poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Romnesti - Romanian Poetry

poezii


 

Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1942 .



Concursul de poezie în Limba Română *Îngerul Blond* 21 Martie 2010
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Dumov ]

2010-02-28  |     | 




Viața unui poet este de fapt propria lui operă, mai bună sau mai rea, mai măreață sau mai puțin măreață...

Dacă scrii poezii în limba română, dacă ai curajul să pui la încercare măreția operei tale și dacă vrei să câștigi unul din cele 9 premii în valoare totală de peste 8000 RON, te invităm să participi la prima ediție a concursului "Îngerul Blond". Înscrierea în competiție este liberă de cercuri pentru toți cei care au împlinit 16 ani până la data de 15 februarie 2010.

IMPORTANT:

se admite înscrierea în concurs a unui singur text al aceluiași autor

textul înscris în concurs trebuie să nu fi fost făcut public până la terminarea concursului sub nici o formă

perioada de înscriere în concurs este: 15 februarie - 15 martie 2010



Imaginea din codul de mai sus este aceasta:

Sau un link către pagina http://revista.asociatiaadsum.ro/concurs

Detalii de participare a lucrărilor în concurs - Îngerul Blond - 15 februarie 2010

1. Conținutul și detaliile tehnice ale lucrărilor

1.1 Tema este la alegerea participantului fără restricții. Lucrările trimise pentru participarea la Campania inițiată de Asociația Adsum și Revista ZIP trebuie să se încadreze în categoria POEZIE

1.2 Poezia (din grecescul "ποίησις", poiesis, care are sensul de "facere" sau "creare") este o formă de artă în care limba este utilizată pentru calitățile sale estetice și evocative, pentru a completa sau a înlocui semnificația sa aparentă. Poezia poate fi scrisă independent, în forma unor poeme discrete, sau poate apărea în conjuncție cu alte arte, în opere dramatice în versuri, imnuri sau texte ale unor cântece.
Subspecii ale genului liric Aubadă, Caligramă, Elegie, Epigramă, Gazel, Glosă, Haiku, idilă, Limericks, Odă, Pastel, Pastorală, Poem în proză, Rondel, Rondou, Sonet, Tanka, Triolet, Waka, fantum (conform Wikipedia http://ro.wikipedia.org/wiki/Poezie )
1.3. Textele înscrise în concurs trebuie să se încadreze în limitele: minimă de 100 și maxim 3500 de caractere fără spații.

2. Reguli de jurizare

2.1. Punctarea lucrărilor se va face după validarea lucrărilor participante în Campanie, conform Regulamentului.
2.2. Numărul de puncte obtinut de o lucrare va fi de maxim 10. Un punct se acorda din oficiu tuturor lucrărilor ce îndeplinesc cumulativ condițiile din Regulament Diferențierea lucrărilor se va face în funcție de :
a) originalitatea lucrării
b) ingeniozitatea limbajului
c) cursivitatea și calitatea lirică a textului.
d) mesaj și estetica textului
e) tehnici literare și figuri de stil,
2.3. Membrii juriului vor nota fiecare lucrare în parte cu un punctaj cuprins între 1(unu) și 10(zece).
2.3.1 Fiecare membru al Juriului are dreptul (nu și obligația) să dea o singură notă de 10

3. Lucrări eligibile

3.1 Sunt considerate lucrări eligibile acele lucrări care îndeplinesc următoarele condiții cumulativ:
a) Respectă toate normele gramaticale ale Limbii Române
b) Sunt scrise în Limba Română și numai în Limba Română
c) Nu încalcă nici o lege a Statului Român.
d) Lucrările ce nu au mai fost publicate. Indiferent de locul și suportul publicării.

3.2. Vor fi respinse din Campanie lucrările care:
a) conțin greșeli gramaticale sau de exprimare
b) aduc prejudicii unei persaone juridice sau fizice
c) conțin elemente anti-etinice, politice, xenofobe sau înjurii
d) încalcă condițiile Legii dreptului de autor adoptate de Statul Român și Uniunea Europeană.

