Comentariile membrilor:

+ părere
Pan
[25.Oct.02 15:14]
O poezie deosebit de sensibilă. Ideea congelarii lui Icar pentru a nu i se topi aripa si temerea sa pentru caderea cerului, soarta de neinlaturat... mi-a placut rau! La mai mare!

+ Stea dn suflet
Vlad Ioan Mirescu
[14.Feb.04 17:04]
Stiam ca o sa-i placa lui Paul, deoarece el este pe acst site decanul sensibililor. Paul stie cat il apreciez, desi genul acesta de poezie nu este stilul meu, asa ca reactia mea fireasca este sa constat ca intr-adevar, dintre poeziile sensibile aceasta se numara printre cele mai reusite. Si destul de romantice. Pot spune ca este foarte aproape de perfectiune.

Marile mele felicitari si aprecierea ca ai reusit sa potentezi polisemantismul, intr-o poezie romantica ce nu ar trebui sa se joace cu polisemantisme.


Bogdan Geana

P.S.
Evident ca stea!

 =  ACUZ
POESIS
[25.Oct.02 15:42]
Din pacate,ma vad nevoit sa ii contrazic pe cei doi prieteni ai nostri,Pan si Bogdan Geana si,in acelasi timp,sa remarc nivelul din ce in ce mai slab al poeziilor de pe www.poezie.ro.Poezia de mai sus mi se pare lacrimogena,sentimentaloida pana la paranoia(scuze pentru violenta limbajului).Nu vad nici macar o luminita,care sa ma convinga de valoarea acestei creatii.Cred ca ar trebui sa ne mai autocenzuram din cand in cand,sa nu il luam asa de usor pe Icar si sa il taram in mlastinile fantasmelor noastre de tot felul.Ideile din poezie,cate sunt ele,mor in umbra rimelor fortate si a ritmului schiop.
Pe acest site mai exista o poezie EXECRABILA,scrisa de SILVA si intitulata ACTIV.
E mare pacat.

 =  poesis
Pan
[25.Oct.02 16:07]
Da mata cine ești, tata lu' Icar?! :D:)

+ Poesis vrea reclama
Vlad Ioan Mirescu
[14.Feb.04 17:04]
Poesis

E dreptul tau sa ai o parere personala. Din pacate atunci cand judeci din punct de vedere literar un poem si nu demonstrezi, te afli pe domeniul meu si nu e bine. Poemele de pe poezie.ro, cel putin ultimele sunt din ce in ce mai bune, si o spun EU, critic de specialitate cu toata nerusinarea pe care mi-o permit.

Te-ai intrebat vreodata daca faptul ca tu nu vezi nici o luminita s-ar putea sa fie consecinta a faptului ca fie esti orb, fie aparatul tau de critica literara este bleg?

Cred ca ar trebui sa ne mai autocenzuram din cand in cand,sa nu il luam asa de usor pe Icar si sa il taram in mlastinile fantasmelor noastre de tot felul.
Citatul asta imi spune ca esti incult, ca n-ai citit valori ale literaturii universale cu personaje tarate in mlastinile alea de care ti-e atat de scarba, si cum sa-ti spun, de foarte multe ori, pana nu te afunzi in mlastina nu prea ai valoarea unui dus cu apa calduta. James Joyce l-a tarat si el pe Ulise in mlastina, Faulkner a facut ceva asemanator in Absalom, Absalom si de Kazantzakis in Iisus rastignit a doua oara nici nu mai vorbesc.

Daca vrei insa reclama, spune-mi si ti-o fac!

Esti cel mai civic dintre poetii de aici care se numeste Poesis!

Bogdan Geana

 =  asa scriu fetele, POESISE!!!
dorun
[25.Oct.02 17:56]
Mi se pare putin cam neavenita violenta lui POESIS, mai ales cind e vorba despre o poetesa sensibila ca tzupa...
Imi pare rau, s-ar putea sa-mi lipseasca mie cultura poetica necesara si, vorba maestrului Bogdan Geana, aparatul critic, dar poemul cu pricina mi se pare o constructie fragila de cuvinte, o mostra de lirica feminina... asa scriu fetele, asta e!Salma, de exemplu, citeste poezie pe ecranul comp-ului, cu batista-n mina, gata oricind sa-si sterga siroaiele de lacrimi...provocate de tainicul fior.
Dar pina la paranoia e cale lunga, prietene POESIS!Sa nu exageram!

 =  Minunat
Izza
[25.Oct.02 17:55]
mi-a placut mult, mai ales 'aripile de imprumut' si cerul care nu pica... De fapt ideea in sine e superba - de Icar inghetat...

