Comentariile membrilor:

 =  Anana
Lucia Firefly Popescu
[04.Jun.05 09:15]
Dar chiar asa este, duiosia poate veni oricand... si atunci cand nu mai speri, si atunci cand esti CONVINS ca nu mai vine niciodata...poate veni din alta parte..
"sau să ucidem spaima
din cântecul lebedei "...
Drag,
Licurici.

 =  sa asteptam deci, licurici
Nuta Craciun
[04.Jun.05 09:34]
da, dac-am putea ucide spaima din cantecul care ne moare, sau dac-am amaneta tot ce este de-mprumut, ar exista o speranta ca iubirea recunoscand drumul s-ar intoarce...
multumesc de cuvinte licurici
mult drag Anana

 =  fara tristete pls :)
Lory Cristea
[04.Jun.05 09:54]
,,din această iubire
nu a rămas decât
un cântec trist
de lebădă``

Anana, nu stiu dac-o fi bine, dar dac-a ramas numai un cantec de lebada, sa uscam lacrimile...si sa privim inainte, cine stie?....
cu drag - Lory

 =  Lebada
Elia Ghinescu
[04.Jun.05 15:27]
Anana,mi-a dat speranta prima strofa.Si ce daca e trist cintecul.E al lebedei.Gindeste-te doar o clipa la frumusetea pasarii albe,oricit ar fi durut iubirea.
Si mai apoi...(ca sa te fac sa zimbesti) incearca macar sa mai prinzi lebada sa-i ucizi cintul.Nu mai ai cum...ea pluteste deja pe ape,s-a dus...ca doar e lebada. :)

 =  Lory, Elia
Nuta Craciun
[04.Jun.05 22:45]
Lory
da, lacrimile se vor usca, si noi vom fi mai intelepti cu o experienta, va ramane doar spaima...
multumesc ca-mi imparti durerea

Elia
cand ma gandesc la frumusetea pasarii, tot ma intristeaza gandul, ca nu poate canta doar inainte de moarte
daca i-as ucide cantul, i-as ucide si tristetea, a ei, a mea... dar mai bine amanetez cuvintele de-mprumut...
esti o persoana speciala Elia, nu o data vorbeste cu mine
cu zambete, iti multumesc


 =  Nuta Craciun
Dediu Dan
[05.Jun.05 10:43]
Prostii-sensibilicosenii ieftine cu lebada lui Lucica Blaga de gat.Iti scriu la minut bijuterii de astea,numai ca nu am curajul nebunesc sa postez.
Cu zambete,astept altceva.

 =  Dediu Dan, emotia lirica e pentru mine un subiect tabu
Nuta Craciun
[02.Oct.05 19:06]
ai aerul unui teribilist, care poate scrie la minut prostii-sensibilicosenii, doar ca nu le posteaza "nebuneste" ... asta din emfaza cu care vorbesti si scrii, am intrat pe pagina ta si am vazut, nici urma de suflet, nici urma de sensibilitate, doar cuvinte croite pe masura teribilismului pe care-l abordezi, si care nici el nu e originar,
si atunci, vin si zic danut,
care-i problema unei poezii lirice, sensibilicoase, ajunge un cartarescu care a scris tot ce se poate despre realitatea ca poezie, la urma urmei ce este poezia?
fiecare formuleaza prin propria sensibilitate, si astfel pot fi mii de definitii nici una exacta, pentru ca poezia poate exista si-n lebede, si-n gandacii de bucatarie... o problema ar putea fi felul transcrierii sensibilitatii, si aici daca vrei sa-mi intinzi o mana nu sa arunci cu piatra, poti spune ca , da, se poate mai mult, nu abandonand ideea, ci reformuland, citind mai multa poezie moderna,
a sacrilor, a durilor, si asa sensibilitatea mea s-ar putea scrie altfel...
nu vreau sa scap de sensibilitate, si nici nu postez cum ma taie capul, imi lucrez cuvintele inainte, dar nu vreau nici sa continui lamentari cu cuvinte de impacare a neconcordantelor dintre eul meu si lumea din afara,
de aceea ma bucur ca m-ai scuturat un pic de tristetea asta in care am ajuns sa ma complac, pentru asta iti multumesc, mai putin pentru aerul pe care-l adopti, cand faci asta
cu drag si multumiri de trecere
te mai astept doar gasesti ceva care sa te impace

