Comentariile membrilor:

+ așa...
Valeriu D.G. Barbu
[09.May.15 12:34]
încă o inițiativă antrenantă care merită participarea
succes participanților și organizatorilor

 =  întrebare
dan petrut camui
[09.May.15 21:58]
în ce conste trofeul? nu vreau să descurajez pe nimeni sunt doar curios...și foarte interesat:))))

 =  Succes tuturor!
Eugenia Reiter
[09.May.15 22:09]
Valeriu, mulțumim frumos:)

Dan, chiar nu înțeleg întrebarea:)


+ ...
dan petrut camui
[09.May.15 23:19]
sunt în mijlocul unui ev(eniment) aprins
și nu pot pentru ca să stau acum dar voi reveni
cu explicații mersi ptr înțelegere

pun și eu o steluță apreciez inițiativa

p.s
tu te ocupi cu organizarea leo precis are alte interese
în rest nu prea văd...:)

 =  cred ca
radu stefanescu
[10.May.15 07:05]
un "audit" extern cred ca e preferabil acestui sistem de vot popular.
un juriu din 3 nume recunoscute, libere de orice obligatii si/sau simpatii agonice - sunt multe asemenea care n-au filiatii in zona, ar trebui incercat.
atata vreme cat secretul dialogului pe mail e garantat de constitutie, cine va putea demonstra ca x n-a votat y cu buna credinta? formula "vot suspicios" e ambigua, alunecoasa si va genera discutii, posibil circ...

+ ...
radu stefanescu
[10.May.15 09:19]
un alt avantaj ar fi ca 2-3 poeti tineri si talentati ar putea iesi mai rapid in lume...
altfel, initiativa e laudabila.

 =  4 zile
Eugenia Reiter
[16.May.15 06:55]
miercuri - prima zi de postare

succes!

+ bună treabă
florian stoian -silișteanu
[19.May.15 07:30]
bine gândit. stai să vezi când vor suna clopoțelul cârcotașii. doctorii în poezie și vor începe priveghiul cu sfaturi:))) felicitări www.poezie.ro

 =  start concurs!
Eugenia Reiter
[20.May.15 06:25]
a început concursul:)

textele se înscriu în căsuța din josul paginii - "Aici poți să înscrii un text la acest concurs!" (sub caseta de comentarii).

este, deja, titlul comun selectat (Trofeul2015). autorul va înscrie textul și titlul poemului în casetă.
și ca să răspund, și aici, la întrebările multora: am ales un titlu comun ca să evităm deconspirarea autorului. titlul poemului va fi vizibil în pagina personală. astfel, în pagina tuturor participanților apare titlul comun (Trofeul2015)


pentru nelămuriri/întrebări - email la [email protected]

aveți 20 de zile la dispoziție să postați:)


succes și multă inspirație, tuturor!

 =  great!
Eugenia Reiter
[20.May.15 12:25]
avem, deja, texte intrate în concurs:)




 =  that's fine
Eugenia Reiter
[21.May.15 15:26]
se înmulțesc textele:) bun...

vă reamintesc: pot posta și cei cu nivel 0.


+ Felicitări!
Vali Slavu
[21.May.15 15:59]
Orice inițiativă de acest gen este lăudabilă. Un concurs de epigrame, organizat aici, a marcat punctul meu de plecare pe drumul umorului. Chiar dacă lumea nu mai zburdă, pe aici, ca atunci când am descoperit eu Agonia, pentru mine rămâne site-ul de suflet. Sunt sigură că, după acest concurs de poezie, se va înviora puțin atmosfera.

P.S. Aș participa și eu, așa, ca experiment. Problema e că mie experimentele astea îmi cam reușesc. Și ce mă fac dacă... :)

 =  ce zici tu, Vali?
Eugenia Reiter
[21.May.15 16:11]
te faci cu un trofeu:)

dacă nu acum, poate la vară, la toamnă sau la iarnă

sau la marele trofeu 2015:)


 =  Trofeele
Vali Slavu
[21.May.15 16:17]
astea care încep cu "Marele..." mă sperie. Prietenii știu de ce! :))

 =  V
Eugenia Reiter
[21.May.15 18:04]
da?:)

atunci alege un anotimp și participă:)

e cu "va urma"

+ felicitări și aprecieri!
mihaela aionesei
[23.May.15 17:53]
o inițiativă lăudabilă care necesită timp, atenție și implicare!
semn de apreciere pentru oportunitatea oferită nouă tuturor, dar mai ales celor aflați la început. orice competiție de acest gen este valoroasă, pentru că oferă posibilitatea unei evaluări corecte, ținând seama de regulamentul care nu permite afișarea numelui până la aflarea rezultatelor.
felicitări și aprecieri pentru această inițiativă!

ce frumos este trofeul! :)
succes participanților!

 =  texte
Eugenia Reiter
[23.May.15 23:04]
rugăminte - nu mai trimiteți texte care nu respectă regulile.
avem, deja, 2 texte fără diacritice. nu vor intra în concurs.

autorii le pot retrimite (dacă vor).

pentru explicații suplimentare: [email protected]

 =  bună dimineața
Eugenia Reiter
[25.May.15 06:32]
până acum, bine... :)

pentru cei care și-au deschis cont după anunțarea concursului - nu mai trimiteți texte. nu sunt acceptate în concurs.


succes, pe mai departe, tuturor!

+ succes ! :)
Nache Mamier Angela
[25.May.15 11:25]
excelenta initiativa,mai ales ca multi autori au "fibra" concursurilor din multiple si diverse motive:debutanti,consacrati,ratati,diletanti,depresivi,amatori de poezie,pseudo autori etc ... lumea este frumoasa în diversitatea ei umana ,deci "agonia" devine scena unor tipuri de poezie reprezentative ale epocii noastre,marturii indelebile în Timp
succes tuturos curajosilor

 =  :)
Eugenia Reiter
[25.May.15 12:35]
Sile, Mihaela, d-na Angela, mulțumim frumos:)

D-na Angela, când ați spus "succes tuturor curajoșilor", primul gând m-a dus spre viteazul din poveste care trebuia să înfrunte balaurul cu 7 capete:)

la concursurile anterioare au lăsat n comentarii, cum că sunt defavorizați cei cu nivel 0 (puteau participa cu nivel minim de acces 50).
bun, am zis să participe și cei cu nivel 0.
când am ales un juriu, au spus că ar fi fost bine să voteze membrii siteului.
bun, votează membrii siteului.

evident, cârcotași vor fi mereu.
mergem înainte, cu sau fără ei. de fapt, fără ei ar fi plictisitor:)

succes!

 =  concurs interesant oricum !!!!******
Nache Mamier Angela
[25.May.15 13:22]
draga eugenia,aveti perfecta dreptate ,dar nu tineti cont de cârcotasi ,deserviti în continuare ideile nobile ale unei literaturi de calitate ,e un volum de munca urias ,satisfactiile sunt considerabile,transformând în cenusa vorbele celor acriti de viata,de vârsta,de probleme personale si care transforma Agonia în divan freudian diluvian... :) :) unii se mai "vindeca "dupa lectura rezultatelor si a unor poeme ,cu siguranta ,frumoase ...

 =  Sugestie
Enache Narcis
[27.May.15 20:48]
Nu ar fi mult mai usor (mai usor pentru votanti, nu pentru cei care implementeaza) sa introduceti un sistem de rating in dreptul fiecarei poezii? Cu siguranta asta ar simplifica si incuraja votarea.

+ felicitari
dan herciu
[29.May.15 19:35]
...și baftă tuturor!!!

+ Succes!!!!!!!
Mihaela Merchez
[31.May.15 09:26]
O idee care, in anii trecuti, producea unde largi de entuziasm....Succes tuturor! multumiri organizatorilor!!

 =  10 zile
Eugenia Reiter
[01.Jun.15 07:02]
Dan, Mihaela, mulțumim foarte frumos:)


mai sunt 10 zile - linie dreaptă

succes, dragilor, în continuare!

