Comentariile membrilor:

 =  parerea mea
Lie Marian
[30.Jan.06 11:54]
Eu as zice sa se puna un caine cu trei capete la intrarea pe site ,care sa muste de "picior" toti inginerii.Petre de acord cu tine ,as mai zice sa nu lasam nici avocatii ,nici studentii ,nici somerii,nici pensionarii defapt ar trebui sa-i lasam doar pe aia care au diploma in inteligenta ,a da si am putea face si o politie secreta a situ-lui ,eu zic sa-i zicem Gestapo(suna mai bine).
Tovarase te salut ne intalnim la Partid

 =  discrimunare
ioan peia
[30.Jan.06 14:11]
petre,
uite care-i chestiunea. și eu sunt inginer. și, dincolo de faptul că nu mă simt deloc inhibat din pricina asta, țin să-ți spun că, în pofida ideii tale cum că inginerii ar fi un fel de elice de elicopter la o mașină de cusut, consider că, dimpotrivă, am un mare avantaj: posed cunoștințe destul de utile din acea parte a spiritului omenesc care pipăie lumea în datele ei cele mai certe, completându-mi, astfel, viziunea despre ceea ce tu numești, cu destulă emfază, artă.
sau cumva crezi că arta ține numai de partea misticoidă a sensibilității umane și că artiștii ar fi, dragă doamne, niște inși cu diplome speciale, câștigate la cursul de estetică a dumnezeirii, care i-a ales drept unici reprezentanți ai frumosului aplicat? păi dacă e așa, ar trebui să ne spui de urgență ce calificare ai mata, ca să știm de pe unde să te excludem, va să zică...

 =  tragico-comedie
Enache Ionut Laurentiu
[30.Jan.06 15:01]
"așa a rostit serios radu
editor, tânăr inginer"
Hahahahahahaha, (rad, insa nu e amuzant, e trist) e bine ca exista astfel de persoane, te mai relaxezi din cand in cand.. parca ai citi perlele elevilor.
"editorii - membrii unei clici de pupincuristi"
Propun si eu un Golem care sa pazeasca poarta agonia.ro de astfel de persoane. eventual un balaur cu 8 capete.
"Va previn, pentru ca nu este greu sa faci publicitate negativa ".. asta m-a dat gata, poate vedem maine un negru mititel zbierand la Protv -"Jos Cenzura". Mda, e trist..
au ce ma doare burta :)


 =  membrului (de aproximativ 4 luni) pe agonia.ro
Măi dragă (să-mi fie iertat plagiatul!), câți ingineri ai cunoscut în viața ta? Și cum e posibil ca rezultatul obținut la întocmirea propriei statistici să te fi dus la concluzia că aceștia sunt 100% analfabeți? Și ce știi tu despre inteligența, munca și chiar cultura acestor oameni? (e drept, nu e cazul să generalizăm). Dar te asigur că din categoria menționată sunt destui care au citit mai mult decât manualele de matematică (măcar și pentru faptul că le-au citit și pe cele de fizică, eventual chimie și multe, multe altele...). Sunt aproape sigură că ești vreun elev chiulangiu, care nu prea dă doi bani pe nimic. Hai, la treabă! Pune mâna pe carte (cărți) și apoi te așteptăm cu păreri...despre una și despre alta. No, mi-am spus și eu p.d.v.-ul, că tot suntem în lumea civilizată.

 =  semnez
Chereches Maria
[30.Jan.06 16:43]
pe lista inginerilor. software. se pune? intru la cei 100% analfabeti?

Foarte amuzata,
Maria

 =  clubu' persecutatilor
luana zosmer
[30.Jan.06 18:01]
Aha, acu am inteles, de-aia ma tineti pe mine la gradu 0 nu ca scriu ca o cizma, maninc litere si habar n-am sa pun diacumlespunelaalea.De fapt io-s geniala da ma persecutati pe baza de meserie? sint grozav de dezamagita pe chestia asta,adica ma asteptam sa fiu persecutata personal si mai puneam de-o mania persecutiei.
Unde-i baiatu ala piere sau cum ii zice? sa-i propun un club de-asta sa ne stringem miinile si sa plingem unu pe umarul altuia?
sint tare,tare dezamagita cum ar spune o anume persuana da nu spun cine.ma duc sa ma sinucid temporar. nu ma cautati, revin singura.
Scumpa-i mintea Doamne cum zicea tzatza Lina care intimplator nu mi-a fost matusa si vorbea intelept pe cont propriu...

