Comentariile membrilor:

 =  cave ne cadas!
zabet mihai
[16.Aug.04 21:36]
Bun! Sunt de acord cu tine. Dar de ce sa vedem intotdeauna numai si numai partile frumoase?
De ce sa nu existe o critica obiectiva, care dupa parerea mea face bine? Daca toata lumea vorbeste numai la superlativ despre un anumit eveniment, atunci ce rost mai are critica?
Nu sunt de acord cu tine, deoarece eu consider ca lucrurile pot fi imbunatatite numai printr-o prezentare reala a faptelor, chiar daca ea deranjeaza rau de tot. Asa si trebuie, sa deranjeze si noi sa nu ne culcam niciodata pe laurii victoriei.
Eu zic ca fara o critica realista ( nu neaparat a mea; nu am destul talent pentru asta ) nu putem progresa. Nu avem cum sa ne analizam greselile si nu putem sa luam masurile de rigoare.

 =  completare la completare
zabet mihai
[16.Aug.04 22:34]
Am uitat sa pun Bun! Nu sunt de acord cu tine; am vrut sa fac aceasta precizare deoarece lipsa acestui cuvant deformeaza sensul pe care am vrut sa il dau comentariului.
Ca o completare la cele afirmate de tine mai sus, cred sincer ca orice critica merita sa fie citita si pentru acest lucru iti multumesc. Critica-ma ori de cate ori poti.
Mihai

 =  cu orgoliul nu ajungi departe
Ion Nimerencu
[17.Aug.04 02:48]
Zabet, am o singura rugaminte la tine, fa tu ceva mai bun daca ai crezut si crezi ca esti in stare! Daca s-a vorbit despre lucrurile bune pana acum, ei crede ca pe noi asta ne intereseaza, unde e poezie buna, o atmosfera placuta si ne simtim bine intre noi, crede-ma ca restul nu conteaza!

Cu respect
Ion Nimerencu

 =  nu trebuie sa doresti imposibilul
simionescu adriana-marilena
[17.Aug.04 03:35]
Ma si miram daca erai macar putin de acord cu mine, ar fi fost prea frumos... Vezi tu, a critica, a descoperi lipsurile nu e rau sunt destui oameni care inteleg asta si nu iau totul ca pe un afront personal insa a descoperi lipsurile nu este suficient daca nu propui si mijloace de indreptare, fiindca nu uita, atunci cand arati cu un deget inspre altcineva, toate celelalte patru sunt indreptate inspre tine. Chiar si acum esti atat de nervos incat ai facut o greseala typo, asta nu inseamna ca nu mi se intampla si mie, multumiri pentru decenta unui raspuns civilizat si la obiect dar textul tau mi s-a parut a fi voit nihilist si persiflant asa ca m-am simtit datoare sa ripostez caci uite cum stau lucrurile, nu poti sa omori omul si dupa aia sa-ti ceri scuze, inchipuie-ti cum ar fi ca cineva sa vorbeasca asa despre casa ta, la firea pe care intuiesc ca o ai sunt sigura ca i-ai cere daune morale iar agonia.ro este casa noastra de suflet chiar si a ta asa ca e pacat sa aruncam cu pietre in fantana din care bem. Cand am fost prima data la cenaclu sau ateliere sau intalniri spune-le cum vei dori, eram moarta de frica si emotie lucru de care n-am scapat pe deplin nici acum, dar acolo sunt intr-adevar niste oameni deosebiti care te primesc fara prejudecati, ifose si alte aere de doctori docenti in comunitatea lor, indiferent cate diplome or avea unii dintre ei, nu asta conteaza ci calitatea de om, merita sa-ti petreci niste timp acolo. Daca esti asa curajos cum te-ai aratat in articol si intr-adevar crezi in scuzele pe care ti le-ai cerut, vino vineri la Casa Eliad, cu timpul poate te vei simti din ce in ce mai bine. Eu o sa ma impiedic pe scena si o sa scap foile pe jos, ca de obicei n-o sa fiu in stare sa ma descurc cu microfonul fata de care am o aversiune de nu-ti poti imagina, iar tu o sa faci liniste in sala si vei urca si tu pe scena cu textele tale asa ca sa vezi cum e... Daca as fi citit articolul tau inainte sa merg la cenaclu poate n-as mai fi ajuns niciodata acolo si era mare pacat. Ma intreb cati or mai fi oare in situatia asta?!!!

amadriada

 =  vin vineri la casa eliad
zabet mihai
[17.Aug.04 15:41]
Nu am spus ca nu o sa vin vineri la Casa Eliad. Dimpotriva am sa caut sa ajung, chiar daca mai tarziu.
Problema mea nu este ca nu pot sa vin ( stau la doua case mai sus de locatie - chiar este simplu )ci la ce trebuie sa ma astept. Probabil ar trebui sa ma imbrac in armura ca sa suport mai usor "loviturile de ciomag" ( precizare suplimentara - ca sa nu fiu iarasi gresit inteles; intre ghilimele )pe care o sa le culeg din plin, probabil.
Multumesc pentru invitatie!

 =  chestii
Radu Herinean
[18.Aug.04 00:22]
nu stiu de ce ai impresia ca cineva ar putea sa aiba ceva cu tine. in general cei care nu au inteles ce se intampla la aceste evenimente si cei care s-au impiedicat de amanunte de tipul celor pe care le-ai insirat tu au renuntat sa vina si nu a plans nimeni dupa ei.
la casa eliad vin doar cei (cinsprezece oameni) care sunt cu adevarat pasionati sau pur si simplu au nevoie de interactiunea cu altii care le seamana si cu care le-a fost facilitat contactul prin intermediul acestui site si prin intermediul acestor evenimente.
tu ai scris doua materiale "controversate" participand la un singur atelier, poate chiar mai nereusit, si ai reusit sa vorbesti mult mai mult despre orice altceva decat continutul atelierelor in ambele materiale.

asa ca din punctul meu de vedere, asa cum am spus-o de nenumarate ori si la ateliere: "numarul participantilor nu conteaza, ba chiar din contra".

in schimb mi-ar face cu adevarat placere sa o revad (si poate sa o si ascult) pe amadriada vinerea aceasta, cand voi fi si eu prezent la Casa Eliad, chiar daca doar pentru un interval scurt.

 =  obstinație
Virgil Titarenco
[18.Aug.04 01:05]
Probabil nu aș fi intervenit. Dar ceva m-a iritat. Nu am să îi spun pe nume ca să nu fiu acuzat de atac la persoană. Dar sper să se înțeleagă din ce spun.

Zabet Mihai scrie:
"Ca o completare la cele afirmate de tine mai sus, cred sincer ca orice critica merita sa fie citita si pentru acest lucru iti multumesc. Critica-ma ori de cate ori poti.
Mihai"

Apoi mi-am adus aminte de un răspuns pe care mi l-a dat la un comentariu critic pe care i l-am făcut cîndva:
"Si nu imi spune ca tu traiesti acolo si nu e asa; iti spun eu care nu traiesc acolo, ca ma prapadesc de ras ce au ajuns sa faca astia din voi; niste biete paiate fricoase."

Stau și mă întreb pînă unde poate duce această duplicitate. Pe de o parte invitînd critica și pe de alta asigurîndu-l pe cel ce o face că n-are cum să fie corect tocmai pentru că este prezent într-un context în timp ce el, domnul Zabet nici măcar nu e dar știe mai bine (afirmație care nu poate decît să te lase perplex).

Poate că unii vor spune, "ce mai caută și comentariul ăsta offtopic aici". Eu însă îmi voi exprima dubiul în sinceritatea dorinței lui Zabet Mihai de a fi criticat. Dînsul are cu obstinație "dreptate". Și nici măcar nu ar fi fost nevoie să fie acolo ca să aibă, nu? Și să nu mă acuzați de ironie. Aceasta este experiența mea cu Zabet Mihai.

 =  tot pe scurt
zabet mihai
[02.Oct.05 19:06]
Este adevarat ca am scris doua materiale controversate, dar cum am mai spus, asta nu o sa ma impiedice sa revin si sa imi schimb, poate, parerea.
Sper sa pot sa ma integrez si eu in atmosfera de la ateliere; chiar imi doresc acest lucru, deoarece pe viu toate datele problemei sunt schimbate. Perceptia este alta si legatura directa intre oameni se realizeaza altfel decat in spatele tastaturii.

 =  raspuns pentru virgil
zabet mihai
[02.Oct.05 19:06]
Ai rupt din context o fraza care nu are nici o legatura cu cele scrise de mine.
Am inteles ca ma consideri duplicitar. Ok! Este punctul tau de vedere, dar sa ma acuzi ca eu vreau sa am intotdeauna dreptate nu este frumos.Nu pot sa pricep de unde si pana unde reiese din articolul Casa Eliad ca vreau sa imi impun o parere sau ca tip in gura mare ca numai eu am dreptate?
Ma rog, daca tu asa crezi, asa sa fie!




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www/tmp) in Unknown on line 0