Comentariile membrilor:

 =  Regresus ad uterum
Albu Vladimir
[29.Apr.04 18:16]
Nu e un sfat... nu e un citat... doar o simpla parere... Horridas nostrae mentis purga tenebras accende lumen sensibus
Ma gandesc, zambind, daca vei intelege ca aceste cuvinte sunt de apreciere. Cu stima, Vladimir.

 =  rezolvat
Radu Herinean
[29.Apr.04 21:42]
multumesc pentru intelegere.
am eliminat toate comentariile off-topic.
cei care au comentat textul o pot face din nou insa sper de data aceasta sa nu mai fie vorba de un sir de frustrari necontrolate.

 =  radu, vladimir
Rodica Vasilescu
[09.Oct.12 17:25]
radu, iti multumesc foarte mult si promit ca de acum o sa ma abtin de la dedicatii, raspunsuri, si motto-uri dubioase.

vlad, tie ce sa-ti zic, mai bine continuam bancurile pe messenger ;))
multumesc frumos pentru trecere si pentru apreciere.
it does mean a lot!

clau;)

 =  avangardist
Stoian G.Bogdan
[29.Apr.04 22:42]
bai, frate, un text mai puternic ca asta nu am mai vazut de mult. chiar m-am relogat ca sa-ti fac acest comentariu. bun de tot sper ca cineva sa-ti dea macar o stea daca nu vreo 5

+ da
Andreea Drăguleasa
[29.Apr.04 21:54]
Si eu multumesc pentru intelegere, Radu.

 =  ingerul cu 69 de sabii
Ionela-Jeni Grigore
[29.Apr.04 22:01]
Claudiu, tot respectul!!!
Sa-mi aduci aminte cand voi zbura la ceruri sa-ti trimit carul mare si o osie de la cel mic. superpoezie si supertupeu. imi place la nebunie. ma deranjeaza putin "mesele" de la finalul primelor versuri din strofele 4 si 5. pare o repetitie nejustificata. dar, repet iar: asta e problema mea. felicitari pentru cocktailul rusesc!

 =  ...
Silvia CALOIANU
[29.Apr.04 22:13]
Claudiu, am uitat: bine ai venit printre acei vii si...sper sa fii mai cuminte, sa nu te mai atingi de...numele acela cu ghinion! Apropo: de ce zici "Mihai"? Sa nu ii sopteasca cineva lui Radu ca e un alt atac la persoana...

 =  andreea, ionela, jeni
Rodica Vasilescu
[09.Oct.12 17:25]
andreea, multumesc inca odata!
parerile si sfaturile tale au contat mereu si conteaza foarte mult.iti datorez multe;)

ionela, promit ca am sa vad eu ce-o sa fac si o sa schimb pe acolo ca sa sune cum trebuie.deocamdata o mai las asa.
sunt bucuros ca ti-a placut si te mai astept prin ograda lui clau:))
apropo nu e cocktail rusesc, e "din ala" de care se face-n baruri, naiba stie de care;)

silvia, latura asta a ta care include simtul umorului nu o cunosteam atat de bine.
daca eram langa tine te luam in brate si radeam pana cadeam pe jos;)))

thanks!

+ pasiva sau activa?
Claudiu Banu
[29.Apr.04 23:51]
Se pare ca am pierdut ceva discutii pe marginea acestui text, dar asta nu are mai nimic de a face cu parerea mea referitoare la text. Tizul meu isi face de cap (in sensul bun al cuvantului) intainzand bine limitele poeziei. Pentru ca aceasta este fara indoiala poezie.(Mai mult, arta poetica.) Nu o sa intru in detalii nu cred ca e cazul. Pentru fiecare sprancean ridicata si pentru fiecare reactie pozitiva, negativa, erectila sau nu, voi lasa aici un semn de apreciere a ideii.