 =  8 zile... :)
Eugenia Reiter
[02.Jun.15 11:06]
rugăminte:

citiți cu atenție regulamentul acestui concurs.
nu se admit texte de pe conturile deschise după anunț.

mulțumesc

 =  5 zile
Eugenia Reiter
[05.Jun.15 18:30]
mai aveți la dispoziție 5 zile pentru postări:)

succes!

+ insomnii
Simion Cozmescu
[07.Jun.15 20:53]
e ok, parcă aud cum foșnesc sub scoarță furnicile...mă bucură peste nopțile pierdute pe aci....mai mult decât să pun o stea insomniilor mele....

 =  3 zile!
Eugenia Reiter
[08.Jun.15 06:35]
intrăm în linie dreaptă


Simion, mulțumim frumos insomniilor tale:)

 =  2 zile:)
Eugenia Reiter
[09.Jun.15 06:29]
încă puțin...

 =  ding-dong
Eugenia Reiter
[09.Jun.15 15:03]
astăzi și mâine mai puteți posta, da?:)

 =  la noapte
Eugenia Reiter
[10.Jun.15 05:49]
la noapte se încheie perioada de postare.
ultima sută de metri:)

 =  votarea, după ora 24
Eugenia Reiter
[11.Jun.15 06:34]
s-a terminat perioada de postare.
spre seară voi urca textele (fără numele autorilor).
votarea va începe la noapte - după ora 24.

atenție: textele vor fi notate cu note între 1 și 10, cu eventuale fracțiuni zecimale - de ex. 5,8, 7,3 etc dar nu 6,25 etc
poate vota oricine are un cont valid pe site cu nivelul minim de acces 0. nu sunt admise voturile trimise de pe conturile deschise după postarea anunțului. concurenții pot vota, dar nu pentru textele proprii.

votarea se va face în forma: număr text - notă. ordinea textelor va fi cea afișată la etaj.

- notele acordate vor fi făcute publice la încheierea concursului.

IMPORTANT:
notele vor fi trimise/postate în căsuța din josul paginii - "Aici poți să înscrii un text la acest concurs!" (sub caseta de comentarii) - adică în caseta unde s-au postat textele pentru concurs.

pentru nelămuriri: [email protected]

ȘI MAI IMPORTANT:)

lupta va fi strânsă. avem în concurs autori buni, cu texte și mai bune:)
chiar și mici surprize (ca participare).



 =  Notarea
Zamfir Mihail
[11.Jun.15 09:20]
Putem acorda note la mai multe texte în același timp?
De exemplu, putem scrie în casuță:
15 - 9
17 - 7,5
24 - 6
32 - 5

 =  da
Eugenia Reiter
[11.Jun.15 16:14]
evident
poți nota toate textele.

dacă vrei:)

 =  afișat textele. peste 5 ore începe votarea
Eugenia Reiter
[10.Dec.18 14:27]
textele sunt afișate. au rămas în concurs 48.

textele eliminate fie că nu au avut deloc diacritice, fie au avut greșeli gramaticale, fie au fost trimise de pe conturi deschise după anunțarea concursului.

pentru cei din ultima categorie: vă aștept la următoarele etape.

pentru nelămuriri în legătură cu votarea - mail pe [email protected]


ATENȚIE: notele vor fi trimise/postate în căsuța din josul paginii - "Aici poți să înscrii un text la acest concurs!" (sub caseta de comentarii) - adică în caseta unde s-au postat textele pentru concurs.

+ inspirată
Raul Coldea
[12.Jun.15 02:57]
foarte inspirată treaba cu votarea din partea tuturor membrilor, în felul ăsta se (re)construiește un fel de identitate a comunității. felicitări pentru inițiativă și succes tuturor participanților!

 =  Votare
Eugenia Reiter
[12.Jun.15 08:06]
bună dimineața

1. constat cu surprindere (sau nu?) că unii au ales să acorde note "la mișto".
rușinică...

2. vă rog să acordați notele într-o singură postare.

3. puteți vota toate textele sau puteți vota textele care vă plac. este alegerea fiecăruia

 =  Valeriu Barbu
Eugenia Reiter
[12.Jun.15 11:19]
scrie clar peste tot...

voturile se postează/trimit în căsuța unde s-au trimis textele.

te rog să le repostezi acolo

 =  Zamfir Mihail
Eugenia Reiter
[12.Jun.15 11:24]
te rog să te hotărăști.
ai trimis de 3 ori voturi - diferite!




 =  Scuze!
Zamfir Mihail
[12.Jun.15 16:02]
Daca am votat de doua ori acelasi text, te rog sa iei in considerare a doua nota.
Azi dimineata m-am hotarat sa acord note, in ordine, tuturor textelor si nu mai tin minte ce text am notat atunci cand am facut-o aleatoriu.

 =  Mihaela Baci
Eugenia Reiter
[12.Jun.15 19:13]
1. te rog să citești explicațiile legate de votare.

Votarea se va face în forma : Număr text - Notă. Ordinea textelor va fi cea afișată la etaj.

2. Pentru alte probleme, nu mai folosi caseta pentru votare.

 =  4 zile
Eugenia Reiter
[18.Jun.15 22:44]
mai avem 4 zile de votare.

îi invit pe toți care au participat să și voteze.
mai sunt care nu, încă.

 =  no offense
Mariana Pancu
[19.Jun.15 18:30]
Dacă e vreo problemă cu cei care au votat si nu au postat texte, puteți să-mi anulați notele.

 =  dragilor
Eugenia Reiter
[19.Jun.15 19:42]
mai avem 3 zile de votare.


 =  terra incognita
Simion Cozmescu
[20.Jun.15 00:41]
Să îmi spun și eu părerea despre vot..am votat și am fost debusolat..deci eu votez pe cineva cu 10 pe primul loc cum ar veni..același autor primește 7 pe primul loc la altcineva...dar eu votez cu 9 pe locul doi..deci automat locul meu doi are întâietate...Eu aș fi făcut așa (dar numai din cauză că m-am lovit de treaba asta cu votarea, și am fost total debusolat, terra incognita ) Sunt 48 de texte? Locul 1 la fiecare care votează are 48 de puncte. Locul 2 - 47! 3- 46, etc...

 =  Simion
Eugenia Reiter
[20.Jun.15 06:22]
este un sistem de votare standard.

în plus: regulile unui concurs nu se schimbă niciodată în timpul desfășurării acestuia.

 =  numa
Simion Cozmescu
[20.Jun.15 12:53]
numa am semnalat ce avataruri și întâmplări..e muult mai greu să votezi..ești ca o râmă zbârlind un surâs în apă ....o ședință mică de makeover..și apoi go for it

 =  votarea
Eugenia Reiter
[21.Jun.15 21:07]
mai avem o zi de votare.
mâine noapte (ora 24) tragem linie:)

 =  6 ore
Eugenia Reiter
[22.Jun.15 17:30]
au mai rămas 6 ore până la stop vot

 =  gata
Eugenia Reiter
[23.Jun.15 00:25]
s-a încheiat și votarea...

rezultatele concursului vor fi afișate duminică (poate chiar sâmbătă)

:)




 =  Silviu Someșanu
Eugenia Reiter
[26.Jun.15 18:20]
textul cu nr. 15 apare votat de 2 ori, cu 2 note diferite.
ați revenit cu votul pt. textul 16 (care lipsea) și cu votul pe textul 23, pe care l-ați lăsat la fel. e neclar votul ulterior.

vă rog să trimiteți voturile pentru textele 15, 16 și 23, în spațiul destinat votării sau pe [email protected]

mulțumesc

 =  mda...
Eugenia Reiter
[27.Jun.15 00:10]
Augusta Cristina Călin - vot anulat
Mioara Băluță - vot anulat


 =  Antonia Luiza Zavalic - câștigătoare!
Eugenia Reiter
[27.Jun.15 18:41]
și avem o câștigătoare:)

Antonia Luiza Zavalic

Felicitări. Foarte multe!

