Comentariile membrilor:

 =  parere
Mae Stanescu
[10.Nov.04 15:27]
daniel, eu te citesc cu drag, tu stii:)

nu stiu insa de ce nu reusesc sa intru in ritmul poeziei, in curgerea ei; lipseste ceva care sa ma prinda.

ca tot ai zis ca nu trec pe la tine:)

 =  Mae
Daniel Dinescu
[10.Nov.04 19:23]
eu nu stiu cum de nu poti intra in ritmul poeziei, mae, sincer! iata, ce zici acum?!
acelasi, cu drag. :)

 =  slab
Octavian Russu
[11.Nov.04 14:10]
un text slab, rima usoara, exprimare banala si mesaj inexistent,
spre ex primele doua versuri:

"inca o clipa doar si-apoi fugi de la mine
sarutului tau prizonier nu-i pot spune"
aceste doua versuri ca de altfel intreg poemul,nu curge ci cade,pica daca vrei dar nu curge
LM

 =  nedumerire
Mae Stanescu
[10.Nov.04 23:05]
aici exista un comentariu, ba chiar doua, unul in care daniel cerea pareri si altul in care parerea era data;

comentariul a fost pertinent, nu stiu de ce a disparut, ce se petrece aici daniel?

 =  .
Mae Stanescu
[10.Nov.04 23:08]
o sugestie, la recomandate sa nu mai apara texte care nu au cel putin un comentariu favorabil din partea cititorilor.

 =  off topic 2
nichita victoria
[02.Oct.05 19:06]
Mae, textul este pus la recomandate de catre un editor, logic. de aici rezulta ca acel editor a considerat ca textul merita evidentiat ceea ce echivaleaza cu un comentariu "favorabil".
faptul ca tu vii cu o sugestie off topic sub un text care "nu te-a prins" nu inseamna implicit ca altora nu le-a placut.
este parerea ta si o respect.
metoda textelor recomandate este facuta pentru editori cu scopul de a evidentia un text fara a fi nevoie de alte comentarii.

toate cele bune

rugaminte: pentru a nu abuza de subsolul unui text care nu ne apartine (aducandu-i implicit un numar nejustificat de vizionari) imi poti raspunde pe ym. adresa o ai.

 =  ciudat
Daniel Dinescu
[11.Nov.04 01:53]
...ca tot veni vorba de off topic, ce ai cu mine, mae?
Eu cred ca textul asta este mai bun decat multe carora in ultimele zile li s-au dat stelute nejustificate, asa ca, sa fim seriosi. Nu-ti place, spune de ce, argumente, nu abureli si sageti otravite, incercati sa mai vedeti si poezia nu numai unghiurile pe care le vreti voi. Spunea bine Adrian Munteanu, va mai ganditi vreodata la ce vrea autorul sa spuna, sau chiar si pe voi v-a infectat epoca asta consumerista, in care trebuie sa oferi numai ce se cere?
Multumesc pentru apreciere, Eugenia, mie chiar mi se pare ca am iesit un pic din criza in care intrasem la un moment dat.
Cu prietenie,
daniel

 =  Daniel, Daniel, Daniel...
Silvia CALOIANU
[11.Nov.04 04:49]
Am citit cu atentie de cateva ori. Incerc o senzatie e de fals al trairii, daca e sa ne referim la felul in care ar spune acelasi lucru Michel, de exemplu, care e un exponent - pe site - al unor scene de acest fel: "mușcă-mă până la sânge să-ți simt venele / întinzându-se prin carnea-mi goală de sensuri / răcnet ruginit de fiară"; "hrănește-ți furia cu măduva oaselor mele". Consider ca randurile citate chiar nu se integreaza armonios in contextul liric nuantat al poeziei ("haiduc rătăcit", "tâmpla singurătății", "soarbe ușor ultimul zvon de trăire" etc.). De remarcat in acest sens segmentele afectuoase ale textului, cu titlu de noutate, cu impact emotiv: "carnea-mi goală de sensuri / răcnet ruginit de fiară târzie în slujba vreunui / haiduc"; "dă-mi nume din numele tău în tăcere / să strige puterile nelămurite de tot ce se-ntâmplă".

