Comentariile membrilor:

 =  a mai picat unul... eu încep să-i număr...
Elia Ghinescu
[05.Dec.05 09:32]
...a-nceput de ieri să cadă
cîte-un fulg...acum a stat(?)
norii s-au mai răzbunat...

Virgil, te rog... [email protected]

mulțumesc pentru poemele tale de pînă acum...
să auzim de bine!

 =  Regrete și...
Luchi Tenenhaus
[05.Dec.05 09:48]
...mult succes în tot ce vei întreprinde mai departe!

 =  Apropo
silvia caloianu
[05.Dec.05 09:56]
Apropo, de "poetasii" basarabeni (parca asa ai zis): http://www.contrafort.md

(in nr. 6, din iunie sunt vizata si eu, si poezie.ro)

In rest - nu comentez.

 =  ...
Dana Stanescu
[05.Dec.05 10:38]
eu inca mai sper ca e o gluma, trebuie sa fie o gluma...

 =  vremea care nu va mai fi
Ela Victoria Luca
[05.Dec.05 11:02]
Când am venit pe sie acum un an, pe 9 decembrie, am găsit nume deja cunoscute anterior, printre care: Mihai leoveanu, Florian Silișteanu, Adrian Munteanu. Sau i-remarcat, în numai câteva zile, prin scrierile lor: Sorin Teodoriu, Albu (Negru acum) Vladimir, Nichita Victoria, Alina Manole, Daniel Bratu, Liviu Nanu, Virgil Titarenco, Andu Moldovan, Ioana Cheregi, Carmen Mano, Ioan Ravel, Ioan Peia, Dana Stefan, Dana Stănescu, Camelia Petre, Raul Huluban, Basil Rotaru, Elia davin, Cristina Miu, Luminița Susse, Florin Andor, Adina Batâr, Ioana Stefănescu Bogdan, Costin Tănăsescu. Pe ei i-am remarcat de la bun început, în primele 2-3 săptămâni cân nici măcar nu citisem regulamentul, când nu știam cine sunt, nu aveam zm, nu știam nici ce înseamnă cifrele 50, 100, 110, 120 150, 160, 200. Când doar citeam, scriam și lăsam/primeam comentarii. După o lună și mai bine, Eugenia Buzatu a crezut că sunt clonă. Habar nu aveam ce este aceea și mai ales de ce Dumnezeu îmi vorbește așa, pe acel ton. Am aflat ce era o clonă și am aflat că majoritatea membrilor aveau cel puțin una. M-am mirat, am mers mai departe. Într-o altă zi, am constata că în urma unui șir de comentarii-epigrame sau versuri, poți fii considerat off-topic. Atunci a fost necesar să iau regulamentul și să înțeleg ce se întâmplă.
De atunci, am remarcat și alte nume, alte scrieri. De atunci unii au plecat deja. Alții rămân și le este greu să scrie. Alții doresc să plece. Sunt cel puțin zece pe care de-a lungul vremii, nu o dată, i-am rugat să rămână. Unii, puțin, îmi sunt și îmi rămân prieteni. Alții mi-au fost aproape un timp și nu mai pot fi. Alții nu se vor apropia vreodată, din motivele mele sau ale lor, sau ale amândurora.
Nu asta contează. Știu că atunci când au plecat dintre cei de mai sus, sau în vara asta, alții, am simțit de fiecare dată ruptură și regret. Unii din ei s-au întors, au plecat, s-au întors iar. Alții nu au mai scris o lună, două, nu au mai comentat, au revenit cu texte ulterior. Într-un an s-au lansat cărți, la una singură am putut ajunge. Au fost cenacluri, am ajuns la Eliad și al Agigea.
Nu știu ce înseamnă să poți rămâne fără să te zdruncine ceea ce se întâmplă în oamnei, între oameni. Pe 22 septembrie am retras textele, fără să o știe nimeni, fără să anunț pe nici o cale, nici măcar cel mai bun prieten de aici. Am tăcut. Nu îmi plac despărțirile, în nici un caz cele zgomotoase sau cu prea multe cuvinte. M-am întors. Era ziua Lineei. Asta însemna de fapt că sunt oameni pentru care am de ce să rămân. Poate sună stupid, fiindcă suntem aici ca să scriem. Da, e primul motiv. Însă este evident pentru fiecare dintre noi că oamenii lângă care ne aflăm sunt esențiali.
Nu știu ce va rămâne din cei pe care îi știu deja sau necunoscuți fiindu-mi îi citesc zilnic, nu știu ce va rămâne până la sfârșitul anului sau în anul viitor. Nu întâmplător de ziua unora sau după anumite evenimente scriu câteva versuri pentru unul din voi. E un gest banal sau banalizat și fără relevanță paote. Însă e felul meu de a scrie despre cineva aparte, așa cum văd eu, de aici din lumea mea mică, un om aparte. Sunt încă mulți. Și ei știu, simt de oricât de departe aprecierea mea.
Îmi pare rău Virgil că spui "Rămas bun", o recunosc fără tăgadă. Desigur că mă bucură că vei scoate cartea de poezii și că vei avea un site. Aceasta este esența a ceea ce se întâmplă, în cele din urmă. Eu sper să te pot citi mai departe, acolo unde vei fi.
Și mai pot spune doar că uneori funcțiile rămân doar funcții, din nefericire. Îmi pare rău că ajungem să ne izbim de o stâncă atunci când scopul este să atiungem un țărm.
Vânt bun, Virgil, către alte vremuri.! Corabie aleasă să ai.

Ela

 =  vremurile
Ela Victoria Luca
[05.Dec.05 10:54]
Scrisesem un comentariu cât o pagină. Între timp, a zburat, am depășit time-ing-ul și nu a mai fost înregistrat.
Mi-e greu să îl mai scriu o dată.
Esențial este atât: te-am descoperit din prima săptămână când am intrat pe site, te-am remarcat după scrieri. Ca pe mulți alții. O parte din ei deja nu mai sutn pe site, alții vor pleca, unii vor rămâne.
Mi-e greu. Fiindcă între timp au existat apropieri și rezonanțe. Și de fiecare dată când a plecat unul dintre cei pe care îi prețuiam spiritual și sufletește am simțit ce simt și azi: ruptură.
Am simțit și eu cum este să pleci. În tăcere. Am revenit. Cum au revenit și o parte din cei ce inițial plecaseră.
Aștept cartea ta, site-ul și vești bune.
Vânt bun, Virgil, spre alte vremuri. Corabia să îți fie aleasă. Înainte de a pleca, mai privește un timp, mai rămâi un timp să vezi dincotro bate vântul și încotro pornești și ce lași aici.

