Comentariile membrilor:

 =  asa si asa si pe dincolo
nichita victoria
[02.Oct.05 19:05]
sper sa nu comenteze cineva ca trec totul la off topic
sa fie clar!

ca de off topic a uitat sa zica
sa-i fac ciuda

multumesc:)

 =  Bravos natiune!
Anda Andrieș
[08.Aug.05 12:22]
Doamne, cum mai trece timpul,
Ca o pasãre ce zboarã...
Nu vãzuse nici Olimpul
Ce vãd eu... întâia oarã!

:)) Comentariile sunt nemaipomenite!

 =  pe dincoace mai bine
Laurențiu Orășanu
[08.Aug.05 12:23]
Multumesc tuturor celor care au comentat pana acum. Ii astept si pe cei care s-au speriat de mesajul "cu inchisul comentariilor" de la sfarsit. L-am scos.

 =  dar ce bal, comentarii!
maria balan
[08.Aug.05 12:32]
of, doamne, asa ceva n-am mai citit pana acum, aici. daca as fi fost singura in birou nu m-as fi abtinut sa rad in hohote, dar asa chicotesc pe furis precum Arghezi la Uniune...
D-le Laurentiu Orasanu, sigur stelutele vor veni!!
umor si idee pe masura! n-am alte cuvinte, va multumesc pentru pentru bal si comentarii.

 =  umor de supercalitate
Tiberiu Juganaru
[08.Aug.05 13:09]
Nu tin minte sa ma mai fi amuzat ceva, atat de copios, citind acest site.Este clar ca astazi nimeni nu-mi va putea strica buna dispozitie castigata acum.
Cu milioane de multumiri

+ steluta
Daniel Bratu
[08.Aug.05 13:12]
La Mulți Ani! Steluță pentru Ion Podaru și pentru Ialomița cea plină de peștii de odinioară.


 =  erata
Daniel Bratu
[08.Aug.05 13:16]
Aha, m-a păcălit Maria. Și doar era clar că Ghiocel nu putea fi decât Scorpion. Ghiocel Leu, de unde până unde? Steaua rămâne acolo, că era pentru Ion Podaru.

+ fara comentariu :)
Ion Diviza
[08.Aug.05 13:29]
Acord steluta acestui text ingenios (am "conceput-o" inaintea lui Daniel; calculatorul m-a dat de sminteala),
in speranta ca Nichita Victoria o va trece la off-topic. :)

 =  cu multumiri anticipate
Laurențiu Orășanu
[08.Aug.05 13:33]
Multumesc din suflet celor care vor mai da stelute.

Imi pare rau ca Daniel Bratu a fost derutat de Maria Prochipiuc chiar inainte ca aceasta sa comenteze.

E foarte bine ca toate comentariile s-au referit strict la text, si astfel nu au zburat la "off-topic". Ca eretele.

 =  help
nichita victoria
[02.Oct.05 19:05]
aoleo, l-am pus la recomandate din greseala.
aoleooooo
ce ma fac? ce ma fac?

 =  erata 2 cu parere sincera de rau
Daniel Bratu
[08.Aug.05 14:06]
si mie imi pare rau,
nu e vina Mariei ca m-a derutat inainte de a comenta,
ci a mea, cu asa mare simt de anticipatie ce am

+ si de la inginer, toata admiratia lui
Florina Daniela Bordieanu
[08.Aug.05 14:10]
ajung si la comentarii, Laurentiu, dar strofa a treia e prea frumoasa ca sa nu o remarc. Ti-am mai spus-o si cu alte ocazii, deja o stii, ca-mi plac poeziile tale "serioase" deopotriva cu cele vesele. Mai cu seama mi-a placut imaginea livezii stranse intr-un singur copac.
Bun, acuma trecui de cele sfinte si pot sa las steaua bine meritata si pentru hohotul de ras starnit de lectura comentariilor. Ai doua texte pe pagina asta, ca doua maluri ale aceleiasi ape.
Dar ce fain le-ai inlantuit, de ...dupa pod:).Ingenios.

cu drag,
Dana

P.S. Sigur nu esti inginer? :)


 =  gata
nichita victoria
[02.Oct.05 19:05]
opresc sirul comentariilor

 =  multumesc, asa, in general
Laurențiu Orășanu
[08.Aug.05 14:19]
Ii multumesc doamnei inginer cu OSIM-ul si ii confirm faptul ca ma adresez dumneaei ca de la inginer la inginera.

Ii Multumesc Victoriei Nichita pentru ca lasa sa curga sirul comentariilor, printr-o interventie de o rara noblete sufleteasca (aur sau platina, nu sunt sigur).

Si, in general, multumesc.

+ și steluța
Alina Manole
[08.Aug.05 14:27]
În afară de primele, ultimele comentarii sunt la offtopic și celelalte la insectar. Pe Calimero l-am lăsat în Pod pentru următoarea Virtualie când va fi și Balul Clonelor și care sigur nu va nici primul și nici ultimul.

Încă o dată, felicitări pentru text! Și o steluță care este susținută de comentariul meu anterior.

 =  ok, le mai las
nichita victoria
[02.Oct.05 19:05]
argint(ul) viu

cu placere

 =  "mda"
nichita victoria
[02.Oct.05 19:05]
eu as vrea sa anulez steaua Almei.
am cautat comentariul anterior dar nu l-am gasit la acest text.
nu este corect
ma duc sa ma gandesc. cred c-o anulez, sigur

 =  neobosit
Laurențiu Orășanu
[08.Aug.05 14:32]
Multumesc Nichitei pentru ca nu a anulat o steluta perfect regulamentara, data de Alma pe trepta cea mai de sus , de la intrarea in Sala Pod. Astfel ca faptul ca s-a razgandit il apreciez tot atat de mult cat si roadele prunului.

Continui sa multumesc, neobosit

 =  rude sunt sau nu sunt :)))
Dora Violet
[08.Aug.05 14:36]
Orășene, bine că nu ești rudă cu cine te-am întrebat, că nu mai aveam atâta libertate de exprimare :)))) Și după toate cele, la ultima dar nu cea de pe urmă venire a ta la Eliad, m-am gândit bine și m-am hătărât să port și toculețe și fustiță mai scurtă, că de', pe urmă mi se reproșează și că nu ajung la tocul Danielei :))))))
Fain, măi frate, fain de tot. De stele se ocupă alții, eu sunt cu luna și marea. :)))) Mă duc acu' să stabilesc cu maria cum e cu zilele alea de naștere :))))

Drag, D

 =  agugu gaga
cătălina vieru
[08.Aug.05 14:47]
Nu e mare lucru de capul poeziei. E chiar slabuta si cu rime facile pe alocuri sant/ lant, bal/ voal. Drept pentru care nu inteleg amalgamul de comentarii si vizionari(presupunand ca se adunasera 10 000). Nu inteleg apoi de ce a fost repostat textul cu tot cu comentarii-nevoia unei idei originale?
Jocul editorilor: opresc sirul/nu opresc sirul, bag la off topic/nu bag la off topic. Pe mine m-a bagat in ceata de tot textul asta si cred ca mi-am pierdut timpul degeaba incercand sa descifrez misterul acestei... poezii.