Da, atestam si o stangacie, inca, in general, in ceea ce scrie Daniel, dar si forta de convingere a unor expresii poetice, a unor piese in integritatea lor. Probabil, "stangacia" transpare din actul fortare a interiorului, a felului sau de a simti, de a fi...

In alta ordine de idei:
Nu o vad pe Mae defel rau intentionata, in nedumerirea sa si, sunt mai mult decat sigura ca se simte acum foarte rau si regreta ca s-a implicat... Mai cu seama, dupa cuvintele tale, Daniel "ce ai cu mine, mae?". Nu "a dat cu parul", nu?De ce nu am fi mai putin impulsivi, de ce ne-am declara prieteni ai acelor care ne lauda/flateaza in promiximitatea unor astfel de expresii? E un factor determinativ al situatiei respective pe site, e ceea ce am vazut si in subsolul celui de al 200-lea sonet al lui Adrian Munteanu (asta pentru ca l-ai invocat tu, Daniel...).
Uite chiar nu cred, nu pot crede, Daniel, sa intelegi ca "as avea ceva" cu tine! Chiar daca nu imi declar dragul si prietenia cand imi expun in general parerile...

 =  parere
Diana Chifane
[11.Nov.04 11:09]
Da, parca nu se leaga, pare a fi prea brutal. Este doar parerea mea si-atat.

 =  .
Mae Stanescu
[11.Nov.04 11:27]
nu, daniel, nu am nimic cu tine, nu am nimic cu nimeni; ai dreptate , trebuia sa argumentez de ce NU; ma bucur ca a facut-o silvia, mi-a exprimat foarte bine intentia;

nu ai pus bine problema cu "consumul", in poezie nu e suficient sa-ti placi tie; nici comparatiile nu-si au locul;

bine, spor la scris si inspiratie.

 =  Mae
Daniel Dinescu
[11.Nov.04 12:57]
Nu stiu cat de mult arguentele Silviei sustin atacul tau asupra poeziei, Mae. Pentru ca Silvia da, intr-adevar, argumente pro si contra, dar nu il dezarmeaza pe cel ce scrie, pe cand tu intri cu patru-cinci comentarii numai pentru a te intreba ce cauta acest text la recomandate. Cred ca este diferit. Si, totusi, puteai sa spui ce nu iti place.
Nu am zis ca e suficient sa imi plac mie, am zis ca scriu dintr-o traire, mai mult sau mai putin autentica - dupa unii sau altii - si nu pentru ca testez piata si apar cu ceva ce ar da bine la public.
Spor si tie in toate, fara nici o suparare.
tot cu drag,

 =  Silvia
Daniel Dinescu
[11.Nov.04 13:05]
Nici nu cred ca ai avea 'ceva' cu mine, Silvia. Dar nu poti vorbi de echidistanta pe site, cand anumite prietenii sunt notorii. Adica, eu sunt de acord cu tine, mi-ai dat argumente pe care am sa le iau in consideratie, nu am nimic cu asta, mi-ai comentat poezia si sunt de acord cu tine ca fiecare primeste mesajul in felul lui. Nu as avea de ce sa ma supar ca sunt criticate textele mele, dar numai atunci CAND sunt criticate plauzibil. Adica nu venim la un text si spunem cat este de extraordinar, iar lumea nu intelege de ce am spus asta, iar la alta persoana mergem si aruncam un cuvant de genul - ce cauta aici. Se cer argumente si intr-o parte si in cealalta. Nu am nimic cu Mae, chiar o citesc cu placere, dar iata ca asa s-a nimerit.
Despre argumentele tale contra, nu cred ca am incercat sa il imit pe Michel, eu ma scriu, el se scrie, am incercat sa introduc aceste doua aspecte ale dragostei - tandrete si, sa-i zicem, ferocitate. :)
Multumesc pentru trecere si pentru timpul acordat, te astept mai des. La fel ca si pe Mae, de altfel.
Cu drag,

+ plămădește-mă coastă din tine de data asta
Maria Prochipiuc
[11.Nov.04 13:46]
încă o clipă doar și-apoi fugi de la mine
sărutului tău prizonier nu-i pot spune
mușcă-mă până la sânge să-ți simt venele
întinzându-se prin carnea-mi goală de sensuri