Admirație,
Ela

 =  >Virgil, Alea Jacta Est
Florina Daniela Bordieanu
[05.Dec.05 11:09]
Alea Jacta Est, Virgil.

nu te supara pe mine pentru corectura, nu cunosc prea multe din limba latina, dar vorba aceasta aleasa de tine ca subtitlu e motto-ul meu dintotdeauna, nu doar pentru poezie.ro, nu doar pentru (posibilul) viitorul volum de debut al Florinei. Nu. Ci pentru ca e atat de definitorie pentru mine.
Jocurile sunt facute, Virgil, zarurile aruncate. Intotdeauna e inutil, tardiv si absolut fara rost zbaterea dupa aruncarea din mana a cuburilor albe cu sortii pe ele. Nu poti decat sa le accepti si sa inveti, eventual, din greseli. Stiu ce parere ai despre mine (citita pe undeva tot pe site) si sper ca nu ti-ai schimbat-o intre timp, pentru ca eu nu m-am schimbat.
Faptul ca Silvia este editor de astazi sau de ieri e un fapt si gata. S-a schimbat cumva poetul Virgil cu ceva? I-a influentat scrierea? Versul? Gandirea? Nu esti acelasi de ieri?
Si-atunci? E decizia lor, a editorilor, sa o aiba colega de echipa. Ca e o alegere buna sau rea, se va vedea, asa cum s-a vazut dintotdeauna pana la urma, pe site, totul. Sunt prea veche pe aici si prea matura ca sa nu recunosc alta vorba inteleapta "ce e val, ca valul trece."
Tot de atata vreme pot sa recunosc, cu mana pe inima, ca sunt editori de care nu am auzit nimic niciodata. Si sunt editori de ani buni. Sunt ei mai rai decat Silvia? Sunt mai buni? Habar nu am. Poate vei fi stiind tu raspunsul. Eu, ca simplu membru, nu stiu mai mult decat am stiut cand m-am logat prima data pe site: ca sunt o echipa si au un rol, acela de a face sa functioneze site-ul. Cum nu sunt genul care sa judece munca altora daca nu fac aceeasi munca si eu, pana la proba contrarie pornesc de la premisa ca fiecare trebuie sa-si faca treaba. Poate si-o fac. Poate nu. Dar e aceeasi problema a lor daca intre ei se accepta asa. Pentru ca ei, intre ei, trebuie sa se accepte, in primul rand. Si sa fie constienti ca orice "scartaiala" in echipa lor, se propaga amplificat pana jos, la cel mai nou membru al site-ului.
Nu i-am numit eu, asa cum nu numesti nici managerul la o companie la care te duci sa te angajezi. Nu ii pot schimba eu, asa cum nu schimbi echipa manageriala a aceleaiasi companii la care mergi sa te angajezi.
Poti alege sa ramai sau sa pleci. Cu asta sunt de acord.

Dar exista si o a treia alternativa. Cea mai grea. Sa faci in asa fel incat sa fii dorit de echipa manageriala si abia apoi, odata acceptat, sa faci ceea ce ti-ai dorit: sa convingi si sa schimbi.
Pana atunci, toate sunt zbateri, toate sunt cuvinte.

Tu ai ales sa pleci. Repet, de acord: e dreptul tau.
E pacat insa pentru cititorii tai de aici, de pe site, sa piarda placerea de a te lectura.
Nu pot decat sa iti spun ca regret impulsul tau si ca raman la parerea ca prin plecarea aceasta nu rezolvi nimic.
Noi doi nu am fost niciodata prea apropiati pe aici (din punct de vedere poetic, camaraderesc vorbind), dar asta nu inseamna ca nu te-am respectat.
Mai gandeste-te. Si, poate ti-am parut naiva cu acest comm al meu, aici, dar chiar cred in ceea ce am scris.
Patima sau orgoliul excesiv nu fac bine nimanui, niciodata. O spun din proprie experienta.
Fiecare pasare pe limba ei piere.

Cu toata stima, Virgil.



 =  P.S.
Florina Daniela Bordieanu
[05.Dec.05 11:10]
P.S. am patit la fel ca Daniela Luca.
Daca va aparea de doua ori, rog unul din editori sa stearga unul din ele.

Multumesc.

 =  Mulțumesc
Ela Victoria Luca
[05.Dec.05 11:14]
Mulțumesc editorilor pentru afișarea primului comentariu și scuze că am scris cu atâtea erori (Leoveanu, Elia David e corect mai sus)...

 =  Florina
Virgil Titarenco
[05.Dec.05 11:24]
ai dreptate Florina, am greșit ortgrafia expresiei

 =  Virgil
Florin Hulubei
[05.Dec.05 12:25]
Virgil, noi doi nu ne-am intersectat de prea multe ori pe acest site. Trebuie să recunosc însă că, de câte ori vedeam un comm postat de tine la un text al meu mă bucuram. Sincer! Pentru că eu unul nu am venit pe acest site cu gândul de a colecționa steluțe, nivele și de a face vâlvă. Pot spune că orice comentariu venit din partea ta m-a făcut să regândesc, pe viitor, textele postate, așa cum sunt ele, mai bune sau mai proaste. Scriu pentru că îmi place și vreau să progresez. De aceea m-am bucurat când cineva era obiectiv și nu posta un comm fără legătură cu textul. Poeziile tale m-au bucurat și mă bucură și îmi pare rău că alegi să pleci. Plecările au început să se înmulțească și nu e deloc în ordine, dar dreptul fiecăruia de a alege este primordial. Îți doresc inspirație pe viitor și multă liniște sufletească!

cu regret,

Odin

 =  o ultima revenire, cu scuzele de rigoare.
Florina Daniela Bordieanu
[05.Dec.05 12:40]
Virgil, nu au trecut decat aproximativ doua saptamani de cand ai scris comentariul pe care imi permit sa-l citez mai jos.
Doar doua saptamani. Doar doua.
Nu pot sa cred ca numirea Silviei ca editor a schimbat cu ceva ceea ce se presupune ca ai scris din suflet.
Acum doua saptamani.
Doar doua.

Iarta-ma pentru indrazneala.
Nu pot decat sa raman cu un gust amar dupa toate cele scrise astazi pe site.
Tu aici, altii, in alta parte. Toti sunt indignati, fiecare considera ca are dreptate. Si totul, de pe pozitii ireconciliabile.

-----------------------------------

= Mulțumesc, Radu Herinean.

Oricît de multe înțepături de halebardă ar avea loc între mine și Radu Herinean, nu pot să nu spun că nu știu dacă eu " fac cinste prin scriitura [mea] acestei comunități" dar cu certitudine că a fi introdus în această primă antologie a poezie.ro mă onorează în mod deosebit. Și o spun din toată inima. A sta alături de Anghel Novac, Arachelian, Caloianu, Ciornei, Firică, Geană, Gheorghiu, Ghigiu, Manole, Mitruț, Nanu, Silișteanu, Stoicovici, Suse și absolut toți ceilalți este unul dintre cele mai frumoase cadouri care mi s-a făcut vreodată. Dincolo de micile noastre războaie și copilăroasele noastre alianțe va rămîne adîncă și tandră amintirea că v-am cunoscut și am crescut alături de voi. Pentru că aproape toți ați fost poeți înainte să vă cunosc eu iar eu nici măcar acum nu sînt. E una din cele mai onorante poziții pentru mine. Mulțumesc, Radu Herinean.

Virgil Titarenco [21.Nov



 =  Plecarile sunt o dovada de lasitate sau de orgoliu?.....
valeria tamas
[05.Dec.05 13:09]
Nu fi copil.Nu te lasa dominat de un impuls de orgoliu care este omenesc.Lasa sa vorbeasca poezia ta inainte de tine.Locul tau probabil ca este si in alta parte dar si aici si locul tuturor care devenind dintr-o data "prea buni pentru micimea acestui sait " si-au luat geamnatanul plecand in alta parte.E dreptul lor dar nu e si corect fata de oamenii care cred in poezia lor, carora le-a facut placere sa-i citeasca.Refuz sa cred ca valoarea unui poet e data de locul unde-si expune poezia.O poezie necitita e moarta din fasa.Iar teama unora de www.poezie.ro este evidenta din moment ce se fac tot mai dese referiri la el.
Pentru ca daca intr-o carte poezia-si doarme somnul aici la orice ora din zi si din noapte poti gasi poezie.Ai de unde alege iar eu nu vad nimic rau in asta.Nu-ti frusta din orgoliu cititorii tai de poezia ta.Nu indepartati cititorii
de poezie prin izolare.In poezie nu exista "noi si restul lumii" ci doar noi si poezia.Si ea e cea care place sau nu.
Calitatea ei.