 =  un gest frumos, chiar daca fara stelute
Laurențiu Orășanu
[08.Aug.05 14:52]
Ii multumesc Catalinei Vieru pentru ca a inteles exact originalitatea poeziei si a comentariilor. Misterul odata descifrat lasa, stiu, un gust amar. Ce va mai fi oare de descifrat?

Stiu ca ar fi vrut sa-mi dea steluta, gestul se poate face si numai cu sufletul. Desi, stelutele nu sunt nici ele de lepadat.


 =  terminati cu prostiile
nichita victoria
[02.Oct.05 19:05]
eu cred ca nu trebuia sa retragi textul si apoi sa-l repostezi. nu este corect. mai ales ca noi lasasem acele comentarii.
iti multumesc si eu ca mi-ai repostat comentariile. chiar ma gandeam unde au disparut.

p.s. ti-as da o stea dar m-a amenintat Alma in culise ca o anuleaza
asa ca...
data viitoare

p.s.2 sper sa nu mai retragi iar textul. iti dai seama cum ar fi sa repostezi 2 texte cu 2 randuri de comentarii si 8 stelute?

 =  perfect reguamentar
Laurențiu Orășanu
[08.Aug.05 15:15]
Multumesc Victoriei, stie dumneaei pentru ce. Nu , nu-l mai retrag a doua oara. Nici nu s-ar putea. Pentru ca nu l-am retras niciodata inainte. Si in plus, ar ingreua atat de mult, pentru unii, descifrarea misterului, numararea stelutelor (virtuale sau reale, sau supernove).

Continui deci sa raspund la fiecare comentariu, pentru ca am auzit ca va fi, in curand, regulamentar.


 =  parere
Dana Stanescu
[08.Aug.05 15:18]
Dincolo de imagistica poetica deosebita, de ritm si rima, ma hazardez sa spun ca aceasta poema este o scriere suprearealista, prin sublimarea metaforei umanitatii de dincolo de cautarea metafizica a poetului care duce o lupta continua sa sublimeze una , sa transceanda alta si sa impace aspectul dicotomic al altor chestii , oferindu-ne astfel o profunda viziune asupra a… ma rog, a chestiunii despre care era vorba in poezia asta

 =  nunu
nichita victoria
[02.Oct.05 19:05]
evident ca nu l-ai retras "niciodata inainte". nici nu aveai cum.
de fiecare data il retragi "dupa" ce-l postezi.
acest "in curand" este ambiguu. te rog sa nu incerci sa respecti un punct din regulament care nu exista.
este, deja, prea mult pentru un mister atat de mic.

nu-mi raspunde!

 =  >> Nichita, Ghiocel
Alina Manole
[08.Aug.05 15:20]
Te rog să scrii între ghilimele, terminați cu prostiile. Altfel, vine Sirena și spune că ai pastișat. Cât despre ia steluța, dă steluța, mulțumesc pentru înțelegere, e o zi specială, nu? La mulți ani, Ghio, și la cât mai multe sacoșe cu steluțe!

 =  aspectul dicotomic care sublimeaza metafora umanitatii...
nichita victoria
[02.Oct.05 19:05]
Doamne, ce-o fi apucat-o si pe Dana Stanescu?
brb
o rog pe ym sa-mi traduca

 =  cerere pentru editori
Laurențiu Orășanu
[08.Aug.05 15:25]
eu zic sa-i scazi nivelul Danei Stanescu, pentru ca a comentat la subiect.

dupa aceea o sa-i multumesc si eu Danei, cum le multumesc tuturor pentru stelute

 =  Ghiocel, Daniela asta si-a rupt tocul deja
Dora Violet
[08.Aug.05 15:27]
Ghiocel, adu repede pantofarul sau ceva, că, de', Daniela și-a rupt tocul la Craiova. :))) Și nu mai are cu ce să se încalțe la iași. Și-așa i s-au înverzit comentariile și s-a făcut gâlceavă în sa(i)t, o lași și tu fără toc? Mai bine, că și-așa dăduse sărmana fată în grafomanie! :))) Păstrează tu tocul, că ești prișeput, bădie!

Alma, Nia, Agonia, haideți la mare! Că sunt și ondine și vapoare!


 =  ultima nota
Ion Diviza
[08.Aug.05 15:29]
Autorul acestui text nu mai acceptă stelute la acest text
(sau sirul de instelari a fost oprit de un editor)

Laurențiu Orășanu [08.Aug.05 15:24]



 =  clar?
Dana Stanescu
[08.Aug.05 15:32]
cum? am gresit iar ordinea cuvintelor? daca mi se va scadea nivelul pentru un astfel de comentariu, macar sa fie -10 ca da bine. si ca sa nu fiu offtopic eu zic ca poezia are si ceva influente post post moderniste, ba nu, chiar DOOMiiste.


 =  ?
nichita victoria
[02.Oct.05 19:05]
acum eu (iar) nu inteleg. Dora se duce la Iasi si ne zice "haideti la mare"

 =  abuz
Alina Manole
[08.Aug.05 15:34]
de taguri

 =  ...
Ion Diviza
[08.Aug.05 15:35]
pardon, inchid tagul

 =  ...
Ion Diviza
[08.Aug.05 15:35]
pardon, inchid tagul

 =  tag uitat deschis - atentie
nichita victoria
[02.Oct.05 19:05]
d-le Diviza!
mai multa atentie, va rog!
exact asta ne mai lipsea aici, exact asta...

 =  .
nichita victoria
[02.Oct.05 19:05]
va rog sa nu mai postati comentarii pana nu multumeste calimero lui:
dota violet, ion diviza, dana stanescu, nichita victoria, alina manole, ion diviza, ion diviza, nichita victoria

 =  erata
nichita victoria
[02.Oct.05 19:05]
ghiocel

 =  explicitatiile de rigoare ne-riguroasă
Dora Violet
[08.Aug.05 15:42]
Dragi editori și colegi de poezie.
Dora se duce la Iași, dar cică acolo se modifica ușor cursul ploilor și ele or sa o ducă la mare pe 16 august. Asa că, dacă va hotăriți, haidetți la mare. Cu mic cu mare, ca de', știți ce ne zicea Horia Ivascan, apropo de Radu, "și Radu nu mai vine!!! ce, credeți că la mare vine"? :))))
Ghiocel, nu vrei și mata să iei călimara lui Calimero și să muți orășenii tăi de acolo la orășenii noștrii de aici pentru câteva zile?

Nia, promite-mi că nu o să mai fi văzută de ochelarii de soare intrând îmbrăcată în verde în magazine :))) Că uite, nimeni nu pricepe aici nimic. :))))

Eu mă pricep la râsete, cam prea mult :))) Dar lasă că sunt niște oameni care mă și înverzesc de nu mă văd, mai ales cu sfaturi "e pericoloso d'inamorare de questa donna". pentru traducerea inadecvată, eronată, typo-izată, rog avertisment oriunde se poate. :))))

 =  Mi se rupe...
Vasile Mihai
[08.Aug.05 15:42]
...un muschi al burtii de ras, fratilor si surorilor! Cred ca va trimit factura de spitalizare!

