poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 6369 .



Mașina timpului, o chestiune serioasă
eseu [ ]
Articol Ev.Zilei despre OZN/mașina timpului

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [wind of light ]

2004-10-03  |     | 



http://www.evz.ro///social/?news_id=167928

Nu există îndoială că mașina timpului este un subiect fascinant, la fel ca și civilizațiile dispărute. Însă majoritatea argumentelor aduse de către ing. Nica Constantin în site-ul de web [www.obiectezburatoare.20m.com] sunt nedemonstrabile și imposibil de dovedit.

Să nu punem întrebarea, simplă ca atare, DE UNDE știe ing. Nica toate acestea. Polii au deschideri largi de 2000 km? (De ce 2000, și nu 1999,5 km?) Piramidele sunt puncte de reper pentru orientarea aparatelor zburătoare galactice? (Se pot orienta în galaxie dar au nevoie de puncte de reper pe Terra?!). John Horgan, în „The End of Science” descrie acest gen de activitate drept știință ironică – imposibil de dovedit, imposibil de contrazis, expertul întotdeauna va găsi argumente superioare.

Dl. ing. Nica este expert ufolog de orientare creștină. Hmm, interesantă combinația – sunt curios ce spune BOR despre cele susținute de dl. ing. Nica: Oare au extratereștrii suflet? Și dacă da, pot fi creștinați?!

Să ne înțelegem enigmele cu siguranță există, dar sunt ... ascunse :)). Dar în acest domeniu este tot mai greu să separi semnalul de zgomot. Chiar dacă dl. ing. Nica tinde către Adevăr, este greu de crezut că domnia sa face altceva decât să colecteze informații din cărți, ziare, Internet etc. Cât despre brevetul unei mașini a timpului... Dacă dl. Nica are într-adevăr o mașină a timpului, trebuie invitat să apară în direct pe Național TV sau pe alt post, să demonstreze în direct această mașină. Dacă apare cu prima pagină din Evenimentul Zilei, 3 Octombrie 2014 (face referire la acest an în interviu), cu siguranță că scepticii – inclusiv eu – vor tăcea. M-aș mulțumi cu ziarul din 10 octombrie 2004 (mult mai ușor de verificat). Să nu mai vorbim de tentația de-a juca la loterie (ar trebui să știe numerele câștigătoare), sau de tendința de-a vizita galaxia.

Dacă înțeleg bine universul lui Enstein, un călător în timp nu trebuie decât să stea pe loc (în spațiu) și să se plimbe prin timp – sistemul solar, meta-galaxia, rotindu-se, se vor „plimba” sub ochii temponautului. Asta ați văzut, d-le Nica?

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!