Le meriți pe deplin!

 =  Tuturor... :)
Eugenia Reiter
[27.Jun.15 18:50]
Felicitări tuturor participanților, pentru curaj, motivație, implicare...
Mulțumesc tuturor și vă aștept la următoarele ediții.


Dacă aș fi putut să votez, aș fi votat textul 21:) Pentru mine a fost o surpriză:)


Felicitări, din nou, tuturor!

Cu drag

 =  ...
valentin ionut
[27.Jun.15 19:45]
felicitari castigatoarei! eu am putut si am votat:
1 - 6,0 10 - 4,5 19 - 5,5 27 - 7,5 37 - 6,5 46 - 6,0
2 - 7,5 11 - 4,0 20 - 5,0 28 - 5,0 38 - 5,5 47 - 6,0
3 - 5,5 12 - 5,0 21 - 5,0 30 - 4,0 39 - 5,0 48 - 4,0
4 - 6,5 13 - 6,5 22 - 5,5 31 - 5,0 40 - 6,5
5 - 5,5 14 - 3,5 23 - 5,0 32 - 7,0 41 - 5,5
6 - 6,0 15 - 5,0 23 - 5,0 33 - 4,0 42 - 5,0
7 - 5,0 16 - 5,0 24 - 5,0 34 - 4,0 43 - 5,5
8 - 6,5 17 - 6,0 25 - 6,5 35 - 5,5 44 - 5,0
9 - 5,0 18 - 5,5 26 _ 8,0 36 - 4,0 45 - 6,5

e un fel de comentariu pe la fiecare text. 31(Sub dealul înstelat cu păpădie,/
Pe râpi, salcâmii-și prind cercei de floare/Și albele podoabe capilare/ Le freamătă când boarea-n văi adie.) este expresiv, in aprecierile mele, ca toate cele considerate de 5 , cele de 5,5 cu cele de 5,5 de 6 cu cele de 6 samd.

 =  Raul Coldea
Tănase Carmen
[27.Jun.15 22:38]
mi-a plăcut foarte mult poemul postat în concurs, l-am citit de nenumărate ori. pare calm și simplu pe dinafară dar din interior răzbate urletul neputinței ca și cum ai renunța să te mai lupți cu tine. se întâmplă ca atunci când îmi place un text să-mi rămână frânturi întipărite în memorie fără să vreau, așa mă trezesc într-un amalgam bună dimineața, suntem subiecte abstracte, civilizate, am venit, sperăm să nu inoportunăm dar....
nu e nimeni aici și timpul trece
și nu e nimeni aici să stăm împreună, să-l privim

unde ești?
ai putea să stai lângă mine câteva minute
și să mă ții de mână?

dimineți reci și întunecate de vară....

Felicitări!
(nu comentez notarea, aș strica tot farmecul poemului)

 =  S-a măsurat s-a ales; blaze of glory.
oancea sorin
[27.Jun.15 22:39]
Știu doar să mulțumesc pentru oportunitate și să aplaud dragostea de poezie. Locul din clasament este drept și aș dori să mulțumesc celui ce mi-a dat 8,2, cred că a citit-o cu adevărat și să-l rog pe cel ce a dat 1 să se apuce de citit (îi mulțumesc pentru vot). Felicitări câștigătoarei. Mulțumesc pentru concurs.

 =  =
Vasile Mihalache
[27.Jun.15 21:20]
Felicitări câștigătoarei Antonia Luiza Zavalîc și mulțumiri tuturor celor care mi-au votat poemul.

 =  waw
Zavalic Antonia-Luiza
[27.Jun.15 21:23]
Vă mulțumesc și felicitări tuturor participanților! Acest premiu este cel mai frumos cadou pe care l-aș putea primi vreodată și îl dedic bunicii mele, care a trăit poezia pe care eu am ajuns s-o scriu.







 =  felicitări și sugestii...
Ion Cuzuioc
[27.Jun.15 21:38]
O felicit și eu pe câștigătoarea Antonia Luiza Zavalic și „ Să-i dăm Cezarului ce este al Cezarului”, căci „De gustibus non disputandum !”.Am recitit poemul premiat și mi-a plăcut, fiind de acord cu punctajul respectiv. Merită felicitări și toată susținerea și Doamna Eugenia Reiter, care a depus o muncă de Sisif! Vin și su unele propuneri pentru edițiile următoare, dacă vor fi organizate:1)votarea să se facă de către un „ audit” - juriu special- extern sau; 2) să se acorde puncte doar celor mai bune poeme (s-admitem primelor 5 sau 10...);3)dacă se va decide ca și autorii concursului să aibă dreptul la votare, atunci s-o facă în mod obligatoriu( așa cum se practică votarea concursului Haiku). Sunt convins că vor fi și alte propuneri ale colegilor de pe Agonia , binevenite să ajute la promovarea poeziilor de valoare! Felicitări tuturor participanților și succese pe viitor!

 =  DE BINE!
enea gela
[27.Jun.15 22:30]
Niciodată, din păcate, nu am inițiat un, hai să-i spun dialog, cu doamna Eugenia Reiter. Acum îi mulțumesc pentru că ține acest site de atâta timp și că aici citesc texte impresionante, unele mult mai bune, zic eu, decât în revistele ce apar sub egida Uniunii Scriitorilor.
O felicit pe câștigătoare!
Vă mulțumesc celor care m-ați votat, fiecare după propria grilă de valorizare, ceea ce a făcut să mă situez pe un onorant loc 4.
Personal, am notat din convingere, generos, poemul semnat de d-l Daniel Dăian, dar și alte câteva, inclusiv sonetul, pentru că mi-au plăcut mesajele, în primul rând, apoi textura metaforică.

 =  Daniel
Simion Cozmescu
[28.Jun.15 02:18]
Deci hai să bombănim..primul ieșit are și acum un typo Soptești...eu l-am depunctat masiv..nu numai acest text..toate textele cu greșeală de acest și alt gen am tăiat...sau chiar nu am punctat (se pare că fără mare izbutință :) ). Locu 2...chestia aia cu copilul dus la tăierea prin împrejurimi...nope..Locu 3 da...e de excepție, felicitări Daniel Dăianu...

+ Da
Gabriel Nicolae Mihăilă
[28.Jun.15 09:00]
Felicitări câștigătoarei, participanților și organizatorilor!
Textul Antoniei își merită locul și se pare că face parte din cele pe care le-am notat și eu, fiind mai apropiate de sufletul meu. Toate textele au fost cel puțin onorabile!

Notele pe care le-am acordat:
12 (despre gânduri și mesteacăn - Dan Herciu) - nota 9;
29 (Eu, animalul - Daniel Dăian) - nota 9,4;
32 (femeia trofeu în visul unor bărbați - Dorina Ungureanu) - 7,6;
36 (Venea un gnostic de la o mare schizmă - Valentin Ionuț) - 9;
40 (alchimie - Vasile Pin) - nota 8;
42 ( în valea cascadelor - Valentin Busuioc) - nota 7;
44 (Aerial silk - Antonia-Luiza Zavalic) - 7,2.