 =  pentru Florina, și nu numai
Virgil Titarenco
[05.Dec.05 13:30]
Florina,
să știi că nu îmi este greu să răspund. Știu foarte bine ce am scris, și atunci și acum. Și nu văd nici un fel de inconsecvență. Poate mă ajuți tu. În același timp nu văd logica argumentului tău. Chiar nu o văd. Ce are una cu alta? Hai să clarific. Părerea mea este că Silvia Caloianu este o poetă. Nu am îndoieli cu privire la acest lucru. În același timp părerea mea este că Silvia Caloianu nu este deloc potrivită ca editor. Mai mult decît atît, părerea mea este că turnura pe care au luat-o lucrurile în ce privește echipa de editori este nu îngrijorătoare (îngrijorătoare a fost la vremea numirii lui Diana Iepure Hălălău), acum este foarte gravă. Dispariția lui Nexus și a Eugeniei Reiter și apoi apariția Silviei Caloianu reprezintă cotituri foarte grave. Evident, acestea sînt părerile mele. Nu e nevoie să mi le împărtășească nimeni dar am vrut să le prezint pentru că din modul în care ai pus tu problema rezulta un anumit gen de inconsecvență la mine, inconsecvență care eu cred că nu există. Totodată, în ce îl privește pe Radu Herinean, continui să cred că greșește. Nu vreau să mă las antrenat în suspiciuni și speculații vis a vis de dimensiunile de culise ale acestor manevre. Dacă există, îi anunț pe participanți că mă dezgustă, dar consider că greșește. Și dacă nu vede asta, e și mai grav. Dar, așa cum am mai spus, Radu Herinean nu m-a agreeat prea mult niciodată și nici nu a considerat vreodată că părerile mele au vreo importanță pentru el. Aceasta fiind situația nici nu m-am așteptat vreodată la vreo posibilitate de comunicare reciproc folositoare cu el. Am luat întotdeauna lucrurile ca un dat aici pe poezie.ro, fie bune fie rele. Mă abțin să folosesc expresia stil dictatorial pentru că e ofensatoare și ar dezechilibra emoțional discuția dar cam în felul ăsta am perceput eu lucrurile, un fel de "my way or the highway", cum zic americanii cînd vorbesc despre un om cu care nu prea ai ce negocia. Deci așa văd eu lucrurile și acum. Tocmai de aceea am scris alea jacta est. Pentru că am știut din primul moment, ceea ce știu și acum, că în ciuda unei aparente atitudini de cooperare și interes față de opinia membrilor siteului totul nu e decît o gestică falsă. Și vreau să îți spun ceva, sînt gata să accept orice acuzație la adresa persoanei mele dar de un lucru sînt convins pînă în adîncul ființei mele și anume că niciodată nu a existat un spirit comunitar autentic aici și nici o intenție genuină de comunicare și înțelegere a modului în care gîndesc și alții. Nu aș vrea să fiu perceput că arunc cu noroi în siteul care m-a publicat pînă acum sau alte acuzații ieftine. Nu este așa. Este foarte ușor și manipulator ca să spui asta atunci cînd un membru critică siteul. E foarte ușor să o spui numai ca să îl desclifici. Dar nu este asta. Tot ce am scris am scris tocmai pentru că mi-a păsat și îmi pasă de acest site. Chiar dacă nu este proprietatea mea, dar așa cum am scris cîndva tot pe aici, a intrat în patrimoniul literaturii române. Radu Herinean "nu mai are dreptul" să facă ce vrea cu el. El însă, părerea mea, încă nu este conștient de asta. Dar asta e o altă problemă. Ce am vrut să spun e că nu am scri ce am scris din dispreț sau intenții malefice ci pentru că mi-a păsat și îmi pasă de acest site. Și fiindcă îmi pasă, și nu din orgoliu ieftin, susțin că Diana Iepure și Silvia Caloianu sînt alegeri foarte proaste ca editori pentru ceea ce ar trebui să fie poezie.ro Acest site ar avea nevoie de un bord de directori care să îi conducă direcțiile editoriale, acest site ar avea nevoie de editori competenți, suficienți și inamovibili. Siteul acesta ar avea nevoie de un drastic divorț între politica editorială și învîrtelile de culise, de familie sau de mahala. Siteul acesta ar avea nevoie de curaj editorial și de dialog sănătos, benefic și regulat. Siteul acesta ar avea nevoie de imaginație, diversitate și inovație. Siteul ăsta ar avea nevoie de multe altele. Dar nu vrea să le aibă. Atunci poate le va avea altul sau altele. La vremea potrivită. Ion Gheorghe Maurer a spus cîndva o vorbă mare "Trenul istoriei trece numai o singură dată pe lîngă tine." Depinde de tine dacă te urci în el sau iei personalul de Ciulnița. Nu e vorba de orgoliul meu aici, Florina, e vorba de mult mai mult. Și vine o vreme cînd trebuie să spui "nu mai vreau să mă fac vinovat de o decădere doar prin simplul fapt că aleg să nu fac nimic în confortul tăcerii mele. Niciodată nu mi-a fost frică să spun ce gîndesc și aceasta este ceea ce gîndesc acum.

 =  libertatile noastre
Gabriela Marieta Secu
[05.Dec.05 13:39]
fiecare om e liber sa scrie sau sa nu scrie, aici sau in alta parte... nu te rog sa ramai, nu iti pot spune pleaca, cum ti-e voia asa sa faci..imi placea stilul dumitale de a scrie, uneori parca ma ciorovoiam cu Cioran atunci cand te citeam...mi-e drag Ciroan desi imi vine sa-l strang de gat uneori (fictiv)... imi place mult si Silvia - cum scrie, are un ce al ei inconfundabil... si-mi place si limba ei romana, e altfel... are alta aroma si alt gust... pare o limba in care poti plange... dar si in care o poti lua de la capat... Cu bine, sau pe curand...

 =  .
Alina Livia Lazăr
[05.Dec.05 13:51]
Nu pot să suport/înțeleg/apreciez/iau în seamă oamenii care, deși pot să facă ceva, nu fac.
Oamenii care pot să facă ceva și nu fac, ci doar analizează/judecă/au concluzii/au soluții/au raționamente corecte, dar nu fac nimic, mi se par insuportabili.

Nu te suport, Virgil Titarenco! :)
Cu mare drag o spun, dacă mă înțelegi!
Mă înțelegi?!

prietenesc,
li



 =  cu tot binele, Virgil.
Florina Daniela Bordieanu
[05.Dec.05 14:19]
Virgil, ma crezi au ba, de-acum nu mai conteaza, dar ti-o scriu. Te-ai gandit vreodata ca vorbele tale pot fi percepute EXACT la fel cum le percepi tu pe ale lui Radu?
ca...dictatoriale? Ca intransigente?

Nici eu nu ma tem sa vorbesc, Virgil, sa stii. Niciodata nu m-am temut. De nimeni de aici.
Dar atunci cand nu am solutii la o problema, prefer sa nu fac nici valuri.
Si iarta-ma inca o data pentru indrazneala.
Daca nu te-as fi considerat un om inteligent, nu as fi scris nimic aici, astazi.

Cu bine, Virgil, cu tot binele, sincer,

Florina.

 =  ...
Florin Hălălău
[05.Dec.05 16:06]
Se scrie "alea jacta est", domnule Titarenco.

Ce vă mai place să numărați, domnișoară Ghinescu. Se vede că vă pricepeți mai bine la contabilitate.

 =  domnule Hălălău
Virgil Titarenco
[05.Dec.05 17:22]
Domnule Hălălău,
iartă-mă dar nu mă pot abține. Dumneata ești ca în filmele alea cu Stan și Bran, te trezești mereu cu un sfert de oră mai tîrziu și brusc îți cade fisa. Pămîntul s-a învîrtit deja de-o mămăligă. Dacă erai puțin mai atent și nu înfierbîntat de dorința de revanșă (vezi atenționarea pe care ți-am făcut-o zilele trecute) ai fi putut observa că subiectul ăsta cu alea jacta est s-a epuizat deja. Sîntem la alt film acum. I-am răspuns deja Florinei recunoscînd că am greșit. Și dacă n-am modificat în subtitlu și text este din deferență pentru ea, pentru ca să nu las observația ei fără obiect. Nu cred că am nimic de pierdut dacă vede lumea că Virgil Titarenco mai are ceva de învățat. Dumneata ai demonstrat însă cam cît de preocupat ești să mă pui la podea. Asta în contrast tot cu întrebarea dumitale de acum cîteva zile: "Altceva de comentat?" Întrebare care acum observ că a dispărut la offtopic. E penibil, dincolo de penibil domnule Hălălău. Asta îmi aduce aminte de vremea cînd activiștii vopseau copacii în verde cînd trecea Ceaușescu numai ca să salveze aparențele. Mă întreb oare cam cîte observații din astea mai dispar sub pretextul offtopicului numai ca să aveți dumneavostră sau alții de prin conducere textele "curate" să aibă ce admira rudele sărace de la Moldova. E hilar. Ce-a ajuns site-ul...

 =  Prevad ca ne vom intalni curand
Negru Vladimir
[05.Dec.05 17:22]
Virgile... eu am inceput sa inteleg ca e greu sa vorbesti de orizontul de aspiratii in cazul unei colectivitati atat de eterogene precum poezie.ro... de fapt vorbim de colectivitate in dimensiunea larga a conceptului... tocmai de aceea eu admir un om care are puterea de a lua o decizie si o respecta.
Acum ma gandesc doar ca agonia mai pierde un om si un poet important... va supravietui fara indoiala insa chipul ii devine pe zi ce trece o satira.
Din partea mea respect Virgile.
P.S. Domnu' Halalau aceea a fost o ironie? Sau va sta in obisnuinta sa le vorbiti astfel tuturor doamnelor pe care le intalniti?

 =  Mey
Andu Moldovean
[05.Dec.05 17:38]
Carcotasilor... voi nu ati inteles? Virgil a gresit ortografia dar nu asa cum credeti ca voia el sa zica alea (stiti voi care) au fost aruncate.. nu.. el voia sa zica alea yachta est (rezulta si din poza atasata, nu?) adica mai fratilor I pup U io mi-am tras yacht si pa voi va las auguri-n cerul gurii! :-)
Cu ocazia asta am mai aflat ca Silvia Caloianu (pe care inca nu o cunosc dar nu stiu de ce am impresia ca o voi cunoaste curand deoarece imi voi petrece urmatoarele doua-trei zile la Chisinau si nu cred ca am sa ratez ocazia :-) a fost "numita" editor pe poezie.ro. Bravos! Felicitari! Cel putin acum voi sti cine imi (mai, pe langa cine stiu deja) trimite textele mai "porcoase" in pagina de autor.
Virgile, nu vad de ce trebuie sa motivezi acest gest al tau prin asta. Iti faci o publicitate negativa si te pui intr-o lumina nepotrivita in fata celor (ca mine, de pilda) care gandesc dincolo de ziua de ieri (ca asta de azi e deja maine ca sa zic asa).
Si daca "te retragi"... unde te duci bre? Ca lumea asta "e un nicaieri universal" vorba lui Cioran si a uneia dintre bunele mele foste amice. Pe bune,
Bobadil.

 =  ...
Florin Hălălău
[10.Dec.18 14:27]
Domnule Titarenco,

Observ că mă faceți tîmpit și îmi jigniți rudele. Țin să vă avertizez că pentru calomnie puteți fi dat în judecată, chiar dacă locuiți peste ocean. Este pentru prima și ultima dată cînd vă tolerez aluzii la familia mea.
Mai observ că vă umflați mai ceva ca broasca din fabula lui La Fontaine. Deocamdată scuipați răutăți, mai tîrziu veți exploda chiar dvs.

Fără stimă.

 =  Florina...
Virgil Titarenco
[05.Dec.05 17:48]
Florina,
că tot veni vorba de stilul meu. Da, cred că ai dreptate, nu cred că par intransigent, sînt intransigent. Dar asta nu înseamnă că nu sînt principial sau că resping dialogul. Dimpotrivă, cred că sînt un om care crede în principii dar și în dialog, și cred că în ciuda intransigenței mele sînt oricînd gata să recunosc unde am greșit și să continui dialogul și relația. Eu, dacă cred în ceva, cred în dictatura legilor, nu a omului. Și chiar și acolo, cred că legile sînt făcute pentru oameni și nu oamenii pentru legi. Deci, cam asta e despre mine și "stilul meu dictatorial". Despre al lui Herinean nu am auzit nici o vorbă timp de doi ani. Și pariez că nici acum nu voi auzi sau mi se va spune că nu e treba mea, în cel mai politicos și democratic mod posibil.

 =  .....oglinda
Virgil Titarenco
[05.Dec.05 18:01]
Domnule Hălălău,
pe bune că vă credeam inteligent, chiar foarte inteligent. Iertați-mă dar sînt consternat. Nici nu știu ce să spun. Să nu știe Florin Hălălău ce înseamnă cuvîntul calomnie??? Cuvîntul calomnie înseamnă minciună domnule Hălălău.
CALOMNÍE, calomnii, s.f. Afirmație mincinoasă și tendențioasă făcută cu scopul de a discredita onoarea sau reputația cuiva; defăimare, clevetire. – Din fr. calomnie, lat. calumnia.
Trimis de valeriu, 11/02/2003. Sursa: DEX '98
V-aș fi îndatorat dacă mi-ați arăta ce afirmație mincinoasă am facut eu și vă promit că îmi cer scuzele de rigoare. Dar nu veniți, vă implor cu veniți cu acuzații din astea caraghioase că rîde lumea. Eu mă umflu "mai ceva ca broasca din fabula lui La Fontaine"??? Dumneavoastră chiar nu vă uitați în oglindă sau v-ați pierdut simțul realului? Citiți ce scrieți și tonul și amenințările și veți vedea o mostră de "răutăți". Eu nu scuip nimic domnule Hălălău, eu vă pun doar oglinda în față. Oare chiar nu vă dați seama?

 =  "ce s-a ales din casa asta / vecine Neculai al Popii?"
Florin Rotaru
[05.Dec.05 18:15]
Virgile, și tu, Brutus? Dacă îți spun că regret plecarea ta, mă crezi? Regret. Și a ta, și a Eugeniei; tăcerea lui Jupp, a lui Calimero, etc, etc... Păcat. Și cel mai tare mă dezamăgește reacția lui Radu. Bineînțeles, el e convins că are dreptate. Și în convingerea sa probabil că este chiar bine intenționat. Totuși îmi face impresia că acționează orbește, sub impulsul momentului. Toți o facem, mai mult sau mai puțin, el însă nu prea are scuze - dispune de mijloace pe care ceilalți membri ai sitului nu le au. Dar, până la urmă, sunt jucăriile lui. Ale lui și, se pare, ale domnului Hălălău. Repet - păcat! Ãsta să fie spiritul sărbătorilor? Ceartă, venin, polițe plătite, limbaj suburban, unități de măsură diferite pentru membri diferiți ai site-ului?
Probabil că nu vor fi mulți interesați de părerea mea, asta nu înseamnă (sper) că nu aș avea dreptul să o exprim. Cândva site-ul ăsta avea ca motto: "citește, scrie, spune-ți părerea" dar de o vreme browser-ul meu nu-l mai afișează. O fi calculatorul meu virusat, dracu' știe...
Sărbători fericite și ție, Virgile. Și, când îți vei face site-ul ăla, dă un semn. Deși mi-e teamă că după un timp ar fi posibil să faci și tu aceleași greșeli pentru care astăzi părăsești acest loc. Sau poate că nu...

 =  erata
Florin Rotaru
[05.Dec.05 18:18]
site-ului

 =  ...
Florin Hălălău
[05.Dec.05 18:22]
"E penibil, dincolo de penibil domnule Hălălău. Asta îmi aduce aminte de vremea cînd activiștii vopseau copacii în verde cînd trecea Ceaușescu numai ca să salveze aparențele. Mă întreb oare cam cîte observații din astea mai dispar sub pretextul offtopicului numai ca să aveți dumneavostră sau alții de prin conducere textele "curate" să aibă ce admira rudele sărace de la Moldova. E hilar. Ce-a ajuns site-ul..."

Ce vă pasă despre situația materială a familiei mele?

 =  poezie. ce cuvant frumos pentru un inginer ca mine.
Florina Daniela Bordieanu
[05.Dec.05 18:35]
domnilor, cred ca am uitat cu totii de ce suntem aici.
Pentru poezie.
Pentru POEZIE.
si-acum, va rog sa ma iertati,
ma duc sa confirm o participare la un cenaclu.
La cenaclul Virtualia
sa ma intalnesc cu autori de pe site, sa tin in mana cartile lor: Nanu, Adim.
Sa revad Iasi-ul si sa respir ceea ce un inginer ca mine nu-si poate permite des: sa participe la o seara de poezie.ro. Dar live.
dincolo de orice orgoliu.
de orice orgoliu.
Cu un zambet as vrea sa va rog...poate va amintiti cuvantul acesta atat de frumos: poezie.


 =  ....
Virgil Titarenco
[05.Dec.05 18:39]
Nu-mi pasă domnule Hălălău. Și eu am rude sărace. Nu asta e o rușine. Dar dumneata n-ai priceput unde cădea accentul observației mele. Pe escamotare, domnule Hălălău, pe escamotare. Pe salvarea aparențelor, pe chestii care n-au nici o legătură cu poezia sau literatura ci doar cu orgolii primitive și ambiții de mahala. Pe transformarea acestui loc în mod subtil într-o ogradă a mediocrității. Și nu pot să cred că un om inteligent și cu bun simț ca dumneata nu vezi asta. Că nu poți să o spui e alta... Și încă ceva, nu sînt promotorul elitismului dar e o greșeală majoră ca în contextul entropic în care fiecare din noi trăim să te amagești că nu trebuie să promovezi excelența pentru ca sa te ridici pe tine și pe cei ce te citesc. În rest, numai de bine...

 =  de bine și de rău
Diana Iepure
[05.Dec.05 18:44]
1. aveți cumva informații despre conturile bancare ale familiei mele? mi-ați studiat arborele genealogic?
nu știu ce aș mai putea spune...părinții mei sunt profesori. ai lui florin sunt medici.

2. p.s. nu eu am pus comentariile alea la off topic. înainte de a scuipa în cineva, documentați-vă.

 =  OK
Florin Hălălău
[05.Dec.05 19:00]
Bine, domnule Titarenco. Și pentru că între noi au avut loc cuvinte frumoase de multe ori, vă urez numai bine în literatură și în viață și vă asigur că împotriva mediocrității luptăm împreună.

P.S. Mă credeți sau nu, nu am pus pe nimeni să vă ascundă observația, corectă de altfel, legată de happening.

 =  dreptatea lumii
DoDu
[05.Dec.05 19:56]
Am citit cu atentie tot ce s-a scris. Intr-un fel, toata lumea are dreptate. In alt fel, in locul lui Radu si eu le-as fi numit pe Silvia si Diana, editori. De fapt, e o munca de voluntariat.
Cel putin, Diana a evoluat uluitor, poetic vorbind, de cand am cunoscut-o eu aici.
De ce nu? pe un site cu atatia membri nu te poti descurca de unul singur
Eu ma bucur ca Virgil se retrage. Va scoate si el o pagina. Va deveni si el un Radu, va avea si el nevoie de editori si o sa vada cum e.

 =  ce distracție, ce mișto
Robert Mîndroiu
[05.Dec.05 19:57]
Și vor mai pleca.
Drum bun, Virgil.

Profit de ocazie: de ce un om care are un nivel "de acces" cum scrie in regulament, adica un rol administrativ, are voie să emită judecăți de valoare asupra textelor și să le recomande sau nu? adica: daca nivelul nu se acorda după valoarea literară cum pot cei cu astfel de nivel să recomande texte? e absurd. Nu+mi răspundeți.
Doar urmăriți cum se umflă noii editori în pene și cum veghează ei la bunul mers al lucrurilor pe acilea :)
a, încă ceva: cine nu e cu noi e împotriva noastră!! (așa-i? Radu? Florinh.?Diana ih.? rupe-ți-le gura, mama lor de reacționari! cum dau ei în partid!)

 =  una din puzderia de poetași și cititori....
Ludmila Barsan
[05.Dec.05 20:16]
Am stat toate zilele astea la distanță, nevrand sa ma implic, am venit pentru altceva pe site, nicidecum pentru a participa la certuri, barfe etc. De data asta insa nu ma mai pot abtine.Sunt de acord cu domnul Titarenco în ce priveste numirea Silviei Caloianu...nu vreau sa comentez mai mult, dar vroiam sa-l rog pe autor sa fie mai atent la ceea ce spune :"Situația mai e jenantă și pentru că fiind din Basarabia (și evident trebuia să avem și un editor din Basarabia precum tricolorul din paharele lui Funar) este cumplit de nepatriotic să te opui numirii ei. Și asta mai ales cînd te gîndești la puzderia de poetași și cititori pe care îi poate aduce de pe acolo. Păcat, zic eu că acest complex de inferioritate cu care se chinuie basarabenii îi face probabil să nu mai poată distinge valoarea și competența de loialitate și patriotism provincial." Nu cred ca aceste cuvinte isi aveau locul aici. Sunt multi membri pe site, chiar foarte buni, care n-au facut caz din faptul ca sunt din Republica Moldova (cuvantul Basarabia a ajuns sa fie o jignire după felul cum il rostesc unii ca Dvs.) si nici nu si-au creat un nume datorită acestui fapt...puzderia de poetași și scriitori aduși de acolo pot fi mai buni decat cei de aici, nu cred ca numele Vaslui sau mai stiu eu ce alt "fund de munte" ar avea autori mai buni decat cei din Basarabia.Documentati-vă înainte de a afirma ceva. Raspundeti-mi urat, domnule Titarenco, stiu ca va pricepeti s-apoi ce altceva merita un scriitoras de dincolo de Prut, chiar daca are ani buni de stat in Romania....

 =  una dintre...
Ludmila Barsan
[05.Dec.05 20:23]
una dintre....scuzati, trebuie sa fiu atenta la orice cuvant ca sa nu ajung la fraze de genul "E din Basarabia și de asta nu știe română, de parcă..... dar asta nu mai conteaza...

 =  Titanicu-ntr-o rînă
Corneliu Traian Atanasiu
[05.Dec.05 20:39]
Nu cred că aisbergul a coborît pe Prut, dar borta e letală. Și, la așa dimensiuni, agonia e lungă și cu larmă multă. SOS. Feriți-vă. În lături. (Nu, nu-n lături, de ele.)

 =  Ludmila, DoDu
Virgil Titarenco
[05.Dec.05 20:42]
Ludmila,
eu am nume de basarabean. Ba poate chiar mai rău. Tatăl meu era născut în Basarabia. Nu îmi e rușine de asta. Dar nu despre asta este vorba aici. Da, am făcut o exagerare, da, am făcut o generalizare. Dar am făcut-o pentru a sublinia o tendință, un dedesupt. Așa cum l-am văzut eu. Și sînt convins că l-au văzut și alții dar nu au poate liberatea sau curajul să o spună. Nu îi judec, pentru mulți locul acesta reprezintă o oază de lumină într-o mare de gri. Și îi înțeleg. Eu îmi pot permite luxul să privesc și din altă perspectivă. Să nu crezi însă că eu nu am gura amară. N-am vrut niciodată să se întîmple asta. Și aici îi răspund și lui DoDu, nu am căutat niciodată să ajung editor și nu am ținut niciodată să am siteul meu. Am vrut să fiu membrul unei comunități care promovează ceva. Dar acum nu mai promovează decît interese. Dacă am jignit pe cineva din Basarbia îmi cer iertare. Nu asta a fost intenția mea. Maneliști și mediocritate există pe ambele maluri ale Prutului. Problema era ca aici noi vroiam să oferim o altă alternativă. Dar dacă asta e elitism, atunci... elitism să fie. Cineva trebuie să poarte și "stigma" asta.

 =  ...
silvia caloianu
[05.Dec.05 21:37]
Virgil, mai spune, mai spune, mai spune...
pana ti se va face usor pe suflet...

...poate ma inspir si iti scriu - si eu - o poezie de adio. sa stii ca nu am uitat nobilul tau gest poetic. pastrez acea poezie, ma induioseaza...

 =  dulce Bucovină
Elena Malec
[05.Dec.05 22:08]
Basarabia nu e domeniul meu, dar dacă se lega cineva de Bucovina atunci mai plecam de pe site o dată. Prima a dată am plecat pentru că nu știu ce editor a lăsat un text în care eram injurată de mamă,nimeni nu și-a cerut scuze, la cei din conducere ma refer. Am primit scuze de la Alina Manole pe email și implorari să nu plec de pe site, chiar de la Radu, dar nu scuze. Am revenit, poate mă găseam tot eu vinovată, poate am dus lipsa multor autori și cititori de pe site. Acum e Basarabia, veșnica problemă. Dacă era Bucovina, cu Cernăuții tatălui meu mai plecam odata.Așa stau, dar nu mai am nimic din candoarea și entuziasmul dintâi. Nu știu de ce, nu cred ca editorii sunt de vină, ci faptul ca artistic vorbind am renunțat să imi dau frâu liber. Arta e libertate totală, de simțire și gîndire. Un artist care ascultă de cele 10 "porunci" în formă și fond, nu e decât funcționar literar.

 =  Pacat.
colar gabriela
[05.Dec.05 22:19]
Virgil.
Explicatiile pe care le dai sunt inutile dupa parerea mea. Ai ales un drum? in regula. Cred ca cei din jur ar trebui sa-ti respecte alegerea. Intotdeauna vor exista oameni care se vor intreba : de ce, pana cand, cu ce scop etc. intotdeauna vor astepta cu nesat sa savureze esecul sau succesul cuiva si intotdeauna vor exista pareri pro si contra. Ceea ce nu inteleg eu este de ce trebuia sa se ajunga aici.De ce atata divagatie pe marginea unui subiect care oricum are parte de un final ales de tine?
Imi plac poemele tale. Nu toate , dar cine e perfect?
Gabriela

+ poezie.ro sau, mai nou balamuc.ro. Virgil Titarenco a fost primul om care mi-a t
Livia Ștefan
[10.Dec.18 14:27]
Da, cum spuneam, Virgil Titarenco a fost primul om care mi-a tras-o rău de tot peste "orgoliu" și, din câte țin eu minte (nu am stat să verific pentru că netul merge prost), i-am spus atunci ceva în genul d-lui Hălălău "fără pic de respect" sau cam așa ceva...
Eu îl citeam și înainte de incident, îmi plăcea la nebunie, și acum îmi place, cum îmi plac mulți alți poeți de p-aci de prin bătătură. Eram abitir cu ochii pe el, să îi zic vreo două pe vren text de-ale lui mai slabe dar... ioc, de unde texte slabe la Titarenco. Mă rog, îmi pare rău că pleacă.
Și el și ceilalți, deja plecați.
Virgil, probabil ai să crezi că scriu dulcegării, m-am obișnuit cu stilul tău franc. Stăteam în umbră și pândeam, începeam să-ți scriu comentarii și le ștergeam, nu că erau negative - din contră, dar aveam o jenă față de cele întâmplate anterior.

NU VREAU SÃ MAI PLECE NIMENI! Nimeni, ați înțeles!? Păi de ce plecați fraților, doar din orgoliu, doar din furii personale, STAȚI ȘI ÎNFRUNTAȚI-VÃ MONȘTRII. Vă vor urmări oricum, oriunde veți fi. Vor rămâne amintiri triste pentru poezie și pentru noi, ca și cum am fi fost într-un lagăr de concentrare, nu într-o sferă rafinată și într-o lume a frumosului.
Recunosc, și eu am multe păcate, dar trebuie mereu să fim obiectivi. Ce înseamnă toată această balamuceală, toată această mahala în care s-a transformat acest site?!

pauză, trebuie să respir. revin dacă și sigur voi mai avea de spus.
liviaego

 =  restul titlului:))
Livia Ștefan
[05.Dec.05 23:12]
poezie.ro sau, mai nou balamuc.ro. Virgil Titarenco a fost primul om care mi-a tras un pumn în moacă. Dacă tot pleci, ia și o steluță cu tine, să te călăuzească.

Da, până la urmă, știți, eu sunt Eugen Iorga :)) nah.
Anarhie!
și singurul om asupra căruia m-am înșelat, dintre toți cei vizați de bravul Eugen, este Costin Tănăsescu. Îl credeam un răsfățat. Îmi pare rău că am fost așa de bou cu tine măi:P

p.s. dacă tot plecați fraților, să știți că vreau să mai am de-a face cu voi pe viitor. Se-aude Nia, Costin, Virgil, Hose Pablo, care ați mai plecat măi?, că nu mai știu...
Cum să nu: Cătălina Vieru, Ana Suter care e în criză, ca noi toți de altfel (ne e silă, ne-am săturat!), ... am obosit. Pe bune, chiar e obositor să știi că nu poți face nimic pentru cel de lângă tine, când i se face rău și vomită de la atâta putoare. Și nu știu cum să îi fac să rămână, nu știu...

