Comentariile membrilor:

 =  Și de-o făceai în mașină/ tot intrai în carantină
Florin Rotaru
[22.Oct.04 10:58]
Ideea-i de reținut
Însă-acel dăunător
Nu era sub așternut
Ci era la purtător

 =  genu
Nacsavi Horia
[22.Oct.04 11:17]
Genu și eu sub așternut
Găsit-am cândva un păduche
L-aș fi strivit dar n-am putut
Că-i ajungeam doar la genunche*

*genunchi

 =  Fiecare cu paduchii lui!
Elena Albu
[22.Oct.04 11:19]
Ea-i avea in asternut,
Inca de la inceput.
El avea la purtator,
Direct de la ...donator!

 =  Nedumerire
Florin Rotaru
[22.Oct.04 11:45]
"Genu și eu sub așternut"
grăiește gura păcătosului Nacsavi

M-aș fi făcut că n-am văzut
Și poate m-aș fi abținut
Da' nu-nțeleg ce ai făcut
Cu Genu, sub cel așternut

 =  florin
Nacsavi Horia
[22.Oct.04 12:24]
Ha !
pai l-am chemat sa ma ajute la ... deratizare :))

Faina replica!

 =  Moarte tradatorilor!
dumitru cioaca-genuneanu
[22.Oct.04 19:09]
motto:
"Ideea-i de retinut
Insa-acel daunator
Nu era sub asternut
Ci era la purtator"
("Si de-o faceai in masina/ tot intrai in carantina" de Florin Rotaru)

pe cei credinciosi eu chiar
i-admir, ca-s la purtatoare
dar urasc pe cei ce sar
de la ea, pusi pe tradare.

 =  Horia, in cazuri din astea diplomatia e sfanta!
dumitru cioaca-genuneanu
[02.Oct.05 19:06]
motto:
"Genu si eu sub asternut
Gasit-am canva un paduche
L-as fi strivit dar n-am outut
Ca-i ajungeam doar la genunche"
(Nacsavi Horia)

eu pe-un paduche mamut
odata l-am dezarmat
zicandu-i: ca inselat
merit eu sa fiu batut?

 =  Aceste fiare isi permit sa faca inmultiri pe socotala noastra!
dumitru cioaca-genuneanu
[22.Oct.04 21:51]
motto:
"Ea-i avea in asternu
Inca de al inceput
El avea la purtator
Direct de la... donator"
("Fiecare cu paduchii lui" de Elena Albu)

aud ca aceste fiare
cand noi ne-aflam in unire
fara urma de pudoare
se-apuca de inmultire

 =  Florin trage rau de par/ Jumate din adevar
dumitru cioaca-genuneanu
[22.Oct.04 22:16]
motto:
"M-as fi facut ca n-am vazut
Si poate m-as fi abtinut
Da' nu-ntele ce ai facut
Cu Genu, sub cel asternut"
("nedumerire" de Flori Rotaru)

tu doar spui ca m-ai vazut
cu Horia-n pat, covrig,
sti'nd ca ne-avand asternut
eu altfel muream de frig

 =  despre calvitia generata de teama lighioanelor
pusca ioan gabriel
[22.Oct.04 22:19]
nu c-as vrea sa-i apar
sau sa-i ocrotesc cumva
dar de nu aveati si par,
cine-acum se mai plangea???

 =  remedii industrialo-naturiste
pusca ioan gabriel
[22.Oct.04 22:25]
lighoana-i lighioana,
dar cand intri la necaz
dai, pe loc, cu-n pic de gaz
si-o sa scapi numai c-o rana.

 =  Ioane, cu o iubita ecologista ca a mea, nu pot face nimic!
dumitru cioaca-genuneanu
[22.Oct.04 22:40]
motto:
"nu c-as vrea sa-i apar
sau sa-i ocotesc cumva
dar de nu aveati si par
cine-acum se mai plangea???"
("despre calvitia generata de teama lighioanelor" de Pusca Ioan Gabriel)

fiarele te-or fi-mpanzit
dar gandeste si tu logic
ca nu-i deloc ecologic
sa te lasi despadurit!

 =  Pe mine mai bine ma mananca paduchii decat sa incurajez specula!
dumitru cioaca-genuneanu
[22.Oct.04 22:59]
motto:
"lighioana-i lighioana
dar cand intri la necaz
dai pe loc c-un pic de gaz
si-ai scapat numai cu-o rana"
("remedii industrialo-naturiste" Pusca Ioan Gabriel"

era bun poate-al tau sfat
poate-acum un an, nu az'
cand stii bine c-au dublat
harapii pretul la gaz

 =  Dumitre iubita, iubita si ecologista dar si ecologia are legi 'de fiare'
pusca ioan gabriel
[22.Oct.04 23:00]
fiarele te-or fi-mpanzit
dar gandeste si tu logic
ca nu-i deloc ecologic
sa te lasi despadurit!

("Ioane, cu o iubita ecologista ca a mea, nu pot face nimic!" de Dumitru Cioaca-Genuneanu



cand padurea-i ochi de fiare
ecologistu-i altruist
si defrisatul i se pare
un remediu naturist

 =  vorba romanului: 'merge si asa...'
pusca ioan gabriel
[22.Oct.04 23:19]

"era bun poate-al tau sfat
poate-acum un an, nu az'
cand stii bine c-au dublat
harapii pretul la gaz"
('Pe mine mai bine ma mananca paduchii decat sa incurajez specula!'de Dumitru Cioaca-Genuneanu





asa-i frate Genunene
gazu'l-au scumpit Harapii
si prin paduri de Sanziene
o sa avem paduchi cat napii.




 =  Iubirea adevarata trece peste orice primejdii!
dumitru cioaca-genuneanu
[22.Oct.04 23:24]
desi-i zic de-aceste vite
ce-au talentul sa si piste
iubita mea vrea sa riste
iar prin zone-mpadurite!

 =  afaceri paduchioase
pusca ioan gabriel
[22.Oct.04 23:53]
paduchii astia ca de tuci
mai bine-ar fi sa-i prindem
si-apoi cu TIR-ul drept la turci
'ghiuzel-ghiudem' sa-i vindem.

asa raman padurile la locul lor
si ne rascumparam necazul
c-o sa le luam din san harapilor
cu banii de la turci, tot gazul

 =  Fat Frumos vana-i viteaza/ Doar spre zmei si-o concentreaza
dumitru cioaca-genuneanu
[23.Oct.04 00:01]
motto:
"asa-i frate Genunene
gazu' l-au scumpit Harapii
si prin paduri de Sanzaiene
o sa avem paduchi cat napii"
(Pusca Ioan Gabriel)

de cand despre sanzaiana
ai scris acea epigrama
fat frumos la el nu cheama
nici macar pe cosanzeana

 =  Urmele stapanirii otomane eu le mai simt inca pe propria mea piele!
dumitru cioaca-genuneanu
[23.Oct.04 00:25]
pe turcoaica-o ciondanesc
pentru paduchi, un popor
ce ea-mi zice: "nu-i turcesc!"
eu: "au fost stramosii lor!"

 =  Fã o reclamație la Protecția consumatorului!:))
Anda Andrieș
[23.Oct.04 09:45]
Ti-a dat pãduchi din ceia lați?
Dar ce-ai fi vrut sã-ți lase?
La patru poli, atunci plasați,
Sperai viermi de mãtase?!

 =  unde e simtul estetic?
Raluca Moise
[23.Oct.04 10:43]
poate ca nu ar trebui sa comentez, pentru ca vad ca e un cerc destul de ...restrans sau strans. dar m-a socat nivelul epigramei: tema, ideea. m-a socat in sensul negativ pentru ca, dupa ce am citit-o, m-am gandit daca nu cumva se permit cam multe sub auspiciile unei politici cam tolerante, de genul e ok daca e lume multa pe site. dar tocmai pentru ca imi place acest site vreau sa spun aceasta chestiune: de ce se incurajeaza vulgaritatea gratuita, fie ea si sugerata? nu sunt pudica-cititi-mi textele-dar stiu si eu care e diferenta dintre vulgaritatea care are un motiv intemeiat de a exista acolo, un motiv clar estetic, si vulgaritatea de cel mai jos nivel, de genul celei proliferate de barbatii care stau in bodegi si comenteaza ultima cucerire. poate ca autorul adreseaza aceasta poezie cuiva anume din motive personale - ok, i can live with it- dar nu mi se pare normal ca o epigrama cu un asemenea nivel ideatic, actually fara nici un nivel, si care iti produce greata citind-o, sa fie comentata si apreciata? sau lumea nu mai are minimum de simt estetic?

 =  efect garantat
zabet mihai
[23.Oct.04 19:22]
Nu credeti ca lumea este satula de persoanele carora le este greata, pe acest site? Luati un Dramamine, efect garantat, va trece greata imediat. Nu credeti ca suntem si noi satui de atata snobism si sfaturi moralizatoare de trei lei? Vorba aia " Laudam cumintenia, dar o lasam sa moara de foame ? "

 =  really?
Raluca Moise
[23.Oct.04 22:41]
hm...pai, da, asta era si reactia la care ma asteptam... normal. if you can't f..k us, than throw with mud, right? hai sa avem dezbateri literare, si repet literare, ,,domnule" zabet si mihai.

 =  modestia falsa e cea din urma rafinare a vanitatii
zabet mihai
[02.Oct.05 19:06]
Sa discutam noi doi domana Raluca si Mosie, despre cultura? Pai credeti ca se poate cand aveti un asemenea bagaj de cuvinte interesante...Nu imi aduc aminte sa fi spus cuiva de pe acest site, ce mi-ati spus mie mai sus. Nu ca nu as putea, va garantez ca pot sa injur bine de tot; atat de bine ca s-ar putea sa aveti nevoie de tratament cateva saptamani pana sa va reveniti din starea de soc. Insa cum as putea sa am dezbateri pe teme culturale cu dumneavoastra? Cred ca numai daca am intra in direct la emisiunea lui Teo, acolo, am putea eventual sa avem un dialog pe masura emisiunii si a bagajului cultural detinut de dumneavoastra.
Si va mai dau un sfat, dezinteresat; a cauta sa dovedesti cu inversunare ca esti erudit, sau ca esti om de duh, e tot ce poate fi mai ridicol si mai inutil.
la buna vedere
vexatu

 =  Raluca Moise printre paraziti
maria-magdalena ZAHNER
[02.Oct.05 19:06]
Lui Raluca-i era ràu
De atâtia paraziti
Si chiar spuse: i dont'now
Realy, de unde veniti ?

Nu stia sàrmana fatà
Pe la tarà aruncatà
Cu engleza ei de baltà
Si pàduchii azi au o soartà.

 =  pentru dl. genuneanu
Raluca Moise
[24.Oct.04 16:21]
off-topic: nu am nici o legatura cu ioana barac, nici macar nu o cunosc. ceea ce m-a deranjat a fost vulgaritatea gratuita. imi cer scuze pentru limbajul folosit.

 =  shaorma si concubina lui Futurel
pusca ioan gabriel
[24.Oct.04 21:15]
Chiar daca buna ta crestere -pipis-ar pisicile pe ea- nu imi permite eu tot la Kurbechistan sunt!!
Am sa aprind o lumanare si am sa dau de pomana un prezervativ pentru ca tu sas fii ferita de paduchii lati! sa moara vara lui Cosorel daca n-o fi asa!!!

 =  nu esdte o greseala typo: ptr ralucutu
pusca ioan gabriel
[24.Oct.04 21:35]
blagoslovenia lui de calculator!! scriu 1/2 de ora ca sa nu imi apara decat finalul.. Ralaucutu Moise daca nu iti plac castanele coapte, nu mai sta printre castanari!
du-te cu luntrea mai alaturi! sau mai bine du-te la Universitate, ori la conservator sau la mama.

Dracului nu ii plac decat sfintele, si tu prea joci rolul asta ca sa nu fii. stii chestia aia cu :"lasa-ne...lasa-ne! ca ne-ai plistisit!" ????

 =  PTR.raluCUTZU moise cu multa mila...:)
pusca ioan gabriel
[24.Oct.04 21:47]
Dumitre! imi cer scuze ca iti folosesc spatiul destinat 'criticilor' dar nu m-am putut abtine vazand atatea ralucutusme aici..:)stii ce spune poetul? :

paduchi-s lungi ? sau nu sunt lati?
sunt aprigi, verzi sau sunt tratati
de medicul oncologist?
paduchii sunt, Raluco, ametist

iar tu mai mergi pe la dentist
ca sa-ti trateze aerul de voyerist!!!

 =  Raluca Moise
dumitru cioaca-genuneanu
[02.Oct.05 19:06]
Draga Raluca,
imi pare rau ca incercarile mele si ale colegilor mei de patima te-au suparat dar ce pot sa-ti spun e ca de obicei eu incerc sa tratez teme vulgare folosind un limbaj nevulgar. Nu totdeauna imi reuseste dar incerc. In al doilea rand daca ai observat ideea pe care o atac nu este generata de mine ci e preluata de la altcineva asa cum se poate vedea in motto. Nu pot atacati insa nici acesti scriitori si poeti fiindca vulgaritatea a fost si este o parte a vietii si ascunderea ei sub pres nu inseamna ca o si face sa dispara.
Asa zisa vulgaritate a servit ca subiect literar din cele mai vechi timpuri un exemplu calsic fiind "Decameronul" care astazi poate nu mai pare o opera literara vulgara dar la timpul cand a fost scrisa a parut conteporanilor ca o blasfemie la adresa bunului gust. Si la noi in literatura au fost scriitori seriosi care au atacat acest subiect. Geo Bogza intre cele doua razboaie mondiale a scris un poem intreg in care eroina principala (o taranca pe care cred ca o chema Maria) printre altele se masturbeaza cu un castravete. Daca imi aduc eu bine aminte autorul a si fost arestat pentru aceasta capodopera insa a fost eliberat fiindca mari nume ale literaturii romane din acea perioada i-au luat apararea. Nu de mult am citit in "Plai cu boi" un poem de Emil Brumaru pe langa care ceeace se publica mai piperat pe acest site pot parea ca cele mai nevinovate rugaciuni. De la Arghezi incoace uratul ca tema literara nu mai e un tabu in literatura romana si, cred eu, e bine sa fie asa. Atata timp cat autorul ataca o tema vulgara fara ca el insasi sa devina vulgar totul este O.K. Eu incerc acest lucru, cateodata reusesc, cateodata nu, dar de incercat incerc.

 =  zambet cu drag
nichita victoria
[02.Oct.05 19:05]
nenea genu... cata epigrama scrisasi:)

 =  Te înseli Dumitre, Raluca nu s-a supàrat
maria-magdalena ZAHNER
[02.Oct.05 19:06]
Nu era de supàrare
Cerea un pic de ascultare
Càci ea pàduche se simtea
În lumea asta mare

 =  .
Ioana Barac Grigore
[25.Oct.04 20:01]
Genu, ce pot sa zic...?! ca ma simt bine in postura de muza, nu? mai ales ca tu si colegii tai de patima ati reusit, dupa cum bine spui, sa tratati o tema nevulgare folosind un limbaj vulgar. ma gandeam sa nu mai fac atata rau in jur si sa scot poemul sau sa modific versul cu pricina... dar asta ar insemna ca tot efortul din acest subsol nu ar mai avea relevanta. pe mine nu ma supara ca ai dat in vileag descifrarea mesajului meu din poem (atat de vulgar-evident precum "relatia spirit-materie"), dar ca ai permis atacul frontal asupra Ralucai care nu facea decat sa-si spuna deschis opinia despre vulgaritatea evidenta si facuta cu pofta si suculenta, strict de amorul ei (al vularitatii, nu al artei--sa ne intelegem si sa ne credem pe cuvant de oameni mari ce suntem amandoi!). altfel, ma uimeste urias reactia domnului Pusca Ioan care vad ca are si dreptul de a acorda stele. da. este si asta o exorcizare. sau katharsis, cum se mai spune...
nu cred ca va mai avea cineva vreo parere, dar sunt dispusa sa raspund la intrebari!

Genu, revin si-ti zic ca ai scapat din vedere "cacati de pesti rosii" care urma in poem. vezi daca nu citesti poemele pana la capat...?! te superi daca nu-ti zambesc complice si dojenitor?! sper sa nu...

cu aceeasi prietenie

 =  Nu và fie fricà de pestii rosii
maria-magdalena ZAHNER
[25.Oct.04 23:04]
motto : "cacati de pesti rosii" de Ioana Barac Grigore
Pestii rosii au defecat
Nu era transgenic
Ioana le-a indicat
Un colt higienic

 =  Ioana Barac Grigore
dumitru cioaca-genuneanu
[25.Oct.04 22:24]
Draga Ioana
Sa stii ca ma judeci gresit, eu sambata si duminica nu folosesc internetul, deci abia astazi am citit ce s-a intamplat. De asemenea nu am considerat deloc poemul tau vulgar am folosit in motto un vers de-al tau fiindca l-am gasit foarte foarte amuzant. Poate ca nu a fost intentia ta cu acel vers dar un cititor are dreptul sa deguste un vers conform cu starea lui sufleasca din momentul citirii.
Eu eram bine dispus cand am citit, era vineri si eu vinerea sunt de obicei bine dispus ca nu trbuie sa vin urmatoarele doua zile la serviciu.
Daca observi in incercarile mele eu sunt eroul principal, versul tau a fost numai un pretext ca sa ma autointroduc. Deci inca o data, este falsa impresia ca nu mi-a placut poemul tau, l-am citit cu mare placere si ce admir la tine e atat bogatia vocabularului cat si modul de abordare a tematicilor propuse. As regreta profund daca ti-ai retrage poemul din cauza mea fiindca ce am scris eu nu e un atac nici la persoana si nici la opera ta. Eu, din ce ai scris tu pana acum, cred ca vei avea succes literar insa vor fi si uni care te vor ataca cu adevarat si ma intreb cum vei reactiona la acele atacuri daca te simti jignita de nimicurile mele.
In legatura cu "atacul frontal asupra Ralucai" cred ca ai dreptate, anumiti colegi au folosit un limbaj care nu-si avea rostul si regret faptul ca nu am spus acest lucru in interventia precedenta. Eu sunt de parere ca si cele mai inversunate discutii se pot duce folosind un limbaj civilizat. Nu sunt insa de acord cu tine cand spui de "vulgaritea evidenta si facuta cu pofta si suculenta,stict de amorul ei". Subiectele folosite de mine sunt niste paduchi pe care nici nu-i numesc direct ci sub alte nume si relatiile secsuale dintre un barbat si o femeie pe care de asemenea nu le numesc direct ci numai le sugerez. Ambele subiecte nu pot fi gustate de toata lumea dar explica-mi si mie sa nu mor prost, unde e vulgaritate?
Sa stii ca acum eu sunt cel nitelusi inbufnat dar imi va trece repede asa te voi citi in continuare cu acelasi interes si daca voi gasi ceva versuri care-mi corespund intereselor mele murdare nu pot sa garantez nimic...
Acelasi cititor devotat
Genuneanu


 =  Urare
Ioana Barac Grigore
[27.Oct.04 20:56]
Genu, La Multi Ani si la multe poezii cu forma fixa sau asa si asa. stii ca sentimentele mele pentru tine nu pot fi schimbate, oricum :) sa fii fericit si la mai mare!!!

cu mare drag

mmai discutam despre stii tu ce... :)

 =  Sunt nevinovat ca lacrima (de crocodil)!
dumitru cioaca-genuneanu
[27.Oct.04 22:08]
Draga Ioana
Sa sti ca m-am gandit mult de ce am ales versul buclucas pentru motto-ul meu si pana la urma mi-am amintit: cand eram copil anumiti sateni foloseau cateodata aceiasi expresie cand vorbeau de alti sateni care erau mai prapaditi din punct de vedere material si nu asa de harnici cum ar fi trebuit a fie. "Ce sa faca si ei saracii, stau si-si numara paduchii" spuneau acei sateni si mie expresia mi se parea comica fiindca acele finte tare sunt greu de numarat. Nu stiu daca tu ai cunoscut aceasta expresie populara care de fapt sugereaza o saracie lucie in sensul ca acei nenorociti in afara de paduchi nu aveau nimic de numarat. O uitasem dar ceva s-a pastrat in subconstientul meu probabil si din aceasta cauza am ales acel vers care m-a incantat foarte mult. Am dorit sa-ti spun acest lucru chiar daca se va interpreta conform proverbului "cine se scuza se-acuza" gresit.
Iti multumesc mult de urare si sper ca pe langa poeziile si eseurile tale sa ma mai delectezi din cand in cand si cu catrenele tale hazoase




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !