poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2457 .



O IUBIRE DESTRAMATA 2
personale [ Jurnal ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [costydinpielesty ]

2009-09-28  |     | 



partea a doua

tratata si de asta erau tari. Am mai stat putin si am plecat la Niky ca de asta venisem sa fac rost de bani,dar nu am facut rost si dupa o sarutare de la gurita fermecata a Arianei am plecat cu autobuzul de 12 la Craiova. Am venit si pe acasa si cand i-am spus lui bunica mi-a zis ca nu sunt sanatos la cap de ma duc in gazda ,pentru ce sa cheltui banii pe nimica,dar ea nu stia ca in sufletul meu intrase o fiinta draga si cu care vruiam sa fiu cat mai mult impreuna.Bunica nu a vrut sa-mi dea nimica si am plecat de acasa in Craiova si m-am dus la gazda sa-I spun ca nu am facut rost de bani ca ai mei nu vor sa-mi dea sica nu pot sa raman,femeia m-a inteles si mi zis ca dac nu se ocupa locul si fac rost de bani sa o caut.Vorbisem si cu Ariana de aceasta gazda ,locul ne convenea la amandoi caci era la doua blocuri de liceul ‘’Tudor Arghezi’’ unde invata ea ,dar nu pre ne convenea ca trebuia sa stau cu alti 2 baieti si nu puteam sa am si eu intimitate cu ea cand venea la mine.

La o saptamana dupa , Ariana trebuia sa plece la vara ei Marinela la Bals,si mi-a zis daca vreau sa merg si eu ,iti dai cu seama ca am fost de acord ca acolo puteam sa stam linistiti ca nu deranja nimeni. Marinela si cu Gigi atunci prietenul ei ne fost singuri care ne au inteles relatia si ne au ajutat cel mai mult sa fim cat mai mult impreuna ,mintand de multe ori pentru noi.Ne-am intalnit la gara la 14 fara douazeci ,am luat bilete si o integrama si ne am dus sa asteptam trenul la linia care era afisat adica la linia 4 ,asteptand noi mult si bine am auzit ca trenul spre Bals este tras la linia 28 si uitandu-ne la ceas mai eru 10 minute pana sa plece, le am zis ceva de dulce si am urcat in el. A plecat ,noi eram nerabdatori sa ajungem dar cum trenurile noastre inca ramasasera in urma cu tehnologia si mergeau ca pe vremuri hopa hopa.Intr-un final am ajuns la Bals ,Ariana mi-a zis ca de la gara este putin de mers,ca in zece minute ajungem,dar caldura ce ne sufoca ,bagajele si oboseala faceau ca drumul sa para mai lung . Cand am ajuns la Marinela intrand in casa peste cine crezi ca dam,peste mama si tatal ei ,dar noroc ca dupa zece minute au plecat la tara .Marinela dupa ce au plecat ai ei ne –a dat bani sa ne ducem sa facem cateva cumparaturi adica paine ,salam si ce mai vrem noi.Am luat-o pe Ariana si ne-am dus pe la cateva alimentari,am gasit acel salam de vara care ii placea ei,am luat painea si am plecat sa cautam sucul preferat a lui Ariana fanta de padure,dar l-am cautat putin caci nu prea se gasea in aceea zona. Ajungand acasa Ariana a facut o salata de rosii si ne am apucat sa mancam caci urla foamea in noi ,dupa masa am stat linistiti in pat la televizor si am mai povestit cateva intamplari de ale noastre iar pe 9.30 eu cu Ariana ne-am dus la culcare,caci eu trebuia sa ma scol la 4 sa i-au ocazie sa plec la servici. Ne-am asezat in pat dar parca nu aveam somn ,nu ne venea sa credem ca acum stam impreuna si nu ne ferim de cinevasi fara sa ne fie frica ca ne prinde cineva.Ne-am sarutat toata noaptea , limba mea coborand acum de la buzele ei mai jos spre sfarcurile tatelor si mai jos spre buric excitand-o la maxim ,eram in al noule cer,era o noapte mirifica care a durat pana la 2 nopatea. Dupa ce ne-am linistit putin amandoi Ariana m-a luat in brate si am adormit,dar la patru fara ceva pana sa sune ceasul ,iara ne au apucat nazbatiile saratandu-ne iarasi si ajungand in locurile de maxima bucurie dar a trebuit sa ne oprim chiar cand devenise mai frumos caci eu trebuia sa plec sa mai stau sa apuc si ocazie pana la servici. Am sarutat-o din toata inima mea tinand-o cu o mana de caputul ei micut iar cu o mana mangaindu-I sfarcul de la tata si am plecat spre ocazie, ea lasandu-se ca un fulg in pat si spunandu-mi te iubesc sa bagat din nou in paturica si ghemotindo in ea ca sa nu-mi simta lipsa. M-am dus in aceea zona cum ii zice acolo ‘’monument’’ mai gasind un domn acolo care mergea spre Craiova si asteapta ,cand credeam ca nu mai am sanse sa ajung la timp la servici opreste un tir,ne luat si pe noi pe mine lasandu-ma exact in fata la Metro caci acolo lucram dandui numai 15.000 lei.