 =  ape tulburi, vremurile
Daniel Bratu
[05.Dec.05 23:34]
Textul e bun, ca valoare literară, autorul are “stil”, e tranșant, ca de obicei, combină argumentele cu hotărâre și eleganță.
Iar argumentele sale, in privința numirii Silviei Caloianu ca editor, sunt valabile, de necombătut. Mai ales prin comparația cu Eugenia Reiter, pe care o consider încă (și nu numai eu), deși s-a retras discret din “funcție” de ceva vreme, drept “cel mai bun, deștept, imparțial și harnic” editor. În concluzie, sunt perfect de acord cu Virgil, din acest punct de vedere.

Referitor la “poetașii basarabeni”, nu am aceeași opinie, e prea generalizant și prinde în culpă, nedrept, foarte multe talente adevărate, ceea ce și autorul recunoaște, într-un comentariu precedent.

Nu mi se pare corectă nici expunerea plecării din site. Dacă pleci, pleci și gata, fără să bați din tobe sau să anunți aceasta de pe o scenă sau soclu.
Legat de acest fapt, e bine de știut că, deși nu mă “înghesui” să-i comentez textele și avem opinii, în cea mai mare parte, diferite (inclusiv literare), îl apreciez pe Virgil ca pe unul dintre poeții buni ai site-ului și consider că retragerea lui chiar ar fi o pierdere pentru poezie.ro, într-adevăr.

 =  Domnul sa va incalzeasca sufletele si sa va indrepte gandurile spre frumos si dr
Catalin Gaian -Konig
[06.Dec.05 01:08]
Tatici si mamici, copii mai mari sau mai mici, in seara aceasta de "sint' niculaie" mi-este rusine pentru voi ! El este cel care va mijloci inaintea lui Dumnezeu pentru pacatele noastre ale tuturor. Dragii mei, ati fi putut astepta cateva ore, oprindu-va maniile, si murdariile care nu-si gasesc locul intr-un site de cuvinte de dragoste si de credinta in oameni ! Asemeni Celui caruia ii veti sarbatori nasterea peste cateva zile, "...invatati sa strangeti din dinti, fara mandrie, pacatoasa mandrie, si sa va lasati indoiti cat va fi nevoie, pentru a invata indreptarea cand va trebui" - (sfantul parinte Papacioc)

 =  sărbători fericite.
Radu Herinean
[06.Dec.05 01:13]
foarte drăguț. și de unde toată această nouă mascaradă? de la numirea Silviei ca editor? Păi Silvia nici n-a apucat să facă vreun gest "editorial" pe acest site și deja a fost clasificată, declasată, desființată și terminată de o grămadă de pricepuți. asta da dreptate și adevăr.
bine zice Cătălin mai sus.

felicitări tuturor și mult respect din partea mea, și nu pot decât să mai adaug și eu un "sărbători fericite", pe lângă toate urările de mai sus.

succes cu noul site Virgil, dar vezi că poți să iei legătura cu Elia, că poate are ea o idee și mai bună. E plină de idei, de citate și de alte lucruri în perioada asta.

 =  curiozitate
Virgil Titarenco
[06.Dec.05 22:45]
este jenant că s-a ajuns să se procedeze așa. bineînțeles, orice text poate fi pus în pagina de autor din orice motiv, mai ales cînd legea sau regulamentele se aplică în mod arbitrar. dar totuși acesta era un text personal, deci destul de la liberă alegere, era, zic eu, acceptabil de bine scris cu excepția erorii de limbă latină și trata un subiect legat atît de mine cît și de funcționarea siteului. mă întreb și îl întreb pe cel sau cea care a pus textul în pagină de autor: Chiar așa nu vă este puțin jenă, nu vi se înfioară puțin obrazul, măcar pe dinăuntru atunci cînd odată avînd puterea o folosiți în mod discreționar, arbitrar și abuziv? n-are importanță că este textul meu sau persoana mea. n-are absolut nici o importanță. dar e vorba de ușurința, lejeritatea de conștiință cu care faci orice doar pentru că "poți să o faci". Asta îmi aduce aminte de bestia aia de congressman ticălos, parcă era în filmul SIN CITY, care cînd este confruntat cu faptul că fiului lui era un pedofil notoriu și el ca tată îi acoperea crimele, spune: "Știi de ce o fac? Pentru că pot să o fac!". Era apexul corupției puterii.
Evident gestul față de acest text este o nimica toată, este o scamă. Dar în coajă de nucă, în embrion, ascunde aceeași paralizantă privire albă a celui care spune "O fac pentru că pot să o fac." E fascinant! Oare cum arată pe dinăuntru sufletul unui astfel de om. Ce vînturi bat prin el. Am fost curios întotdeauna...

 =  o ipoteză cu cu gust de prerogativă a civilizației
Corneliu Traian Atanasiu
[07.Dec.05 07:31]
Cîinii vagabonzi sînt botezați comunitari, dar sînt castrați ca să nu se mai înmulțească fără opreliști.

 =  ah,
Corneliu Traian Atanasiu
[07.Dec.05 07:35]
n-am vrut să zic cu-cu! Sau e vremea? Să ne trezim. La realitate.

 =  Dacă aveți..., domnule Atanasiu.
Virgil Titarenco
[07.Dec.05 08:40]
domnul Atanasiu,
eu nu am nimic împotrivă să vă treziți. Dar o puteți face și în altă parte, dacă nu vă supărați. Tot acolo vă puteți descărca și dejecțiile cu cîinii vagabonzi. Cred că ați greșit adresa aici. Vă mulțumesc pentru înțelegere și bun simț. Dacă aveți...

 =  !!!RADIO SHANTZ!!!
Sorin DespoT
[08.Dec.05 04:48]
eheee... nu-i a bună! păi bine că vă mai găsirăți și voi motiv să vă (mai) înjurați! al dreacului ce sunt eu dacă nu plec! CE E ASTA??? am urmărit tot! "nu mă cac pe mine" (sociu zice! nu io), dreagii mei... dar e al dracului de jenant!!!

Virgil!!! ai greșit:
1. că ai pus textul ăsta
2. că ai permis comentarii la el
3. că nu ai oprit comentariile la timp (nu mai era nevoie de încă un balamuc)
4. că pînă la urmă chiar ai plecat!

o parte din restul ați greșit: (a se remarca... există în pagina asta virgil și alții)
1. că nu aveați nimic mai bun de făcut
2. că vă porcăiți (chiar dacă provocați! și ce dacă?)
3. că vă preocupă din ce în ce mai multe lucruri în afara literaturii... ptiuh... !!!RADIO SHANTZ!!!

cealaltă parte din restul ați greșit:
1. pentru că vă cheamă Silvia Caloianu



 =  bleah!
Sorin DespoT
[08.Dec.05 04:51]
mai zic!

ar mai fi! ohooo! dar mi-e somn! și lene! și n-am interes! am scîrbă! bleah!

S.D.