Foaie verde foi de fag,
Auzit-ati voi d-un tag?
Si mai verde foi de-alun,
Ghiocele, jos din prun!

PS: scuze, comentat inainte de a veni salvarea, n-am timp sa il astept pe Ghiocel sa raspundaaaaaaa.

 =  te rog să mă anunți
Madalina Maroga
[08.Aug.05 15:47]
...pot să zic muică și io ceva aci-ișa, pe bune că, am amețit de așa lung text și de așa lungi comentarii, mi-a placut, uite că atât spun și mor de frică să dau steluță că uite ce gasi prin textele mele că mă pusă Anton să le salvez... taman azi..:( Așa că nu dau steaua de frica sirenelor și a șefului că io-te ce-mi zic. Da, indiferent ce zic ei sau ce ziceți voi, să fie și de la mine. :)) cu drag mare!

Madim



= te rog sa ma anunti

activitatea ta pe site in ultimele trei luni a fost extrem de redusa. in cateva zile vei fi trecut in rezerva ca stelutar (de la nivel 120 la 110)
daca lipsa ta de pe site se datoreaza unei imposibilitati temporare de acces la internet te rog sa ma anunti in urmatoarele zile pe email

Radu Herinean [08.Sep.04 13:29]

 =  raspund cu intreruperi, un fel de Morse
Laurențiu Orășanu
[08.Aug.05 15:48]
eu o sa incerc sa raspund din metro, dar o sa fie o scurta intrerupere cand trecem prin tunel

voi reveni cu numaratul, Ioane, te rog nu-mi speria stelele. eu la ce o sa mai multumesc?

 =  erata lui Nichita și alte anunțuri, că veni vorba
Alina Manole
[08.Aug.05 15:52]
Dora în loc de Dota, desigur. Altfel, iar își schimbă numele, trenurile și ajunge azi la Iași, nu la Constanța.

Că tot veni - iar! - vorba de Iași (și, normal, de Virtualia și cenaclurile noastre), ieri - la cenaclu - am avut o surpriză: Nicole Pottier în real! Și, desigur, vă așteptăm pe toți la Virtualia VI, în Podul unde Calimero așteaptă de pe acum.

 =  in atentia editorilor
Dana Stanescu
[08.Aug.05 15:57]
pe mine ma uimeste numarul atat de mic de comentarii si stelute la un text cu adevarat remarcabil prin... oook ok nu o mai zic inca o data. Si nu am inteles, de ce nu mai este la Reco?

pupici

 =  parere sau atac la persoana?
Daniel Bratu
[08.Aug.05 16:00]
"= parere
Dincolo de imagistica poetica deosebita, de ritm si rima, ma hazardez sa spun ca aceasta poema este o scriere suprearealista, prin sublimarea metaforei umanitatii de dincolo de cautarea metafizica a poetului care duce o lupta continua sa sublimeze una , sa transceanda alta si sa impace aspectul dicotomic al altor chestii , oferindu-ne astfel o profunda viziune asupra a… ma rog, a chestiunii despre care era vorba in poezia asta" - Dana Stanescu [08.Aug.05 15:18]

referitor la comentariul dicotomicotiledonat (sau cum i-o mai zice dumneaei in ingineria dumneaei filobiognostica) al Danei Stanescu(bursucel), nu pot sa ma abtin a spune ca acest comentariu este un comentariu care jigneste fara masura, care ataca tsunamic personala poezie a autorului, un comentariu ca o armonica (“armonica” din textul Uriesescului nostru sarbatorit, deci plagiat), un gen de Faramita Lambrino al exegezei, cantand asurzitor, de mor greierii de ciuda, dovada, aveam un greiere in coltul camerei de luat vederi in alb negru, el a tacut, rusinat de sonurile acestui comentariu, a venit si a cerut iertare pentru tzaraiala ante factum(greierele avea un bunic grec, zis si Szorba, dansa un fel de sirtako-ceardas, pentru ca bunica-sa o pusese de o legatura a-paprika cu un negustor ungurean la un loco-party de langa Baile Romane, mi-a soptit mie o viorea - dodu),
cum sa tratezi asa aceste versuri, perle curate, sfasieri din petalele sinelui, gradare a prabusirii universale, metaforele ingustarii pana la microcon, comprimarii intr-un bang-bing teribil(acea memorabila metafora"soarele - biet lampadar") care apasa umerii, rup din tarana urmelor de dinti, da, comentariul acela a facut ca greierul, extaziat initial sa-si arunce camesa de pe el, si sa-si stearga lacrimile cu foaia de calendar, ramas intr-o limba de ceas,
si
si Ialomita, ioi, oleaca de Ialomita de-ar mai fi trecut, in orele de pauza ale Bahluiului, cu tot cu un roi pudrat a ghiocei de stele,
steaua acestui site, ghiocel, iti urez un sincer deschis
si, sa nu uit din nou, asa cum au uitat toti,

La Mulți Ani! Steluță pentru Ion Podaru și pentru Ialomița cea plină de peștii de odinioară.

 =  Nia... imi iau dota-rea cu mine sa stii:)))
Dora Violet
[08.Aug.05 16:04]
Nia, Dor(t)a a lui Violet își ia toată dota, zestrea, culoarea și umbrește iașul, că de' :)))) Acum știi cum e!!! :)))
Mai ales noaptea când scrie Anacolutul cu multe multe typo direct la "Adaugă texte". Mare greșeală Domnilor! :)))))


 =  muuuah
nichita victoria
[02.Oct.05 19:05]
pupicuti }}}}{{{{ si multumesc pentru sustinere
credeam ca m-am inselat si ii scad nivelul degeaba.

 =  Hai Steluuuuta - erata
Daniel Bratu
[08.Aug.05 16:09]
Aha, m-a păcălit Maria. Și doar era clar că Ghiocel nu putea fi decât Scorpion. Ghiocel Leu, de unde până unde? Steaua rămâne acolo, că era pentru Ion Podaru.

P.S. De ce n-o fi aparut steluta? Oare o fi vreun editor sa vada ce se intampla? Heeei, unde a disparut steluta de la ultimul meu comentariu anterior?



 =  Dedal nu mai dedea cu stele, Bratule, că vin la iași și ți le fac verzi
Dora Violet
[08.Aug.05 16:14]
Bratuleeeeeeee, ia stele de colo de la mine și dă-le frate la alții, că mi se înverzesc de furie, de ciudă, de iarbă, de flori de măr, de foaie verde lobodă, de toată grădina botanică! :)))) Ia ai mata grijă, că eu oricum noaptea nu dorm, așa că văd multe stele peste tot! Și apoi mi se dă cu soarele în cap!
Hai cu ghiocel, că publciă bine acolo la steagul lui plin de stele!