Si asa usor ajungem si la una din acele zile cand lumea se mai scimba si apar cateva certuri ca intre iubiti dar care trebuie rezolvate repede ca duc cateodata la despartiri pe care dupa apar si regretele. A fost totusi ziua de 29 iulie 2003 si inca ceva era marti ca nu stiu ce sa mai zic de aceasta zi care nu as mai vrea sa nu mai existe. Ziua incepuse frumos , la servici totul a fost ok si nu credeam ca dupa masa se va intampla ceva,dar cum am plecat de la servici sa cam intors ceva pe dos ,dupa ce am asteptat ocazie de la Metro spre Bals dar degeaba ca nu am avut noroc am luat-o pe jos cam o jumatate de ora pana la Plaiu Vulcanesti sa i-au trenul. Ajungand la Marinela acasa m-a apucat durere de masea dar iubi m-a luat in camera si mi zis sa stau cu capul pe pieptul ei ca imi va trece, am stat noi asa linistiti in pat pana ce Marinela a plecat cu prietena ei care era pe la ea in oras. Cand au plecat parca de abia asteptam momentul sa ne sarutam si mainile mele sa plece peste tot corpul Arianei incercand sa provoc clipe de neuitat,dar si ea cu gurita ei micuta ma atingea asausor pe tot corpul simtindu-ma in al noule cer,dar asai cand ne simteam si noi mai bine apare Marinela si prietena ei si ne strica toata distractia.

Dupa ce am luat un medicament de masea am stat putin linistiti in pat si am privit la televizor,Marinela cu prietena au plecat la aceasta acasa,si in acest timp dupa cum spuneam ca nu suport ziua de marti venise parca timpul sa se intample ceva rau.Cum ne jucam noi asa, Ariana mi-a zis ‘’pleaca ma de aici’’ca nu mai vrea sa stea in camera cu mine,eu m-am dus sa mananc ceva si am luat o integrama si m-am dus in sufragerie. Dupa cateva minute a venit la mine sa ma intrebe ce fac dar eu i-am zis sa ma lase in pace si sa se duca sa priveasca telenovela ,ea suparandu-se sa dus la televizor.La cateva minute m-am dus eu cu integrama la ea si m-am asezat langa ea dar ea s-a intors cu fundul la mine am incercat sa o intorc dar nu a vrut. M-am suparat si eu mai rau am luat din nou integrama si m-am dus in sufragerie , am fumat doua tigari si m-am apucat sa completez integrama dar fiind obosit am atipit repede. A venit din nou Ariana la mine si a zis sa ma scol de jos ca racesc, m-am intors cu greu spre ea ,ea incerca sa vorbeasca cu mine dar parca ceva din mine ma facea sa o refuz,a plecat din nou in dormitor si asa am ramas pana a venit Marinela.Nu stiu parca este ceva cu mine care ma face sa fiu asa de tampit sa fac pe cineva sa sufere apoi parca mi se intoarce lumea pe invers si regret,si stiu sigur ca este ceva ca si acum cand scriu aceste randuri imi aduc aminte ca au fost multe momente in care faceam pe cineva sa sufere parca indemnat de necurat si apoi regratam.Atunci parca stiind ca nu mai realizez singur la ce fac am apelat la Dumnezeu sa ma ajute sa trec peste ce se intampla cu mine si scap de necuratul care imi da rautate in sufletul meu si de blestemul ce imi este dat sa-l port. Cand a venit Marinela a vazut-o pe Ariana suparata intr-o camera si pe mine inalta, avenit al mine si m-a intrebat ce sa intamplat ,prima dat i-am zis ca nu sa intamplat nimica dar cand a venit mai tarziu i-am povestit ca Ariana imi spusese cateva cuvinte fara cap ,ea zicand ca sunt spuse la gluma dar parca pareau in serios. Dupa ce a vorbit si cu Ariana ,i-amzis llui Marinela sa-mi dea o tigare si avenit si ea pe balcon in timp ce fumam ii spuneam pe larg ce se intamplase,si i-am zis ca daca este sa ma despart de ea sa aiba grija de ea ca stiu ca stiu cum este si ii trece numai prostii prin cap. Marinela a mai vorbit si cu ea inaca odata si ma chemat si pe mine si i-am explicat ca nu imi place unele vorbe, si cand am zis sa aiba grija de ea ma refeream ca Ariana plange mult cand sufera sa aiba grija sa nu –I se faca rau. Dupa asta ne am dus impreuna in sufragerie la culcare, dar eu ca tampitul dupa ce Ariana incerca sa-mi spuna ca regreta ca i-a scapat acele vorbe si ca are incredere in mine, eu nu o bagam in seama.Eu ma gandeam la gandul ca o pierdusem dar pana la urma dupa ce ne-am inteles noi cu unele vorbe si am incercat sa analizam ca dintr-o prostie se poate intampla ceva rau,ne am impacat. Au urmat dupa aceea saruturi indelungi ,fiecare sarut acoperind rana pe care ne-o facusem amandoi si ducandune iara in lumea noastra de indragostiti ,urmand cu acele jocuri de iubire care ne duceau spre extaz pana tarziu in noapte.