 =  pentru tizul meu ;))
Rodica Vasilescu
[09.Oct.12 17:25]
claule, uite ma intrebam daca sa-ti raspund acum sau nu, ca am mai scris vreo 2-3 comentarii si inca nu-s aprobate, cine stie cand o fi si asta aprobat dar eu totusi iti scriu.
ideea e ca stateam de vorba cu un prieten si imi spunea ca sunt un mare cretin, si ma rog, tot "aruncand" "vina" de la unul la altul incepuram cu argumente.si de fapt versurile din finalul textului de fata au fost o gluma de-a mea in discutia cu el ;))
si pe urma vorbind cu altcineva, i-am povestit asta si i-am zis ca o sa incerc sa vad cat de cretin sunt.
eu nu zic ca sunt sau nu... prin comentariul tau ai raspuns pentru mine;))

 =  cocktail cu esentele neamestecate
Ionela-Jeni Grigore
[30.Apr.04 01:05]
mie imi place gustul agresiv-explodat-neamestecat de molotov chiar daca nu se obisnuieste in baruri. sa inteleg ca esti singurul poet in agonie cu toate poemele gradate...?!
ioana

+ cu degetu' la fundiță
Zareh Ara
[30.Apr.04 04:32]
Băi nebunule, m-ai dat gata cu textu ăsta! Hahaha! Eu zic să te mai superi nițel așa că-ți șade bine. Parcă deja simt un altfel de aer... pe la SGB am mai întâlnit mirosul ăsta.
Bun așa!

 =  clau:))
Jipa Lavinia
[30.Apr.04 07:18]
hai sa-ti zic cum vad eu "schimbarea" asta a ta, dar fara sa te superi... am inteles in "Factura Proforma" ca ai o problema cu prezervativele...sa inteleg akum ca ai o problema cu erectia...sau cu ejacularea?
glumeam stai calm...textul e bun, e ca o rabufnire impotriva cuiva...sau impotriva unei situatii, a vietii..? nu stiu...
in fine...pe mine cel putin m-ai surprins, desi nu credeam ca mai e inca ceva la tine care sa ma poata surprinde..
mergi inainte ca mergi bine..
la mai..mare..:))
L.

 =  Ars-poetic(a) pe hartie :)
Adela Popovici
[30.Apr.04 10:27]
Ma tot uit si minunez si la tine si la tizul tau si la cativa altii de pe site.
Faina, mai!!! :))
La mai multe!
Eu ma fac cititor cuminte...

 =  claudiu
Eugen Suman
[30.Apr.04 15:14]
claudiu nu e un text rau, e foarte curajos, e bine construit, ai imagini puternice. Pacat ca s-au sters reactiile initiale eram extrem de curios sa le citesc (interesant dpdv psihologic). Dupa ce l-am citit mi-a venit in minte SGB. Si eu zic ca asta e rau, nu in sensul ca SGB scrie prost ci in sensul ca s-a mai scris (si inca se mai scrie). Eu cred ca nu mai rezista mult curentul doomiist. Si textul asta acolo se incadreaza. Nu e vorba de avangarda aici, nici pe departe. Ceea ce vreau sa remarc e ca reusesti sa ramai credibil pana la sfarsit, nu il aglomerezi si nu cazi in ridicol. Per total consider ca e un text foarte bun insa lipsit de viitor.

 =  eugen
Stoian G.Bogdan
[30.Apr.04 15:28]
faci aluzii la mine si imi pare bine ca imi faci reclama. cat despre textul lui claudiu, eu cred ca are viitor si stii de ce? pentru ca din cate am citit eu este prima poezie gay, intelegi? nu stiu de ce spui ca se incadreaza in curentul 2000ist deoarece acest curent nu isi are teoria. este un text postmodernist, si 2000ismul este un subcurent al postmodernismului, asta daca e.
pana se mai scoate inca un curent literar artistic, si iti spun eu sa nu-ti faci sperante cu stii tu ce, suntem canalizati in postmodernism, chiar daca suntem 2000isti, la sensul ca publicam acum.
pa

 =  sgb
Eugen Suman
[30.Apr.04 15:41]
mai da' suparaciosi mai suntem. stai linistit ca nu-mi fac nici o speranta, mi s-au inecat stilourile de ceva timp. nu ma refeream la "sensul ca publicam acum" ci la doomiistii lui ianus. care scriu majoritatea exact in stilul asta. iar eu consider ca asta este o mare fundatura. ca e prima poezie gay nu mi se pare cine stie ce inovatie. putea sa fie si prima poezie ecologica si tot nu ma entuziasma. nu cred ca autorul a pus miza pe faptul ca e poezie "gay". imi pare bine ca ai iesit din colaps, ultimul tau text mi s-a parut interesant.

 =  canapele din piele de minotaur
martin emilian balint
[30.Apr.04 16:30]
era un banc cu moartea prin bucii-bucii. Ma amuza tare de tot bancul ala. Sa fie oare moarte prin poezie? Exista moartea prin poezie? ma intreb ce te determina sa scrii atat de sexual, din moment ce inainte refuzai sexualitatea vulgar-estetica in poezie. Textul e bun. Iti va sari in cap Accept-ul, dar noi iti vom lua apararea cu stelutele virtuale. Si astfel se vor bucura toti de stelute si prezervative donate detinatorilor de un cont poezie.ro
Frumos textul. M-a surprins enorm "canapele din piele de minotaur". Sunt curios intr-un fel ce va urma.
Iti aprob reinventarea. Cu respectuos respect (stiu ca iti place), Martin

 =  Clau
Daniel Dinescu
[30.Apr.04 20:23]
Ti-am raspuns cu un text pe tema, nu e lucrat, ca al tau, dar e trait, asa ca, sa-mi spui parerea ta.
Cu prietenie,
Daniel

 =  Bobocel pe site
Cristina Shtirbu
[30.Apr.04 21:42]
Am zis: hai sa citesc si eu ceva considerat bun.
Incepe bine, am mai spus ironic, pe marginea versului "in barul de homosexuali". Ma gandesc ca ti-ai cladit aceasta intreaga poveste erotico-geometrica perversa, doar pentru a inlesni impactul produs de replica finala ce anuleaza tot ceea ce ar fi trebuit sa jigneasca.
Poezia a plecat de la acele doua ultime replici, nu-i asa? Totul e cladit in jur, ma insel?

 =  kop, lavinia, adela, eugen, bogdan, martin, daniel, cristina
Rodica Vasilescu
[09.Oct.12 17:25]
kop, you know me!:)
o sa ma mai supar, ca-s cam suparat de fapt de multa vreme..

lavinia, da da, asta e chestia cu surprinsul, you never know.si probleme am cu ejacularea, dar in contextul contemplarii, doar in contextul contemplari;))

adela, merci.te mai astept;)

eugen, in mare masura ai dreptate.e unul din putinele texte pe care-l consider bun ( din ce-am scris ); cred ca 100% nu ar avea viitor daca as scrie inca zece asemanatoare; daca de la text la text s-ar intui cursul tema si-asa mai departe.tocmai din cauza asta si eu sunt curios ce o sa urmeze dupa.

bogdan, stii la ce m-am gandit prima oara? fix la chestia cu homosexualii dar nu ca nu ar mai fi scris nimeni despre ei, ci la faptul ca eu "o eram gata s-o fac cu Mihai pe masa" :))

martin, s-ar putea sa ma injuri dupa comentariul asta.
dar ma crezi ca am inceput sa te inteleg?

dani, sper ca azi sa-ti fac un comentariul acolo pentru ca-s cam pe fuga.

cristina, exact.versul cu "o faci in fund" era o gluma.i-am zis asta unui prieten ( in gluma ) si pe urma mi-a venit ideea sa incerc sa vad ce-o iesi;)

va multumesc!

 =  inversul inversului
martin emilian balint
[01.May.04 16:02]
pai te injur claule, ca mi-am facut capul patrat cu tine. :D
numai bine, text bun, repet. La inspiratie mare. apropo de inspiratia homoerotica, ce se intampla pe site? observ o gramada de texte pe invers... molima? interesanta directie

 =  Ce-as mai putea adauga ?!
Adrian Erbiceanu
[01.May.04 17:12]
Claudiu,

Daca poezia ta se vrea novatoare, asa sa fie!
Dar, daca o botezi: "Arta poetica" si sub acest titlu faci o
apologie a promiscuitatii, e cu totul o alta chestie.
Vrei sa fii diferit, vrei sa starnesti curiozitate. Poate ai si talent. Nu sunt critic literar. Nu am sa ma ating de calitatea literara a textului si nici de credibilitatea celor ce ti-au oferit cu atata generozitate 'Stelutele".
Vreau , doar, sa te intreb daca te-ai gandit, vreun moment, ca acest site de poezie este vizitat zilnic de mii de persoane?
Cati dintre ei au sa te inteleaga si cati au sa fie indusi in eroare?!
Ce poate sa inteleaga un adolescent, un elev de liceu, cand da peste "Arta (ta) poetica"? Ii arati un drum pe care trebuie sa-l urmeze?
Sunt deschis la nou si la ceea ce se scrie. Dar sunt lucruri pe care le pastrezi pentru tine sau pentru prieteni.
Cand le faci public, nu mai exista iesire.
Cei care te lauda acum s-ar putea sa se dezica mai tarziu.
Asa este viata!
Ti-am citit motto-ul. Ce-as mai putea adauga?!