 =  amator
DoDu
[30.Jan.06 18:24]
Si eu sunt inginer si petre are dreptate, ce stiu inginerii despre arta?
A, eu ma ocup de clonarea moleculeleor de alcool etilic.
Dar petre, ai dreptate, inginerii astia editori n-au habar de SF, bine le-ai spus-o.
Da-mi link pe pagina ta, ca sunt mare amator de SF

 =  are rost sa vorbim...?
Fanache Emil
[30.Jan.06 18:31]
Sa-nteleg ca au raspuns doar inginerii.Eu s-ar putea sa ajung s-ar putea sa nu.In fine... cred ca ne-a bagat pe toti in aceeasi oala, in schimb dupa scrisoarea trimisa e posibil sa fi vorbit chiar despre el.
Cu dezgust,
Ialin

 =  Batjocura tine de intelectualitate?
Sonea Roxana Crina
[30.Jan.06 18:53]
Mda, intr-adevar, o mare lipsa de inspiratie.

Chiar daca exista IQ-uri mici asta nu justifica gestul, Radu. Omul nu stia cum functioneaza site-ul deci intreaba. Ca se ia de ingineri, treaba lui, dar prin textul asta te-ai coborat la nivelul lui, lucru care mi se pare mult mai grav. Si ce-ati sarit toti inginerii...? Omul gresea, dar prin meserie sunteti indreptati spre numere, sa spunem ca literatura si poezia nu v-a fost hranita ca unuia de la litere... de ce nu scriu toti inginerii poezii?

Acum o sa-mi pun ochelari de bunica, 40 de kg pe unde apuc si o peruca alba stramba spre dreapta si va zic : "Sa va fie rusine!"

 =  serios, tot inginer
Florina Daniela Bordieanu
[30.Jan.06 19:24]
un alt semn de inginer, ceva mai batraior decat Radu d-aia poate zambetul e asa, intr-o doara

ma mir doar de prostia omeneasca dau incetisor din cap s-apoi incerc sa traversez strada prin alt loc aici parca semafoarele-s alandala

inchid ochii mei de inginer care intelege dar se exprima greu si visez ca toate manualele de matematica citite au fost scrise in vers alb din cand in cand o rima, asa ca o axioma s-apoi ii deschid la loc

of, n-a disparut textul lui petre dar poate ca

e o gluma, nu-i asa? spune-mi, Radu, ca e o gluma pe care n-o pricep eu usor

 =  eu cred că Sonea Roxana Crina merită un bravo, bravo, de trei ori bravo
Dinis Adrian
[30.Jan.06 19:30]
Sonea Roxana Crina bravo, bravo, de trei ori bravo. De fapt, nu e vorba că Radu nu știe că rufele nu se spală în public el dă dovadă de subcultură dar și de inteligență, aducă știe să manipuleze masele de ingineri pentru că vorbele omului sunt răstălmăcite de propria voastră interpretare și de malexprimarea lui. E logic ca un inginer să știe mai puține despre litere decât despre numere și să aibă o predilecție mai mică spre artă. Cu siguranță că există excepții. Nu vă flatați nu la voi mă refeream :). Mai fac și eu glume proaste. Ca textul ăsta. Ați dat dovadă de ... înlocuiți cu ce vreți. Eu propun să ignorați prostiile de orice gen indiferent că vin de la Radu Herinean, de la mine sau de la oricine altcineva. Dodu face ca întoteauna pe deșteptul, dar spune și el ceva adevăr. Până atunci încep să simt, ba nu să fiu tot mai sigur că e ceva putred în Danemarca pe lângă Shakespeare Hamlet... adică aici pe agonia.
Radu cred totuși că eu pot să interpretez bine mailul tău primit dacă vrei să ști se referea la tine inginerul care în afară de acest site nu prea are tangențe cu literatura... Dar cred că știai asta nu? Și mai cred că știi de la cine e.
Cât despre profilul litere dragi ingineri nu vă faceți grijă ați trăit într-o perioadă în care se punea accent doar pe tehnică pentru că asta ținea de o mai ușoară spălare a creierelor. Și mai cred că de obicei inginerii sunt mai inteligenți. Dar și aici există excepții.
P.S. Florina e o glumă. Una proastă.