Ziua urmatoare a inceput pentru mine iara la ora patru si iara plecand la ocazie, dar de data astacum am ajuns la ‘’monument’’ am gasit ocazie. L-am gasit pe unul care ducea marfa la Billa si asa povestindu-mi el de unde vine si ce bune sunt oltencele am ajuns la Metro cam cu cinsprezece minute mai devreme dar a fost bine,de data asta astuia i-am dat 20.000 lei ca nu aveam schimbat. Cum incepuse ziua asa de bine am crezut ca totul e ok,la servici nu am avut chef sa vorbesc cu nimeni, am bagat marfa en-gross ,ma mai sacaia si maseaua si gandul ca o voi pierde pe Ariana ca cuvintele acelea’’ca avut degeaba incredere in mine’’ si ca ‘’ ar trebui sa ne vedem peste o luna’’ ma distrugeau in interior. Cand am plecat de la servici mi-am zis ca trebuie sa ma schimb,am adormit de oboseala de trei patru ori in tren,ajugand la Marinela, la aceasta venise o prietena si un prieten i-am salutat si m-am dus in dormitor in pat, Ariana a venit la mine si mi-a zis daca am ceva dar eu i-am zis ca sunt obosit si ca vreau sa stau putin.

Dupa ce mi-a zis ca mergem in oras sa si cumpere trening parca mi s-a scimbat totul,nu stiu ce sa intamplat i-am zis ca merg dar sunt obosit. Ne-am imbracat , am plecat dare u nu aveam chef de vorba nu aveam chef de nimic. Dupa ce Ariana si cumparat treningul s-a prins ca iar sunt suparat ca vazuse ca nu i-am spus nici o parere de cum ii sta in trening,a incercat sa ma intrebe ce am, dar in mintea mea bantuiau acele ganduri urate si acele cuvinte urate spuse de ea. Ajungand acasa m-am dus in sufragerie si m-am trantit in pat,m-au chemat la masa dar eu le–am ca nu imi e foame. Ele au mancat si s-au dus in dormitor la telenovela, eu steam in sufragerie si in loc sa dorm plangeam incontinuu, am plans asa cam o ra si ceva. Pe la ora 7 Ariana vine la mine si mi-a zis ca vrea sa-mi vorbeasca , dar eu nu vruiam sa vorbesc cu ea nici sa ma vada ca plansesem. M-a intrebat ce am dar eu ca tampitul nu o bagam in seama si cum ea este o fiinta care pana nu afla ce s-a intamplat nu se lasa, pana la urma i-am zis ca sunt oboist desi nu ma crezut ma lasat in pace si cand a plecat mi-a zis ca seara mergem in oras, dar eu iar am raspuns ca un bolovan ca nu merg, ca poate sa se duca sis a ma lase sa stau linistit. Gandul care ma bantuia si parca aceea aratare cu coarne ma indemna sa fac numai rau in jurul meu. I-am zis Arianei ca ar fi bines a plec sa o las linistita ca déjà le –am facut o gramada de problem atat ei cat si Marinelei iar ea mi-a zis ce sa intamplat cu mine de ce sunt asa schimbat, dare u nu aveam curajul sa-I spun. Am vorbit cu ea sa-I spuna lui Marinela ca m-au sunat de la servici si ca trebuie sa plec,daca ea vrea sa plec,am crezut ca nu face asta dar a facut-o intorcandu-se la mine in camera sa-mi spuna ca am tren la 9 si ca ar fi bines a plec mai devreme,ca-I spusese si lui Marinela si ca intelesese. Dar acum ma schimbasem eu ,vruiam sa merg in oras dar nu mai vruia ea sa mearga cu mine, ca nu mai are rost sa raman si ca daca mai vreau sa o mai caut sa vin marti la Simnic, si aici iar apare o schimbare la mine spunandu-I ca daca plec nu mai are rost sa vin, si acum cand scriu aceste randuri realizez ca trebuia sa plec ca nu aveam atat de suferit cum am acum dupa atati ani. Nu inteleg nici acum ce m-a indemnat atunci sa nu renunt la ea ,poate ca incepusem sa o iubesc prea mult si nu vruiam sa sufere, dar nu inteleg de ce Dumnezeu nu ma indemnat sa plec ci ma atrage sa raman langa ea dupa cum o sa se vada in continuare. A venit si Marinela si mi-a zis la cat e trenul ,dar eu m-am razgandit si i-am spus ca nu mai plec ca am dat telefon la servici si ca am rezolvat , intre timp venise pe la noi si Fane un prieten de Marinelei care astepta sa ne imbracam sa mergem in oras; Ariana cu lacrimii in ochi imi zacea sa plec ca nu are rost sa ramanb ca ea nu merge in oras cu mine. Cand ma pregateam sa plec a venit Marinela si ma intrebat ce avem,ce s-a intamplat si eu i-am spus ca Ariana vruia sa plec ca nu vrea sa mearga cu mine in oras si cu lacrimii care curgeau siroae pe obrajii i-am zis Marinelei ca nu vreau sa plec , ca vreau sa raman macar in seara aceea,ca daca plec eu nu ajung acasa cu bine. Marinela a chemat-o si pe Ariana sa-I ceara niste explicatii dar aceasta plangand i-a zis sa plec ca nu mai merge in oras nici cu mine nici singura. Plangand ca un copil mic m-am dus si am sarutat-o pe Ariana si imbratisand-o ii spuneam’’ ca nu o voi uita’’, in acest timp a venit si Marinela si plangand si ea ne –a luat in brate pe amandoi si ne-a rugat sa numai plangem ca nu am venit la ea sa o facem sa planga. Cand sa plec, sa deschid usa Marinela a venit si nu ma lasat sa plec, plangand si insistand sa deschid usa apare si Ariana care mi-a zis ca pot sa raman ca nu vom mai merge in oras dar sa stau cu ea. Vrand tot sa plec ma oprit Marinela zicandu-mi sa stau putin sa fumez o tigare sa ma mai calmez si pe urma sa ma decid,incaltat m-am dus in bucatarie si am aprins cu ea cate o tigare dar tremurand si cu ochii plini de lacrimii, in acest timp Ariana o cheama pe Marinela in dormitor iar Fane vine la mine aprizandu-si si el o tigare. Eu am terminat tigarea mea , am terminat-o si pe lui Marinela si am mai aprins alta in acest timp Fane mi-a zis sa o las mai usor ca nu imi face bine si a avut dreptate ca incepuse sa mi vina rau. Nu stiu in acest timp ce au vorbit ele in dormitor,dar cand Fane cu Marinela au vrut sa plece Ariana le-a zis sa se duca ca venim si noi int-o ora,ei zicandu-ne ca daca nu venim suntem neseriosi. Dupa ce au plecat ,Marinela imi lasase o tigare si am vrut sa o aprind dar Ariana mi-a luat-o si mi-a rupt-o,dar a facut bine ca in secunda urmatoare m-am dus la baie ca mi-a venit rau, m-am spalat cu apa pe fata apoi am stat in pat putin. In acest moment ma bantuia un gand negru in minte ,care mi-l pusesem cand vruiam sa plec si pe care il spusesem si Marinelei acela sa sar in fata trenului pentru vca tineam prea mult la Ariana si nu meritam sa ma despart de ea. Am incercat sa dau un telefon lui Gica un prieten de al meu de la Pielesti,dar am avut int-un fel ghinion am dat peste tatal lui, ca vruiam sa-I spun sa se duca la mine acasa sa le spuna la ai mei ca imi pare rau pentru ceea ce vruiam sa fac si sa ma ierte si impreuna cu toti prietenii sa nu ma uite. In acest timp Ariana plangea langa mine , dupa ce am vorbit cu el i-am spus ca revin mai tarziu. Am luat un posit si am scris un mesaj prin care imi ceream iertare la toti si sa nu ma uite lasand si numarul lui Gica ca sa stie unde sa sune cand ma vor gasi. In acest moment Ariana mi-a zis daca vreau sa vorbesc cu ea sa vin pana in dormitor la ea si sa o privesc in ochii, am inceput amandoi sa plangem si mai tare zicandu-ne sa ne impacam si sa o luam de la capat sa uitam tot ce s-a intamplat si sa mergem in oras ca ne asteapta baietii pe terasa si cu Marinela. Pe terasa am inceput sa glumim si sa radem,am luat doua sucuri si am stat de vorba si glume pana pe la ora 11.30 si apoi am plecat acasa bucurosi. Ajungand acasa ne am bagat direc la culcare dar ce culcare ca numai aveam chef de somn,am inceput sa ne sarutam si sa inceapa distractia aproape uitasem totul, o luam de la capat cum nu s-ar fi intamplat nimic. Dupa sarutari si sarutari am inceput sa ne excitam si sa ne distram pana tarziu in noapte dar de la alte doua nopti de aventuri patul a inceput sa cedeze,incepand sa scartie asa ca am mutat distractia jos pe covor. Eu m-am dezbracat de tricou ca sa par mai atragator i-am ridicat usor maieul lui Ariana si am inceput sa cobor cu limba cu miscari usoare de pe gat spre sfarcurile care se intarisera excitand-o la maxim. Pe langa limba cu care incercam sa-I provoc senzati tari am coborat cu mana spre o zona interzisa dar imediat o alta mana apare si mi-o da la o parte pe a mea zicandu-mi ca nu deocamdata, dar in acele momente cand senzatiile noastre erau intinse la maximum si o faceam sa se simta in al noule cer intr-un final ma lasat sa cobor mana spre acea mirifica zona. Nu eram eu un expert in a provoca senzatii dar am simtit pe propiu spate cand unghiile ei mi-au fost infipte, ca ii ofeream clipe senzationale ,eram mandoi fericiti iar eu mai mult cand am auzit ca sunt primul baiat care aceasta prioritate. Dupa ce ne am mai linistit noi putin din aventura dar continuad pana spre dimineata cu sarutari si mangaieri , am inceput sa ne povestim fiecare ce stie despre sex.Spre dimineata eu am dorit ceva mai mult sa ma lase sa ma joc incet cu degetul si inauntrul acelei misterioase gauri , Ariana nu a zis nimic dar cum degetul inainta incet simteam cu o durea dar se simtea bine si nu zicea nici un cuvant,cand degetul a patruns adanc iar unghiile mi-au fost infipte in spate explodand intr-un cuvant de bucurie ‘’ te iubesc iubi’’,am incercat sa o excit ducand-o intr-un final la extaz . Am simtit ca obosise si am luat-o usor cu amandoua maini de capusorul ei mic si am sarutat-o pe gurita ,pe frunte si pe ochisorii plini de lacrimii lasand-o apoi sa se odihneasca putin, pe la ora sase dimineta i-am zis sa ma ia in brate si sa incercam sa adormim.Nu am reusit sa dormim mult ,la ora 9.00 ne am trezit am mai stat putin de vorba reamintindu-ne ce frumoasa a fost noaptea aceea si ce bine ne am simtit. Ne-am ridicat din pat pe la 10 si ceva si ne –am dus peste Marinela si Gigi care se tocmai se trezisera si ei, apoi eu am mancat putin si a trebuit sa plec ca dupa masa se anuntasera ca vin parintii lui Marinela., am afalat a doua zi ca nu au mai venit dar de asta e.

Joi 14 august 2003 reprezenta o alta zi importanta din viata care imi amintea cat de frumoasa e viata cand cineva are incredere in mine, impreuna putem sa ne tine de griji si ajutor, era o zi in care ainceput o aventura parca copiata dintr-un film. Pe la ora 7.30 diminiata eram la servici si cautam un stivuitor, cand primesc un bip de la Musca mi s-a parut mie ca e cam suspect bipul la ora aceea,dar nu l-am sunat. Cu o seara in urma fusesem la Ariana si ii spusesem ca s-ar putea sa ne intalnim sambata,plecasem de la ea cu gandul ca totul este bine,chiar daca pana sa plec de la ea venise mama sa si a inceput sa o dracuie si sa-I vorbeasca urat , dar trecuse si credeam ca se linistisera apele.P e cand eram pe stivuitor pe la 7.40 si vorbeam cu cateva colege care vruiau sa le dau o mana de ajutor la un raft imi suna telefonul si cand raspund era Ovidiu fratele lui Musca care imi spune in graba sa-l sun imediat.Ichide el telefonul si dupa 2-3 minute il sun pe Musca care imi spune ca vrea Ariana sa vorbeasca cu mine, cand am auzit ca este ea paraca mi-am dat seama ca se intamplase ceva. Cand a vorbit Ariana cu mine mi-a zis ca daca o cauta cineva sa spun ca nu stiu nimic de ea si habarnam de ea. Mi-a zis daca pot sa vin mai devreme sa ma intalnesc cu ea ,dar cand am intrebat-o ce sa in tamplat mi-a zis ca imi spune cand ne intalnim. Dupa ce am vorbit cu ea imi batea inima cu peste 100 de pulsuri pe minut si imi trecea o gramada de ganduri prin cap,desi primul lucru la care ma gandisem ,ca aplecat de acasa ,era corect,dar asta nu stiam decat cand ma intalneam cu ea .Timpul trecea parca mai greu si abia asteptam sa plec,le spusesem si la colegi ca am sa plec amai devreme. Pe la 11 si ceva primesc inca un bip de la Musca si dau din nou telefon ,era Ariana la fel de intristata si speriata care ma ruga din nou sa nu spun nimic daca vine cineva si o cauta si ma ruga sa ajung mai repede la ea,i-am spus ca in maxim o ora sunt in fata blocului lui Musca ,sa stea linistita si sa nu mai planga. Dupa ce am vorbit am mai stat putin si la 15 minute am urcat la vestiar, m-am spalat ,m-am dus la masa i-am cerut bucataresei daca poate sa-mi dea lactate sau fructe in loc de mancare calda,mi-a dat lactate pe care le-am invelit in bluza de trening si am plecat. Am luat autobuzul si am coborat la statia numita Rotonda, am luato la graba si cand am ajuns in fata blocului Ariana mi-a sarit in brate plangand, cand am intrebat-o ce sa intamplat mi zis ca s-a certat cu mama ei si ca plecat de acasa. Am incercat sa vorbesc cu ea sa incerc sa o conving ca poate a gresit ca plecat de acasa ca nu aveam unde sa stam,dar ea plangea in continuu si imi zicea ca daca nu vreau sa-I fiu alaturi sa o las singura ca se descurca ea,dar nu aveam cum sa o las singura mai ales cand am vazut cata incredere avea in mine. Am mai stat putin de vorba in scara blocului incercand macar sa o fac sa nu mai planga si sa se linisteasca ca o sa se inbolnaveasca. Apoi a trebuit sa ma grabesc sa gasesc cateva posibilitati unde sa ramanem peste noapte si trebuia sa raman si eu cu ea caci nu puteam sa o duc undeva si sa o las singura caci era totusi iubitelul meu. Am trimis mesaj lui Florin varul meu dar nu mi-a dat nici un raspuns deci nu vruia sau nu putea,erau putini care vruiau sa sa bage sa te ajute in aceasta situatie mai ales ca Ariana nu avea 18 ani si era mai grav in caz de ceva cu politia. Am ales ca ales ca solutie sa mergem in Valea Rosie la Viorica fosta nevasta a lui tatal meu asta fiind o penultima solutie.L-am trimis pe Musca sa ia un taxi de la ront si sa vina cu el in fata blocului ca sa nu ne vada careva , in ziua aceea facusem si eu un ciubuc de 50.000 lei si aceia erau singuri bani care ii aveam in buzunar ,dar ne ajungeau pentru taxi.A venit Musca cu taxiul l-am salutat repede si el urandu-ne bafta ne-am urcat si am oprit la piata din Valea Rosie. Am last-o pe Ariana pe scarile de la un podulet si am plecat sa vorbesc cu Viorica zicandui ca am si eu nevoie sa stau o noapte doua cu cineva la ea daca se poate ,mi-a dat ca raspuns ca pleaca la tara si ca daca nu pleca poate m-ar fi gazduit dar asa nu vrea sa aiba probleme cu barbatusau. Am plecat si i-am spus lui Ariana ca nu poate si a inceput din nou sa planga , am luat-o in brate am sarutat-o pe frunte si i-am zis ca totul va fi bine si m-am mai dus odata la Viorica si de data asta am primit acelasi raspuns dar m-a ajutat cu 100.000 lei pe care ii cerusem macar sa avem de mancare. Am luat-o pe Ariana si am plecat pe jos pe strada Tudor Vladimirescu crezand ca vom gasi anunturi pe la porti, ne am rotit apoi pe strada Silozului,intre timp am apelat si la ultima solutie varul meu Dan dandui acestuia un bip. Acesta m-a sunat de la servici i-am explicat care este situatia rugandu-l dac nu este fiul lui acasa sa ma primeasca pentru o noapte la el, dar ghinion caci in seara aceea il aducea pe fiusu acasa. Dan mi-a zis in telefon ca sa am grija ca e grava situatia daca afla parintii Arianei ca e cu mine ca ea e minora si cu greu crede ca voi gasi gazda unde sa stam caci toti vor cere buletinele si vor vedea si vor intra la banuieli,sa am grija sa nu anunte politia. M-am intors cu Ariana in centru unde la ceas cum sa o iei spre Breasta ne am oprit sa cautam in ziar o camera unde sa stam peste noapte si in continuare. Am dat telefon la una si ne-a zis ca primeste doar o persoana,eu eram dispus sa o las macar pe ea unde sa aiba unde sa doarma dar ea a zis ca fara mine nu ramane niciunde singura, cineva ne trimite pe langa gradina botanica la o casa ca acolo era sotul ei si sa vorbim cu el. Am ajuns acolo si nu stiam cum sa strigam, bine ne zisese nevasta lui ca este un matiz galben la poarta si sa intram acolo,dupa cateva incercari de –a intra ne –a zis o doamna care avea casa in fata sa intram in curte in spate. Am intrat si am dat peste un domn care ne- a zis ca el inchiriaza la o singura persoana sau daca este si la doua dar pe termen lung de un an,era frumos acolo ,liniste dar nu aveam cum sa ramanem ca noi nu vruiam deocamdata pe termen lung. Am luat-o pe Ariana si am traversat stada am inceput sa dam telefoane la toate anunturile pe care le incercuisem, toti vruiau o persoana sau doua dar sa fie fete. Pana la urma am dat la una care a zis ca vrea doua fete dar ca se mai gandeste si poate ne accepta si i-am zis ca ii dau telefon mai tarziu. Mi-am adus aminte ca mi-a zis o colega daca vreau sa-mi gasesc gazda sa ma duc la mama ei ca sta singura cu barbatul ei si ca este casa mare, asa ca am luat-o pe Ariana si am plecat la Metro. Am ajuns acolo am cautato pe colega si am vorbit cu ea dar mi-a zis ca nu poate in seara aceea ca s-au apucat parintii ei sa faca soba in camera aceea si nu au unde sa ne cazeze dar mi-a zis ca adoua zi poate ma rezolva. Am incercat la ajutorul altei colege de raion Diana sa gasesc unde sa stam peste noapte, dar in zadar ,Diana