3.3. Participanții la concurs vor furniza Organizatorului următoarele date personale: Data Nașterii, Numărul de telefon, Adresa completă, serie și numar CI/BI/Pasaport.

3.4. Orice participant are dreptul la o singură înscriere cu o singură lucrare.

4. Transparența și obiectivitatea Campaniei Concursului de Poezie în Limba Română „Îngerul Blond”
4.1 Toate lucrările eligibile înscrise vor fi publicate pe siteul Revistei ZIP imediat ce s-a încheiat jurizarea.
4.2. Lucrările respinse vor fi publicate pe siteul Revistei ZIP intrun spațiu special cu mentionarea condițiilor de respingere a acestora.
4.3. Lucrările câștigătoare vor fi publicate pe siteul Revistei ZIP și în următoarele numere tipărite al Revistei ZIP.
4.4. Toți participanții au dreptul de retragere a textelor și de a cere nepublicarea lor pe siteul și/sau paginile Revistei ZIP până la data începerii jurizării
4.5 În cazul în care 2 lucrări obțin același punctaj, lucrările vor fi departajate dupa notele acordate de membrii juriului,în ordinea prevăzuta la punctul 5. Exemplu: Lucrările A și B au obținut același punctaj final. Dacă nota acordată de președintele juriului este aceeași pentru ambele lucrări, departajarea se face dupa nota urmatoriului membru al juriului etc. Daca egalitatea este valabila pana la ultimul membru al juriului (inclusiv), ambele lucrari vor primi premiul corespunzator punctajului obtinut.

5. Membrii Juriului

Dr.Cristian Tiberiu Popescu, lector univ. dr. – președintele juriului
Dr.Dorobanțu Marinela, lector univ. dr.
Dr.Alexei Rau , Dir. gen. al Bibliotecii Nationale a Republicii Moldova,
Doina Stănescu, președ. Asoc. Bibliotecarilor B.N.R.
Dr. Florin Iordache conf. ing. - Dramaturg
Candid Stoica - actor Teatrul de Comedie
Cătălin Bolohan - Redactor Șef al Revistei ZIP


REGULAMENTUL CAMPANIEI “Îngerul blond” 15 februarie 2010 – 15 martie 2010


Art. 1. Organizator

1.1 Organizatorul Concursului de Poezie în Limba Română “Îngerul blond” (denumită în continuare “Campania”) este Asociația culturală Adsum, cu sediul în București, reprezentată prin președintele Asociației, domnul Ion Gabriel Pușcă, denumită în continuare „Organizator”.
1.2 Această Campanie este organizată având ca scop:
- stimularea creației valoroase, oferind poeților posibilități variate de a‐și valorifica potențialul creativ, în condițiile unei depline libertăți de creație
- creșterea numărului de utilizatori și publiciști ai Revistei ZIP (Zona Interferențelor Poetice) a Asociației Adsum. Mai multe informatii cu privire la Revista ZIP sunt disponibile la adresa www.revista.asociatiaadsum.ro
1.3 Campania se va derula conform prevederilor prezentului Regulament, care este obligatoriu pentru toți participanții.

Art. 2. Durata Campaniei si aria de desfășurare:

2.1 Campania se va desfășura în perioada 15 februarie 2010 – 15 martie 2010 pe teritoriul Romaniei, în diaspora, în toate spațiile unde există comunități de vorbitori de limba română și pe internet ( www.revista.asociatiaadsum.ro ).
2.2 Organizatorul își rezervă dreptul de a prelungi perioada Campaniei pe parcursul derulării acesteia, dar nu înainte de a anunța participanții, astfel cum sunt definiți in prezentul Regulament.

