Comentariile membrilor:

 =  De remarcat
Liviu-Ioan Muresan
[23.Jun.13 20:52]
nu știu dacă S. Carmen e femeie sau bărbat, dacă se ascunde sau nu după un pseudonim. Dacă nu o face, e bine să remarcăm autenticitatea poemului, dezinvoltura autoarei și nivelul poetic deosebit.

 =  mulțumesc
Sveduneac Carmen
[23.Jun.13 21:21]
Este femeie S. Carmen. Vă mulțumesc de trecere și de semn; bun semn, încurajator.

 =  peste sira de coceni
mihai amaradia
[23.Jun.13 21:59]
oarte frumos poemul are in l un suprarealism linistit nu chiar e genul naum dar undeva pe acolo, ii lipseste ruptura dintre versuri si asta-l face diferit, in rest mi se pare naumian.una peste alta poemul e bun, mi-a placut destul.

+ ...
Marinescu Victor
[25.Jun.13 09:53]
da. imi place cum se desfasoara. e ca o dragoste carnoasa pentru el si nu conteaza care el ci doar ceea ce esti tu in ea. e chiar luna plina acolo. o luna sub care se intampla tot f....ul asta din poem si care se arata atat de bine ca o femeie pe tocuri in plina zi cu picioarele goale pasind pe strada prin toti barbatii si femeile lui Bukowski. deci poemul asta e o femeie si apoi un barbat, iar tu le-ai dat tot, sa traiasca. felicitari!

+ imposibil
Nache Mamier Angela
[25.Jun.13 18:26]
femeile lui bukowski pot fi cele întruchipate în acest text ,erau într-o admiratie dar si într-o dependenta afectiva si materiala de acest scriitor american hors pair,care chiar daca juca un personaj care soca america puritana ,nu era chiar atât de mizerabil cum parea,era atent la contul sau bancar si circul i-a facut multa publicitate ,era un premergator al "star"sistemului...fara de care cartile unui autor nu se mai vând...
sunt de acord cu totul,cu virtuozitatea autorului,dar va asigur ca ultimul rând se potriveste oricarei gospodine din balcani ,ori alt continent,femeile "sale" lui nu erau idioate si in nici un caz nu puteau fi cele sugerate de acest vers ridicol:
"Undeva femeile lui Bukowski spală cerceafuri în râu cântând".(râu ?)
Masina de spalat exista demult în America ...

 =  mie
Leonard Ancuta
[25.Jun.13 19:32]
mi-a sarit mai intai in fata ultimul rand care mi-a provocat rasul. are un penibil al lui greu de egalat.

in rest textul e slabut, plin de poticniri - inca de la debul - pe marginea lui de sticla el pasea... nu are sens sa continui, ma mira doar felul in care victor apreciaza acest poem, il credeam mai riguros. de restul nu mai zic.

 =  .
radu stefanescu
[25.Jun.13 22:19]
"el pășea ca și cum; ar fi putut evita... " ce rost are punctul si virgula aici
"picioare lungi și blonde" ei, na...
"pletele lungi cărnoase" "fluturii morți din sâni"
"i-am găsit sufletul ud afară. doar umbra îi reflecta golul adânc"

textul e plin de astfel de nerozii liricoide, din respect pentru opinia antecomentatorilor, ma opresc aici, am gasit in atelier texte mai bune

 =  ps
Nache Mamier Angela
[25.Jun.13 22:45]
toata lumea are dreptate ,eu recunosc ca am exagerat cu încurajarea,dar suntem aici si pentru asta ...

 =  peace
dan herciu
[26.Jun.13 09:46]
unul dintre cele mai urâte lucruri la comentarii este atitudinea asta de "grădi" : "Ionel de ce ai spart geamul? Păi..păi..și Maria a stricat păpușa" ...

... aprecierea unui text cât și “desființarea” lui ar trebui să fie făcută cu argumente strict legate de text … orice alte argumente de ordin personal ar trebui evitate ...nu are sens și nici nu ajută autorul cu nimic faptul că dacă sunt comentarii în contradictoriu ( acest lucru este perfect normal!!!) unul dintre cei implicați să fugă repede la pagina celuilalt și să spună : uite că și tu ai șapcă :) . .. mie unul nu mi se pare fair .

Cu bine

P.S. Din punctul meu de vedere textul de mai sus este unul mediocru și nu cred că se justifică “înstelarea”
P.S. 2 Întrebare de 100 de puncte : Oare cine este : Sveduneac Carmen ? : )

 =  ...
Marinescu Victor
[26.Jun.13 09:55]
Dane, unora trebui sa le arati buba, altfel se vor crede ceea ce nu sunt si referitor la mediocru, cred ca 100% din textele instelate sunt proaste, mediocre si bune. asa ca intrebarea numarul doi, oricum nu-si are rostul. intelegi tu. tu ce crezi ca ai facut acum? ai pus un com care nu ajuta autorul cu nimic. deci!? despre ce vorbim noi acum? stiu. despre ce ne place si ce nu. mi se pare normal. dar nu mi se pare normal ca tocmai tu care...of! vorbesti despre justificari. tocmai tu ai spus: din punctul meu de vedere. si uite cum ne-am intors de unde am plecat. ce zici? o lasam asa si ne apucam de scris?