 =  Virgil
Ionescu Bogdan
[09.Dec.05 12:40]
Poate ca scri genial si esti un om exceptional( si nu o spun cu ironie) dar modestia nu este puctul tau forte. Ai un aer de superioritate de "profet"( desi in vechea biografia spuneai ca esti un nimeni, parca acesti doi termeni se bat cap in cap) iar comentariile tale la unele texte sunt...penibile(si m-am exprimat civilizat). Lasa timpul sa-ti dea dreptate sau sa te contrazica si sa o vedem pe Silvia la lucru. Da-i o sansa, parca si tu ai avut una sau doua... cu acest site

 =  Bogdan
Virgil Titarenco
[10.Dec.05 01:09]
Bogdan,
cu siguranță mai este și "poatele" _nu mă cunoști_. Nu cred că locul acesta este sau a fost vreodată menit să fie grădiniță, casă de corecție sau penitenciar, asta ca să ne modeleze caracterul. Dar în același timp nu pretind că sînt un model de modestie. Dar e posibil și faptul ca tu să faci o confuzie, pe care mulți o fac, între o personalitate orgolioasă și o personalitate puternică. Eu nu am probleme să mă cobor la nivelul niciunui om și nici să mă urc la nivelul altuia. Nu spun că am fost toată viața așa. Dar acum sînt ok. În orice caz nu simt nevoia să strivesc pe cineva ca să mă pot remarca eu. Absolut niciodată. Nu înțeleg, și mi se pare relativ nepoliticos, de ce te legi de pseudonimul meu în felul acesta. Alții au altele, mai exotice, mai simple, mai bombastice. Poți verifica. Mă te că modul incisiv în care pui tu problema trădează un anumit gen de nesiguranța, sau ca să transliterez un cuvîn englezesc, un anumit gen de insecuritate. Despre biografia mea, pe care văd că ai verificat-o pot să îți spun că spunea adevărul. Cred că în marea schemă a universului nu reprezint mare lucru. Evident că multe din comentariile mele sînt proaste sau penibile. Tocmai de aceea am și comentat mai rar. Nu am darul acesta. Poate mă și plictisesc. Prefer să mă joc cu cuvintele și imaginile, să creez ceva nou. În ce o privește pe Silvia, deși am văzut că pînă și aici sub textul acesta nu s-a abținut să nu își dea arama pe față, bineînțeles că o las să se desfășoare, uite îi creez toate condițiile posibile, inclusiv plecarea mea. Nu că aș fi reprezentat eu mare piedică în calea ei; aparținem la orizonturi estetice și filozofice total incompatibile, dar sînt convins, așa cum spui, că timpul îmi va da dreptate. Nu știu dacă mă va prea mai interesa evoluția ei de acum încolo. Am, cu siguranță alte chestii mult mai importante de făcut. În ce privește șansele, habar n-am la ce te referi. Să te referi oare la faptul că mi s-a permis să îmi deschid cont pe acest site? Dacă despre asta este vorba, evident că sînt recunoscător. Dar nu știam că acest lucru se califică drept "șansă". Parcă sună prea bombastic. Au fost unele conflicte dar nici acolo nu cred că s-au acordat șanse. Am nădăjduit tot timpul că oamenii au fost corecți în judecata lor. În alte privințe însă nu știu la ce te referi. N-am fost niciodată editor, nici nu am urmărit și nici nu mi s-a propus. De fapt n-am prea cerut nimic pe acest site, nici un altfel de poziție. Așa că repet, nu știu la ce șanse te referi. Poate mă confunzi cu altcineva.

 =  virgil
Silviu Vasile
[11.Dec.05 07:53]
mie sincer imi pare rau. sunt unul dintre cititorii dumneavoastra. oricum ma bucur ca nu ati retras textele. pentru mine personal sunteti un bun exemplu in materie de literatura.
cu respect.
s.

 =  Virgil
Ionescu Bogdan
[11.Dec.05 13:49]
Ca orice om pot face o confuzie, poate gresesc in cazul tau. Nu vreau sa fac o polemica cu tine pentru ca nu este genul meu. Nu ti-am " verificat" biografia. Intamplator ti-am citit niste texte si am vrut sa cunosc putin omul din spatele cuvintelor. Scri bine, ai talent nu este o lauda ci o constatare. Sunt si nickuri mai exotice dar al tau te reprezinta este o parte din personalitatea ta te comporti ca atare. Sti sigur ca Tolstoi a emis o teoie ca infractorii sa nu mai fie inchisi si sa poarte un fel de "cazier la purtator". Spun asta pentru ca eu m-am gandit, ca o persoana o fiinta trebuie sa primeasca prima oara "diploma de om" si dupa alte titluri si distinctii dupa mine cu valoare mult, mult mai mica. Nu vreau sa te jignesc, si este ultima mea interventie pe acest subiect, unele idei,comentarii, atacuri ce-ti apartin (am si eu unele iesiri ca ma dezumanizeaza, comentarii sa zicem pe acest site pe care le regret fie ca am fost provocat sau nu) sunt secate de uman sunt lipsite de acele sentimente ce fac un om sa fie om

 =  doar o parere
Fluerasu Petre
[12.Dec.05 22:37]
Am citit toate comentariile... Imi pare rau sa spun asta: dreptatea nu mai este de mult o calitate a acestui site... Nu sunt de mult timp pe agonia, insa deja am patit si eu ceea ce a patit virgil - 3 texte la pagina autor pentru ca tratau probleme "delicate" si intrau in conflict cu anumite "ideologii..."... Pacat... repet, libertatea de exprimare ori exista, ori nu... Ea nu poate fi inconjurata cu plasa groasa...

Pacat ca acest site pierde din ce in ce mai multi oameni de valoare... Pacat...

Petre

 =  parerea mea
Dana Mușat
[15.Dec.05 14:49]
poate ca interventia mea aici e putin exagerata dar il rog pe profet sa imi raspunda si mie.

In primul rand, consider ca trebuie sa o lasam pe Silvia sa isi faca treaba de editor si doar daca da rateuri sa spunem anumite lucruri.

Apoi...Virgil, tu esti cel care de multe ori mi-a atras atentia, nu tot timpul pertinent si dragut, dar asta nu trebuie sa fie o piedica pentru mine sa spun ca ai unele texte superbe.

Pe langa asta, oricat de mult ar observa unii ca eu nu te-as suporta, nu e adevarat. Accept sugestii, numai ca ma supar cand se exagereaza.
Apoi...tu esti primul care mi-ai dat o steluta. Ilar?

Atat. Si punct. e pacat ca te retragi, dar e decizia ta si daca o sa dau vreodata peste site-ul tau s-ar putea sa iti pun nervii la incercare si sa imi fac si eu cont. sau s-ar putea sa ma dai afara.:)

Multumesc.

 =  Dana
Virgil Titarenco
[15.Dec.05 21:20]
Dana,
te rog să nu te superi și să mai repeți încă o dată întrebarea fiindcă nu am înțeles totuși la ce întrebare ai vrea să îți răspund.

virgil

 =  despre steluta si cum te suparai mereu pe mine, nene Virgil
Dana Mușat
[16.Dec.05 11:38]
Ilar?

 =  Dana,.. atît
Virgil Titarenco
[10.Dec.18 14:27]
nene? nu îmi place apelativul acesta. dar nu cred că mai are importanță acum. ce n-ai înțeles tu e că steluța am acordat-o textului, nu ție ca persoană. iar de supărat nu îmi aduc aminte să mă fi supărat pe tine. Ți-am făcut de mai multe ori citeva observații vis a vis de felul cum scriai. observații pe care nu prea le-ai înțeles sau le-ai luat drept ofense personale, din nou transformînd dezbaterea de principiu în conflict de persoană. nu pot să spun decît că îmi pare rău că nu am intuit mai devreme că stăteam de vorbă cu o persoană care nu poate disocia aceste două lucruri. nici acum nu o poți face. aș putea să îți vorbesc mai mult despre asta dar sînt convins că nu te interesează. pe tine te interesează persoana ta și mai puțin literatura. personal nu văd nimic hilar în asta ci doar ceva puțin trist și plictisitor... atît




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www/tmp) in Unknown on line 0