 =  sour grapes
Nic
[25.Oct.02 19:46]
Poezia mi s-a parut foarte frumoasa.
Imi pare rau ca POESIS vede altfel si mai ales ca foloseste cuvinte atat de dure atat pentru poezia de fata cat si pentru cea a Silvei. In cazul Silvei puteai macar sa o spui pe pagina ei daca asa ai simtit dar probabil ca stiai ca nu ai dreptate pentru nici una din poezii.
Sa fie un caz de "struguri acrii"?

 =  lasand la o parte
degeaba
[25.Oct.02 20:27]
ignorand tambalaul din subsolul poeziei tale, vreau sa te laud nitelus pentru poezioara asta. iata ca are si chatu' efectele lui neprevazute, dar benefice.

 =  Pan, Bogdan
Bea3x
[25.Oct.02 21:03]
..lasand la o parte, cred ca Poesis a observat el ceva... Nu stiu exact care a fost intentia lui, poate ca rautatea lui a fost prea clar exprimata, de fapt vreau sa ma opresc aici, deoarece nu am venit sa comentez atitudinea lui Poesis.
In schimb ma mira atitudinea lui Pan si a lui Bogdan in ceea ce priveste stelutele. Aceasta poezie poate merita o steluta, hai, doua, pentru deosebita sensibilitate cu care se prezinta, dar cred ca trei stelute (a treia, a propos, cum a aparut?) sunt deja ceva exagerat. Cred ca ar trebui sa stam mai mult sa analizam o poezie inainte de a da cu stelutele. Am luat in serios sfatul lui Nexus, si cred ca l-ati considerat cu totii un sfat demn de luat in seama, acela de a nu da mai mult de trei stelute, si alea trei, numai la o creatie de valoare deosebita.
Nu vreau sa ma pun sa le dau sfaturi celor mai mari decat mine, imi cunosc limitele, insa v-as ruga si pe voi sa va ganditi de doua ori inainte de a face "ploaie de stele". Mai ales din motive nejustificate, mai ales din cauza unor pareri diferite de ale voastre, si mai ales din cauza unor atacuri (mai mult sau mai putin) personale. In fond si la urma urmei, fiecare are dreptul la o parere.
Nu-mi sariti si mie in cap acum, as vrea sa va rog doar sa apreciati doar creatia, si mai putin diferitele atitudini de pe site. Ca daca s-ar aduna si Poesis, si Arhanghell si mai stiu eu cine si s-ar lega de voi, si daca ati face pentru fiecare reclama, atunci poezia asta ar ajunge la cateva zeci de stelute care in mod evident nu vor reflecta valoarea creatiei.
Sper sa nu luati atitudinea mea ca pe una rautacioasa. Am cele mai bune intentii, sper ca ma intelegeti.

 =  criticilor mei
POESIS
[26.Oct.02 00:30]
voi incepe prin a prezenta scuzele mele,asa cum am facut si in primul comentariu,prietenei noastre Alina David,pe care nici prin gand nu mi-a trecut sa o atac in modul atat de josnic sugerat de domnul Bogdan Geana.Mi-am exprimat,dupa cum scrie domnia-sa,doar o "parere personala",absolut personala,pe baza textului poetic al Alinei,ce ,expus fiind pe site,ne invita la comentarii mai mult sau mai putin pozitive.A fost o parere dupa o prima lectura cu toate inconvenientele ei.Ar trebui sa operam si pe acest site distinctia eu empiric/eu liric si sa nu luam orice critica drept un murdar atac la persoana.Intentiile mele cat se poate de nobile s-au lovit,iata,de ironia triumfala a domnului Geana.

A se observa ca in primul comentariu ii numesc pe domnii Pan si Geana "prieteni" si pana la aceasta ora le acord aceeasi calitate.Atitudinea domniilor lor,mai ales a domnului Geana,pare ca se indreapta spre o sfidare ,salutara pentru constiintele literare pe care le poseda,dar care submineaza ideea de colegialitate.


Nu voi recurge la acele atacuri la persoana pe care le gasesc la tot pasul in stufosul raspuns al domnului Geana.Sunt incult si nu am auzit de James Joyce,de Faulkner sau de Kazantzakis,pe care cu atata pietate ii citeaza maestrul Geana.Nu sunt in stare sa intretin un dialog nici cu dorun si nici cu nic,cei care s-au alaturat prompt in corul ad-hoc al celor care ma contesta.Nu am pic de cultura poetico-literara si nu obisnuiesc sa atac pe la spate cum sugereaza simpatica Nic.