Art. 3. Drept de participare

3.1 La această Campanie poate participa orice persoană fizică ce îndeplinește in mod cumulativ următoarele condiții:
(i) este vorbitor de limbă română,
(ii) are vârsta de 16 ani (împlinită) la data începerii Campaniei,
(iii) este cititor ar Revistei ZIP și a vizitat cel puțin în ultima lună siteul Asociației sau al Revistei ZIP.
(iv) este înscris în Campanie.
Inscrierea la Campanie se face prin trimiterea unui singur text poetic însoțit de datele personale (nume, prenume, nickname, adresa, telefon, serie si nr BI/CI/Pașaport – actul cu care se va legitima in cazul castigarii unui premiu) direct la adresa de email concurs@asociatiaadsum.ro sau prin intermediul formularului pus la dispozitie pe siteul www.revista.asociatiaadsum.ro . Participarea este validă doar dacă sunt îndeplinite toate conditiile menționate mai sus.
3.2 Nu au dreptul sa participe la această Campanie membrii Asociației Adsum, Redacția Revistei ZIP, precum și membrii juriului, rudele acestora și afinii până la gradul al 2-lea inclusiv.
3.3 Pentru ca o înregistrare ca Participant la Campanie sa fie considerată validă, toate condițiile prevăzute în prezentul Articol trebuie indeplinite cumulativ.

Art. 4. Procedura Campaniei si validarea participantilor castigatori

4.1 Campania va fi făcută publică prin intermediul site-ului www.revista.asociatiaadsum.ro, prin presa scrisă și vorbită, prin intermediul rețelelor sociale unde Asociația Adsum deține conturi oficiale, în perioada Februarie 2010 – Martie 2010. Astfel, toți vizitatorii care până la data de 15 februarie 2010 inclusiv, îndeplinesc condițiile enumerate anterior vor putea participa la Campanie.
4.2. Confirmarea câștigătorilor desemnați se va face numai in urma validării îndeplinirii condițiilor. Validarea se va face în urma verificării textelor introduse în concurs. Verificarea datelor de contact va fi făcută de consiliu director al Asociației Adsum.

Art. 5. Mecanismul desfășurării Campaniei:

5.1 Campania constă în acordarea posibilității tuturor Participanților ce îndeplinesc cumulativ conditiile prevăzute mai sus, de a câștiga, prin acumularea de puncte în condițiile specificate în acest Regulament, premiile menționate la articolul 6 al Regulamentului.
5.2 La sfârșitul Campaniei va avea loc jurizarea lucrărilor înscrise în concurs și desemnarea câștigătorilor în funcție de media notărilor acordate fiecărei lucrări în parte de către un juriu desemnat. Notarea se face intre 15 - 18 martie 2010.
5.3 Notarea textelor se va face de fiecare membru al juriului în parte, fără ca membrii juriului să cunoască numele participanților. Nota maximă este 10 (zece).
5.4 Un Participant poate castiga, prin participare, un singur premiu.
5.5 Prin punctaj, în ordine descrescătoare se vor desemna câștigătorii Campaniei.
Art. 6. Premiile si acordarea acestora

6.1 În funcție de numărul de puncte primit se vor acorda următoarele premii:
a) MARELE PREMIU PENTRU POEZIE ’’ÎNGERUL BLOND’’
b) Premiul Asociației Culturale Adsum
c) Premiul Cenaclului de Seară
d) Premiul Revistei ZIP
e) Premiul Revistei LUCEAFÃRUL, acordat de Revista LUCEAFÃRUL unui participant din Republica Moldova
f) Locul I
g) Locul II
h) Locul III
i) Mentiune I
j) Mentiune II

6.2 Valoarea totală a premiilor este 8 000 RON (TVA inclus).
6.3 Căștigătorii premiilor nu au posibilitatea primirii contravalorii în bani (cu excepția premiilor în bani) sau în alte obiecte și nici dreptul de a cere modificarea caracteristicilor premiilor. Asociația Adsum nu își asumă nicio responsabilitate cu privire la eventuala calitate necorespunzătoare a premiilor câștigate de către Participanți.

Art. 7. Desemnarea caștigătorilor

7.1 Lista cu numele Participanților câștigatori ai premiilor va fi afișata pe website-ul www.revista.asociatiaadsum.ro , în data de 21 martie 2010.
7.2 Premiile vor fi înmânate câștigătorilor de către reprezentanții Asociației Adsum în cadrul Evenimentului ‘Frunză verde de albastru’ dedicat Zilei Internaționale a Poeziei. Eveniment se va desfășura în data de 21 Martie 2010 începând cu orele 11.00 în Sala Rondă a Bibliotecii Naționale a României.
7.3 Câștigătorii vor fi informati telefonic despre modalitatea de a intra în posesia premiului in termen de 24 (douăzecișipatru) ore de la data desemnării lor. Dacă în termen de 3 (trei) zile un câștigător nu poate fi contactat, acesta va fi invalidat si se va declara castigătoar irmătorul clasat.
7.3 Premiile vor fi livrate personal în București în cadrul Evenimentului ‘Frunză verde de albastru’ sau prin curier, în termen de 90 (nouăzeci) zile lucrătoare de la validarea câștigătorilor, pe baza datelor declarate de către aceștia la înscrierea în concurs, respectiv pe numele titularului, la adresa menționată de acesta, Organizatorul neavând nicio responsabilitate pentru acuratețea acestor date.
7.4 Premiile vor fi predate Participanților câștigători împreună cu documentele aferente fiecărui premiu: diplomă, cec bancar pentru suma câștigată, certificat de garanție, instrucțiuni de utilizare, documente tehnice, copie factură fiscală de achiziție (după caz).
7.5 Dreptul de proprietate și riscurile asociate premiilor vor fi transferate câștigătorilor premiilor respective, la momentul predării premiilor de către curier. După semnarea procesului-verbal, Asociația Adsum este absolvită de orice obligații privind premiul, respectiv câtigătorul nu va avea dreptul de a emite pretenții față de Asociația Adsum privind acel premiu.

Art. 8. Litigii

8.1 In cazul unor potentiale litigii apărute intre Organizator si Participanti, acestea vor fi solutionate pe cale amiabilă. Dacă nu este posibilă rezolvarea litigiilor pe cale amiabilă, părțile implicate vor inainta litigiul spre soluționare instanțelor competente din Municipiul Bucuresti.

Art. 9. Regulamentul Campaniei

9.1 Regulamentul Campaniei este disponibil in mod gratuit pe website-ul www.revista.asociatiaadsum.ro , in pagina www.revista.asociatiaadsum.ro/concurs/ iar, la solicitarea oricarei persoane interesate, poate fi obtinut printr-o cerere scrisa adresată Asociație Adsum la adresa: concurs@asociatiaadsum.ro
9.2 Prin înregistrarea la Campanie, Participanții accepta irevocabil ca sunt de acord întru totul cu dispozițiile acestui Regulament.

Art. 10. Taxe si impozite

10.1 Organizatorul se obligă să suporte impozitul datorat pentru veniturile constând în premiile obținute de către câștigători în conformitate cu prevederile din Codul Fiscal, orice alte obligații de natură fiscală sau de orice altă natură, în legătura cu acestea, fiind în sarcina exclusivă a câștigătorilor.
Art. 11. Prelucrarea datelor cu caracter personal