 =  inca o inginera
ramona iancu
[30.Jan.06 19:33]
Si Patapievici e fizician, de ce-l lasati sa scrie, si unii il mai si cititi?!

Mare-i Gradina Agoniei si multi sar gardul cu poarta deschisa...

 =  măi să fie!
" Si ce-ati sarit toti inginerii...? Omul gresea, dar prin meserie sunteti indreptati spre numere, sa spunem ca literatura si poezia nu v-a fost hranita ca unuia de la litere... de ce nu scriu toti inginerii poezii?"
(Sonea Roxana Crina)
Ce legătură vezi între textul tău și faptul că ne-a numit analfabeți? Ți se pare că a fi îndreptat spre cifre (aici se cunoaște ignoranța unora, inginerii nu știu doar cifre, cum medicii nu știu doar microbi) e totuna cu a fi analfabet? Sau a nu te pricepe la literatură înseamnă că, de fapt, ești ...analfabet? Te credeam fată deșteaptă, Crina. Cred că și ești, dar vârsta fragedă își spune cuvântul și la tine. (Însă nu-ți face griji! Toți am trecut prin asta...) Numai bine! Și de ce ar trebui să ne fie rușine?

 =  pentru că țin la părerea unora nu vreau să fiu neînțeles
Dinis Adrian
[30.Jan.06 19:46]
Ramona Iancu și Ion Barbu a fost matematician, Ana Blandiana chiar spunea că nu ar fi avut nevoie de facultatea de litere și ar fi preferat să urmeze ceva cu istoria, iar eu sunt la informatică. Eu atac textul și calitatea lui care denotă mahala. Tu dacă te înjură cineva îl înjuri înapoi pe un site literar? Sau dacă te atacă și este inofensiv nu îl ignori? Dacă un câine te latră te duci să te bați cu el? Îți garantez că tu vei ieși cea jumulită așa cum ar trebui să iasă și Radu acum.

 =  P.S.
Dinis Adrian
[30.Jan.06 19:48]
ar trebui să vă fie( mă includ și eu) să ne fie rușine pentru că suntem manipulați de omul acela și de Radu. Acesta este ultimul mesaj pe care îș voi trimite

 =  hei
Chereches Maria
[30.Jan.06 20:09]
Omeni buni, nu mai luati toate lucrurile asa de 'in serios'. Mai relaxati-va putin, sesizati umorul, sau ironia, dupa gust, priviti partea plina a paharului, viata e frumoasa!

Acest text nu e o tragedie. Nici intamplarea. Nici scrisoarea lui Petre. Gasesc textul chiar simpatic, fara nici un pic de rautate, ci doar putin ironic. Textul este unul de bun simt, avand in vedere ca se adreseaza d-lui Petre, anonim pe agonia, fara cont de utilizator adica, macar la vedere. In plus ofera un drept la replica.

si mai amuzata,
Maria

 =  Are dreptate dumnealui!
Maria Daian Gold
[30.Jan.06 21:32]

Domnule Radu, părerea mea e că l-ai luat prea tare pe petre sau pierre. Omul are dreptate! Să stea fiecare în banca lui! Inginerii la inginerit, gospodinele la gătit! Ce atâtea schimbări de roluri? Că și eu când cu mâinile în sarmale, când cu ele pe tastatură! Vai și-amar de poeziile mele cu gust de ceapă prăjită! Rușine să-mi fie cu tastatura asta plină de aluat! Nedospit! Cu stimă!

 =  Amuzamentul Mariei
Andu Moldovean
[30.Jan.06 23:47]
Asa-i, Radu se amuza din "lipsa de inspiratie", dar o face pe barba lui. Pe mine insa ma amuza ca Maria se amuza. Pentru ca ea se amuza deobicei ma amuz si eu, de facto.
Bobadil.

 =  Precizare
Maria Daian Gold
[30.Jan.06 23:48]

Cele mai de de sus fiind spuse, aș dori, cu această ocazie să-îmi dați și mie titlul de pupincuristă, că am mare nevoie de el , având în vedere că sunt aici de o lună și nu mă cunoaște multă lume! Vin într-o lună în România și pe această cale vă anunț că mă pot prezenta personal la sediu să-l ridic (titlul) după care pot să-l aduc în America și să-l vând. Să nu spuneți la nimeni, dar putem să împărțim profitul între noi! Ssssttt!
Cu aceeași stimă și respect! De gospodină! Nu de inginer!

 =  Hahahaha
Enache Ionut Laurentiu
[31.Jan.06 02:20]
"Salut, numele meu este Ionut Laurentiu, nu sunt inginer, dar imi propun sa devin pupincurist. Oricine capabil sa-mi ofere acest titlu, mie si Mariei Daian, prefer sa-mi raspunda la adresa de e-mail [email protected] , alaturi de pasii pe care trebuie sa-i urmez.
Va multumesc anticipat"
Prietenii mei de mai sus, sunteti prea incordati. Respirati. Umorul chiar face bine. am citit cateva comentarii ..deh, lasa.
Eu rad, si e suficient.
:))))

 =  întreb doar, și (iarăși) la modul serios
Daniel D. Marin
[31.Jan.06 02:42]
""desi cred ca cea mai buna varianta pentru toata lumea ar fi sa renunti la publicarea pe acest site si sa iti gasesti un site mai potrivit cu nivelul tau intelectual"" (Radu Herinean)

Radu, mi-ai făcut și mie o recomandare asemănătoare, pe care, precum se vede, n-am prea luat-o în serios (pentru că a venit oarecum din senin)... totuși, eu nu înțeleg de ce postezi astfel de răspunsuri (""mi-am dat seama ca esti dus cu capul si ca mi-as pierde timpul investigand cele semnalate""...) care nu țin de calitatea de editor, ci de o îndeletnicire oarecare... oare "rostirile" astea chiar te caracterizează și îți fac cinste??


Menționez că nu cunosc autorul/autoarea scrisorii și nu mă "solidarizez" cu genul ăsta de a pune problema (mai ales că, necunoscându-i pe editori, n-aș putea spune ceva rău sau bun despre ei...)

Despre ingineri, Pierre: din câte știu profesia asta îți asigura o anumită libertate, de aceea mulți intelectuali au preferat-o, iar unii o preferă și astăzi...

Ramona, fără legătură: Patapievici și-a luat licența în fizică (șef de promoție), iar doctoratul în filosofie...

Andu, o fi cum spui tu, dar eu nu pot aplauda (ne)inspirația asta.

 =  Dănilă Florentina-Loredana
Sonea Roxana Crina
[31.Jan.06 02:58]
Cred ca raspunsul l-a dat deja Dinis Adrian.

Nu inteleg de ce ma ataci si de ce ramai agatata de ideea de analfabet. Eu atrageam atentia ca textul nu are ce cauta pe site. Nu incercam sa justific exprimarea omului ("analfabetii"), ci raspundeam la reactia voastra, a inginerilor, la atacul lui. Sunteti multi si cat cuprinde, nu sunteti analfabeti, dar nici toti scriitori.
E clar, omul vorbea aiurea, dar asta nu ii il face mai breaz pe Radu Herinean ca a publicat mesajul plus comentariile adiacente...

Ca tot ai adus vorba de medici, sincer, la UMF sunt mai multi analfabeti decat poeti. Unde sa ma inscriu? Deocamdata ma trec la oameni cu bun-simt.

 =  thanks for sharing
Hanna Segal
[31.Jan.06 03:04]
Ca inginer analfabet si cititor (!) de manuale de matematica (o fi asta o imposibilitate, n-o fi... cand o sa ma alfabetizez sper sa imi dau seama)incep deja sa ma sperii de masurile care ar putea fi luate impotriva breslei mele aici pe site... sau de consecintele pe care le-ar putea avea neluarea de astfel de masuri pentru lumea civilizata in care batranul intelept Petre isi va rosti parerea...
Altfel, o e-pistola mustind de umor involuntar si provenita dintr-o minte fecunda. Daca mai trimite, placerea de a citi exista:)

 =  Parere
Geta Adam
[31.Jan.06 11:00]
Din cand in cand, atunci cand e prea multa monotonie pe site, nu se mai cearta nimeni, nu se mai "injunghie" nimeni, mai vine cate o "bomba" ca cea de sus si sparge gheata.
Nu cred ca era cazul sa se aduca la cunostinta cititorilor corespondenta primita, era o problema care trebuia rezolvata de editori.
Dar daca e scris "pentru placerea tuturor", dupa numarul de citiri si comentarii, se pare ca sunt destui "satisfacuti".