 =  erată
Gabriel Nicolae Mihăilă
[28.Jun.15 09:03]
*36 (Venea un gnostic de la o mare schizmă - Valentin Ionuț) - 9,6;

 =  așa cum se obișnuiește,
radu stefanescu
[28.Jun.15 09:24]

felicitări primilor clasați!

a) oficial, în ordinea punctelor obținute (A.L. Zavalic, Valentin Busuioc, Daniel Daian)
b) în ordinea mediilor obținute (Eugen Bot, Enea Gela, Carmen Macelaru)
c) în clasamentul subiectivității mele: Sorin Lupu, Valentin Ionut, Eugen Bot

am acordat nota maximă (7,8) lui Sorin Lupu, cea minimă (2) lui Vasile Pin, în special pentru "suntem o bancă_care știe întotdeauna drumul spre săgeată", scuze

nota 5 Antoniei Zavalic, pentru un text care nu mi-a spus nimic, idem

mulțumiri pentru amabilitate celor care m-au notat de la 1 la 8,8

mulțumiri, Eugenia Reiter

 =  Gabriel
Eugenia Reiter
[28.Jun.15 10:00]
iar le-ai încurcat. și erata trebuie corectată:)
punctele tale au fost așa:

29 - nota 9,6
12 - nota 9
32 - nota 7,6
35 - nota 9,4
40 - nota 8
42 - nota 7
44 - nota 7,2

textul 29 = Valentin Ionuț
textul 35 (nu 36) = Daniel Dăian

 =  Cu scuzele de rigoare
Gabriel Nicolae Mihăilă
[28.Jun.15 10:13]
Da, așa este. Mulțumesc frumos!
A fost interesant și are un efect benefic asupra comunității agonia. Pentru mine participarea a fost un experiment și un joc. Sper că toată lumea a găsit bucurie cu ocazia acestui eveniment. Eu cu siguranță am găsit.


 =  Poziție încurajatoare...
Gârda Petru Ioan
[28.Jun.15 11:28]
...pentru un debutant ca mine. Eugenia, mulțumesc pentru remarcă. Asta îmi aduce în plus 100 de puncte virtuale...

 =  mi-au plăcut
Zavalic Antonia-Luiza
[28.Jun.15 12:19]
Nu-mi găsesc foaia pe care am notat textele
dar printre preferatele mele (top five- în ordine aleatorie) au fost (fără doar și poate):
"Eu, animalul"- Daniel Dăian
"Pentru altă zi" - Carmen Măcelaru
"Scrisoarea luptătorului cu amnezia către fiul său" - Vasile Mihalache
"dandelion, ammunition, wind and trust" - Gabriel-Nicolae Mihăilă
"concert pentru bangladesh" - Dan Petruț Camui

mulțumesc celor care au apreciat pozitiv sau negativ textul meu,
asta e cea mai mare recompensă: că l-ați citit

cu stimă,
Antonia Z.

 =  Antonia
Eugenia Reiter
[28.Jun.15 12:42]
caută foaia:)

punctele tale, peste 8, au fost:

35 - Daniel D. - 8,8
37 - Gabriel M. - 8,7
2 - Vasile M. - 8,7
8 - Gela E. - 8,5
1 - Valeriu B. - 8,2
18 - Radu Ș. - 8,2

 =  de ce am participat
Ioan Postolache-Doljești
[28.Jun.15 13:42]
bun rău cum sunt am fost acceptat în famifie și nu se cădea să
refuz invitația. ar fi fost o impolitețe și ... "cavalerismul meu
ar fi avut de suferit", vorba lui Teodor, așa că am pus șaua pe
gloabă și-am purces la turnir.
nu ne vom strânge mâinile niciodată și nici în ochi nu ne vom privi
dar ceva totuși ne leagă, prin ce postăm suntem euri fără de trup
dar populând frățește Agonia. cu plusurile și minusurile noastre,
mai mult sau mai puțin vanitoși, ne arătăm "mușchii" și-am fi ipocriți
să nu recunoaștem că așteptăm cu sufletul la gură comentariile...
ideea poeziei
fiecare zi din viață e și o călătorie imaginară pentru poet și nu-i zi
să nu-și pună n întrebări existențiale...
"băi, la ce ți-a folosit ție cititul și scrisul când puți de calic,
sunteți niște șui, vai de voi", ghionți îmi dădea fratele meu fudul
conducându-și merțanul. chiar așa, la naiba, are dreptate, mi-am zis,
de ce nu m-am limitat la mâncare și băutură bune, la fireasca împerechere,
la grija pentru progenituri și la agonisirea prin orice mijloace de averi?
de ce oi fi ales să fiu șui? că doar pentru viermi nu contează creierul că
e prost sau deștept, e doar papa bun...
în călătoria acelei nopți când am scris-o am vrut să fie-o poveste de viață
cu arome, doar pentru gust, de cosmogonie și metempsihoză, amăgitoarea
împăcare a cugetului că poetul e un mutant fericit al acestui pământ
și parte a dumnezeirii prin gândirea frumosului este...
cum am votat
mi-am zis efortul scrisului trebuie respectat. 5 merită și cea mai umilă
poezie. puse una după alta, prima lectură am făcut-o prin cititul rapid
ca pe un poem fluviu. fiecare parte spunea ceva. poticnirile au fost trei
și n-aveau ce căuta în poem și le-am notat sub 5. pe rând luându-le mai apoi,
m-am întrebat care din ele vor rezista timpului prin mesajul transmis?
galopau prin minte poeții citiți cu urme pe zăpada de vreme. și cei pe care în carne și oase i-am întâlnit,plini de sine atunci acum în giulgiul uitării...
6,7 a fost maxima de supraviețuire din zece după părerea mea.
privind rezultatele mă bucur c-am fost în preajma adevărului și-n fața
câștigătorului cu respect mă înclin și-i cer îngăduința să-mi accepte
sincerele mele felicitări.
părere asupra notării poeziei mele
îmi pare rău că nu-s publicate listele votărilor. aș fi vrut nominal să sămulțumesc celor care m-au văzut până la 8,5 și să le spun celor care mi-au dat 2; 3; 3,5; 4,7; că au perfectă dreptate. târziu, prea târziu, am găsit trei
impardonabile greșeli: "dreata" în loc de "deapta", "oci" în loc de "ochi" și "vor" în loc de "vom", așa că și exclus tot nu aveam cum să mă mânii.
regulamentul e lege. mulțumiri distinsei doamne editor pentru îngăduință și
rabatul făcut... pe bună dreptate domnule Simion Cozmescu ați tăiat fără milă.
e ca și cum am scoate fata la joc și nu-i ștergem puchenile...
aștept noi provocări cu votare la fel întrucât exprimă părerile
noastre despre noi. pe când "trofeul verii, al toamnei, al iernii"?

cu bucuria că suntem împreună acum și aici, Ioan.

 =  ...și câteva cuvinte de la mine.
Vasilica Ilie
[28.Jun.15 17:19]
Am participat la concurs dintr-un simplu impuls; de verificare a scrierilor mele, în raport cu "aprobarea" lor pe acest site, drept care, am decis să nu mai postez vreun poem sau proză.
Poezia mea s-a aflat între două creații ale poeților: Teodor Dume (nr.18) și Radu Ștefănescu (20), doi poeți remarcabili pe Agonia, așa că, punctele acumulate (106, 9) sunt apropiate de punctele obținute de poemele dânșilor... și asta spune ceva.
Tema poeziei a fost una la ordinea zilei: tăierea pădurilor și dezastrul, după.
Felicitări pentru toți participanții, și nu în ultimul rând, Eugeniei Reiter, inițiatoarea acestui concurs pe care l-a "stăpânit" atât de bine!
Vă doresc tuturor celor care postați pe acest site, mult succes!

 =  Știți ce ar fi interesant?
Gârda Petru Ioan
[28.Jun.15 15:22]
Un critic literar să le ia la rând și să spună două-trei fraze despre fiecare...

+ cu bucurie pentru colegii mei participanți...
Teodor Dume
[28.Jun.15 15:57]
mulțumesc organizatorilor și în primul rând doamnei eugenia reiter,
mulțumesc tuturor acelora care au (m-au) votat și au notat după aprecierile dictate de suflet, pentru că nu putem vorbi, în acest caz, de profesionalism.
felicit pe toți colegii mei de pe site participanți pentru felul în care și-au prezentat creațiile. sunt texte care spun mult chiar dacă unele au obținut un punctaj mult mai mic decât cel corect. observ că sunt unii, (mai puțin în cazul meu)care au votat doar să se afle în treabă notând cu 1-2 și 3 texte care meritau catalogate ca bune și foarte bune.
mă bucur sincer că notele acordate de mine (între 7 și 8) au contribuit la răsplata muncii autorilor.
da, bine ar fi ca cei care au dat note foarte mici (între 1-5) textelor din primele 5-6 locuri să vină cu argumente solide pe text. în felul acesta ar confirma buna intenție pe care au avut-o și s-ar elimina suspiciunea "votului în bășcălie". păcat că acest joc de a votul a stricat media primelor 10-12 texte din clasament, texte ce aparțin unor autori buni.

cu sinceritate,


 =  d-le Gârda Petru Ioan
radu stefanescu
[28.Jun.15 16:07]
ca tot sunteti prin zona, in opinia mea, poemul dvs a suferit in primul rand de pudibonderie. restul tine de tehnica. la plusuri, tandretea... oricum, daca a fost un debut, va felicit.