 =  gata e fara
Marinescu Victor
[26.Jun.13 10:06]
Radule, si tu ai neroziile tale liricoide: "peliculă optimistă din care încă fumeg ca un șorici de porc bătrîn siluind un curcubeu de forma unei sacoșe cu ardei capia " si mai vrei? dar hai sa nu sarim unul pentru altul ca nu vad rostul. gasim de toate daca vrei si aici si la tine si la mine si la Leo. si eu nu ma dezic de ceea ce am spus ca imi place si apreciez. un lucru e sigur. nu ma omor dupa textele lui Leo, pe cand tu da. deci daca apreciem sau nu un text, depinde de modul in care ne ducem existenta. iar ceea ce spunem e bine sa o facem uitandu-ne prin paginile noastre inainte. liricoide d-astea gasesti si pe la Leo si pe la noi toti. mai ales ca unii dintre noi se mai dau si poeti si e inevitabil. textul asta a ajuns la mine ca f, cum zicea Irina Nistor, dracului in care voluptatea conteaza si in plus sunt un masochist convins, dar depinde de cum vrei sa mai ai. ea m-a avut si asta conteaza. nu cuvintele si cum, daca ti se da o stare si o intelegi e poezie. desi cred e mult spus. pana la urma ce e poezia? ce suntem fiecare in parte.

si doamna Nache nu va inmuiati. nu vreau sa cred ca intentionati sa dati doar bine precum se aranjeaza aia inainte sa dea bine pe sticla.


va urez o zi linistita si plina de senzatii!

 =  cine este Carmen Sveduneac
Sveduneac Carmen
[26.Jun.13 16:34]
Va multumesc pentru comentarii, inclusiv pentru cele care desconsidera acest text. Sunt constructive, am urmarit o stare, am vrut sa o transmit, poate nu in cel mai fericit mod pentru unii si nu meritam epoletii. Imaginea femeilor lui Bukowski care spalau in rau cerceafurile candva pline de amor am privit-o ca pe o solidaritate a femeilor care l-au iubit si l-au iertat. De ce rau? Habar n-am . Asa mi-a venit. Pare prozaic. Cred ca si este. "el pășea ca și cum; ar fi putut evita... " ce rost are punctul si virgula aici?
Faptele/deciziile noastre determina ce e dat sa ni se intample; am vrut sa fragmentez doua idei pastrand aceeasi insiruire de cuvinte; pasea ca si cum totul era un dat desi ar fi putut evita...
Una peste alta ma bucur totusi ca cineva dintre dumneavoastra si-a pus intrebarea (desi ironic) "Cine este Carmen Sveduneac". Nu sunt eu o mare poeta, sunt doar o mare cititoare si va multumesc tuturor deopotriva pentru lectura si semn.

Cu respect,
Carmen Sveduneac

 =  Victor
radu stefanescu
[26.Jun.13 16:23]
aproape as fi putut fi de acord cu tine in ce priveste "nerozia"-mi (cu malitioasa satisfactie detectata, scoasa din context si citata de tine un pic mai sus) daca ai fi facut-o acum 5 ani, cand am postat poezica din care ai extras-o, si nu acum, cand, evident, nu pot sa te iau in serios, oricat as incerca. disputele de subsol de genul asta sunt puerile, fiindca gusturile sunt diferite, rezonantele putine, orgoliile hipertrofiate. hai sa ne vedem fiecare de-ale noastre, de-acum inainte, sau nu, whatever...

 =  domnisoara
radu stefanescu
[26.Jun.13 19:03]
in fata unui raspuns atat de fermecator, sunt total dezarmat, jos palaria.
serios, scuze. mai putin in ce priveste "picioare lungi si blonde", cu care nu ma pot impaca nicicum. imi pare o chestie horror, nu pot detalia aici. inca o data, scuze.

 =  er
dan herciu
[26.Jun.13 23:43]
"cine este Carmen Sveduneac ?" ... chiar nu am fost ironic. dacă citești și comentariile offtopic o să vezi.. eu am vrut doar să atrag atenția că discuția degenera și nu era vorba despre poemul tău. iți doresc numai bine.

 =  cam atat
mihai amaradia
[29.Jun.13 11:40]
nu stiu cum se face ca pornind de la un text dat recte cel de fata sa se ajunga a se vorbi despre sine si despre cat de bine sau prost scrie unul sau altul, cand in mod firesc ar trebui analizat textul, care personal mi se pare bun, discursul poetic nu schiopateaza, chiar surprinzator versurile se urmeaza intr-un vartej placut :

" hămesit de atâta albastru nici vântul nu mai știa încotro, se răsucea cu furie în mii de cercuri îmbrățișând totul în calea lui: obrajii blonzi, pletele lungi cărnoase, picioarele noduroase, fluturii morți din sâni. corbii roiau deasupra lui împletindu-i coroană înaltă și el se cufunda pășind tăcut în hău"

dincolo de gesturi tragice textul de fata trebuie dupa opinia mea mentionat pe acest site in care apar tot mai multe texte degeaba, voit socante sau chiar facile la modul banal. si pentru ca nu e vorba de bukowski sau de femeile lui ci despre un story poem in care personaj e un el tragic linistit stins, despre o cumintenie ce creeaza atmosfera poemului "mreje și liane. vântul îmbrățișa cerceafuri pe sârma albă și el pășea atent pe marginea lui de sticlă. prin cânt și poezie el pășea ca și cum; ar fi putut evita cele ce aveau să se întâmple."

sigur ca acest text pe care dvs si-ar dori sa faca o gaura un cer e posibil sa nu-si propuna. asadar frumos ar fi sa se analizeze textul dupa o prealabila si repetata citire si sa se evite vorba despre sine sau despre cine e cine.





Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !