poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2389 .



scrisoare de dragoste
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [evil_andreea ]

2005-02-23  |     | 



Motto:Imi inchid rostul
in cetatea blestemata
nu vreau sa ma privesc
acrobatiile strazii.
mi-e de ajuns cerneala
tulbure ce-mi
curge
prin vene.







Traiesc intr-o lume ireala si ma hranesc cu vise.Iar in toate aceste vise,apari tu…cand am ocazia sa te sarut,ma trezesc,iar tu dispari….ai devenit un simplu vis care imi bantuie noptile.Si e greu…vreau sa mai fie ce a fost…Stau si ma uit cum ploua…picaturile lovesc brutal geamul si mi-e frica.Mi-e frig si frica si te vreau langa mine,sa ma stangi in brate si sa-mi zici ca totul va fi bine,cum faceai inainte.Unde esti…nu stiu…te caut cu privirea,cu gandul,cu inima…singurul loc in care te gasesc e sufletul meu.Acolo vei domni vesnic,pentru ca esti stapanul inimii mele.
Cand ti-am intalnit prima oara privirea,am incremenit.Inima batea atat de tare,flutursii se zbateau dandu-mi fiori…si simteam ca te cunosc din totdeauna.Stiam ca tu esti minunea pe care o asteptam,stiam ca esti cel care va pune stapanire pe toata fiinta mea.Nu m-am inselat.Esti iubirea vietii mele.Ce simt acum n-am simtit niciodata si nici nu voi mai simti pentru nimeni altcineva.Mi-ai furat inima si la tine va ramane pana cand voi cadea prada in bratele mortii.
Te iubesc.Te iubesc mult,foarte mult,extraordinar de mult,esti cel mai iubit dintre pamanteni.Te iubesc nu doar pentru ceea ce esti,ci si pentru ceea ce sunt atunci cand sunt cu tine.Te iubesc pentru ca mi-ai facut mai mult bine decat orice convingere si m-ai facut mai fericita decat soarta insasi.Ai facut asta chiar fara sa ma atingi,fara sa-mi vorbesti,fara sa-mi faci macar un semn.Ai facut-o prin simplu fapt ca ai fost langa mine.Te iubesc.Si te voi iubi mereu.Iubirea pentru tine nu are limite…te iubesc mereu,oriunde,oricum…Stiu ca am o viata intreaga sa te iubesc..Te iubesc,te iubesc,te iubesc si nu ma satur sa o zic.As vrea sa ma iubesti si tu asa cum te iubesc eu.Nu stiu ce simti,ce gandesti…dar nu conteaza…sunt cea mai fericita doar pentru simlu fapt ca mi-a fost dat sa te iubesc pe tine.Ii multumesc cerului ca mi-a trimis un inger.
Desi nu te-am vazut de mult,chipul tau ma insoteste mereu.Te vad in toate.Peste tot,numai tu existi.Merg pe stada si deodata toti oamenii dispar.Tot ce-mi ramane e imaginea ta.Si incerc sa ajung la tine,dar e doar o iluzie…tu nu esti.Seara a devenit dusmanul meu,.Cand pe cerul senin stralucesc mii de stele si luna mi-e singura prietena,atunci e si mai greu…umbre misterioase imita palid pe peretii camerei imaginea chipului tau…si mi-e dor de tine,de imbratisarile tale,de buzele tale…Unde esti?In mintea mea totul se invarte,e un abis al durerii care ma inghite incetul cu incetul.Te chem.,dar n-ai cum sa auzi chemarea mea,iti soptesc numele,dar sunete se imprastie triste si reci in infinit.
De-ai stii cat de mult te iubesc,te-ai intoarce la mine.Ai veni si ai ramane pentru totdeauna al meu.Te iubesc cum o pasare iubeste zborul si libertatea.Tu esti infinitul meu magic.Esti in sufletul meu ca o adiere de primavera,ca un parfum ametitor de trandafiri,ca o melodie veche de dragoste,pe care desi nu o cunosc,o implore,o ingan in pasi de dans;esti ca razele soarelui prin verdele copacilor,ca un pescarus argintiu ce zboara in infinitul cerului…Esti refugiul meu…
Vantul sufla cu putere,infiorand cu suflarea mii de suflete si sfasiindu-mi inima…e vantul iubirii mele care zgaltaie ca un nebun ferestrele sufletului tau,implorand sa-i inteleaga zbuciumul…dar fereastra sufletului tau e de mult inchisa…Nu vezi cum pasarile isi iau zborul din sufletul meu si iti canta la fereastra?
Eu sunt o frunza in vant,o trista iluzie de iubire,sunt o stea pe cer care straluceste numai pentru tine…sufletul meu fara tine e pustiu.Te vreau inapoi…
Am comis cea mai grava crima,iubitule…am indraznit sa sfindez ratiunea si sa ma las prada iubirii.Dar nu regret.Nu as da pentru nimic din lumea asta clipele petrecute cu tine.Tu esti amintirea vesnica a mintii mele.Tu esti singurul care a reusit sa patrunda in marea de intuneric a sufletului meu,aprinzand scanteia iubirii…Pasii mei s-au ascuns in urma ta…Si ma rog cerului sa mi te aduca inapoi…Te astept,te voi astepta pana cand vei putea sa pasesti din nou cu mine pe acelasi drum…pana cand ma vei iubi asa cum te iubesc eu.Te voi astepta pana cand timpul ma va transforma intr-o amintire pentru intraga lume.Pana la moarte…





.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!