 =  domnule Dume,
radu stefanescu
[28.Jun.15 17:22]
spuneti:

bine ar fi ca cei care au dat note foarte mici (între 1-5) textelor din primele 5-6 locuri să vină cu argumente solide pe text. în felul acesta ar confirma buna intenție pe care au avut-o și s-ar elimina suspiciunea "votului în bășcălie"

fiindca am notat cu 5 textul castigator, va raspund: in opinia mea, textul e de 5 (credeti-ma, pot argumenta, desi prefer sa nu), in plus, dreptul meu la opinie e acelasi cu dreptul dvs la opinie, si acelasi cu dreptul la opinie al celor care au dat lejeritate note de 1 (inclusiv mie), sau 10 (eu unul n-as da 10 nici lui Cartarescu, sa zicem).

va asigur ca am notat toate textele, dupa ce le-am citit cu atentie, si nu am dat nici o nota "in bascalie".

acestea au fost regulile concursului, am participat, deci ni le-am asumat. dupa cum stiti, a fost un vot popular.


mai spuneti:

"au notat după aprecierile dictate de suflet, pentru că nu putem vorbi, în acest caz, de profesionalism"

de ce nu putem vorbi de profesionalism? care este, in opina dvs, limita intre veleitarism si profesionalism? care sunt criteriile dvs? aveti idee cine a votat? aveti idee cine a avut "suflet", si cine nu?

in fine, mai spuneti:

"acest joc de a votul a stricat media primelor 10-12 texte din clasament, texte ce aparțin unor autori buni."

fals. nu a stricat nicio medie, pentru ca nu MEDIA a contat, ci suma notelor. acest "joc" de-a votul a stricat. cel mult, blazonul.

va dau un exemplu, sa luam 2 texte A si B, care inaintea ultimei votari au acumulat fiecare 100 puncte.

ultimul votant le detestă cu aceeasi fervoare pe ambele, asa ca acorda 1 punct textului A, dar inainte de a face acelasi lucru cu textul B, ii da cafeaua-n foc, apoi se ia cu altceva, si uita.

ce rezulta?

textul A acumuleaza 101 puncte si e declarat castigator. ati inteles?

 =  dragilor
Eugenia Reiter
[28.Jun.15 17:33]
... eu vă mulțumesc tuturor.

sincer, am avut ceva emoții la început. e imposibil să-i mulțumești pe toți.
la concursul anterior am zis să aleg un juriu. au fost voci care s-au revoltat: nu juriu, ci autorii de pe site să voteze. mi-am propus la următorul concurs să las autorii să facă asta. iată că acum sunt alții care spun: mai bine juriu:)
și tot așa până la adânci bătrâneți...

mi-ar fi plăcut să participe mai mulți. sunt destui care postează constant și totuși nu au participat.

nu e o luptă, nu e un război.

vă aștept la următoarele ediții: vara, toamna, iarna și marele premiu Agonia 2015. rămâne de stabilit dacă la marele premiu agonia 2015 se vor lua în calcul și punctele obținute la edițiile anterioare.

 =  domnului radu ștefănescu...
Teodor Dume
[28.Jun.15 18:53]
domnule radu ștefănescu,
vă apreciez sinceritatea dar și modul în care ați făcut analiza spuselor mele. poate am fost puțin ambiguu, și cred eu că aveți dreptate în ceea ce spuneți, dar nu pot să accept (chiar dacă și textul d-voastră a fost notat cu 1 sau 2), decalajul de la 1 la 8 sau 9. priviri multe-păreri diferite, dar nici chiar așa...
revin și clarific: note (puncte) de la 1 la 3). da, nota 5 este una considerabilă.
îmi mențin punctarea (notarea) "în bășcălie" din partea unora, în ceea ce privește
clasamentul 1-15 texte. nu sunt avocatul din oficiu al celora cu texte care se află între pozițiile 1-15 și tocmai de aceea am spus, (și-mi mențin spusele) ca cei care au notat cu 1-2-3 să și argumenteze pe text. dacă eu am dat unui text 1 sau 2 iar d-voastră ați notat cu 8 sau 9 același text înseamnă că eu am un alt unghi de vedere, adică am o "problemă". eu nu contest punctajul obținut de textul meu, ci dimpotrivă consider că am acumulat mult mai mult decât alte texte ale altor autori de texte bune și foarte bune care meritau un punctaj peste punctajul obținut de textul meu și nicidecum sub...
argumentul meu este lecturarea tuturor textelor intrate în concurs și concluzia îmi aparține. toate textele cuprinse între pozițiile 1-15, le consider texte de peste 5 puncte și nicidecum de 1-2 puncte. asta voiam să zic în commul anterior.
desigur că fiecare a punctat cum a...văzut poezia

foarte de acord că această însumare a punctelor a stricat blazonul, pentru că unele texte au vot punctate iar altele , nu.
corect ar fi fost să fie punctate toate textele și numai apoi să se țină cont de SUMA punctelor.

și foarte de acord cu cele spuse de s-voastră în restul comentariului.
intenția mea a fost benefică și nu răzbunătoare pentru că nu aveam niciun motiv.
participarea mea la concurs a fost o verificare a ceea ce am făcut până acum, verificare văzută și prin alți ochi. și mă bucur de rezultat deși eu consider că am însumat un număr prea mare de puncte.

îmi cer scuze pentru deranj.

 =  felicitări Antonia-Luiza Zavalic
Anghel Geicu
[28.Jun.15 19:15]
este meritul tău. mi-aș fi dorit să fi scris un text gen "ciocolată cu viermi" dar, de vreme ce ai câștigat acest concurs, ăsta este lucrul cel mai important.

felicitări Eugenia Reiter pentru acest concurs, o inițiativă mai mult decât lăudabilă, felicitări de asemenea poezie.ro, site-ul care a promovat această campanie maraton.

ca o părere personală, eu am mizat pe textul nr.2. deși, eram convins că, dacă participă dan petruț camui, sigur va câștiga. de ce? pentru că este f.comentat, însteluțat, textele sale fiind citite, în special de doamne, domnișoare, a se vedea textele domniei sale.
pe unii autori i-am recunoscut, spre exemplu, textul lui bot eugen l-am recunoscut, deși, textul lui radu ștefănescu, prin acele repetiții, aduce mult cu cel al lui eugen, și, într-un fel acestea două m-au derutat, am avut impresia că un concurent a postat două texte.

cel al lui daniel dăian mi s-a părut un text bun, puternic, din păcate un pic cam prea lung.

deși nu am participat la acest concurs, am citit cu foarte mare atenție textele, pe unele le-am citit chiar de două ori, le-am punctat pe fiecare în parte așa cum am crezut de cuviință, în nici un caz la mișto
las mai jos votul meu pentru primele zece locuri, plus încă câteva


locul 1, 2 nota 8.0
2, 45 7.8
3, 47 7.7
4, 14, 26 7.5
5, 18 7.4
6, 27 7.0
7, 21, 40 6.9
8, 46 6.6
9, 1 6.5
10, 23 6.4

cea mai mică notă; 2,2 textul 7

pentru 42; am acordat, 5.8
35; , 5.3
17; , 5.2
44; , 6.3
37; , 4,1
22; , 6.3


 =  Nu am votat
Liviu-Ioan Muresan
[28.Jun.15 19:23]
datorită ambiguității. Dacă dădeam o notă mică unui text, de ex. 4, textul respectiv ar fi avut de cîștigat față de cele nevotate. Cu toate că acelea meritau o notă mai mare. Dar nu am reușit să analizez toate textele. Corect era să fie votate toate, de către toți. Poate, pentru ediția de, vară Eugenia vine cu o regulă în acest sens. Ori se votează toate, ori nu. Dacă votez trei texte cu nota 1, acestea vor fi favorizate față de cele nevotate. O să postez textul participant pe sait. Sper că e voie.