 =  luam lopeti si sapam sub cuvinte
martin emilian balint
[01.May.04 18:27]
adrian, de ce pui problema astfel? oare ar trebui sa tinem pentru prieteni si pentru "noi" toata publicitatea prin nuditate si sexualitate din massmedia? Oare ar trebui sa fie interzise posterele cu femei goale (publicitate la tampoane si absorbante) din vitrinele farmaciilor (publicitate de altfel la un lucru total igienic si necesar - dar realizat prin nuditate) sau reclamele la parfumuri, ceasuri, masini, toate videoclipurile, revistele pentru adulti lipite de geamurile tonetelor de ziare, starurile autohtone mai mult inchilotate decat imbracate etc. Ce ar trebui sa inteleaga un elev de liceu din toata aceasta subcultura sociala? Stiu ca am deviat de la intrebarea ta: de ce o arta poetica este expusa in cheie sexuala. Chiar crezi ca acest Claudiu are nevoie de a soca pentru a-si face publicitate? Un elev de liceu probabil ca va intelege (dar depinde de capacitatile sale intelective si de doza de literatura contemporana insusita in anii de liceu, daca a fost incurajat sa treaca peste literatura postbelica si se indrepte nitel spre 2000). Si daca nu va intelege si va copia textul razand cu gasca de prieteni, facand misto de autor, ar trebui toti sa ne bucuram, pentru ca am starnit un interes in randul elevilor de liceu. Si cum cineva tot repeta ca timpul le rezolva pe toate, sa speram ca textul copiat si asezat intr-un directory alaturi de cliprui porno downloadate de pe net, va fi descoperit in timp si inteles intr-adevar.
Are valoare? si eu tind sa cred ca sexualitatea, prezentata vulgar, in literatura poate fi efemera. Dar stii? nu merg mai departe de Oscar Wilde si de cartile sale interzise despre relatiile considerate dubioase, romanele sale pornografice incarcate de homoerotism. Inca se mentin la suprafata literaturii, crede-ma.
Dar in primul rand, sunt sigur ca in textul domnului TOsa nu este vorba despre homosexualitate si nici despre vulgaritate. N-ar trebui sa sapam sub cuvinte?
Cu respect, martin (scuzandu-ma ca am raspuns inaintea lui Claudiu)

 =  parere
Andrei Dobos
[01.May.04 18:49]
Ihi, un text care incita interesul, ultima strofa deosebit de buna, dar mi se pare ca poezia se rezuma doar la asta, in rest titlul nu are nici o legatura cu restul textului. Mi se pare mai mult un text despre neputinta poetizarii(chiar si pe subiectul abordat de tine)! Oricum, salutara ideea si gestul!

 =  Cu acelasi respect
Adrian Erbiceanu
[01.May.04 19:10]
Martin,

Departe de mine gandul de a blama sau de a incerca a reduce la cota "zero" valoarea unei lucrari literare. Dar, asa cum a fost prezentata lucrarea de fata, scrisa sub un impuls sau cu cine stie ce intentii ascunse, nu face "casa buna" cu
ceea ce ne asteptam sa fie pus pe acest site.
Ai observat, cred, cat de rar intervin. Asta, pentru ca, in general, nu ma deranjeaza ce se scrie. Dar cand ne gandim ca, practic, oricine poate avea acces la acest site (si vorbim aici de un site dedicat literaturii si nu de unul destinat fotografiilor porno), cred ca trebuie sa se dea dovada de mai mult discernamant. Ce pun farmaciile in vitrinele lor este una, ce se pune pe un site de poezie este cu totul altceva.
Daca un elev de liceu vrea sa-si faca un "directory", cu clipuri din reviste porno, este treaba lui. Trebuie noi
sa-l incurajam ?!
In rest, de acord cu tine.
Cu acelasi respect, adrian