 =  offtopic pentru domnu' Bratu
Dana Stanescu
[08.Aug.05 16:14]
Dumneata ti-ai citit cu atentie cuvintele, nu vezi ca nu se pot pronunta?? Imi cer scuze pentru acest oftopic ofticat dar nici chiar asa . Iar Faramita Lambru a pus carciuma in drum tocmai pentru a se intersecta cu universul poetic al... poeziei, recte prunu. Deeeeci? Eu nu inteleg de unde aceasta incapatanare de a-mi urmari comentariile.

p.s. Lma!

 =  nu vorbesc cu voi,clar??
Elia Ghinescu
[08.Aug.05 16:16]
A innebunit lupu'... Si marmota nu mai inveleste ciocolata, ci stoarce capsuni...Va jur ca nu inteleg nimic din ce e aici... Ma crucesc, fratilor.
Ghiocele, primavara a trecut, iar pe cartea pe care mi-ai daruit-o cu atita marinimie la Eliad intr-o seara frumoasa , cu cer senin, cu tunete si fulgere si cu zapada la poli....aaaa...unde ramasesem? da...la eliad, intr-o seara frumoasa, in care ploua la poli si era noapte pe soare...aaa...da...la eliad, cind mi-ai daruit o carte....m-ai confundat cu Elia David. Cind o sa ma vad cu biata fata de la mare, o sa-i inminez originalul cartii. O sa pastrez eu copia (si o sa-ti trmit bonul fiscal de la xeroxul din colt sa mi-l decontezi...hihihihi!)
Nia, te rog sa treci tot la offff!!! nu la of topic, ca nu are legatura cu ce se scrie aici.
Alma, iti urez si tie si aici La Multi Ani.Sau nu...intii ii urez lui Radu, ca...cronologic el e primul...de nu se ridica de pe scaunul din autobuz...ii luam nivelul!
Dora...sa ne trimit o vedere de la iasi-mare... Sau de pe tren, dar daca te urci acolo sa te tii bine de ferestre, sa nu cazi, te rog....ce m-as face fara tine????
Eu am o problema: va rooog mult, nu ma treceti la offffca am pagina plina de offuri...


 =  Contra contra-amiral...
Vasile Mihai
[08.Aug.05 16:18]
...vorba lu' Teodoriu, pardon, Teodoreanu...

Iaca sa-ndurara astia de mine de-mi lasara computeru' de analize si tomografii la indemana de la terapie intensiva si venii sa-mi mai rup un muschi.

Ce-avuserati, vere, cu nivelu' lu' Dana Stanescu? Vorb-aluia, pe mine m-ai omorat, da' cu calu' ce-ai avut? Lanseaza si ea un atac la persoana cum se cade si voi sarirati la beregata ei... Protestez! Io zac sa-i dati 100 de matanii si sapche zile di post...

 =  in atentia editorilor-2-
Dana Stanescu
[08.Aug.05 16:28]
Domnule Mî Vasile. eu nu stiu ce pastile v-au dat acolo la spital dar se pare ca nu vedeti bine. Parerea mea e bine argumentata, are mai mult de 3 randuri si face referire la autorii de referinta ai site-ului.

multumesc ca purtati grija siluetei mele, in acelasi timp!

aceasi , alea alea

 =  Ontopic pentru Ms Ds
Vasile Mihai
[08.Aug.05 16:32]
Ce legatura are pastilili cu dioptriili?

Cat despre silueta... ca tot sunt printr-un cerc medical acum... pun io una bucata vorba buna la un nutritionist.

 =  cin` se ia cu mine bi n./ii rup haina de pe mi n.
Daniel Bratu
[08.Aug.05 16:36]
Dorei V. si Danei S. - offffff
nu credeam sa invat a invata vreodata ca pe acest siteu sunt permise atacuri concentrationare din doua parti semiotice si semaieutice asupra unui biet comentator fara teama si prihana de bine,
pe langa-danga faptului ca "noiembrie ultimul bal", aceasta poezie superbisssima este data de o parte in mod miss-el-esc de la re-comm-andante, nu se aproba acordarea unei stelute de o mare purinitate suflereasca sfantu` de asa ceca sa nu doriti sa vi se intample si voua aman de zi(zilambrino)uaualele vo-astre,

p.(en)s.(e) pen` Dana Stanescu(bursucel) – ba tie Lma!

 =  Laurențiu în august - titlu de film! răfuieli distilate cu Ioan Diviza
Adrian Firica
[02.Oct.05 19:06]
în primul rând, vreau să pun punct unei dispute mai vechi ce o port cu domnul Diviza:
nu domnule, dacă fac diferența între distilate în general, înseamnă că știu ce e tescovina moldovenească și cum se degustă. chestiunea "intra" și "inter"-raportărilor rafinaților cunoscători e una ce ține de areal și mai puțin de concentrația și cantitatea asimilată (trebuie să recunoașteți, în cele din urmă, că sticlele de Uzo sunt la fel de tari, precum alte sticle, ce acum chiar că nu-mi trec prin minte, chiar dacă vă uitați cu ochi mici la afirmația mea!).

În fine:

Domnule Ghiocel,
poemul dumneavoastră este trist.
înfiorător!

“am scris ca un leu
dintr-o cușcă
de departe de vis
leu incurabil de trist”

și, uite:
Întrebare și răspuns

Ce ne va ține totdeauna tineri?
adu o jertfă zi de zi
zeiței mari, păgânei Vineri!
Hrănește cald oricare-ar fi,
un vis ce nu se va-nplini!
(Lucian Blaga; Mirabila sâmânță)

... că tot spunea Jiji Bi că nu avem filosofi!

 =  grija mare cu scaderile de nivel
Laurențiu Orășanu
[08.Aug.05 16:56]
Eu zic sa nu-i luam in nume de rau lui Bursucel faptul ca a comentat la obiect. Ea nu mi-a vrut raul, cea mai buna dovada fiind faptul ca metroul a ajuns intreg la serviciu. De aceea zic ca e bine sa-i redati nivelul.

Constat ca numarul comentariilor la obiect (sau subiect) a crescut, astfel ca ar fi de nedorit sa scadem nivelul tuturor celor care comenteaza aici regulamentar. Dar daca tot e sa luam masuri, la cererea pe care o astept din partea editorilor, eu am deja o lista cu propuneri de scadere de nivel.

Multumesc aici in grup, dar gandul meu se indreapta spre fiecare in parte. Si sper sa si ajunga.

 =  Parodie (ne)reusita
Vasile Mihai
[08.Aug.05 16:58]
Ultimul hal

Agonică, vorba se-aruncă acum,
O mâță uitându-se în calendar
Și doar poeziștii mai umblă pe drum
S-atârne lui Ghio o stea lampadar.

Se ține-agonia de burtă, înot
Prin hohot și comm-uri picate în șanț,
Podarul își uită de apă și pod,
Și nimeni nu-și ține umorul în lanț.

Și toți editorii s-au strâns într-un prun
De-acolo aruncă cu țuică și ger,
Vorbesc steluțarii de după gorun:
Nivelu-mi ajunse un zero stingher.

Bărbații-mbrăcați într-un vers pe un rând
Și fete timide, pe față cu voal,
Se miră pe margini, cu nasu-n pământ:
Văleu, Agonia e-n ultimul hal!

Cu zambet,
Mihai

 =  Vasile Mihai - esente naturale
Laurențiu Orășanu
[08.Aug.05 17:03]
Vasile Mihai,
Ssuper, parodia este in stilul mult incercat de optzecisti impreuna cu tuica de pruna. Ce e natural, ii place si lui Manolescu. Sau Cezar Ivanescu, whatever.

Propun ca sa intrerupem - dar nu definitiv - sirul stelutelor acordate textului "Ultimul bal" si sa le inscriem pe traiectoria "Ultimul hal".

Vom reveni, numarand in continuare, de la patru.

 =  Chel oneor!
Vasile Mihai
[08.Aug.05 17:19]
Vai, maestre Ghiocel, ce onoare pe capul meu! Nici nu mai pot vorbi de emotie! Multam de apreciere, cu tot cu tuica de pruna. :) Au inceput deja sa imi piuie toate aparatele de monitorizare!

"Un cer de stele dedesubt,
Deasupra cer de stele",
Iar eu, intimidat de tot,
Dădui cu capu-n ele.

Tot cu zambet, din ce in ce mai larg (de ras, nu mai pot, ca ma doare inca burta).

 =  prun bur, mobila si parere plakuta
Daniel Bratu
[08.Aug.05 17:21]
cu un sambet purtat de altii, imi fac autoharakritica si ma pronunt la obiect, asa cum se face, natural, neseismenit, pe puncte: 1, 2, 3, deci
poezia mi-a placut mult, este o poezie exrem de placuta, placerile sale le gasim placute incepand cu versul doi strofa trei ca sa ne dam seama cat de placute sunt si: primele doua versuri initial neplacute ale strofei numaru` 2 asa si asa, ultimele trei versuri placute dar nu chiar deajuns de ante trei versurile lor, versurile mambo no five si 6 cu 4 poarta in casa cu termopaneee-termopaneee care erau placute numai de o verisoara cand ea nu citea decat vers cu capitan la 15 silabe si jumate cap aurora cea gigea,
si placut tate celelalte ramase, placut cu placinta poale in brau trece rau, ca asa e cu placerea, nu ti-o ia nimeni ca si cand placerea placerii conteaza

da, foarte placuta poezia lu vasile mihaita basil – ultimu` ha-hal, trebuie sa recunoastem, conformist comentariului meu de mai-august antart, cred ca se merita o steluta pentru dumnealui, si daca nu cred o sa cercetez, si daca nu cercetez tot o sa cred, si daca nu, da

 =  Io nu-s Mircea, imparate!
Vasile Mihai
[08.Aug.05 17:27]
Pentru a nu se confunda, io-s doar una bucata lancier prapadit, da' liber :). Coane Daniele, nu ma boieri, hauleu, ca io-s Vasalie di la coada vacii, nu Ba(s)zil de (la) oras(ean).

 =  E RATA, ULTIMA
Daniel Bratu
[08.Aug.05 17:37]
da, e Rata in care ma urc si plec, ca asa fantasmagonie de neaprobare de stelute ce nu s-a mai vazut editor cu editoare pe siteul asta sa nu ma mai lase si eu sa dau lu` freelancieru` Ajax Vasile Mihai Rotaru – basil, scuze,
e Rata si plec, iote Ialomita filigran de amintiri copchelaroase, si vai, ce era sa uit:

La Mulți Ani! Steluță pentru Ion Podaru și pentru Ialomița cea plină de peștii de odinioară.


Aha, m-a păcălit Maria. Și doar era clar că Ghiocel nu putea fi decât Scorpion. Ghiocel Leu, de unde până unde? Steaua rămâne acolo, că era pentru Ion Podaru.

 =  Steluțarbaletar
Preoteasa Marinela
[08.Aug.05 20:18]
Steluțarbaletar

Comentarii pro și contra,
nu se poate amândouă!
La mulți ani!vă zic eu vouă
celor lei ce-și cresc cohorta
anilor!
Am intrat o clipă - două
în acest Intercontinental
doar să spun o vorbă nouă
aceea de steluțarbaletar!
Adică pe românește, cam așa:
dialog pe tărâmul selenar
doar cu purtători de steluțar!

PS Aș fi atașat și un desen explicativ al acestui instrument la purtător pentru însemnarea valorilor! dar nivelul nu-mi permite și sper să nu vă supărați pe mine dacă descrierea tehnică nu e suficient de clară!

 =  concluzii
DoDu
[02.Oct.05 19:06]
Eu nu inteleg cine mi-a contramaiestrit comentariul, ca eu nu l-am scris, ca mi-am analizat toti neuronii, unul cu unul si n-am dat peste sinapse decat peste gargauni puri, halbe de bere si fete golase. Eu cred ca natiunea agonia.ro se pregateste de revolutie si excita populatia (aiii, ce cuvant ascunzand mistere). Eu sunt gata excitat, ca daca exista al doilea DoDu, ca doar clonele pot fi oricate, butasi sa fie, nu stiu ce ma fac, din razboiul clonelor n-am inteles nimic, ce mai film, doamne.
Concluzia e transparenta, nu degeaba se leaga gura borcanelor cu celofan, adica e o transpiratie osmotica, iar daca agonia a intrat in extaz, e semn ca se petrec lucruri. Na, ma tin singur de vorba si am uitat concluzia: feriti-va de autorii care revin dupa o perioada de tacere nelinistitoare, mai ales cand sunt clone. Clonele sunt cam periculoase, neavand constiinta originalului. Scuipati-va in san, daca aveti san, daca nu aveti san nu va scuipati, ca daca va nimeriti capul va da de gol.
In concluzie, eu am sa port basca, mi-am cumparat o basca de stat cu ea la computer, am sa o propun ca articol periferic, fiind multifunctionala. Adica o basca bine stransa pe cap, mareste presiunea osmotica a gandurilor si ideilor pe epiderma craniana si creeaza momente de decongestionare cerebrala circulara, capul fiind rotund (patrat doar in cazuri de exceptie, o sa propun si basti patratoase)
Revenind la conceptul contrafacerii, postmodern prin prisosinta de idei degenerative, am sa denunt comentariul care face obiectul vizitei mele in subsolul acestei poezii cam atragatoare de stelute.
In concluzie, prin poli expandare, pot sugera ca nici celelalte comentarii nu au surse pluriautoriale, ci dimpotriva, sunt generate in creuzetul periculos al lui Ghiocel (clona lui Calimero si nu invers cum se insinueaza)
Cam atat, dar nu va mirati daca mai revin cu niste concluzii

 =  Marinela - steluta intentionala
Laurențiu Orășanu
[08.Aug.05 20:50]
Marinela,
Descrierea tehnica este suficient de clara, nu mai e nevoie de ilustratii suplimentare. Asta ca sa nu intram in alte complicatii.

"Stelutarul baletar" este si-asa pe cale de disparitie. Va fi inlocuit de la 1 ianuarie 2007 cu "Stelutarul Comunitar", care va putea acorda stelute pe un areal cu mult mai intins.

Multumim de trecere si de steluta intentionala.

 =  Lui Laurentiu Orasanu, cu ocazia primirii celor patru stele
dumitru cioaca-genuneanu
[08.Aug.05 20:57]
nasul meu scriind pe placul
celor ce sunt pusi pe rele
a primit azi patru stele
facand gelos... coniacul!

 =  noroc cu Genu, ca au ramas patru
Laurențiu Orășanu
[08.Aug.05 21:10]
Multumim lui Dumitru Cioaca Genuneanu (sa traiesti, finule!) pentru contributia decisiva la numarul 4 (stele).
Suntem convinsi ca in alte conditii, am fi putut numara, cu riscul de a fi observati si sanctionati, cinci stele. Nu-i asa, finule ?

 =  totul este off-topic aici:))
Elia David
[08.Aug.05 21:15]
Ti-as da si eu o steluta, asa, din inertie, dar nu inainte de a lamuri treaba cu clonele (mele).:) De la tine, constat, am deja doua. Una dupa prenume si una dupa culoare. Ce pot sa zic, nu prea stai bine cu...ghicitul. Daca te iei dupa astfel de indicii, nu ajungi (constat) decat in situatia de a-mi oferi carti pe care nu le voi citi niciodata.:) Si nu pentru ca nu as dori, ci pentru ca :

Ai talent, esti genial,
Dar se va alege praful,
Cata vreme-autograful
Nu-ti lasi...pe original:

Elia David

 =  erata
Elia David
[08.Aug.05 21:17]
fara un "constat" - oricare

 =  m-am incurcat in Elii, recunosc. pastrez totusi steluta inertiala
Laurențiu Orășanu
[08.Aug.05 21:30]
Adaugam o steluta inertiala si de la Elia David. M-am incurcat rau in clone, asa ca steluta asta ma va dezmetici cu siguranta.

N-am talent, nu-s genial,
Dar cand dau cu subsemnatul,
Ma gandesc, inertial,
De-oi cadea, se-alege praful.

 =  multumesc, de nu mai prididesc
Laurențiu Orășanu
[08.Aug.05 21:36]
Ii multumesc lui DoDu pentru aprecierea care ma onoreaza si care completeaza ceea ce bine zice el: chestia cu creuzetul.

+ Nota de plata - ocazie unica
Vasile Mihai
[08.Aug.05 22:05]
Neamule, ma adunai de prin santuri si ma trezii la realitate! Stelele alea de dupa nr. 4 se socotesc la "Ultimu' hal"? Pai cand mai pot io sa-mi dau singur steluta asa free? Lansara multi idei numa bune sa ma acopere icisa, in commuri, mersi fratilor :). Ma ardeau destele inca de la primu' comm la mine insumi, sa apas plus, sa nu? :)).

Ghio, steluta... pentru propunerea ta altruista, de a instela lancierul care facu si el ce putu, si... mai ales pentru super rasul zilei de azi, care fu pentru mine o intoarcere de neuitat... si iaca, risc acu' si eu un mare minus zece (nivel) si spui ca atat poezia (atent creionata si plina de sensuri, totusi), cat si comm-urile "legenda" (doamneeeeee, era sa musc din momeala aia de text, ai surprins tare bine pe cei autori-actori-laure(a)nti) sunt de valoare si iaca, nu ma lepad de ele nici in vis la noapte. :)

Multumesc pe asta cale si tuturor celor care au comentat de m-au facut sa repet una bucata ruptura muschi (400 EUR la cursu' zilei, va socotiti voi), una bucata preinfarct (immmm, al doilea din cariera, 'ai sa fiu indulgent si sa il las la 300 EUR, da' cu tot cu double EKG, asa, ca hatar), plus cate doua bucati spasme musculare de cap de obraz furajat o data la 10 minute :). Ma mai gandesc daca gratis.

Deci, dragilor, cu tot cu Ghio, imi datorati asa:
- 700 de EUR (erate umoristice reusite, cu alegere: epigrame unice romanesti) sau
- inca un an-doi-trei de tuica de prune sau, dupa tipic de...

Poezie de cinci stele
Mai scorni Ghio saracu',
Eu raman cu ale mele
Cu tuica... sau cu coniacu'!

Multumesc, Laurentiu, in primul rand tie, pentru ziua de azi :).

Mihai

 =  ciudat
Laurențiu Orășanu
[08.Aug.05 22:23]
Corect, Mihai, ar fi sa le impartim (ma refer la noi doi) cu ceilalti paricipanti de pe site. Fara ei ce am fi facut noi ? Ia sa ne gandim. Ei ne-au furnizat materialul. L-am turnat noi in forme, oarecum misterioase, dar fara ei, ce turnam?

Asa ca multumesc, ca si pana cum, si in numele tau, si mai asteptam. Mai asteptam pana inchide Victoria sirul comentariilor.

Cum, era inchis de la inceput? Ciudat...

 =  parca-s in desert...
dumitru cioaca-genuneanu
[08.Aug.05 22:37]
Eu raman cu ale mele
Cu tuica sau coniacu'
(Vasile Mihai)

dupa ce Mihai, pungasul
a ras sticla de cinci stele
vai de pacatele mele
c-are stele-aride nasul

 =  Apropo de coniacu' ala...
Vasile Mihai
[08.Aug.05 22:50]
...in stransa cooperare cu posesorul paginii (si al sticlei), Ghiocel:


E stiut si n-am vreo vina,
Genule, ma pasuieste!
Stelele dau doar lumina,
Doar Freelancer... te cinsteste.

Plecaciuni, boieri dumneavoastra! :)

 =  .
nichita victoria
[02.Oct.05 19:05]
mi-e lene acum. mai tarziu

 =  Petrolistul mijlocas Ghiocel a fost crunt exploatat de chiaburul Geana...
dumitru cioaca-genuneanu
[08.Aug.05 23:12]
Livada lasata in paragina ajunsa la un singur prun e esenta.
Esenta pura, rafinata.
(Gandirea lui Bogdan Geana asa cum i-a aparut ea intr-un cosmar plapandlui Ghiocel)

dupa ce ca acest prun
n-a dat prune ca-n alt an
Ghiocel al meu mai are
si o alta suparare
indusa de eminenta
de Geana, un capcaun
ce a pretins din esenta
cea mai dulce dintre toate
c-a fost dublu rafinata
sa i se dea jumatate
ca uium pentru cazan