 =  Nuta
Dediu Dan
[05.Jun.05 17:59]
Nuta,first of all,nu trebuie neaparat sa ma studiezi pe mine,sau orsicine te-ar comenta,cum scriu/ce scriu/ce fel scriu/s.a.m.d.Eu pot sa scriu execrabil si sa am dreptate intr-un comentariu,nu crezi?In legatura cu sensibilitatea asta care mi-e tot aruncata asa in fata ca un balegar de vaca,nu stiu ce sa va spun,domnilor,doamnelor,eu nu incerc sa pozez intr-o persoana dura/insensibila/imuna la poezioare "romanticoase",la tribulatiuni de genul"din aceasta iubire/nu a ramas decat/un cantec trist de lebada"s.a.m.d,doar cer,ca un cititor dornic de poezie buna si cu ceva aer inovator sa fie formulate in asa fel incat sa simt si eu emotia,sensibilitatea asta de care tot vorbesti tu si alte persoane.Tu crezi ca daca scrii despre iubire pure and simple,asta face asa volens-nolens sa declanseze niscaiva emotie automatically?Eu nu cred.Poti sa scrii despre un porc,despre moartea unei furnici,despre un caine schiop si foarte bine sa redai mai multa emotie,sensibilitate,autenticitate decat ceva invechit si izmenit cum imi par samsacariile eminesciene reiterate si puse sub pancarta modernismului/postmoernismului cu un limbaj anacronic care nu mai spune absolut nimic.Fals puse ca apartinand modernismului/postmodernismului de altfel.
Ok,daca ma astepti,am sa mai vin,Nuta,cu mare drag.
P.S-Sunt sigur ca ai vrut sa spui original,nu originar.

 =  Danut, sau despre cum se poate ucide o sensibilitate
Nuta Craciun
[02.Oct.05 19:06]
da danut, corect, nu trebuie sa ma scuz acuzand, este sub orice decenta,(nu trebuie nici macar sa ma scuz) nu are nimic de-a face un comentariu cu cea ce de fapt scrie un om (zici tu), adevarat si asta, ceea ce este comic de trist este faptul ca stiu ca ai dreptate, in unele privinte,
dar recunoaste si tu ca structura unui om, este implicit legata de felul lui de exprimare (in poezie) si atunci trebuie sa accepti ca fiecare scrie alaturat zestrei lui ereditare, (si bineinteles a unei culturi pe care reuseste sa si-o insuseasca) daca eu as incerca sa scriu despre fluturii cu cap de mort, o sa continui sa vad tot primavara din ei, (nu trebuia sa aleg fluturi o sa faci alergie), iar pe tine nu am de ce sa te conving ca sunt grozava, pentru ca nu sunt, sunt mai mult insipida, deci
ai dreptate sa-mi spui ca sensibilitatea nu inseamna nimic sau nu mare lucru, cand nu vezi asta si in porci, furnici...
numai in universul prea ingust de insingurat
promit o poezie cu porci injunghiati de martieni, glumesc (si asta e bine) in concluzie,
da, am cuvinte si subiecte favorite de care as vrea sa ma dezbar,
si da, poate ar trebui sa fac o pauza pentru citit...
iti multumesc pentru dialogul acesta
este o partea buna aici dar promite si tu ca nu mai numesti sensibilitatea "balegar de vaca"...
intr-o lume in care exista atata macel, numai sensibilitatea mai poate salva (nu reactiona la asta, te rog, este ultima despre sensibilitate,)
si da, original nu originar
Anana

 =  despre sensibilitate si alte cele
Dediu Dan
[05.Jun.05 19:14]
Anana,nu reactionez la sensibilitate sau nu o numesc"balegar de vaca,unii mi-o trantesc asa ca justificare nefondata/ca da bine,si atunci imi cade nashpa,ca un balegar de vaca,deh,nepotrivit cuvant.Scrie despre ce vrei,te rog,chiar despre porci injunghiati de martieni,nu-ti spun cum sa scrii,doar constientizeaza ca nu orce pare ca trezeste feelinguri/emotie/sensibilitate neaparat si declanseaza asa ceva cititorului,ca lui te adresezi in fond.
Numai bine,Anana.
Succese.
P.S-Spune-mi Dan,ca asa scrie acolose.Ma enerveaza la culme Danut,de asta am si schimbat.Oky?




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www/tmp) in Unknown on line 0