 =  Adrian Erbiceanu, reflectand asupra imaginei siteului...
Silvia CALOIANU
[01.May.04 20:12]
Textul acesta avea un subtitlu-dedicatie facuta cuiva de pe site, unui autor cu care a polemizat Tosa Claudiu despre arta poetica si din care cauza i s-a retas nivelul de acces: de la 120 la 0.(E vorba de acelasi autor, cu care am avut si eu recent probleme si, pe care il consider drept un ingamfat fara de bun simt si eu, dar...). Din cauza subtitlului, asadar, textul a fost ascuns de catre autoritatile siteului, doar la cateva minute dupa ce a fost aprobat si publicat...Cine citeste acum primele comentarii ar putea sa inteleaga ceva in acest sens.
Acum da, sunt de acord ca e un titlu derutant...Vedeti insa ce se face si pe la "recomandate" (in general): daca asta e fata siteului...Cred ca e putin spus "subiectivitate" in ce priveste estimarea si evidentierea valorica a textelor, fapt descurajant, ce duce si la asemenea rabufniri...Adica, ma intreb si eu: de ce ne-am mai face griji noi, muritorii de rand, despre cine si ce crede cand intra pe site, daca...?

 =  adrian, martin, andrei, silvia
Rodica Vasilescu
[09.Oct.12 17:25]
adrian, cu adevarat uneori tinem anumite lucuri pentru noi si pentru prieteni.uneori tin pentru mine faptul ca prietena m-a inselat si nu mai zic prietenilor care ar rade poate.alteori le zic cum i-am dat 5 intalniri si nu am venit ci doar am stat in bar razand si uitandu-ma la ea cum asteapta nervoasa.
cam asa e si cu poezia, multe le-am aruncat sau rupt sau ars iar altele le-am postat.intr-un fel ai dreptate, multi din numarul elevilor nu ar intelege nimic poate, dar ma crezi ca nu ma mai intereseaza? uite, ma poti face si egoist si nesimtit, dar chiar nu ma mai intereseaza si la un suc sau o here ti-as zice mai multe.

martin, nu-i nimic ca ai raspuns inaintea mea stai linistit.
apreciez gestul si tin sa-ti spun inca odata ca IN SFARSIT am inteles.mi-ar place mult sa stam de vorba pe messenger.

andrei, eu zic ca textul are o legatura destul mare cu restul.

silvia, noi ne intelegem mai bine pe messenger n-are rost sa vorbim aici.
multumesc pentru inteventie dar, stii ca ti-am zis eu, nu-i nevoie de level, cu sau fara e cam la fel cu exceptia comentariilor.as vrea 10 ca sa pot sa discut si eu normal.
altfel, de abia astept sa bem cafeaua si berea;)))

 =  Silvia: ATENTIE!
Radu Herinean
[02.May.04 01:32]
i-am spus Silviei lucrurile astea pe YM deja insa le voi repeta aici ca sa fie clar pentru toti.
comentariile initiale erau TOATE off-topic, iar dedicatia facea ca textul sa devina un atac la persoana. DUPA CE SITUATIA ESTE REZOLVATA, apare Silvia care simte nevoia sa scormoneasca in groapa cu ..., dupa ce cu cateva luni in urma mi se plangea ca este hartuita.
faptul ca nu ai specificat numele este COMPLET irelevant, atacul este clar si direct, si iti garantez ca este ULTIMUL.
este a doua oara astazi cand trebuie sa va aduc aminte ca atata vreme cat e vorba de site, pentru mine nu vreau sa existe prietenii si congregatii, si ca voi penaliza PE ORICINE o ia pe aratura.
Silvia, la urmatoarea atitudine similara vei primi un binemeritat nivel 0, ca sa fim siguri ca ceea ce postezi pe acest site nu contine noi atacuri la persoana.

multumesc pentru intelegere.

 =  Limita vulgarului
Cristina Bunu
[27.Jun.04 15:41]
"el ajunse la mine cu o bataie pe umar:
- o faci in fund?
- nu, am raspuns, eu o fac pe hartie."
Ai un stil al tau (crede-ma ca este inconfundabil) care desi nu prea e agreat, mie imi place. Imi place cum te joci cu limita vulgarului. :)

 =  he was a punk, she did ballet, what more can I say
Rodica Vasilescu
[09.Oct.12 17:25]
He was a skater boy
She said see ya later boy
He wasn't good enough for her
She had a pretty face
But her head was up in space
She needed to come back down to Earth

O s-o conving sa se inscrie la balet.Sa respectam istoria:)

Tu ce zici, s-o inscrie?




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www/tmp) in Unknown on line 0