 =  Vot
Eugenia Reiter
[28.Jun.15 21:15]
Nu e deloc ambiguu. Regulile au fost clar expuse.

Textul de pe primul loc are 23 voturi. Textul de pe locul 2 are 24 de voturi. Și, totuși, diferența de puncte este măricică.
Cu ce a fost favorizat textul de pe locul 2 că a avut un vot în plus față de cel de pe locul 1?

"Dacă dădeam o notă mică unui text, de ex. 4, textul respectiv ar fi avut de cîștigat față de cele nevotate."

Dacă ai fi dat nota 4 unui text înseamnă că acel text a meritat o notă (nu?) pe când cel nevotat nu a meritat nimic, nici măcar atenția ta.

Nu asta este problema pe care trebuie s-o iau în calcul la următoarele ediții. Alta este.

Plus: la toate concursurile (și înainte și după începerea lui - și nu numai în sfera online), s-a venit cu idei, propuneri, scheme etc.

Cum spuneam mai sus, niciodată n-o să-i poți mulțumi pe toți.

Vă mulțumesc, din nou, tuturor, pentru participare.

 =  Nu am dorit să supăr,
Liviu-Ioan Muresan
[28.Jun.15 21:25]
chiar apreciez munca organizatorilor. Dar putem pune o regulă. De exemplu se votează 5, 6, 10 texte. Pentru că acel 4 de care ziceam, e o notă proastă. Dar la anumite texte, pe care poate nu le-am contabilizat, nu aș fi dat notă. La asta mă refeream. Și acele texte, chiar mai bune, nu erau punctate deloc. Nu e mare prăpăd, doar că am înțeles că vor fi ediții pe fiecare anotimp. Și pot fi aduse unele modificări.

 =  L
Eugenia Reiter
[28.Jun.15 21:45]
Nu m-ai. Am explicat.

O să iau în calcul toate propunerile, da?:)


 =  o părere totuși
oancea sorin
[28.Jun.15 23:43]
nu prea sunt eu cu comentatul deoarece respect libertatea creativă dar observ un grav derapaj despre ideea de poezie și valoare.
premiul e produsul sistemului de notare, orice altă metodă exemplu medie aritmetică ar fi produs alt rezultat. e mai bună totuși regula asta însă deoarece respectul cititorului e în gestul votului.
textele sunt onorabile dar majoritatea repetă teme și forme de exprimare destul de abuzate. se poate oarecum dezvolta o schemă de a produce ștanțe poetice ceea ce strică exprimarea. nu am rezonat cu majoritatea discursurilor poetizate dar sunt vreo două care m-au făcut să roșesc de originalitate. vîrful cele 6 poezii cîștigătoare să mă ierte dar sunt destul de redundante și prea scrise.
la capitolul tehnică se observă clanuri-cenacluri ceea ce iar viciază exprimarea poetică. ar trebui o consolidare asupra poeziei stil personal și s-ar putea ca munca să dea roade gen public-cititori.
concursul astă e o școală bună și pentru mine o afirmare chiar dacă nu am succes în top. cine are urechi să audă a auzit și a înțeles oricum poezia a fost expusă ori astă e rostul inițial al adresări poetice.
ruda principală a poeziei e muzica și pentru cine nu știe primele romane au fost scrise tot în versuri deci versul nu e neapărat un vehicul pentru liric dar poezia trebuie să își păstreze starea lirică. pînă și poeziile în proză a la Baudlaire sau altele din era simbolistă și după au misterul în utilizarea lirică a povești.
Felicit pentru receptare pe toți cei din top și mă bucur pentru ei și cred că defapt marele top a fost acceptarea în concurs. o plecăciune pentru toți care au scris o poezie și au participat. în final această aptitudine pornește de la nota 10 atunci cînd e folosită sincer.
țin însă să remarc poezia 11. o prefer deoarece am avut sentimentul că aș fi scris-o la fel dar autorul m-a întrecut prin utilizarea titlului.
o seară bună tuturor.

 =  preferințe
Eugenia Reiter
[10.Dec.18 14:27]
exact asta spuneam.

cum să votezi 5, 6, 10 etc texte care NU îți plac, în loc să votezi 5, 6 10 etc texte care ÎȚI plac?

 =  e bine
Valeriu D.G. Barbu
[29.Jun.15 10:07]
mulțumesc agonia, felicitări tuturor, în special autorilor învingători, ideea să votezi integral textele pare bună, cum și cea în care să votezi doar trei texte, apare și dubiul că se pot vorbi în privat vreo 5-10 participanți să se voteze cu maxim între ei (și este lesne de sesizat așa ceva, studiindu-se cine a votat maxim pe cine și de aici concluzia...) este greu să faci un regulament perfect iar acesta folosit se apropie... edițiile următoare vor fi și mai bune... importantă rămâne creativitatea și cumva competiția... un alt punct ar fi ca editorii să nu aibă drept de vot câtă vreme pot vedea primii situația voturilor
una cu alta, a fost un concurs bun și aștept edițiile viitoare - Eugenia, care a muncit cu seriozitate, merită un big săru'mâna -
oare vom putea reface verva care era pe agonia acum 8-9 ani?

+ bravo dar nu ar strica sa se dea o sansa celor din OFF
Nache Mamier Angela
[29.Jun.15 10:36]
am salutat aceasta idee de concurs desi îmi imaginez un volum de munca urias ..autorii sunt toti deja cunoscuti ,au fost excelenti,dar nu au fost multe surprize ...aceiasi "înstelati" ,la lectura ,erau usor de ghicit printre rânduri ... agonia a dovedit ca are un bilant serios,tineri ambitiosi si talentati afirmati ori foarte aproape de portile notorietatii ..greu de notat at^tea voci diferite ,o misiune delicata pentru orice gen de juriu
poate ,o tematica impusa tuturor ar facilita punerea în valoare a celor mai bune texte
-ar fi bine sa se deschida concursul si celor care abia acum descopera Agonia,care nu se înscriu decât în momentul concursului despre care au auzit cu totul întâmplator,cuvântul "concurs" are puteri magice ... si adauga forte proapsete contingentului deja exostent
am citit cu placere si cu siguranta nu as fi un bun juriu ,erau multi demni de locul întâi !!! de aceea eu acord o stea si celor din juriu ...c^t despre participanti ,ce verva creatoare în fiecare dintre voi ...bonne continuation

 =  D-na Angela
Eugenia Reiter
[29.Jun.15 11:39]
Nu știu la ce OFF faceți referire.

Nu știu, de asemenea, cărui juriu ați acordat o stea.

Despre cei care abia acum descoperă agonia și se înscriu în momentul concursului: Regulile sunt clare, sunt afișate. Niciodată, dar absolut niciodată regulile unui concurs nu se schimbă în timpul desfășurării acestuia.


Vă spun și dvs. ceea ce am tot spus în ultimele zile: cei care s-au înscris de curând pot participa la edițiile următoare.

O zi bună

 =  Valeriu
Eugenia Reiter
[29.Jun.15 11:54]
editorii nu văd voturile, nu văd textele postate înainte de afișare și nici cine le-a postat.
nici un alt editor nu are acces la concurs.

eu și radu herinean suntem singurii care.