Nu vreau decat sa va reamintesc,dragi prieteni,ca una dintre marile cuceriri ale epocii moderne e spiritul critic,puterea de a discerne graul de neghina.Si,pana la urma,care e oare scopul acestui site,mai presus de micile razbele ale zilei?As dori sa fiu bine inteles :imi doresc un site viu,ca si voi presupun.nghetati in formule sentimentale,in stereotipe CONFORTABILE vom atinge,poate intr-un tarziu,genunchiul broastei.Spiritul critic si autocritic inainte de toate!Sa ne intoarcem putin la Maiorescu,la paginile lui geniale.

Morala:sunt un incult.

 =  Nu pica
costel
[26.Oct.02 03:36]
Mie mi se pare nestatutar sa pui doua stelute pe acelasi text, ma refer la Bogdan Geana. sau maharii au voie?
In rest, fiecare cu opinia lui. daca e sincera.
Mie mi-a placut. Cade bine la lectura.
Inca ceva. Aud ca Bogadan Geana e critic de specialitate. Asta de cand? Lasand la o parte editorialul despre Anton (Liviu Nanu) care e bun, chiar bun.
Ca pe site nu s-a observat vreo activitate. A dumnealui. A pune doua stelute nu inseamna argumentare. Argumentele sunt altceva. Cu totul si cu totul altceva. In afara de faptul ca a spus "sensibila" si a mai spus "romantica" ce a mai spus? Pai spun eu, n-a spus nimic. Vorbea de poezia lui Pan. Care e alta poezie.
Poezia Alinei e doar iluzia unei stari. Pe care o cauta fara sa o gaseasca. E o dorinta vaga, incerta. Ceea ce te prinde este melodicitatea din primele doua strofe. Ritmul intern. Care e ratat in ultima parte, cea mai slaba as spune eu.
Caci logica textului ar trebui sa excluda frica, mai ales frica asociata cu moartea.
Iar ultimul vers "nu pica" pur si simplu nu pica. sau pica greu la digestie.
Mi-a parut bine

 -  Parere
Nexus
[26.Oct.02 08:14]
Sunt de acord cu faptul ca nu se pun 2 stele de acelasi critic.
De aceea iau una.
Daca as fi venit primul as fi pus eu una ca textul e bun. Sensibil dar nu patetic.
Un text cu talent.
Dar inca la inceputuri. Numai bine !

Mina in jos e pt a restabili "steluteala " legala.
Asa mi se pare logic.
E totusi un text de 2 stele.

Gaudeamus !

 =  un mic raspuns
tzupa
[27.Oct.02 19:13]
Imi pare bine ca poezia a placut unora dintre voi si va multumesc pentru cuvintele frumoase( si pentru stelute).
Ce sa va spun, dle POESIS? Polemica asta e inceputa, probabil, demult.Altceva nu cred ca este nevoie sa comentez, sau nu vad sensul. ( iti spun un secret: mai am doar un pas mic-mic pana la paranoia, fir-ar ele de sentimentalisme si sensibilizari! Dar, sssstttt! :p )

 =  teritoriul cui?-amalia, imi spun...
alooper21
[22.Mar.03 07:24]
raman perplex: un text cu peste 250 de vizionari? tre' sa fie ceva extra, mai ales ca are doua stele!

intru. o mana de cuvinte, o bucatica de poezie. nu o citesc, nu acum. defilez in josul paginii. prima steluta e de la pan, deci textul e intr-adevar bun, nu da pan stele aiurea. a doua e de la geana. imi vine sa-l acuz ca a dat steluta prea usor, doar pentru ca "Paul stie cat il apreciez...", dar observ ca omu' are argumente in plus, ceea ce inseamna ca a vazut el ceva in text. urmeaza poesis, in opozitie cu primii doi, pe care nu-l contrazic, pentru ca inca nu am citit poezia. etc, etc... in final, amalia posteaza un comentariu oarecum aiurea, cu multumiri, amabilitati, etc...
poate mi-am facut o parere prea deplasata. in pagina asta cititorii pot vedea, pe langa "o mana de poezie", un razboi al titanilor. pe "teritoriul" unei novice, ca sa zic asa. ia inchipuiti-va, un razboi intre sua si irak pe teritoriul romaniei. cam tragic. si uite de ce ma intreb cate din cele 250 de vizionari au avut in vizor acest conflict.

citesc poezia...

 =  -n- stele
LittleK
[08.Apr.03 13:52]
Amalia, daca imi spui adresa ta de mail iti trimit o harta a cerului sa iti alegi cite stele vrei. Ti le dau eu pe toate. (sa se oftice astia ca ai toate stelele)




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www/tmp) in Unknown on line 0