+ insemne insemnate
Zabet Mihai
[08.Aug.05 23:34]
Insigne, distinctii, bijuterii si costume ale unor ordine stravechi si onorabile precum Cavalerii lui Adam, Vizionarii Tufisului Detectabil, Stravechiul ordin al Trogloditilor, Liga Sfintei Pacalelei; Falanga de Aur a falangistilor, Gentila Societate a Nebunilor Expurgati; Mistica Alianta a Insemnatilor teribili; Cavaleri si Doamene ai ainelui Galben; Ordinul Oriental al Fiilor Vestului, Fratia Chestiilor Insuportabile, Razboinicii Arcului, Pazitorii Maretei Linguri de Corn, Banda Brutelor; Ordinul Impenitent al Batausilor Fistichii, Adoratori ai Altarului Electrificat; Inaccesibilii Stralucitori, Bla Bla Bla ai Stransorii Inimitabile, Ieniceri ai Penei de Paun Late, Gasca Templului Magic, Marea Cabala a Sedentarilor Intregi la Trup, Zeitatile Asociate ale Comertului cu Unt, Gradina Galosilor, Fratia Afectuoasa a Oamenilor cu Negi Asemanatori; Uimitorii Poleiti; Doamnele Groazei; Asociatia Cooperatista pentru Iesirea in Evienta, Ducii Edenului; Fii Stelei Sudului; Ducii Pazitori ai Misticei Haznale.
cu drag,
mihai

 =  noi toti sub umbrela
Laurențiu Orășanu
[09.Aug.05 00:17]
Casa Hohotelor Neretinute, Sirul Neterminat al Milogilor Stelari si Comitetul pentru Libera Circulatie a Prunelor Lojnite multumesc pentru prinosul adus acestui produs hibrid, vioi, al Poezistilor Adunati sub o Umbrela (de soare, Catalina, de soare) intr-o zi de august.

Cu acelasi drag,
Vasile Mihai, Ghiocel, Daniel Bratu, Alma, Victoria Nichita, sirul Fibonacci, Catalina Vieru, Dora Violet, Florina Bordeieanu, Mihai Zabet, Tiberiu, Maria Balan, Prunul, Elia fara clone si fara autograf, Elia fara clone dar cu autograf, Mitica Genuneanu ce-mi vine fin, Bursucel ca asa-i zicem noi Danei Stanescu, podului de la casa Pogor si de peste Ialomita, lui DoDu, cu sau fara voie, Marinela fara ilustratii, Ion Diviza, taci, Calimero, ca n-ai scris un singur rand, Madalina cea cu frica de regulament, Florina cu OSIM-ul, Andrei cu Andries, Don Adrian Firica cu citatele, gorunul

care au inteles sa puna umarul, pixul sau contre la acest text, sau ce-o fi fost el.


 =  Hop shi io!...
Sorin Olariu
[09.Aug.05 01:19]
Palinka e a ungurilor, Adrian Firica.
Tu nu ai auzit de deszcalekatoru' Gyocsel?

Cat despre Kalymero...

+ coniac de sapte stele
Sandra Hanna Segal
[09.Aug.05 04:05]
Ca de obicei am ajuns dupa spartul distractiei, dar dau cu subsemnatul la ideea generala ca e un experiment deosebit care denota inventivitate si o buna observare a florei si faunei de pe Agonia. Si, ca sa fie coniac de sapte stele, iata ca ii jertfesc prima mea steluta oferita vreodata pe acest site lui Ghiocel, in speranta ca va recidiva cat de curand cu ceva la fel de sau si mai si mai:)

 =  ioi
florin bratu
[09.Aug.05 04:37]
capuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul. mens sana mens insana si in general mens ca vine de la mensevic (=fratele primar al lui mengele). legatura dintre gravitatie si creier sau prunul ca psihotropa ce transporta fara bilete in lumea spiritula.
reala e doar ceata (borges sau cine naiba mai stie).
da in fine, cam asa ceva dupa propriile grile interpretative sau mai exact dupa gRile, fix in spatele lui R ca e mare si incape tot.

 =  In spatele colectorului de stele Ghiocel se ascund intentii criminale...
dumitru cioaca-genuneanu
[09.Aug.05 05:27]
nasul asta, un bezmetic,
a golit cerul de stele
de era, poftind la rele
sa-mi sparg capul, pentuneric

 =  Sandrei, de pe Luna
Laurențiu Orășanu
[09.Aug.05 06:49]
Nu pot sa nu remarc epigrama finului. Nu pot decat sa ma bucur ca Victoria n-a inchis sirul comentariilor. Ne-ar fi vaduvit de comentariile lui Sorin Epigramistul si Florin Bratu - ii trecem sub umbrela sub clar de stele - si de steluta Sandrei Hanna care, trebuie sa recunoastem, ne bucura si e perfect regulamentara.

Ghiocel scrie ma rar, Sandra, o data pe luna, mai rar pe Marte. Va incerca sa mai faca un astfel de "gem session", poate nu neaparat din prune. E la incercarea a 3-a, sau a 4-a (Plugusorul poezie.ro 2003, Masa rotunda cu trei autori si patru picioare - vara 2004, Dare de seama poezie.ro 2004), toate ar putea spune el, modest cum a fost numai aici, reusite prin aportul inspirat al colegilor.


 =  ori la bal ori la spital
Virgil Titarenco
[09.Aug.05 08:30]
Mie textul, și la prima și la ultima citire îmi sugerează "Return to innocence" al lui Enigma.

Totodată n-aș fi scris "Bărbații-îmbrăcați" ci "Bărbați-îmbrăcați". Cred că sună mai bine și se potrivește și cu nivelul de determinare din următorul vers "Și fete cochete" (nu fetele, care s-ar fi potrivit cu bărbații).

Iar în strofa a doua aș fi scos "dintr-un salt". E în plus și ca ritm și ca prozodie.

În rest e bună, deși profunzimea ei filozofică ar cere, în umila mea părere, un text mai lung.

 =  revin cu noutati
nichita victoria
[02.Oct.05 19:05]
numai stelele selectate vor fi afisate si supuse votului public (juriu nu avem).

se va considera ora 20, ora Bucurestiului, pentru inchiderea sirului de comentarii

va multumesc si succes!

 =  intrebare
Dana Stanescu
[09.Aug.05 10:34]
Unde este rubrica unde trebuie sa votez? De 3 ore astept. Si Radu iarasi n-a venit?

 =  Nichita mai categorica decat NASA, iar Sorin Olariu propovaduitorul palincismulu
Adrian Firica
[09.Aug.05 11:05]
dragă Nichita,
de ce tii tu să fii mai rea decât NASA? ca uite, NASA asta a ales drept reper al aterizării navetei Columbia ora Bucureștiului, ieri ora 11, apoi tot ora Bucureștiului, dar 13, pentru ca după aia să spună că va fi azi, după 24 de ore ale Bucureștilor. de ce dai tu ultimativ ora 20, ora Bucureștiului, pentru închiderea comentariilor și număratul stelelor?

dragă Sorin,
ești foarte aproape de adevăr, adică ai făcut jumătate din drum. simt că e nevoie să fac o precizare, însă: nu am susținut că pălinca nu ar fi a ungurilor; eu puneam accentul pe prun. ei bine, prunul e al nostru! faptul ca maghiarul Gyocel bacs șade în prun, ținând in mână o ploscă, pe care o tot duce la gură, e nerelevant. important este că Gyocel bacs nu are curajul să coboare din prun. de ce oare?

 =  fără grijă zice șefu'
Madalina Maroga
[09.Aug.05 11:09]
Na, că așa este... :) Radu nu mai vine dar uite ce ne spune

= fara grija :)

cei care s-ar gandi sa acuze pe cineva ca isi face timp sa scrie ar face bine sa puna si ei mana si sa trimita un articol scris cel putin la fel de coerent.

Radu Herinean [11.Feb.04 03:19]
------------------------------------------------------------


Madim - destul de coerentă :P

 =  anunt
nichita victoria
[02.Oct.05 19:05]
Dana
inca NU a inceput votarea. te rog sa fii atenta. ma faci sa-mi para rau ca ti-am redat nivelul.

si un anunt: juriul va fi format din Adrian Firica si DoDu.
cu aceasta ocazie DoDu va avea posibilitatea sa-si inscrie singur in concurs stelele.

cateva reguli:
- sa ai nivel minim -10;
- trebuie sa fii logat;
- selectati pentru fiecare stea un calificativ. se acorda calificative la TOATE stelele, in caz contrar votul nu va fi valabil;

termen limita pentru vot: miercuri, 10 august 2005, ora 20 (sic!) ora Romaniei.

multumesc juriului si viitorilor votanti

 =  Intrebare si de la mine
Vasile Mihai
[09.Aug.05 12:40]
Care "e" stelele selectate? La stanga sau la dreapta de Caru' Mare (Satu Mare/Baia Mare)?

 =  locuri de popas placut pe cale de disparitie
Laurențiu Orășanu
[09.Aug.05 13:33]
Virgil, s-a corectat la barbati. Saltul insa, mie imi iese la numar (11, ca la fotbal), il las acolo pana gasesc altceva mai poetic.

Nichita Victoria,

Am inteles ca exista un mare pericol: acela ca stele acordate perfect regulamentar, cum sunt cele 7 de aici, plus unele inertiale, virtuale sau intentionale sa fie invalidate de un vot democratic. Pai ce s-ar intampla daca s-ar generaliza sistemul? Unde am ajunge? Ar mai ramane vreo steluta in picioare (ma rog, pe cer)? De aceea eu zic, si nu zic asta pentru ca e vorba de un text postat de mine, chit ca e un text bun, mi-au spus-o toti prieteniii, ca schimbarea aceasta cu votul sa se faca treptat, si in orice caz dupa ce noi, cei de aici, ne impartim frateste stelele (eu iau, cum am zis, numai 4).

Daca e ceva de contestat ceva este juriul propus de tine. Despre DoDu, nimic de zis, oricine stie ca e vigilent si apara padurile tarii. Daca-l aveam aici, efectele inundatiilor nu ar fi fost atat de devastatoare. Ma gandesc la Don Adrian Firica: cineva ca dumnealui, reintors definitiv din Brazilia, in juriu? Io zic sa va mai ganditi. Cu ce scop s-o fi intors dumnealui de pe Amazoane ? Nu-i era bine acolo pe ele? Ba ii era. Cred ca a pus gand rau padurilor tarii (noastre), pentru ca atunci cand cele ale Amazoanelor vor disparea defrisate, sau, ma rog, tunse, sau rase, sa nu mai existe nici o padure. Sa fie tot o pustie, unde calatorul insetat sa nu mai gaseasca o umbra sau alte locuri de popas placut.

 =  Nichita e o scumpa, iar Ghiocel se face ca nu stie ce vreau
Adrian Firica
[09.Aug.05 14:21]
Nichita e o scumpa, dar eu nu sunt. eu sunt modest, asa incat nu pot sa primesc oferta sa, ceea ce nu inseamna ca o refuz. ii sugerez sa ma faca observator federal brazilian - fiindca Brazilia e o federatie.
Ghiocel, eu am fost in Brazilia cu treburi serioase. am studiat virginele si anacondele. cand nu a mai ramas nimic-nimic, m-am intors sa vad daca DoDu a pazit bine Codrutele noastre. acum ii testez vigilenta.

 =  au disparut obiectele de studiu ale domnului Firica
Laurențiu Orășanu
[09.Aug.05 14:52]
Adrian,
Si acum, intors cum esti, ce vei mai studia. Ca la noi nu sunt nici anaconde, nici virgine...

 =  La obiect, pe cuvant!
Cristina Davidescu
[09.Aug.05 17:10]
Ce crezi despre acest text:

Da.

 =  Ultimul bal...
Alain Pierre
[02.Oct.05 19:06]

"Poezii ca asta pot scrie și eu vreo zece, la iuțeală. A, pâr, sâr, mâr, prun, gheață. I-am și zis lui Calimero – că de el îmi place mai mult, l-am și criticat de vreo două ori: Calimere, scrie și tu ca Ghiocel, mai triste, mă, că râde lumea de tine."
Alain Pierre

 =  Ghiocel...
Alain Pierre
[11.Aug.05 16:41]
pe langa faptul ca nu prea as avea ce cauta pe aici,si desi modul meu de adresare in comentariul de mai sus,nu era tocmai atat de potrivit... :),iar celor care au inteles si altceva,adica moi,domnule am ras de nu ma mai puteam opri de acest comentariu,insa nu v-ati gandit ca mai sunt si unii ragusiti saracutii si nu de alta ma apucase atata voie buna
cu tuse cu tot,bine ca nu a-ti pus si puncte puncte acolo,altfel,valieu...
trecand la serios acum patetismul este binevenit de multe ori,mai bine decat indiferenta
iar poezia mi-a placut
de ce nu ma lasa-ti sa pier?
Alain Pierre

+ la multi ani, ghiocel
Ioana Stefanescu-Bogdan
[11.Aug.05 16:52]



Abia la comentariul lui Adrian Firica am inceput sa-mi pun intrebari. Firica o cam coteste, nu e asa exact. Si dupa inca vreo zece comentarii, am realizat. Nu stiu daca asta inseamna ca ai fost tu bun, sau ca ma prind eu greu, dar oricum, mersi de portia de amuzament din dupa-amiaza asta!



 =  Ioanei cu sageata a 8-a
Laurențiu Orășanu
[11.Aug.05 17:31]
Firica o coteste des si bine, nici nu m-am mai chinuit sa-i "copiez" stilul. Ca tot nu reuseam.

Sa zicem ca voi fi fost eu bun, asta ca sa nu cadem in extrema ca erai obosita, sau n-aveai chef de joaca. Asa-i ca au fost de zile mari colegii?

Dar altceva vroiam sa scriu aici, in afara de a multumi, ca n-am obosit inca sa multumesc. Vorbisem la Casa Eliad de o "aparitie" la "Conexiuni": poate te mai gandesti pe emailul
[email protected]
M-ar onora, cum ne-a onorat pe toti steluta ta.

 =  .
anna nim
[02.Oct.05 19:06]
ooooooooooooooo ho ho ho
nu se spune "enigma acestei poezii", ci "Misterul acestei poezii"
dati-mi voie sa dirijez cu un mahuiac concertul meteorologic
asta, desigur, dupa ce mi-am injectat luciferina, mi-am facut rochie din perdea si mi-am pus proteza dentara

hai, fugiti fugiti! -ca musca
musca. n-auzi?




Autorul acestui text nu mai acceptă comentarii la acest text
(sau şirul de comentarii a fost oprit de un editor)