Comentariile membrilor:

 =  Viata se construieste din pasi minori
razvan rachieriu
[14.Jul.08 12:36]
Viața se construiește din pași minori, articulată cu vise și idealuri, iar din cenușa decepțiilor se înnoiește cu dimensiuni verticale ce secționează cerul în unghiurile viziunilor lucide.
Omenescul “excesiv și străin” crește din materia strigătelor și halucinațiilor lăuntrice.


 =  a major sau A minor
Ela Victoria Luca
[14.Jul.08 13:58]
fiindcă aici autorul articulează pe mai multe voci necesarele verticalități umane, fiindcă sfera de semnificanți a poeziei nu se oprește la o etică sau la o morală, fiindcă surzenia/moartea este sublimată prin scriitură îndeajuns cât să ne lase să mai auzim poezia și viața, fiindcă grija aceasta față de trainic și de valoros, chiar și într-o versificare și o metaforizare, este mai presus decât orice "fugă". mă întreb dacă, între a și A, chiar este o diferență. adică, dacă majusculele chiar dau înălțimea înaltului. sau poate doar o (re)amintesc

ela

 =  Virginia Popescu / Nadja
Nadja
[14.Jul.08 23:11]
Pe mine personal mă interesează pasul, mersul, mișcarea.
Întrebat într-o zi cum reușește să redea mișcarea în sculpturile sale, marele Rodin i-a explicat interlocutorului, plecând de la cunoscuta sa operă, "Epoca de bronz", că a reușit lucrul acesta, reprezentându-l pe tânărul care merge cu ambele picioare atingând pământul. Asfel, sculptorul a evitat să-l redea cu un picior ridicat, ceea ce ar fi dat impresia bizară că tânărul sare într-un picior.
Lucrul acesta s-ar fi întâmplat într-o fotografie instantanee. Dar cum sculptura nu are de-a face cu fotografia, nici poezia nu se lasă fotografiată, ea fiind mereu în ascensiune. Mă refer aici la poezia fugii din static, la muzica poeziei și la poezia muzicii.
Ad augusta per angusta, spuneau latinii. Se ajunge acolo, urcând din greu, pe poteci întortocheate și cu sudoarea minții.
Dar ce priveliște, ce acorduri fantastice! Poți să rămâi mut de uimire, dar nu surd.

 =  cat te tin degetele.
Cojocaru Ramona
[15.Jul.08 10:28]
ma asteptam sa gasesc o structura pretioasa de fuga, dar din fericire ai fugit de aceasta idee. Rebus. Mi-au placut multe lucruri din poezia ta.
"simt doar omenescul
din mine excesiv și străin".
O renegare a propriei esente.
Poate ca nu inteleg eu utilitatea lui "pan'" si "fara de lapte" din a 5-a strofa. Am recitit...nici nu imprima un ritm deosebit, poate sigura legatura si justificare este vechimea cozii de pensionari...aerul arhaic. sa zicem. Nu sunt deosebit de incantata de aceasta parte.





Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !