în valoare de 300 lei. Pentru Volum: premiul I în valoare de 600 lei, premiul II în valoare de 550 lei, premiul III în valoare de 500 lei și un premiu special al Filialei Alba-Hunedoara a U.S.R., în valoare de 450 lei.
Organizatorii vor contacta câștigătorii, publicând, pe site-ul instituției, programul festivalului, până la data de 16 mai 2011.
Juriul: va fi format din șase membri, trei pentru secțiunile de creație literară și trei pentru secțiunile caricatură și fotografie umoristică, unul dintre aceștia fiind reprezentantul instituției organizatoare. Evaluarea creațiilor trimise se va face independent de către fiecare membru al juriului. Rezultatul final va fi stabilit în funcție de media obținută, secretariatul tehnic al festivalului având obligația de a publica, la solicitarea concurenților, rezultatele obținute. În cazul unor situații de egalitate de punctaj, juriul, împreună cu organizatorii, își rezervă dreptul de a institui și alte premii decât cele anunțate în prezentul regulament sau, în funcție de valoarea lucrărilor, să redistribuie unele premii.
Pentru concurenții care participă la două sau toate secțiunile din concurs și ale căror creații sunt evaluate cu note care îi plasează pe podium, se va acorda un singur premiu, cel mai mare, evident pentru cea mai bună creație.
Organizatorii asigură masa, cazarea, și decontarea cheltuielilor de transport pentru membrii juriului.
Pentru premianți și invitați organizatorii asigură masa și cazarea.
Creațiile laureaților și ale altor concurenți, care vor obține punctaje apropiate de cei plasați pe podium, se vor regăsi într-un volum colectiv, ce se va edita cu prilejul Festivalului, în scopul promovării evenimentului și valorizării alb-umorului, de la tinerețe pân’ la bătrânețe.

Informații suplimentare:
Elena Anghel, e-mail: [email protected], tel. 0749010620;
Dorel Lazăr, e-mail: [email protected], tel. 0723919237

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!