Poate nu te-am citit demult, eram învățată cu alt stil, când am pornit la acest drum prin poemul tău mi-am zis:îngăduie-mă! Primul vers e ca o rugăciune a clipei care nu ai dori să se termine apoi vine sărutul pe care îl treci dincolo de clipă, îl faci prizonier si apoi…? Nebunie? Da! atunci totul se dezlănțuie, e acel moment al necontrolului din noi…cele două versuri nu le mai pot comenta le las nebuniei…După care dezarmare totală, adica m-ai dezarmat de sensurile pe care le încercam, te pierzi undeva în singurătatea pădurii, intuiesc doar o stare pe care o ascunzi dincolo defuria momentului ( îmi place enorm această ascundere de ochii privitorilor, ei doar trebuie să intuiască ce se întâmplă) stii, e așa cum ai vrea să faci pe cineva să se rătăcească, sau cum vad altfel versurile care urmează ca un văl așezat deaspra cuvintelor si fiecare distinge ce vrea…și revii lasându-te pradă începutului. Mă opresc, din fiecare vers aș face un comentariu și ar ieși pană la urmă eseu…

 =  Maria
Daniel Dinescu
[11.Nov.04 14:05]
Maria, multumesc pentru zambet. Si inca...
Cu acelasi drag,
daniel

 =  ingaduie-mi o parere
simona marcu
[11.Nov.04 17:41]
Vin si eu sa contrazic (a cata oara?) parerea lui Mae!Nu e acesta motivul, mie imi pare o forta suava, fara poticneli, cu imagini interesante de geneza poezia ta.
Te citesc mereu cu drag si zambet.

 =  Daniel
Andu Moldovean
[11.Nov.04 18:05]
Poemul tau mie mi s-a oprit la primul vers
"încă o clipă doar și-apoi fugi de la mine" - are putere cat tot restul la un loc, parerea mea.
Acest vers ma lasa sa-mi imaginez o lume, este o lume nenascuta inca, fascinanta prin infinitatea de forme pe care ar putea sa o capete.
Din pacate in ceea ce urmeaza tu ingradesti aceste forme in tipare:
"mușcă-mă până la sânge să-ți simt venele " - pe chevaletul asta trebuie sa fii tare stapan pe tine ca sa colorezi asa de mult, nu te supara
"în seva nenăscuților tăi neverzi niciodată" - necuvinte
"dar lasă-mă să mor cu tine
căci doar cu tine mă nasc si exist
și din tine respir până
mă duc iară
să mor" - final patetic in usoara distorsiune...
Una peste alta, imi face impresia ca ai vrut cu tot dinadinsul sa scrii ceva mai mult decat te-a dus insipratia. Te voi citi in continuare.
Cu respect,
Bobadil.

 =  Bobadil
Daniel Dinescu
[11.Nov.04 19:54]
Sa iti insir acum versurile asa cum as fi vrut sa sune:

"Îngăduie-mă
încă o clipă doar
și-apoi fugi de la mine
sărutului tău, prizonier, nu-i pot spune:
mușcă-mă până la sânge(!)
să-ți simt venele
întinzându-se prin carnea-mi
goală de sensuri"

Nu mai vreau sa schimb, pentru ca poezia de azi trebuie descifrata, de aceea astept si de la altii sa faca asta. Iar despre acele 'necuvinte', eu chiar le plac tare, sunt pline de sensuri, Andu, serios!
Ma bucur ca mi-ai lasat un semn al trecerii tale, mi-ar placea sa te vad mai des pe la mine. :)
Cu prietenie si respect,
daniel

 =  simona
Daniel Dinescu
[11.Nov.04 19:57]
mi-ai indulcit ziua, brownsugar, desi nu la o cafea...:)...oricum, sper ca zambetul e de bine, nu altfel ...
cu drag,
DD

 =  Daniel
simona marcu
[12.Nov.04 13:38]
E de bine, Daniel, e de bine...Mai vin, mai indulcesc, sunt sigura ca voi mai avea ce.




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www/tmp) in Unknown on line 0