 =  Singurul inconvenient...
Elena Munteanu
[31.Jan.06 11:01]
Nu este deloc greu de aflat cine e Petre. Singurul inconvenient ar fi că apare pe pagină numai nivelul "personal", nu si cel al unei alte persoane. E drept că tonul lui Petre e vehement, dar amintiți-vă că și altora li s-a întâmplat să li se scadă nivelul fără explicații (lui Valeriu Cercel, de exemplu). E și asta o problemă, nu credeți? Îmi cer scuze, dacă v-a supărat comentariul de față. Cu bine, Ingada.

 =  lămurire
Paul Bogdan
[31.Jan.06 11:14]


Fluerasu Petre =

Alexandru Brasil

După cum se poate observa este un om care se comentează de pe conturi diferite și este foarte supărat când i se reproșează acest lucru. Pentru conformitate vă rog să-i urmăriți comentariile. Vă garantez că este același computer.


 =  chestii
Radu Herinean
[31.Jan.06 12:11]
comentariile nu supără pe nimeni, indiferent de tonul și conținutul lor. de ce am publicat pe site epistola? fiindcă mi se pare o idee bună ca și vizitatorii acestui site să știe cu ce "momente vesele" avem de-a face aproape zilnic.
emailul citat mai sus a fost publicat fiindcă mi-a adus aminte de emailul primit acum vreun an de la un alt domn și care se termina așa: "știu unde locuiești, pregătește-te, mă îmbrac, vin, vin, vin". Partea cu Vin am înțeles-o și i-am trimis respectivului adresa mea, pentru eventualitatea în care de fapt nu o are. Vreau să vă spun că încă n-a ajuns și eu încă îl mai aștept. Așa cum aștept încă să sufăr pentru motive pe care doar Pierre le știe.
Cât despre răspunsul meu, el a încercat să se muleze pe nivelul de înțelegere al interlocutorului, iar expunerea corespondenței este un lucru foarte normal pe care o face orice redacție sub aceeași formă. Scopul a fost exact cel sesizat de Geta Adam, însă trebuie să recunosc că nu mă așteptam la o popularitate atât de mare pentru acest text.

 =  Si prost si rau, mai bine nu se poate!
karla zercicov
[31.Jan.06 14:49]
Eu zic ca inginerii de pe site-ul asta sunt foarte cool si fac o treaba de nu se poate. Fiind foarte multumita, desi am trecut si eu prin incercari mai negre, nu pot sa nu multumesc redactorilor care isi bat capul cu toti nebunii...

 =  Aoleu!!!
Ion Diviza
[31.Jan.06 15:55]
Din cand in cand, atunci cand e prea multa monotonie pe site, nu se mai cearta nimeni, nu se mai "injunghie" nimeni, mai vine cate o "bomba" ca cea de sus si sparge gheata.
(Geta Adam)

Scopul a fost exact cel sesizat de Geta Adam, însă trebuie să recunosc că nu mă așteptam la o popularitate atât de mare pentru acest text.
(Radu Herinean)

Văd că e timpul ca epigramiștii să înceteze greva lor și să revină pe agonia cu toată hărmălaia, cu zgomotul pe care sunt capabili să-l producă pe acest site aidoma câinilor și pisicilor zdrăngănind din cutiile de tinichea legate de cozile lor epigramatice. :) Altminteri "ne-ascultătorii" blocheză și mai rău lista de comnetarii. :))
Dar dacă stai și socoți, o bună parte din epigramiști sunt de asemenea ingineri!... :))) Aoleu!!!

 =  tot înainte! :)
Daniel D. Marin
[31.Jan.06 19:16]
""După cum se poate observa este un om care se comentează de pe conturi diferite și este foarte supărat când i se reproșează acest lucru"" (Paul Bogdan).

Ar fi comic, Bogdan, pentru că la un moment dat Fluerașu Petre îi spune lui Brasil:
""Domnule Brasil, imi pare sincer rau ca aceasta este parerea dumneavoastra, insa pana la urma o respect...va mai astept in pagina mea si sper sa gasiti pana la urma ceva care sa va placa...""
Ar avea, nu-i așa, acest ego geamăn un spirit foarte critic..., sau poate că totuși "ei" au dreptate: sunt obligați ""sa imparta calculatorul (si implicit IP-ul) cu altii""... oricum pentru mine această pagină abia astfel începe să devină interesantă... și un prilej de a citi din nou epigramă.

În rest, m-am cam lămurit. De notat: noua grijă a lui Radu
(""Cât despre răspunsul meu, el a încercat să se muleze pe nivelul de înțelegere al interlocutorului""), un om foarte "atent" se pare, și "revolta" seacă a inginerilor, deși nu toți erau vizați, ci doar aceia ""care n-au citit in viata lor mai mult decat manualele de matematica"";
mă miră, doar, că n-a înțeles domnul Peia. Care vorbește (în acest context) de, citez, ""discrimunare""... :)

Întrebare: textele mele când or să mai fie la "subiecte fierbinți"? :), :)
(ha ha)

 =  .
Eugenia Reiter
[31.Jan.06 23:27]
citat din comentariul tau de mai sus:
"comentariile nu supără pe nimeni, indiferent de tonul și conținutul lor"

pai d-le Herinean, daca este asa cum incerci sa faci lumea sa (te) creada de ce nu sunt afisate toate comentariile de sub acest text?

in continuare mintim... mintim... mintim

 =  Daniel
Paul Bogdan
[01.Feb.06 07:01]
Daniel, un tip care se comentează pentru a atrage vizionări pe textele sale este de înțeles dintr-un anumit punct de vedere dar, doi tipi care folosesc același spațiu vital și totuși folosesc un computer pentru comunicare, dacă acesta este motivul, sunt deplorabili. Dumneata crezi că nevoia de comunicare îi face să schimbe locurile pe scaun?!

 =  normalitate
DoDu
[01.Feb.06 14:45]
Ma intreb de cand se mira Eugenia Reiter ca Radu nu e consecvent in ceea ce face cu ceea ce spune. Nici macar in ceea ce spune cu ceea ce declara. Ceea ce mie mi se pare normal din cauza a tot felul de presiuni. Cum normal mi se pare, dupa o experienta atat de indelungata la carma agoniei, sa nu raspunda personal user-ilor, ci sa-i lase pe editori sa o faca. Asta, ca sa nu-si sifoneze imaginea ca in textul de fata.

 =  pierdere de imagine
Ionut Caragea
[09.Mar.07 16:55]
Si acum sa intervin si eu. Eu inteleg ca Rahu Herinean, este mai ocupat acum si ca Paul Bogdan se ocupa in principal de activitatea pe site si nu as zice ca sunt impotriva, prietenul la nevoie se cunoaste, Paul Bogdan are competenta necesara de a o face. Dar nu inteleg de unde si pana unde expunerea acestui text, care vrea sa demonstreze ce, selectia emailurilor idioate? Dupa opinia mea sincera, este o mare greseala in ceea ce priveste imaginea voastra. De exemplu la emailuri serioase, ca al subsemnatului, de ce nu raspundeti deloc? Faptul ca am cerut nivel tehnic, oferindu-mi timpul inspre a va ajuta, nu este un motiv pentru care sa nu raspundeti politicos, macar cu un refuz. Este vorba de respect pentru userii agoniei si mai ales pentru unii care doresc a ramane aici, de a creste popularitatea siteului si nu numai numarul de useri, contribuind implicit la cresterea nivelului calitativ al acestui site, cand foarte simplu ar fi putut pleca la fel ca majoritatea celor care trec de primul filtru, de primul test al creatiei literare, Agonia. Si care implicit vor arunca cu noroi precum majoritatea pentru ca nu ati dat dovada de maleabilitate, deschidere, nu ati creat diversitate, ati mers pe linia favoritismului etc etc. S-a creat un sistem de genul, ciobanul si oile, ati trebui sa acordati mai mult credit userilor dumneavoastra, sa lasati cititorul sa va aprecieze si comenteze textele astel incat cititorul sa stabileasca valoarea unui text. Si mai puteti spune si multumesc, aviz lui Paul Bogdan, atunci cand cititorul observa unele neajunsuri in unele texte ale domniilor dumneavoastra, care au ajuns la recomandate cu prea mare ușurință și pe care ulterior le-ați modificat. Este vorba de un anumit bun simț și spirit de colegialitate ce trebuie cultivat, lasănd la o parte orgoliul scriitoricesc. Mi-am spus și eu păsul, am tras pentru a câta oară un mic semnal de alarmă. Înspre binele vostru și al Agoniei.
A tantot!



 =  ionuț
Paul Bogdan
[02.Feb.06 07:12]
Nu, mulțumesc! Da, mulțumesc!

 =  Ionuț
Liviu Nanu
[02.Feb.06 10:04]
Ionuț, cu tot respectul pe care ți-l port, tot trebuie să te contrazic. Spui tu că cititorul stabilește valoarea unui text. Mise pare prea mult spus. Da, poate să-și dea cu părerea, poate să aprecieze un text pe baza pregătirii lui. Stabilirea valorii unui text cred că este un proces care nu ține doar de un singur cititor, fie el și avizat. Eu cred că a fost doar o grabă (și poate puțină neatenție) din partea ta cînd ai afirmat chestia asta. De multe ori nici criticii nu se pun de acord asupra valorii unor texte literare. Adică indivizi pregătiți să găsească (în măsura în care sînt și obiectivi) valoarea, acolo unde este. Noi nu putem decît să spunem dacă ne place sau nu și în cel mai fericit caz să ne argumentăm părerile așa cum putem. Pînă la critică mai avem de mîncat o pîine. Și dacă pe un text slab vin 50 de lăudători și spun "ce grozav", "pupici", "drag de tine", waw" asta nu înseamnă că i-au stabilit VALOAREA. Știu că nu vei fi de acord cu cele spuse de mine, dar nu intenționez aici să fac polemică cu nimeni, în niciun caz cu tine.

 =  Liviu
Ionut Caragea
[09.Mar.07 16:55]
Liviule, dar nici chestii de genul, sa cadem pe spate, stii faza aia a fost cam depasita crede-ma, parca ar fi acolo undeva sus niste entitati, consiliul zeic. Stii la ce ma refer.

 =  Ionuț
Liviu Nanu
[02.Feb.06 15:35]
Am impresia că una vorbim și alta fumăm, Ionuț. Eu voiam să mă fac înțeles, dar probabil n-am reușit, mea culpa. Pot să spun că nu-mi place un text sau că nu mă impresionează, sau din contră, că mă emoționează. Că are figuri de stil sau că din contră. Că are greșeli typo sau de ortografie. N-ar fi corect însă din partea mea să spun despre o poezie că e proastă sau genială. Se mai spune că multe texte însteluțate sînt slabe. Dar probabil nu s-a explicat îndeajuns că nici nu trebuie să fie foarte bune, o steluță (dacă ai observat, eu nu mai acord) poate să fie semnul că unui cititor i-a plăcut textul respectiv, deci pot exista chiar mai multe, nu trebuie însumate, înseamnă că a plăcut mai multor cititori și aceștia consideră că trebuie să lase semnul acela colorat. În fine, am impresia că vorbesc singur.

 =  norișorul lui maghelan
Zabet Mihai
[02.Feb.06 16:02]
Păi nu vorbești singur Liviu. Ci cu o galaxie, cu un nor galactic, cu o gaură neagră, cu yoda (și lui poate ceva, un covrig, un măr), un fachir – ce mai ! – o adevărată carte de botanică…
Cred că știu cine este Petrișor – un mare, și te rog să nu uiți acest lucru, scriitor de S.F.
Da’ cine sunt eu să emit judecăți de valoare că doar am făcut același liceu respingător cu Bobadil și școala de calificare cu Radu.

 =  pe scurt
Ionut Caragea
[09.Mar.07 16:55]
Zabet, de la tine nu mai am nici o pretentie, atata poti.

Liviule, nu vorbesti singur, am inteles perfect, sper ca si tu ai inteles unde am vrut sa bat, pe viitor sper sa "discutam" altfel.

 =  învățăturile lui sir john către fiul său juanito
Zabet Mihai
[03.Feb.06 17:12]
adaptarea unui banc răsuflat la “stilul sf” e un lucru de actualitate maximă
că tare e la modă… stilul ăsta pe agonia
produce tot soiul de e-mail-uri și poezii diverse
care mai de care mai savante
de renume mondial
numai oameni valoroși d.p.d.v. literar ( în nici un caz ingineri; poate antrenori de ping-pong ) își permit să scrie așa ceva
deoarece abundă în termeni specifici
niște exemple:
kierkegaard – sau / sau; teorema lui cantor; mach – știința mecanicii; bergson – râsul; utilitarismul lui mill; axiomatizarea teoriei mulțimilor; pope – eseu despre om; rousseau – contractul social; mozart – nunta lui figaro; epifenomenalism; substituibilitate; failibilism; configuraționism; disjuncție exclusivă; etc…; qed…
free will până la urmă…
sf-ul e greu pentru mine
recunosc cu mâna pe inimă
așa că
vă rog să-mi scuzați… stilul

de mult
vremuri imemoriale
pline de suspans tehnologic ca pisica de alge și bărcile din cauciuc de râie
trăiau într-un colț liniștit al universului vizibil
niște saiborgi pașnici
pioși nevoie mare
și altceva nu prea făceau nimic
poate o puneau de-o furtună magnetică sau două - eventual

- fiule !
- da tată…
- știi bancul cu autobuzul ?
- nu tată…
- pe vremea când trăia tatăl meu, adică bunicul tău – am zis bine ?
- da tată…
- atunci e bine că e mai puține de 50 și cum spuneam când trăia bunicul meu eram trei saiborgi
și ne-a chemat la castelul lui / sau al său ( să o ia naiba de limbă ! ) din constelația virginiei / norul stâng / prima galaxie pe dreapta
fiule asculți ?
- da tată…
- și cum spuneam / ne-a chemat să ne spună
ă… ă / testamentul
- da tată…
- și a zis: “ odoarele mele !” și noi “da tată” și el “ați venit ?” și noi “da tată” și el “trebuie să mor astăzi, adică să mă unplugged din priză / că am făcut prea multă umbră virginiei degeaba” și noi “da tată” și el “așa băieți…așa / dar înainte să mă duc la toate cele / mai am o dorință” și noi ”da tată” și el “ vreau să mă întoarceți cu trei litere în sus / să mă pupe în el toți cei care nu știu bancul cu autobuzul”


 =  mai mulți ingineri decât s-ar crede
Cristina Andrei
[10.Dec.06 11:45]
"Ingenium", de la care provine - în ultimă instanță - cuvântul "inginer" însemna în latină "talent, calități înnăscute". În acest sens primordial, e plin site-ul de ingineri :))
Nu comentez textul, se vede că a apărut din "lipsă de inspirație" - un titlu foarte... inspirat :)
Radu, cred că ai lucruri mai bune și mai frumoase de făcut și de scris materiale interesante, chiar dacă trebuie să aștepți puțin să vină inspirația :)

 =  Radu
Daniel Gherasim
[18.Dec.06 22:46]
Trebuia sa scrii la sfarsit: "Grupul inginerilor saluta frustratii care se comenteaza pe sine". Deci, Radule, am ras in seara asta cat pentru o satamana. Sa imi ajunga. Felicitari pentru lipsa de inspiratie, inspirata totusi, oarecum. Si inca ceva. Nu te mira...traim in Romania. Petre e un nume predestinat parca...imi cer scuze tuturor celorlalti "Petre" (bunaoara, Petru) care nu sunt redusi din punct de vedere Intelectual. Cat despre Alecsandru Brasil, tot respectul. :)))=))
Cu mult drag, DAniel.
flueras...mai draga flueras

 =  Cu stimă, tot un Petre. Adică, Stan Petru Viorel zis și Babacu.
Stan Petru Viorel
[30.Sep.20 08:04]
Gluma e glumă și ar trebui să urmeze râsul dar ...pe ici, pe colo, acel ipotetic Petre s-ar părea că are dreptate ... Pe acest site cu pretenții literare, nu există absolut nici un fel de reper cu ajutorul căruia să poți afla de ce, deși ai postat de mult, foarte mult timp, șase sau șapte creații( nu contează dacă sunt bune sau rele), sunt toate expediate la „atelier”, fără ca cineva să se „obosească” să-ți explice care ar putea fi motivul. Știu, știu răspunsul invariabil: „Textul nu se ridică la nivelul așteptărilor site-ului nostru” Care este însă acest nivel, din moment ce descoperi printre textele publicate, unele cu mult mai, „serbede” și lipsite de orice „chichirez” ?
Am scris acest comentariu, cu speranța că, până la urmă, mă va lămuri și pe mine cineva ...
Ar putea de exemplu să mă anunțe acel cineva , că mă asemăn acelor ingineri despre care făcea Petre vorbire





Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www/tmp) in Unknown on line 0