în legătură cu votul: ai dreptate. pentru edițiile următoare voi pune o condiție în plus (una mică) :)

mulțumesc mult

 =  eugénie
Nache Mamier Angela
[29.Jun.15 13:00]
draga eugenia,
am inteles gresit OFF-ul ,în rest ma refeream la editiile viitoare
va asigur ca am citit cu placere si emotie aceste"înfruntari" lirice deosebite

 =  Doar spun.
Lacatus Daniel
[29.Jun.15 17:24]
Cred că ar fi interesant, în funcție și de numărul de participanți, realizarea unei antologii literare a concursului, care să nu implice un tiraj exagerat și nici costuri mari.

 =  Doar spun... și eu
Eugenia Reiter
[29.Jun.15 17:26]
Cred că ar fi interesant de trecut în antologie și notele date de fiecare. Ce zici?

 =  De ce nu?
Lacatus Daniel
[29.Jun.15 18:05]
E și asta o idee de luat în calcul. Intuiesc că faci aluzie la notele date de mine, mă vei putea ierta vreodata că nu mi-au plăcut cele notate cu note mici? Îți garantez că nu am votat în glumă sau la „mișto”.

 =  D
Eugenia Reiter
[29.Jun.15 18:07]
Te rog să nu te superi dacă nu mai cred de multă vreme în moș crăciun.

Seara bună

 =  felicitări, antonia
Raul Coldea
[29.Jun.15 20:08]
felicitări antonia! feliciări și organizatorilor încă o dată!
(nu înțeleg de ce iese iar cu nemulțumiri, dar mă rog. cine mai știe?)
o să o rog pe eugenia r. să îmi publice, dacă se poate, voturile de peste 8. eu le-am rătăcit de tot...
mulțumesc, carmen tănase. pentru mine, e important tare dacă textul a fost ales de către cineva ca reprezentativ din atâtea texte.

pe alte anotimpuri...!
:)

 =  Antonia
Daniel Dăian
[29.Jun.15 20:53]
Felicitări pentru această reușită. Restului domniilor voastre numai de bine!

 =  consider că
Ottilia Ardeleanu
[29.Jun.15 21:32]
cel mai greu este să organizezi un concurs, de aceea, am s-o felicit mai întâi pe Eugenia.

felicit pe Antonia pentru câștigarea acestei prime ediții.

de asemenea, felicit pe fiecare participant al acestei ediții. în opinia mea, majoritatea textelor se încadrează la bune și foarte bune. am acordat numai note peste 7 acelor texte care mi s-au părut cele mai valoroase. am scos din calcul toate textele care au avut erori gramaticale, deși unele erau merituoase ca și realizare. am observat, în schimb, că toate textele pe care le-am votat au obținut peste 100 de puncte, ceea ce m-a bucurat, desigur.

pentru mine, acest concurs a fost o altă experiență. îmi place spiritul de competiție și cred că tuturor ne prinde bine să (mai) învățăm de la ceilalți câte ceva.

vă mulțumesc tuturor pentru lectură, la fel de mult: atât celor care ați acordat atâtea puncte câte s-au potrivit gustului dumneavoastră literar vizavi de textul meu, cât și nevotanților mei.

deja anticipez că etapele următoare vor fi și mai atractive, de aceea, dați-mi voie să vă urez succces în continuare!

 =  mulțumesc
Zavalic Antonia-Luiza
[29.Jun.15 23:15]
Raul, Daniel, Otilia, Eugenia și tuturor! pentru mine cel mai important căștig nu este trofeul/sau faptul că s-a întâmplat că am ieșit pe primul loc (sunt 100% sigură că fiecare poem este un loc I în sinea lui prin mesajul pe care autorul îl transmite) ci faptul că vă citesc pe voi cei care scrieți aici (zi de zi), care rupeți din sufletul vostru și îmi dați să mănânc. Eu nu am scris pentru acest premiu (nu m-am gândit nicio secundă că aș putea să-l căștig, având în vedere calibrul persoanelor care am intuit că vor participa), am scris pentru că simt că fac parte din această comunitate și credeți-mă chiar am plâns când mi-am văzut textul pe prima poziție, gândindu-mă ce-am făcut eu special să merit să căștig? nimic, am scris cu inimă și atât.
De fapt nici măcar nu e meritul meu, este meritul vostru, al tuturor celor care ați votat (indiferent cu cât).

Cu deosebită considerație,
Antonia Z.



 =  Raul
Eugenia Reiter
[29.Jun.15 23:24]
ok, ți le public.

"felicitatul organizatorilor încă o dată" îmi amintește de bancul ăla cu cei 4 evangheliști:)

textul 3 - Sorin Lupu - 8,5
textul 8 - Gela Enea - 8,5
textul 22 - Eugen Bot - 8
textul 4 - Daniel Lăcătuș - 8

astea sunt cele mai mari note acordate de tine

 =  .
Raul Coldea
[30.Jun.15 00:33]
:)) probabil mi-e greu să cred că se poate organiza atâta amar de volum de texte și că se pot ține sub control atâtea păreri tranșante de către una sau două persoane... programatic, în fiecare zi... :)

mulțumesc pentru ajutor. nu am votat aiurea, cred. textele 3 și 8 au fost adevărate surprize pentru mine. și sunt cu atât mai surprins acum, o să dau o fugă prin paginile celor doi autori.



 =  io
Gabriela-Dorina Vălean
[30.Jun.15 06:43]
v-am citit. nu v-am votat. notă unor trăiri? nu mai vreau să dau (am fost cu toții copii, am trecut prin școală, știm cât de hazardate sunt comparațiile, notările șamd). vă citesc, deși de obicei nu las semne. în rest, tuturor mulțumesc!
(01:51)

 =  Note maxime,
Bot Eugen Iulian
[30.Jun.15 18:45]
adică note de 9 și 10 nu am dat la nimeni, însă mă bucură faptul că 3 din textele care mi-au plăcut fac parte din top 10. Consider că textul Antoniei este unul foarte bun, deși există încă cel puțin 3 texte care la o lectură repetată mi s-au părut a fi la fel de bune dpdv al calității scrierii și al originalității.


Aduc mulțumiri organizatorilor și tuturor participanților.


Eugen

18:49


 =  Eugenia, aș dori să te întreb
Bot Eugen Iulian
[30.Jun.15 18:53]
de ce textul a fost afișat în dreptul numărului 22? Am trimis printre ultimii textul, mai precis în data de 10 iunie, în jurul orei 23:50.



Eugen


18:56

 =  E
Eugenia Reiter
[30.Jun.15 19:37]
Ordinea (tuturor) textelor este aleatorie.

 =  .
Lavinia Micula
[01.Jul.15 11:36]
După parcurgerea cu atenție sporită a tuturor textelor, am acordat note cuprinse între 10 si 8 următoarelor 5 poezii pe care, cu unele amendamente, le-am considerat de calitate, și care au putut fi reactualizate (partial) la finele întregii lecturi : nr. 17 (nota maximă) / nr. 47 / nr. 37 / nr.44/ nr. 42.
Cifrele (notele) aferente fiecărui text nu evidențiază neapărat faptul că textul x este de nota z (adică nu sunt eu profesorul și autorii elevii), ci faptul că sunt potrivite în contextul acestui concurs. Poezia nu prea are nimic în comun ci cifrele, în viziunea mea, și de aceea mi-ar fi fost mai la îndemînă un sistem de evaluare de genu: I, S, B si FB. Nu sunt adepta notelor mici, dacă tot mi-au plăcut 5 (exemplare, era să zic :) ) am dorit să pornesc de la nota 10.