m-ar fi ajutat dar statea la barbatul ei si aera cam greu sa ma gazduiasca ca nu prea se intelegeau prea bine. Cu varu meu am mai vorbit dara zis ca nu poate sa ma ajute si m-a sfatuit sa stau prin baruri peste noapte si sa am grija sa nu dau peste noapte de politisti ca ne cer buletinele si intram la belele. Am plecat de la Metro foarte ingrijorat ca nu avem unde sa dormim peste noapte dar nu i-am mai aratat si Arianei ca o distrugeam mai rau si iar se punea pe plans. Am dat telefon cucoanei care imi zisese ca se mai gandeste si ne-a zis sa venim pana la ea,statea peste drum de la Rotonda, cand am ajuns acolo ne a primit in casa ,i-am explicat ca ne trebuie neaparat in seara aceea unde sa stam, ne-a inteles problema ca stie cum este cand dragostea e mare dar ea nu poate sa ne ajute ca vruia neaparat doi baieti,dar cred ca nu vruia ca ne ceruse buletinele si vazuse ca Ariana nu este majora si dupa multe sfaturi pe care ni le a dat nu vruai sa riste. Am plecat de la cucoana si am inceput sa intrebam prin zona ,dar nimic. Apoi ne-am dus la o prietena de alui Ariana care statea prin spatele blocului turn de pe strada Dezdrobiri pe langa liceul Matei Basarab cand am ajuns acolo aceasta era plecata de acasa. Stand noi acolo faceam haz de necaz de intamplare si prefacandu-ne ca asteptam pe cineva ca sa nu dam de banuit la vecinii, ne faceam planul unde sa dormimin seara aceea. In zona era o scoala dar Ariana a zis ca este periculos ca pe acolo vin des politisti. A inceput sa inegureze si am plecat sa cumparam apa ca ne era sete si ceva de mancare de la un magazin din apropiere, cand eram in magazin am primit un bip de la Marinela. Dupa ce am luat apa si cateva napolitane ne-am dus pana in curtea scolii si i-am spus Adrianei de bip , ea zicandu-mi ca o sa ma sune si sa am grija ce spun. Nu a durat mult ca ma suna Marinela ingrijorata daca stiu ceva despre Ariana si dac stiu unde este, m-am prefacut ca nu stiu nimic intreband-o ingrijorat ce s-a intamplat. Dar Marinela nu mi-a spus ca a plecat de acasa,doar ca nu stie de ea, unde este si cand sa o intreb ce s-a intamplat mi sa inchis telefonul. Am incercat sa o sun dar m-a lasat acumulatorul, de abia am reusit sa-I trimit un mesaj ca sunt ingrijorat si ca nu pot sa mai vorbesc la telefon fiindca ma lasat acumulatorul, sa nu creada ca nu vreau sai- raspund. Dupa asta Ariana imi tot zicea sa ma duc acasa sa nu-mi faca mie vreun rau, dar eram tampit sa o las, orice s-ar fi intamplat ii eram si la bine si la greu,chiar daca s-ar fi intamplat ceva Doamne fereste o aparam si cu viata. Era iubirea mea si o aparam orice s-ar fi intamplat fiindca imi era cea mai draga fiinta de pe lume atunci. Dupa ce i-am spus ca ii sunt alaturi si oriunde s-ar duce ea ii voi fi alaturi, am plecat sa cautam o scara de bloc linistita si ferita de circulatie , am ales un bloc linistit care avea iesirea pe strada Dezdrobirii iar in spate o alee mai retrasa. Am stat acolo pe scara pe cateva ziare pe care le cumparasem pentru a cauta o gazda, Ariana imi tot zicea sa plec la nasa mea sa o las acolo dar i-am spus ca nu sunt de acord sa o las singura spunandui ca daca plec vine si ea cu mine. I-am spus ca daca ma duc la nasa mea eu intru inautru si ea daca nu vrea ramane pe banca afara dar numai sa o stiu eu ca e aproape de mine, pentru moment a fost de acord dar apo sa razgandit indemnadu-ma tot timpul sa plec sa nu imi fac probleme si mie ca sunt de ajuns ale ei si sa ma odihnesc ca a doua zi eram tura doua la servici. Mai bine ma certam cu ea i-am zis dar singura nu o lasam, am plecat putin pana in fata pe alee stand singur plangand si gandindu-ma ca nu as putea sa o las singura si ca nu mai supor sa o vad ca se mai si necajeste cu mine dupa atatea prin cate trecuse in ziua aceea. A venit la mine si am incercat sa cadem la o invoiala amandoi, pentru ca ca in acele clipe de suparare si de caderea psihica pe care o aveam incepusem sa nu ne mai itelegem ,chiar sa ne certam, dar pana la urma i-am spus ca nu are rost sa ne mai certam si ca in aceste momente trebuie sa fim uniti ca sa putem sa gandim limpede si clar. Am luat-o in brate si vrand sa pun mana pe bara sa ma razam ,caci acolo era un gard viu iar in spate era unul de sarma, nu am vazut ca pusesem mana pe poarta si m-am dus in spate facand-o putin pe Ariana sa mai rada. In jurul orei 1 noaptea Ariana a iesit putin pe partea cealalta a blocului si a zis ca ar fi mai bine sa ne mutam la un bloc mai instanga, ca cel In care stateam avea iesirea la vedere. Ne am adunat ziarele si am plecatla acel bloc,cand m-am uitat mai bine era blocul prin care am trecut eu aproape un an cand eram la facultate. Am pus ziarele pe scara si Ariana mi-a zis sa ma odihnesc ca maine sunt la lucru, m-am intins pe ziare iar cu capul in poala ei, ea stand rezemata de zid. Cand atipeam ba ma dureau oasele pe ciment ,ba ma trezeau uni care s-au fatait toata noaptea pe scari. Am reusit sa atipesc cam doua ore dar in mai multe randuri , cu capul stateam bine in poala lui Ariana dar oasele de la fund ma dureau ingrozitor si pe langa asta imi era si cam frig. Spre dimineata cand m-am trezit am reusit sa aprind telefonul sa vad cat este ceasul ,era cam 5, Ariana mi-a zis ca ar fi bine sa plecam spre centru pentru ca ea vruia sa scoata alocatia de la Bancpost si ca ar fi bine sa plecam mai pe inegurat ca este drum lung si sa nu ne vada careva. Dupa ce am mai stat putin si ne-am incalzit in brate , eu cu ochii carpiti de somn si frig; si Ariana care nu atipise toata noaptea ii era si frig dar si somn, am plecat printre blocuri spre centru. Vreau sa spun ca Ariana in aceea noapte mi-a fost atat o perina calda dar si un paznic , care mi-a asigurat cum a putut ea mai bine conditii ca sa pot dormi macar cateva ceasuri si sa nu fiu deranjat. Am sarit de cateva ori ca din pusca ba ca veneau uni cu unele , ba ca se speria Ariana de vreun caine. Pentru aceea seara i-am multumit Arienei i-am transmis ca o iubesc si am sarutat-o dulce pe obrajor. Plecand printre blocuri si incercand sa nu iesim undeva la strada unde puteam fi vazuti am ajuns in spatele blocului de la judecatorie, acolo i-am zis lui Ariana ca este cam devreme sa deschida la banca si ca ar fi bine ca tot mai aveam niste bani sa mergem sa bem o cafea sa ne trezim si sa ne si incalzim caci se lasase un cancer afara de ne dardaiau dinti in gura. Era 7 dimineata Ariana nu avrut sa mergem sa bem cafea asa ca ne am asezat jos pe o bordura incercand sa o incalzesc putin, i-am dat bluza mea de trening facand cu schimbul caci era tare frig, ne mai luam in brate incalzindu-ne unul pe altu. Dupa ce m-am imbracat eu cu bluza am lasat-o deschisa si stand pe bordura Ariana s-a bagat intre genunchii mei si in bluza gemuinduse de tot de frig. Incalzind-o, Ariana de somn ce ii era a adormit cam o jumatate de ora caci o vedeam cum sta ea ciucita si bagata in mine cadea ba spre stanga ba spre dreapta, si incercam sa o tin ne miscata ca sa se poata odihni si ea putin. Dupa aceea , dupa ce Ariana s-a trezit si se incalzise catusi de putin , am pornit spre magazinul Mercur sa mai stam pe banca ca era tot devreme si banca ca sa luam alocatia nu deschisese, ne-am dus apoi pe srada Lipscani apoi am urcat prin spatele Mercurului si am ajuns in parculetul de langa magazin pe o banca mai retrasa. Ne-am mai incalzit unul pe altu , ne am facut planuri ce sa facem ca sa nu mai dormim pe strada si in aceea noapte. Si din discuti in discuti Arianei I –a scapat o vorba care mi-a cazut cu greu, adica ca ar fi mai bine sa o las singura,ca ar fi mai bine sa despartim o perioada si poate ii va fi mai bine ma va cauta ea. Am inceput sa plang si dupa cateva clipe m-a luat in brate si a inceput sa planga si ea, i-am zis de ce vrea sa faca asta. Stiam ca ea vruia sa faca asta sa nu imi faca mie probleme,dar nu puteam sa sufar si nu puteam sa o las singura,chiar daca mi-a explicat ea ca se duce la o prietena si in acelasi timp si colega de clasa , Claudiadar ea ii ziceaCodita, si ca o sa fie bine. Pana la urma Ariana sa cam suparat si mi-a zis daca o las sa se duca pana la Codita sa vada daca poate sa faca ceva sa ramana in seara aceea la ea.

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!