11.1 Prin participarea la Campanie, Participanții sunt de acord ca datele lor cu caracter personal detinute de Asociația Adsum, denumite in continuare „Informatia”, să fie prelucrate de către Asociația Adsum în urmatoarele scopuri:
-organizarea și desfășurarea Campaniei precum și desemnarea câștigătorilor Campaniei;
- realizarea de rapoarte statistice;
- marketingul și comercializarea produselor și serviciilor Asociației Adsum si a partenerilor Asociației Adsum, prin orice mijloc de comunicare, incluzând scrisori, broșuri, alte materiale tipărite, e-mail, fax, telefon.
Totodată, Participanții sunt de acord ca datele lor cu caracter personal să fie dezvăluite către Revista ZIP, în vederea organizarii Campaniei, desemnării căștigătorilor si livrării premiilor.
11.2 Participantii declara in mod expres ca sunt de acord cu prelucrarea codului numeric personal in scopurile mai sus mentionate.
11.3 Informatia va fi prelucrata de catre Asociația Adsum in conformitate cu prevederile Legilor nr. 506/2004 și 677/2001.
11.4 Cu privire la prelucrarea Informatiei, Participantii au următoarele drepturi: de acces si interventie la Informatie, de opozitie cu privire la prelucrarea Informatiei, de a nu fi supus unei decizii individuale, precum si de a se adresa justitiei, asa dupa cum sunt reglementate aceste drepturi de prevederile Legii nr. 677/2001.
11.5 Pentru exercitarea drepturilor prevazute la Art. 11.4, solicitantul trebuie sa inainteze Asociația Adsum o cerere scrisa, datata si semnata. In cerere se va preciza daca se dorește ca informatiile să fie comunicate la o anumita adresa (chiar si e-mail) sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure predarea numai personal. Asociația Adsum va comunica masurile adoptate/informatiile solicitate in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data primirii cererii.
11.6. Lucrările înscrise în acest concurs nu pot fi publicate în cadrului unui alt concurs sau al unei alte revistei indiferent de formatul acestei reviste și indiferent de suportul (electronic sau tipărit) al revistei.

Art.12 Clauze finale

12.1 Prin inscrierea în Campanie, Participantii sunt de acord cu prevederile prezentului Regulament si sunt de acord ca, in cazul in care vor castiga, numele si adresa lor sa fie facute publice si folosite in scopuri publicitare, fara alte obligatii sau plati.
12.2 În eventualitatea unei dispute asupra validității unui paricipant, decizia Organizatorului este definitivă. Organizatorul nu își asumă responsabilitatea pentru situațiile în care anumiți participanți sunt în incapacitate de a participa parțial sau integral, la Campanie, dacă această incapacitate se datorează unor circumstanțe aflate în afara controlului pe care Asociația Adsum îl poate în mod rezonabil exercita. Aceste circumstanțe se pot datora: informațiilor eronate, incomplete sau deformate în orice alt mod, în urma acțiunilor utilizatorilor paginii web, a funcționării echipamentelor de calcul ale acestora, aplicațiilor acestora sau altor echipamente tehnice ale acestora folosite în derularea Campaniei Aceste circumstanțe se pot datora, de asemenea, dificultăților tehnice care pot afecta funcționarea conexiunilor Internet și/sau a echipamentelor de calcul și/sau a aplicațiilor furnizorului de Internet și/sau funcționarea defectuoasă a email-ului, fie în cazul Asociația Adsum, fie în cazul Participantului, cauzată de probleme tehnice și/sau de trafic intens pe Internet, în general, sau pe pagina web, în special, sau de ambele tipuri de probleme. Aceste circumstanțe se mai pot datora: unor deteriorări sau defecte cu efect potențial asupra echipamentelor de calcul, aplicațiilor și/sau datelor stocate ale participanților sau ale unor terți, în urma participării la Campanie. Aceste circumstanțe pot, de asemenea, să se datoreze unor schimbări de legislație care să influențeze derularea și implementarea Campaniei (precum deciziile adoptate de autoritățile civile, regimul de război, catastrofele naturale și alte evenimente similare), câștigurile obținute în urma Campaniei, valoarea acestora, funcția acestora, condițiile de acordare a acestora și/sau distribuirea acestora. Participanții acceptă cu titlu definitiv toate deciziile adoptate de Organizator în privința câștigătorilor, precum și a calendarului ulterior al Campaniei sau a altor schimbări legate de implementarea Campaniei. Organizatorul are dreptul de a descalifica orice Participant care nu respectă regulile Campaniei sau în privința căruia există dovezi de frauda.
12.3 Prezentul regulament intra în vigoare din data de 15.02 2010 si este valabil pe intreaga perioada a desfășurării Campaniei.

Sursa: revista.asociatiaadsum.ro


ps: redactarea regulamentului aparține organizatorilor

Succes participanților!

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  CăUtare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!