Felicitări tuturor, chiar dacă nu toate textele au ajuns, ca mesaj, în memoria mea de lungă durată. Pesemne că stau mai bine cu memoria afectivă. :)

 =  erată
Lavinia Micula
[01.Jul.15 15:51]
* cu cifrele

 =  domnule GEICU
dan petrut camui
[01.Jul.15 16:33]
vă mulțumesc pentru încrederea și nota acordată (având în vedere că probabil ați gândit cam așa: Eminescu 10, dvs 9, iar de la 8 în jos restul [dar cum nu ați participat întregul site a suferit cumplit însă după cum ați observat și-a revenit foarte repede :)) ]... ținând cont de acest aspect consider că 7.7 ( nota dvs) este o notă onorabilă și vă felicit!! vă răspund ptr că facem parte din aceeași zodie aveți și o decadă favorabilă mai ales că începând cu anul 2000 timpul este al nostru nu mai există alte niveluri peste noi))
dar să revin:
faptul că sunt citit, însteluțat, șamd, dacă toate aceste înșiruri nu s-au vrut ironice nu înseamnă că trebuie să scot numai texte câștigătoare …dar cred că știți mai bine decât mine lucrul acesta! spuneți că scriu ptr doamne domnișoare; domnule, dacă nu știați, cele mai importante persoane sunt femeile... ele au cauzat războaie au inspirat artiștii și tot din cauza uneia dintre ele dvs nu ați rămas Anghel ci ați devenit Geicu)))
pe de altă parte uitați-vă și dvs la note credeți că vreo doamnă-domnișoară a notat atât de anapoda? singurul bărbat până acum este acela care și-a afișat notele și știți de ce, că vă spun și asta : pentru că omul știe că a votat ca un profesionist și de aceea le-a și făcut publice …pariez pe ce vreți că nu găsim nicio doamnă-domnișoară care să fi notat așa !
eu nu am notat pentru că nu am vrut să isc nemulțumiri sau cine știe ce spaime frustraților...am citit majoritatea textelor și le-aș fi apreciat cu note de la 6 la 9...textul Antoniei mi-a plăcut f mult
este o fată talentată și cel puțin în acest caz lumea ar trebui să fie mulțumită - cei tineri au ieșit în față bravo lor!
acest concurs a mai demonstrat un lucru anume - nevoia și a unui juriu de specialitate: unii știu să comenteze, alții să scrie, câțiva scriu și comentează bine în același timp dar la capitolul notări se vede clar că subiectivismul a fost mai puternic. nu poți să dai nota 3 textului Aerial Silk(asta ca sa dau exemplu primul text...care (îmi) iese în față...nu vreau să fac diferențe) cum l-ai lua și i-ai căuta vreun motiv nu poți să-l notezi așa decât poate ori nu te pricepi ori ești bolnav după ceea ce crezi tu că tre să însemne poezia ori ți-e ciudă să dai o nota bună altui concurent)
ar trebui 2 jurii cu 3 premii
-premiul de popularitate
-premiul juriului
-premiul concursului format din media celor 2 note obținute
dpmdv votul ar trebui public și obligatoriu atât ptr participanți cât și ptr toate lucrările exact ca la Eurovision ptr că în spatele anonimatului apar aceste aberații cu note de 1, 2 sau 3 care demonstrează intenții rele, invidie, de cele mai multe ori obsesia sau dorința de-a încurca un eventual câștigător
aș fi tare curios să știu cine mi-a dat nota 1 (nu este cazul meu dar oricum) ia spune-mi frate pă ce te-ai bazat sau poate ai fost atât de prost că m-ai confundat cu alt autor :))))))))))))) lol!!!
domnul Teodor Dume are dreptate: aceștia să(și) explice notele dacă au curaj desigur și dacă au cu ce ...clișeele gen textul acesta nu mi-a spus nimic nu fac decât să arate și mai mult suficiența...[poate nici mie nu-mi spun nimic textele 12, 31, 18, 3, 13, 30, 16, 39, 34 dar ca să pui cifra 1....:))))]
dacă s-ar face publice voturile sunt sigur că s-ar clarifica foarte multe lucruri...pentru liniștea tutulor felicitări câștigătoarei felicitări
invitaților nașul nașa dominșoara ginerică și domnul mireasă......

editorilor pentru inițiativa și efortul depus!
cam așa!
n.b.
domnul Ioan Grigoraș felicitări și tot repectul pentru tărie având în vedere câți prieteni aveți pe aici... le-ați cam dat peste nas! ca și la Romeo numai că de data asta i-ați obrăznicit la ei acasă !
rușinicăăă!!!!!:)))

 =  Clarificare
oancea sorin
[01.Jul.15 21:18]
Nu am nici-o ranchiună pe nota 1/ nu am copiat pe nimeni/ nu cer explicații/ eu am scorat între 6 și 10 deși multe nu mi-au exprimat ceva neauzit/ sunt fericit ca nu i-a exprimat mare lucru dlui Camui/ Temă poeziei exact asta este vise paralele în zădărnicie.

 =  ....
florian stoian -silișteanu
[02.Jul.15 08:34]
se scrie mult și....atât!
poezia e atât de departe încât nici nu mă mir că nu mai locuiește nimeni pe aici.....în afară doar de niște oameni cumsecade, care speră...:)

apreciez efortul și seriozitatea organizatorului

 =  respectele mele tuturor!
mihaela aionesei
[06.Jul.15 15:43]
felicitări câștigătoarei, celor aflați pe primele locuri și tuturor participanților.
mulțumiri celor care și-au făcut timp să citească și să puncteze, rămân îndatorată.
aprecieri organizatorilor pentru efortul depus în realizarea acestui concurs și modul armonios de a gestiona discuții apărute.

 =  Multumesc și o propunere
Sorin Lupu
[08.Jul.15 14:11]
Eu sunt încântat că mi-am depășit toate spaimele de eșec și că am participat la acest concurs foarte frumos. Am aflat și sunt fericit pentru asta că poezia pe care am scris-o poate stârni reacții diverse, de la nota 1 la a fi în topul preferințelor personale. Aștept noi concursuri!

Și poate că o idee ar fi să se organizeze pe etape.
De ex., sunt 50 de înscriși, aceștia se împart în 5 grupe de câte 10. Săptămânal se votează cele 10 poezii din fiecare grupă și câștigătorii (1-4) merg în etapa semifinală de două grupe a câte 10. Cele mai bune 5 din fiecare grupă merg în etapa finală de 10, care stabilește și primul loc.
În 8 săptămâni de vot s-ar crea o legătură mult mai adâncă cu poeziile.
De ce propun asta... Pentru mine a fost foarte descurajant să citesc și să notez atât de multe poezii, pur și simplu, nu aveam timp! Însă dacă săptămânal aș primi câte o invitație de genul: citește cele 10 poezii din săptămâna asta și zi-ne preferatele tale. Plus că s-ar crea și badgeuri noi - câștigător etapă, câștigător semifinală etc.
Părerea mea e că ar fi mult mai interesant așa.
Ar trebui să se elimine aceste probleme cu votul care se adună, nu e medie și unii înțeleg într-un fel, alții altfel. Cred că mult mai tare ar fi să poți să votezi doar top 3, atât.
Poezia e ceva foarte subiectiv și să încerci să bagi cifre, la zecimală, atenție, oameni buni!!!, la zecimală :)) nu e foarte... poetic :)) Poetic ar fi să alegi preferatele tale dintr-un grup (dacă ești cârcotaș, poți alege și una singură, no problem). Adică acele poezii care te-au atins cumva, nu contează cât de mult. Dacă toate poeziile te-au lăsat rece, asta e.
Ce părere aveți? Un fel de cupa poeților e tot ce-aș vrea. Că sistemul actual, deși e corect, e, Doamne, atât de bulversant...

 =  un comment
Simion Cozmescu
[18.Jul.15 02:33]
Mulțumesc Anghel Gheicu..eu abia acu avui puterea să mai intru pe acest clasament..și să las un comment :)

 =  ce se mai aude
Ottilia Ardeleanu
[14.Aug.15 23:10]
cu etapa de vară?! nimic?!

 =  Trofeul Vara 2015, agonia.ro
Eugenia Reiter
[18.Aug.15 12:51]

Ottilia, sâmbătă voi posta anunțul pentru concurs




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www/tmp) in Unknown on line 0